Dans en zang tegelijkertijd.quote:
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Krijgen we nu weer Lynda Woodruff of slaan we dat dit jaar over?
Die was te duur.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Hoop het wel (sorry Guanabana)quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..quote:
Ik hoop vooral heel erg dat het hierbij blijftquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..
Na de Russische tweeling destijds weten we wel dat het ESF publiek deels een smakeloos publiek is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat boe-geroep echt jammer, alsof dat meisje de misdaden van haar overheid representeert..
Oh dan kan @yvonne zo op de koffie bij Henkquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geleerd dat Dordrecht gewoon Oostenrijk is.
Die willen ze in Malmö niet zien, want door haar moesten ze in Malmö hosten toch?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Evenstar het volgende:
Waar is Måns god ..geen party compleet zonder Måns
Ach ja, arme meidenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na de Russische tweeling destijds weten we wel dat het ESF publiek deels een smakeloos publiek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |