Dat wel. Maar ik vind de gemiddelde Spanjaard die ik tegenkom niet bijster sympathiek.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik echt andersom. Spanjaarden kan je nog een beetje mee lachen soms, hoewel die ook wel hele andere humor hebben dan wij. Maar al mijn Portugese collega's lijken permanent chagrijnig.
Ze hebben een handleiding. Maar ik weet inmiddels aardig hoe ik ze moet managen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik vind de gemiddelde Spanjaard die ik tegenkom niet bijster sympathiek.
Ik hou je eraanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Als deze niet door gaat, eet ik m'n nieuwe sokken op.
Die kan ook nogquote:
Ik herinner me toch een mannelijke artiest in een groene outfit en zong als een krant en het was absoluut niet veilig. Ook niet om aan te horen, trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft is dit nummer een perfecte afspiegeling
Het is wel prima gezongen enzo, maar het is zo... veilig
Ze kunnen allemaal heel goed dansen.quote:
Verzin een goeie TTquote:
Veel leukerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik herinner me toch een mannelijke artiest in een groene outfit en zong als een krant en het was absoluut niet veilig. Ook niet om aan te horen, trouwens.
Ik denk dat je mij bedoelde te quoten, maar dan heb je bij dezen een goede TT gekozen: "Pyro's altijd goed."quote:
FINLAND FINLAND FINLANDquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou, Ierland, Kroatië, voor de rest root ik nergens echt voor.
Ieuw!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Als deze niet door gaat, eet ik m'n nieuwe sokken op.
Is nu veranderdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoelde te quoten, maar dan heb je bij dezen een goede TT gekozen: "Pyro's altijd goed."
Je bent zelfquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ierland
Litouwen
Kroatië
Finland
Luxemburg
Slovenië
De rest is matig
27 dresses?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet waar ik die Malin van ken.
Jij ookquote:
Jättebra!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef Evenstar het volgende:
Tack för din röst på Irland. Du kan rösta 20 gånger så om du gillar bidraget så kan du rösta igen. Hälsningar Eurovision 2024
Zo
Ik was er afgelopen weekend, ook mei.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Je laat me deze maand in de steek in het F1 subforum
Malta naar de finale loodsen donderdagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat IJsland niet bij ons zit. Hadden we daar tactisch op kunnen stemmen
Daarvoor hebben we San Marino en Denemarken voorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat IJsland niet bij ons zit. Hadden we daar tactisch op kunnen stemmen
Er kijken kinderenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat Windows95man naakt op het podium zou staan
Oplichterij.
Dit zijn pittige onderhandelingen geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Johnny Logan. Die komt ook niet zo maar opdagen
Ik heb hem vorig live gezien tijdens Het grote songfestvialfeestquote:
Gaan kat en muis wel samen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je met Muis naar Amerika hoorde ik? Leuk.
Loreen doet een Ziti e buoni 'tje door alleen tijdens de finale te komen en dan niet het winnende liedje van vorig jaar te zingenquote:
Ik vind dit leuker dan de plaatselijke middelbare school die mag komen breakdancen ofzo hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Zweden houdt het tot nu toe wel simpel met de intervalacts enzo hè? Nou ja, of ze gaan zaterdag nog mega uitpakken natuurlijk.
Ah dat hadden ze eigenlijk nu moeten doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef sportfreak het volgende:
Donderdag Loreen die Whats Another Year zingt?
Ik ga idd daarheenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je met Muis naar Amerika hoorde ik? Leuk.
De reunie van abba heeft een flinke hap in het budget genomenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Zweden houdt het tot nu toe wel simpel met de intervalacts enzo hè? Nou ja, of ze gaan zaterdag nog mega uitpakken natuurlijk.
Ze had zich teruggetrokken toch?quote:
Die dacht vooral aan de zak geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Johnny zat in de “internationale jury” in het NSF het jaar dat Sieneke won. Al die verschillende versies van Shalalie …Die man moet gedacht hebben dat ie in Bananasplit zat
Daar werd even een nooit gemist ja.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:46 schreef Dave het volgende:
Smerige vloer
5643553 Italianen vinden dit leuk
Ik vind dat wij in Rotterdam er toch wel wat meer van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Staging is top, Petra is top, rest valt tegen .quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van Zweden als host, die greenroom ziet er ook een beetje cheap uit ofzo?
Je bent tijdens Servië in slaap gevallen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Heb er helaas vanavond weinig van mee kunnen krijgen
Jij ook al nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Heb er helaas vanavond weinig van mee kunnen krijgen
Ja ik dacht die gaan Rotterdam wel even overtreffenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Ben tot nu toe niet echt onder de indruk van Zweden als host, die greenroom ziet er ook een beetje cheap uit ofzo?
Baksteen door de TV bij Chanelquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent tijdens Servië in slaap gevallen?
Rotterdamse IKEA-bankjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik dacht die gaan Rotterdam wel even overtreffen
De kleurkeuzes qua thema maakt sowieso al dat het er cheap uit ziet, maar ze hebben wel wat cools gedaan met de greenroom wat je aan het eind vd avond kunt zienquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik ook nog niet nee, misschien waren m’n verwachtingen te hoogquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Het is alsof ze het heel basic en understated willen houden, maar nogmaals, het is nog geen zaterdag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook nog niet nee, misschien waren m’n verwachtingen te hoog
Donderdag hangt de vlag de ene keer goed, de andere keer op zijn zij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind die Luxemburgse vlag maar verwarrend. Elke keer denk ik dat ze de Nederlandse vlag te heet gewassen hebben :x
We hadden hier thuis een ietwat langdurig gesprekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent tijdens Servië in slaap gevallen?
Straks even opletten welke vlag ze gebruiken op de display van het bankje bij Luxemburg als ze weer de greenroom laten zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind die Luxemburgse vlag maar verwarrend. Elke keer denk ik dat ze de Nederlandse vlag te heet gewassen hebben :x
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
Heb je de rest van de semi gezien Davequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:53 schreef Dave het volgende:
Gaat Ierland wel genoeg stemmen krijgen? Ben benieuwd
Malin valt inderdaad helemaal in het niet,quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Het is wel een beetje Petra met haar assistente
Die kunnen dat waarschijnlijk meer waarderen dan West-Europa.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:55 schreef Dave het volgende:
[..]
I know, maar komen hier stemmen voor vanuit het Oostblok?
Ze gaan wel iets cringe doen geloof ik. Maar ik weet nog niet precies wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze dit jaar ook zo'n geweldig idee voor het bekendmaken van de halve finalisten zoals vorig jaar (wat ze gelukkig uiteindelijk niet gedaan hebben).
Het zullen vast geen kandidaten op een trap zijn, zodat je als afvaller lekker lang in beeld bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze gaan wel iets cringe doen geloof ik. Maar ik weet nog niet precies wat.
quote:
Allemaal op een lepel boven een grote kom tomatensoep en afvallers vallen er in ....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zullen vast geen kandidaten op een trap zijn, zodat je als afvaller lekker lang in beeld bent.
Ierlandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Ik vond eigelijk maar twee liedjes echt goed. Kroatië en Ierland. De rest gewoon 'meh' of slecht.
De winnaar wordt zaterdag besloten d.m.v. het vullen van een Pisa toren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Allemaal op een lepel boven een grote kom tomatensoep en afvallers vallen er in ....
Eummmm hooguit m'n geboortestad, niet m'n woonplaatsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is rood-wit-rood niet meer iets voor jou? Dat zijn toch de kleuren van de vlag van jouw stad?
Kroatië staat echt een fractie boven de laagste prijs ooit hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Yesse het volgende:
In de odds staat Kroatië nog steeds bovenaan maar is wel rood.. meer mensen die duizelig werden?
Je bent Leidenaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eummmm hooguit m'n geboortestad, niet m'n woonplaats
Dans en zang tegelijkertijd.quote:
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Krijgen we nu weer Lynda Woodruff of slaan we dat dit jaar over?
Die was te duur.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Hoop het wel (sorry Guanabana)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..quote:
Ik hoop vooral heel erg dat het hierbij blijftquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..
Na de Russische tweeling destijds weten we wel dat het ESF publiek deels een smakeloos publiek is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..
Oh dan kan @yvonne zo op de koffie bij Henkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat Dordrecht gewoon Oostenrijk is.
Die willen ze in Malmö niet zien, want door haar moesten ze in Malmö hosten toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Waar is Måns god ..geen party compleet zonder Måns
Ach ja, arme meidenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na de Russische tweeling destijds weten we wel dat het ESF publiek deels een smakeloos publiek is.
Dat vond ik jaren terug ook vreselijk toen die tweeling jonge meiden voor Rusland meedeedquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Is Benjamin echt een grote ster daar in Zweden trouwens?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Ja lastig. In dit geval snap ik het ook wel omdat er ook al zo veel te doen is geweest over of Israël überhaupt mee moest doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
En Rotterdam Nigeriaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn verlies toen wel heel groots opnamquote:
Hij is best grosso daar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is Benjamin echt een grote ster daar in Zweden trouwens?
Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik mis Mans gewoon. Wat is het ESF zonder een beetje Mans?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Lekker krijsen.quote:
Ik ook hoor, ik hoop heel erg op een Love Love Peace Peace part 2quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik mis Mans gewoon. Wat is het ESF zonder een beetje Mans?
Die komt echt nog wel deze weekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij gebeurenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik hoop heel erg op een Love Love Peace Peace part 2
Jij post al mee, dus dan waren ze daar veel te druk mee geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de mods hier waren was dit terecht weggejorist
Of gewoon een kolonie van Leiden. Dat vind ik persoonlijk wel een betere optie.quote:
Hij is hier in Zweden ook echt bij ieder feestje aanwezig...Kerst, Pasen, Serious Request maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In San Remo duren dit soort intermezzo's net zo makkelijk 20 minuten hèquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Deze kunnen we allemaal meezingen. Nou daar komt ie mensen!
Het nadeel van de beste zijn is dat het helaas daarna alleen maar slechter kan.quote:
Nou ik dacht wel dat na Rotterdam iedereen voortaan los zou gaan met AR, maar dat was blijkbaar een uitzondering.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het nadeel van de beste zijn is dat het helaas daarna alleen maar slechter kan.
Gezongen door Waylon?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar doen wij dit met alle platen van Thomas Berge.
Het is zo nikszeggend dat het ook zomaar zou kunnen dat we het al tien keer eerder hebben gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken echt niks van wat hij zingt, is dat wel de bedoeling?
Thomas Berge komt klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar doen wij dit met alle platen van Thomas Berge.
Dat ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
Hij is niet echt slecht ofzo, maar ja dit is niet snel zo boeiend.
Frans Duits in colbert met niets eronder, thanksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:05 schreef Redefine het volgende:
Dit heeft wel een heel hoog TROS muziekfeest op het plein uitstraling.
Ja, of Dries. Dat weten ze over de grens toch allemaal niet.quote:
Maar dat is dan ook een ver van ons bed show.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar mijn bed staat
Dries Roelvink komt klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, of Dries. Dat weten ze over de grens toch allemaal niet.
Vond d'r wel ietwat valsigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef grazz het volgende:
Ik vond Moldavie en Australië beter overkomen dan gedacht. Ik hoop dat Australië het gaat redden. Denk van wel. Azerbeidzjan vond ik nog steeds saai.
Of jammer juist, kon ik 'm richting jouw bed trappenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar mijn bed staat
Ja, het is niet dat elke keuze in Rotterdam top was. Maar deze was toch wel makkelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
Dit klonk bij de redactievergadering waarschijnlijk als een heel goed idee.
Volgend jaar een medley van Mia Nicolaiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Laat Nederland maar gewoon winnen, kunnen we het weer laten zien hoe het moet.
Daar stuurden ze artiesten tenminste nog het dak op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat elke keuze in Rotterdam top was. Maar deze was toch wel makkelijk te voorkomen.
Dat is in elk geval niet al te langquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgend jaar een medley van Mia Nicolai
Niemand anders wilde?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom in hemelsnaam mag Ingrosso zo’n groot gedeelte van de show voor zijn rekening nemen?.
De gemiddelde oud-deelnemer komt toch nog naar de opening van een envelop?quote:
Jij bent wel klaar met het ESF, maar het ESF nog niet met jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Er was een tijd dat de halve finales gewoon om 23 uur klaar waren hè.
Dat waren ook wel de betere uitzendingen. Het duurt al een paar jaar onnodig lang.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Er was een tijd dat de halve finales gewoon om 23 uur klaar waren hè.
Dat was ik ook? 2.16 nu op Betfair. Maar eerder op 2.04quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef Em31 het volgende:
Oh wtf @:Fred_B ik dacht dat je serieus was met Kroatië op 50%
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef Redefine het volgende:
En de verliezers worden van het balkon geflikkerd?
Ik dacht dat percentage daarvoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ik ook? 2.16 nu op Betfair. Maar eerder op 2.04
Als ze vanavond doorgaan zou dat knap zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Israel door gaat.
* Nattekat houdt van chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |