Ik zei klaar h.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hit in het Engels kun je prima zo uitleggen ook nog eens. Dus ja als dit het is, wat voor organisatie je dan. Zet die medewerker en Joost 10 minuten bij elkaar. Spreek het uit. Klaar. Wat een kansloze bende.
Tijdens de OS, als er schermen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:22 schreef kilon het volgende:
Ik stel voor dat we de hele finale gewoon een maand of twee uitstellen. Dan kunnen we rustig het onderzoek van Joost afwachten en is er ook genoeg tijd om Isral desnoods met een gouden handdruk de achterdeur uit te bonjouren. Het heeft wel wat om op een zwoele zomeravond buiten naar het songfestival te kijken toch? Na de finale van het EK bijvoorbeeld.
Belg gespot.quote:
Is al voorbijgekomen, die heeft Israelische roots en is gepikeerd door de 'why not' persco opmerking van Joostquote:
Oke danquote:
Whut?quote:
Joost gaat stinkendpoepierijk zijn met 2 jaar.quote:
Het fenomeen ESF wordt grimmig!quote:
Welkom in Europa jongequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Joost gaat stinkendpoepierijk zijn met 2 jaar.
Rechtlijnig als het gaat om de medewerkers. Dit is andersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:30 schreef kilon het volgende:
Frankrijk nog steeds niet gediskwalificeerd om het overtreden van de regels met die 'politieke speech'? Ik dacht dat ze een zero tolerance beleid hadden. Je zou bijna denken dat de EBU toch niet zo rechtlijnig is als ze zeggen.
Hoeveel stond de e95quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:34 schreef asco het volgende:
[..]
Eergisteren nog gedaan.
1.48 voor een liter diesel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |