Hij verdedigde Eden Golan in diezelfde persco..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is al voorbijgekomen, die heeft Israelische roots en is gepikeerd door de 'why not' persco opmerking van Joost
Mijn XC40 met Alva 466 zien ze niet meer!!quote:
Ikga slapen, wat denk je daarvan. Niet meer tot 1 uur wachten tot het klaar is. Genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:35 schreef Faux. het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat ze nou gaan doen tijdens de bekendmaking van de punten. Kan me toch niet voorstellen dat ze daar schreeuwend van enthousiasme onze douze points doen. En wat gaat het publiek op de achtergrond doen bij de Europapaparty???
Vragen, vragen.
Georgië godinquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Dat "Luxemburgse" meisje is zo mooi, die mag dit zeggen.
tsja het is maar wat je mooi vindtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
Dat "Luxemburgse" meisje is zo mooi, die mag dit zeggen.
Ik ga maar mn zomervakantie afzeggen.quote:
Dat was de songwriter toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Meedoen aan het pestgedrag.
[ afbeelding ]
Zou jij, stel je bent Joost, nog wel wíllen optreden?quote:
Video nieuwsberichtenquote:
Mijn diesel auto (Volvoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef asco het volgende:
[..]
Eergisteren nog gedaan.
1.48 voor een liter diesel.
Joost treed op vanavond genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef Andromache het volgende:
Kom op rest van de delegaties. Zet de EBU onder druk om het terug te draaien. Verneuk de uitslag. ESF-sceptische vriend gaat er vanavond helemaal voor zitten om de shitstorm te bekijken.
snap niet wat de mensen in Mongolie te maken heeft met dit hele gedoequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Video nieuwsberichten
Type het gewoon uit, ga toch geen filmpje kijken, mongolen.
Onder het mom van niks is groter dan het ESF. Ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou jij, stel je bent Joost, nog wel wíllen optreden?
Hadden ze het maar uit moeten typenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
snap niet wat de mensen in Mongolie te maken heeft met dit hele gedoe
Ligt eraan... Hoe erg mag ik dit griften?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoorde 'in what way' echt door een andere stem dan die van Joost gevraagd worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij verdedigde Eden Golan in diezelfde persco..
Plus hij heeft massas fans die hij ook niet in de steek wil latenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Onder het mom van niks is groter dan het ESF. Ja.
Ik snap je punt, aan de andere kant, je eist je plek toch op? Je hebt recht er te staan. Mensen willen je zien. Je laat je niet wegsturen. JA. Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik zou een EBU vlag op het podium verbranden oid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |