Ga anders op de man spelen ipv inhoudelijk in op de reactie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je niet begrijpend kan lezen, kan ik me voorstellen dat je dat eruit kan halen
Hit in het Engels kun je prima zo uitleggen ook nog eens. Dus ja als dit het is, wat voor organisatie je dan. Zet die medewerker en Joost 10 minuten bij elkaar. Spreek het uit. Klaar. Wat een kansloze bende.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tenzij hij er een vuist bij maakte kan je dit ook nog zien als 'volgende keer bots ik tegen je aan'
Gaat dus een rechter die als eerste taal Zweeds is wat twee personen die ook geen native speakers Engels zijn hebben gezegd en wat dat betekende en of er een bedreiging in zat. 🤡quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Als dit het is, dan kan het ook nog betekenen: "Pas op, want de volgende keer loop ik tegen je aan" ofzo
Iig had ik het zo uitgelegd tegen de EBU/Politie als ik Joost was geweest. Kom op zeg!
Waarom zou een gigantisch pro Europa nummer niet op het Songfestival thuis horen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat de EBU vanaf het begin als vond dat dat nummer niet thuishoorde op het songfestival, en toen ze de publieksstemmen zagen een manier hebben proberen te zoeken om hem te kunnen dqen, dat ze zich daarmee in de voet hebben geschoten, aangezien je op de grond waarop de EBU nu DQt, je eigenlijk ieder land waar een bepaald vermoeden tegen is kunt DQen.
Klaar!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je niet begrijpend kan lezen, kan ik me voorstellen dat je dat eruit kan halen
Bels hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'met mij man en kindje', 'wat dit verpest mijn dag'
En jij ok klaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga anders op de man spelen ipv inhoudelijk in op de reactie.
Zeg gewoon waar je voor staat dan weten we dat, niet zo'n laffe sneue steek.
Daar heeft Bambie vanmiddag over geklaagd bij de EBU. Daarom deed ze ook niet mee ad vlaggenparade en de repetitie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef TLC het volgende:
Het is toch ook te zot voor woorden dat de Israëlische commentator op tv wel allerlei crap mag spuien over Ierland en dat dat echt 0,0000 gevolgen heeft
Pinopak kunnen ze zo hergebruiken dan!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Eurovision volgend jaar vervangen door Spel zonder Grenzen.
Rustig maar, het is een geintje wat veel vaker voorbij komt op FOK!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Kunnen we hier ook eens mee kappen als er slechts 2 minuten tussen zitten danku.
Dat was nog eens een programma. In je sumoworstelaarspak via een touw omhoog klimmen om de prinses te bevrijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze dat vergeten zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Dave het volgende:
[ x ]
En dat met veel Nederlanders in de zaal. Gedurfd.
Hoop wel dat de europapa grap verwijderd is, of zouden ze dat in de hektiek vergeten zijn.
Op zich wel, maar ik zou het ook wel dikke onzin vinden als Israël er uit wordt gehaald omdat de commentator zich niet kon gedragenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef TLC het volgende:
Het is toch ook te zot voor woorden dat de Israëlische commentator op tv wel allerlei crap mag spuien over Ierland en dat dat echt 0,0000 gevolgen heeft
Ja, reken maar op veel hartverscheurende drama's in Nederlandse gezinnen. Kut EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Al die peuters en kleuters die vanavond langer op hadden mogen blijven voor Joost in hun blauwe pyjamaatjes
Met een uitschuifbaar zwaard.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Al die peuters en kleuters die vanavond langer op hadden mogen blijven voor Joost in hun blauwe pyjamaatjes
Omdat het geen kans maakt bij de jury en deze jury zich op de teentjes getrapt gaat voelen als zij het nummer 1 a 2 punten geven, terwijl het publiek er mee wegloopt....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef Remco het volgende:
[..]
Waarom zou een gigantisch pro Europa nummer niet op het Songfestival thuis horen?
Daar heb ik nog een liedje bij van De Kast:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Als we Petra horen hakkelen, weten we wat er op de autocue staatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat vergeten zijn.
Gisteren kreeg hij al massaal boe-geroep naar zijn hoofd. Dat was denk ik voor het eerst.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Dave het volgende:
[ x ]
En dat met veel Nederlanders in de zaal. Gedurfd.
Hoop wel dat de europapa grap verwijderd is, of zouden ze dat in de hektiek vergeten zijn.
Hoe jonger het kind, hoe makkelijker het op te lossen is door gewoon een filmpje van de halve finales aan te zettenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Petra heeft ook wel eens een makkelijkere klus gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Als we Petra horen hakkelen, weten we wat er op de autocue staat
En als mensen van de delegatie zich misdragen moet je die er ook gewoon uitknikkeren, ongeacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik zou het ook wel dikke onzin vinden als Israël er uit wordt gehaald omdat de commentator zich niet kon gedragen(even los van al het gekut van de delegatie dus he)
Dat zei ik eerder vanmiddag ook al inderdaad..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Employees maar niet deelnemers dus. Goede loophole.
Denk je dat Ierland et al daar mee akkoord gaan? Helemaal als die Bambie zich echt aangevallen voelt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Employees maar niet deelnemers dus. Goede loophole.
En daarna zeggen dat Joost dik gewonnen heeft, de lastige vragen daarover komen toch pas over 10 jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jonger het kind, hoe makkelijker het op te lossen is door gewoon een filmpje van de halve finales aan te zetten
Wat heeft Eden Golan gedaan dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Prima, dan Israël er ook wieberen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk je dat Ierland et al daar mee akkoord gaan? Helemaal als die Bambie zich echt aangevallen voelt?
Vermoeiende langspeelplaat.quote:
Ik vermoed niet voor het laatstquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren kreeg hij al massaal boe-geroep naar zijn hoofd. Dat was denk ik voor het eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hier een linkje naar? Heb alleen de posts op social media van hun songwriter gezien. Topic gaat te snel om alles bij te houden. Mag via DMquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef TLC het volgende:
Tot Rutte de baas is denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:31 schreef KingRoland het volgende:
vraag: zit zweden officieel in de navo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |