Hij is hier in Zweden ook echt bij ieder feestje aanwezig...Kerst, Pasen, Serious Request maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik mis Mans gewoon. Wat is het ESF zonder een beetje Mans?
In San Remo duren dit soort intermezzo's net zo makkelijk 20 minuten hèquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Deze kunnen we allemaal meezingen. Nou daar komt ie mensen!
Het nadeel van de beste zijn is dat het helaas daarna alleen maar slechter kan.quote:
Nou ik dacht wel dat na Rotterdam iedereen voortaan los zou gaan met AR, maar dat was blijkbaar een uitzondering.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het nadeel van de beste zijn is dat het helaas daarna alleen maar slechter kan.
Gezongen door Waylon?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar doen wij dit met alle platen van Thomas Berge.
Het is zo nikszeggend dat het ook zomaar zou kunnen dat we het al tien keer eerder hebben gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken echt niks van wat hij zingt, is dat wel de bedoeling?
Thomas Berge komt klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar doen wij dit met alle platen van Thomas Berge.
Dat ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
Hij is niet echt slecht ofzo, maar ja dit is niet snel zo boeiend.
Frans Duits in colbert met niets eronder, thanksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:05 schreef Redefine het volgende:
Dit heeft wel een heel hoog TROS muziekfeest op het plein uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |