Publiek doet de restquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziek
Klopt.quote:
Zelfs dat is niet zeker. Enige wat we weten is dat iemand heeft geklaagd dat hij/zij zich bedreigt voelde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Iemand heeft het opgevat als bedreiging.
En in Eindhoven geven ze een fikkende Cobra in je handquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Niemand beweert dan ook dat er niks is voorgevallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.
Sterker nog, daarmee erken je impliciet dat er wel degelijk iets gebeurd is.
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als dit waar is, is het inderdaad niet zo handig geweest. Dit is inderdaad bedreiging. Als dit iemand op het werk tegen me zou zeggen ("jij weer? De volgende keer sla ik je"), zou ik direct aangifte doen bij personeelszaken.
Een ode aan de Bossche kut, ze verft haar haren het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur, draagt veel make-up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wilt. Als ze langs komt scheuren op haar Tomos, roepen de mannen op zijn Bosch: 'Ziet er goed uit, Kut!'. Kutbier is een ode aan haar en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Proost Kut!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik kom uit den Bosch. Bohhh herkenbaar
in limburg zeggen we, "ich goei uch gewoen 'n brandbom noa binne, dat uch de kroam oaffik"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
In de nobele erudiete Bossche taal zou het zijn "asikjou nog ene keer tegekom dan slaak al oe tanden uit oewe bek, kut"
Bij dit soort evenementen en organisaties werkt dat niet zo, het is ala FIFA die ongeacht een verbod op alcohol in stadions in brazilie, toch een uitzondering lieten maken in 2014, omdat ze anders de gelden van budweiser misliepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:59 schreef gbm het volgende:
[..]
Snap niet dat dat een dreigement is... Denk dat er vast wel een andere hoofdsponsor is te vinden voor dit spektakel?
Al 12 jaar ben ik getrouwd met een Amerikaanse, voertaal thuis is bijna 100% in het Engels en nog loop ik nog wel eens tegen dingen aan. Hoeveel Nederlanders ook 'if' zeggen voor wanneer. 'If you come, can you call me'quote:
Ja, bijvoorbeeld dat je op een uitlokking (ten onrechte) hebt gereageerd... Oftewel, het zegt niks...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij spreekt van disproportioneel, dat kun je vinden natuurlijk. Maar dat is een particuliere mening.
Bekske koffie juungske?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een ode aan de Bossche kut, ze verft haar haren het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur, draagt veel make-up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wilt. Als ze langs komt scheuren op haar Tomos, roepen de mannen op zijn Bosch: 'Ziet er goed uit, Kut!'. Kutbier is een ode aan haar en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Proost Kut!
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Za het volgende:
HEEFT JOOST EEN SPREEKVERBOD?
EN APPIE, STUNTJE, GOVERT, DE REST OOK?
Spicy..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef Momo het volgende:
Geen Israëlische kandidaat op outfit van Luna
Dan juist natuurlijk de optreden van je leven geven omdat winst mooi in de wielen rijdt van allen die hem liefst zien verdwijnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ik Joost was zou ik het podium opkomen helemaal niks zingen, 3 minuten alleen achtergrondmuziek
Jaquote:
Nee man, juist het dak eraf. Samen met de fans helemaal losgaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar het gaat om olie.... genoeg corrupte regimes die je kan supporten lijkt me?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij dit soort evenementen en organisaties werkt dat niet zo, het is ala FIFA die ongeacht een verbod op alcohol in stadions in brazilie, toch een uitzondering lieten maken in 2014, omdat ze anders de gelden van budweiser misliepen.
Het zijn doorgaans bindende contracten die als ze eenzijdig ontbonden worden niet alleen betekenen dat ze niks verdienen, maar dat ze ws ook moeten bijbetalen, inc rechtzaken etc...
Genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ook niet in haar post waar ze alle vlaggen post verder.
Als dit zo was hè, dan evalueer je toch als organisatie met de artiest en kijk je hoe je het de volgende keer beter doet? Of je legt uit aan de artiest dat ze daar moet staan en dat het niet anders kan. Ipv het zo te laten escaleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Dat er wat gebeurd is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor in je haar. Niet voor in je autoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef gbm het volgende:
[..]
Maar het gaat om olie.... genoeg corrupte regimes die je kan supporten lijkt me?
Next time you have to trakteer me a coffee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Context is key he, als dit het verhaal is dan klopt het waarschijnlijk ook al dat hij eerder bijna tegen haar aanliep. "next time I hit you" kan ook 'lost in translation' zijn van "als je de volgende keer nog in de weg staat raak ik je misschien"
Niet zo janken, er zijn hier soms 5 posts in 2 minuten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerst terug scrollen, dan pas posten
Min wijf. De Poolse. Niet jij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee ook niet in haar post waar ze alle vlaggen post verder.
In Rotterdam hadden die al 'uit der muil gestoten'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
We gaan vanavond vanuit de zaal massaal Europapa inzetten na Luxemburg, de Noorse fans zijn al aan boord en het woord verspreidt zich
Zoiets maak je niet in een uurtje, dus zou dit dan gepland zijn ondanks dat dit soort statements niet zouden mogen? Of onderschat ik nu de mode industrie in dit wereldje?quote:
Yvonne ook uit db?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ak oe nog inne keer tegekom dan slaak al oe tanden uitoewe bek, kut"
Zo klopt het beter.
Er staat toch ook no war, spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:05 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
In ieder geval geen Israëlische vlag in de caption
Dat gaat het wel. OM beslist over eventuele vervolging, niet de politiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er wat gebeurt is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.
HAAS KOE PENIS HANGOOR STIERENKLquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Za het volgende:
HEEFT JOOST EEN SPREEKVERBOD?
EN APPIE, STUNTJE, GOVERT, DE REST OOK?
Ze lijken er wel behoorlijk druk mee. Eventueel beroep misschien?quote:
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand isquote:
Winkeltjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand is
Ja het is echt een raar verhaal, sowieso om hem maar te diskwalificeren 'in afwachting van het onderzoek'.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als dit zo was hè, dan evalueer je toch als organisatie met de artiest en kijk je hoe je het de volgende keer beter doet? Of je legt uit aan de artiest dat ze daar moet staan en dat het niet anders kan. Ipv het zo te laten escaleren?
Daar was ik dan niet van op de hoogte... dank voor dit stukje... duiding...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor in je haar. Niet voor in je auto
Dat verwijt kreeg ik vanmorgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikkie praat en zegt eigenlijk niks das heel knap
Oke Bokitoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Politiek correct wel. Sorry.quote:
Allemaal zijn ze bang voor gezichtsverlies, inkomsten etc. slappe mentaliteit. Makkelijke weg etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja die gaat dus gewoon haar dingetje doen alsof er niks aan de hand is
Iets vaker Law & Order kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er wat gebeurd is lijkt me duidelijk. Het gaat niet zomaar via de politie richting het OM.
quote:
Daar hebben vrouwen wel vaker last van..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikkie praat en zegt eigenlijk niks das heel knap
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Tis dat ik in een goeie bui ben.quote:
Klinkt gewoon Brabantsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo klopt het beter.
Stukje snuifquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.
Overigens kan het best dat hij het echt op een kwade toon zei, zo'n vrolijke indruk maakte Joost de afgelopen week niet.
Die is er ff klaar mee, gok ik.quote:
Kan, maar ook dan is het knap om zo'n opmerking zodanig serieus te nemen dat je er iemand voor diskwalificeertquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Context, maar vooral de toon. Je kunt "next time I'll hit you" ook met een knipoog bedoelen.
Overigens kan het best dat hij het echt op een kwade toon zei, zo'n vrolijke indruk maakte Joost de afgelopen week niet.
Die mag wel even op mn gezicht komen zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
Terugtrekking vertegenwoordiger Noorse vakjury om Palestijnse zaak
Alessandra Mele, die namens de Noorse vakjury het woord zou voeren tijdens de finale vanavond, heeft in een boodschap op Instagram uitgelegd waarom ze zich terugtrekt. "De woorden van vereniging die Eurovisie gebruikt, zijn lege woorden. Er is een genocide aan de gang en ik vraag jullie om je ogen te openen." Ze eindigt haar boodschap met de woorden Free Palestine.
Mele wordt vervangen door presentator Ingvild Helljesen.
[NOS liveblog]
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
Terugtrekking vertegenwoordiger Noorse vakjury om Palestijnse zaak
Alessandra Mele, die namens de Noorse vakjury het woord zou voeren tijdens de finale vanavond, heeft in een boodschap op Instagram uitgelegd waarom ze zich terugtrekt. "De woorden van vereniging die Eurovisie gebruikt, zijn lege woorden. Er is een genocide aan de gang en ik vraag jullie om je ogen te openen." Ze eindigt haar boodschap met de woorden Free Palestine.
Mele wordt vervangen door presentator Ingvild Helljesen.
[NOS liveblog]
niet pootje gelicht maar ik hoop zelf in de voet geschoten met hun zuig gedragquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Jij bepaalt niet wanneer het klaar is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef marcodej het volgende:
Mensen, Joost is een gepasseerd station. Dat is klaar.
Het is inmiddels Israël dat blijkbaar ook pootje gelicht moet worden.
Plat Bosch : heel erudietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:01 schreef UitStraling het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik neem aan de Hrs Karel Doorman inmiddels koerst heeft gezet richting Malmo?
Sow koekoekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet wanneer het klaar is.
Wel een goede test voor de anti-bootechniek vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Za het volgende:
[ x ]
The Dutch crowd zal ook wel gediskwalificeerd worden.
Jezus, Poepz0r. BOHHHHHH.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die mag wel even op mn gezicht komen zitten
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef -XOR- het volgende:
"Oh it's you again, next time I'll hit you" klinkt als grappig bedoeld.
Ja ok, maar er is dus een reden om het zover te laten komen. Er is "iets", daar hoeven we toch verder niet moeilijk over te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat het wel. OM beslist over eventuele vervolging, niet de politie
Zo kinderachtig en triest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:12 schreef Za het volgende:
[ x ]
The Dutch crowd zal ook wel gediskwalificeerd worden.
ich goai dich mit dien moel in de drekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
in limburg zeggen we, "ich goei uch gewoen 'n brandbom noa binne, dat uch de kroam oaffik"
We weten niet eens óf het wel gezegd is. Het is een gerucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.
Heeft ome Albert Verlinde geen info?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom is het ook onmogelijk over zoiets te oordelen, we hebben geen idee hoe het gezegd is en met welke gebaren etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |