Maar dat is dan ook een ver van ons bed show.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar mijn bed staat
Dries Roelvink komt klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, of Dries. Dat weten ze over de grens toch allemaal niet.
Vond d'r wel ietwat valsigquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef grazz het volgende:
Ik vond Moldavie en Australië beter overkomen dan gedacht. Ik hoop dat Australië het gaat redden. Denk van wel. Azerbeidzjan vond ik nog steeds saai.
Of jammer juist, kon ik 'm richting jouw bed trappenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij niet waar mijn bed staat
Ja, het is niet dat elke keuze in Rotterdam top was. Maar deze was toch wel makkelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Redefine het volgende:
Dit klonk bij de redactievergadering waarschijnlijk als een heel goed idee.
Volgend jaar een medley van Mia Nicolaiquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Laat Nederland maar gewoon winnen, kunnen we het weer laten zien hoe het moet.
Daar stuurden ze artiesten tenminste nog het dak op.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is niet dat elke keuze in Rotterdam top was. Maar deze was toch wel makkelijk te voorkomen.
Dat is in elk geval niet al te langquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgend jaar een medley van Mia Nicolai
Niemand anders wilde?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom in hemelsnaam mag Ingrosso zo’n groot gedeelte van de show voor zijn rekening nemen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |