Dat vond ik jaren terug ook vreselijk toen die tweeling jonge meiden voor Rusland meedeedquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..
Is Benjamin echt een grote ster daar in Zweden trouwens?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Waar is Måns god ..geen party compleet zonder Måns
Ja lastig. In dit geval snap ik het ook wel omdat er ook al zo veel te doen is geweest over of Israël überhaupt mee moest doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..
En Rotterdam Nigeriaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat Dordrecht gewoon Oostenrijk is.
Die zijn verlies toen wel heel groots opnamquote:
Hij is best grosso daar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is Benjamin echt een grote ster daar in Zweden trouwens?
Kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat Dordrecht gewoon Oostenrijk is.
Ja ik mis Mans gewoon. Wat is het ESF zonder een beetje Mans?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Waar is Måns god ..geen party compleet zonder Måns
Lekker krijsen.quote:
Ik ook hoor, ik hoop heel erg op een Love Love Peace Peace part 2quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik mis Mans gewoon. Wat is het ESF zonder een beetje Mans?
Die komt echt nog wel deze weekquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij gebeurenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik hoop heel erg op een Love Love Peace Peace part 2
Jij post al mee, dus dan waren ze daar veel te druk mee geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de mods hier waren was dit terecht weggejorist
Of gewoon een kolonie van Leiden. Dat vind ik persoonlijk wel een betere optie.quote:
Hij is hier in Zweden ook echt bij ieder feestje aanwezig...Kerst, Pasen, Serious Request maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In San Remo duren dit soort intermezzo's net zo makkelijk 20 minuten hèquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Deze kunnen we allemaal meezingen. Nou daar komt ie mensen!
Het nadeel van de beste zijn is dat het helaas daarna alleen maar slechter kan.quote:
Nou ik dacht wel dat na Rotterdam iedereen voortaan los zou gaan met AR, maar dat was blijkbaar een uitzondering.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het nadeel van de beste zijn is dat het helaas daarna alleen maar slechter kan.
Gezongen door Waylon?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar doen wij dit met alle platen van Thomas Berge.
Het is zo nikszeggend dat het ook zomaar zou kunnen dat we het al tien keer eerder hebben gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken echt niks van wat hij zingt, is dat wel de bedoeling?
Thomas Berge komt klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar doen wij dit met alle platen van Thomas Berge.
Dat ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
Hij is niet echt slecht ofzo, maar ja dit is niet snel zo boeiend.
Frans Duits in colbert met niets eronder, thanksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:05 schreef Redefine het volgende:
Dit heeft wel een heel hoog TROS muziekfeest op het plein uitstraling.
Ja, of Dries. Dat weten ze over de grens toch allemaal niet.quote:
Maar dat is dan ook een ver van ons bed show.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar mijn bed staat
Dries Roelvink komt klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, of Dries. Dat weten ze over de grens toch allemaal niet.
Vond d'r wel ietwat valsigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef grazz het volgende:
Ik vond Moldavie en Australië beter overkomen dan gedacht. Ik hoop dat Australië het gaat redden. Denk van wel. Azerbeidzjan vond ik nog steeds saai.
Of jammer juist, kon ik 'm richting jouw bed trappenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar mijn bed staat
Ja, het is niet dat elke keuze in Rotterdam top was. Maar deze was toch wel makkelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
Dit klonk bij de redactievergadering waarschijnlijk als een heel goed idee.
Volgend jaar een medley van Mia Nicolaiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Laat Nederland maar gewoon winnen, kunnen we het weer laten zien hoe het moet.
Daar stuurden ze artiesten tenminste nog het dak op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat elke keuze in Rotterdam top was. Maar deze was toch wel makkelijk te voorkomen.
Dat is in elk geval niet al te langquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgend jaar een medley van Mia Nicolai
Niemand anders wilde?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom in hemelsnaam mag Ingrosso zo’n groot gedeelte van de show voor zijn rekening nemen?.
De gemiddelde oud-deelnemer komt toch nog naar de opening van een envelop?quote:
Jij bent wel klaar met het ESF, maar het ESF nog niet met jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Er was een tijd dat de halve finales gewoon om 23 uur klaar waren hè.
Dat waren ook wel de betere uitzendingen. Het duurt al een paar jaar onnodig lang.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef Strani het volgende:
Er was een tijd dat de halve finales gewoon om 23 uur klaar waren hè.
Dat was ik ook? 2.16 nu op Betfair. Maar eerder op 2.04quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef Em31 het volgende:
Oh wtf @:Fred_B ik dacht dat je serieus was met Kroatië op 50%
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef Redefine het volgende:
En de verliezers worden van het balkon geflikkerd?
Ik dacht dat percentage daarvoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ik ook? 2.16 nu op Betfair. Maar eerder op 2.04
Als ze vanavond doorgaan zou dat knap zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Het zou heel grappig zijn als Israel door gaat.
* Nattekat houdt van chaos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |