Daar heb ik nog een liedje bij van De Kast:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:22 schreef superniger het volgende:
Eurovision volgend jaar vervangen door Spel zonder Grenzen.
Als we Petra horen hakkelen, weten we wat er op de autocue staatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze dat vergeten zijn.
Gisteren kreeg hij al massaal boe-geroep naar zijn hoofd. Dat was denk ik voor het eerst.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef Dave het volgende:
[ x ]
En dat met veel Nederlanders in de zaal. Gedurfd.
Hoop wel dat de europapa grap verwijderd is, of zouden ze dat in de hektiek vergeten zijn.
Hoe jonger het kind, hoe makkelijker het op te lossen is door gewoon een filmpje van de halve finales aan te zettenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:23 schreef UitStraling het volgende:
Al die peuters en kleuters die vanavond langer op hadden mogen blijven voor Joost in hun blauwe pyjamaatjes
Petra heeft ook wel eens een makkelijkere klus gehad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Als we Petra horen hakkelen, weten we wat er op de autocue staat
En als mensen van de delegatie zich misdragen moet je die er ook gewoon uitknikkeren, ongeacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik zou het ook wel dikke onzin vinden als Israël er uit wordt gehaald omdat de commentator zich niet kon gedragen(even los van al het gekut van de delegatie dus he)
Dat zei ik eerder vanmiddag ook al inderdaad..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Employees maar niet deelnemers dus. Goede loophole.
Denk je dat Ierland et al daar mee akkoord gaan? Helemaal als die Bambie zich echt aangevallen voelt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Employees maar niet deelnemers dus. Goede loophole.
En daarna zeggen dat Joost dik gewonnen heeft, de lastige vragen daarover komen toch pas over 10 jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jonger het kind, hoe makkelijker het op te lossen is door gewoon een filmpje van de halve finales aan te zetten
Wat heeft Eden Golan gedaan dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Prima, dan Israël er ook wieberen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk je dat Ierland et al daar mee akkoord gaan? Helemaal als die Bambie zich echt aangevallen voelt?
Vermoeiende langspeelplaat.quote:
Ik vermoed niet voor het laatstquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren kreeg hij al massaal boe-geroep naar zijn hoofd. Dat was denk ik voor het eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hier een linkje naar? Heb alleen de posts op social media van hun songwriter gezien. Topic gaat te snel om alles bij te houden. Mag via DMquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:21 schreef TLC het volgende:
Het is toch ook te zot voor woorden dat de Israëlische commentator op tv wel allerlei crap mag spuien over Ierland en dat dat echt 0,0000 gevolgen heeft
Tot Rutte de baas is denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:31 schreef KingRoland het volgende:
vraag: zit zweden officieel in de navo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |