Ze gaan wel iets cringe doen geloof ik. Maar ik weet nog niet precies wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze dit jaar ook zo'n geweldig idee voor het bekendmaken van de halve finalisten zoals vorig jaar (wat ze gelukkig uiteindelijk niet gedaan hebben).
Het zullen vast geen kandidaten op een trap zijn, zodat je als afvaller lekker lang in beeld bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze gaan wel iets cringe doen geloof ik. Maar ik weet nog niet precies wat.
quote:
Allemaal op een lepel boven een grote kom tomatensoep en afvallers vallen er in ....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zullen vast geen kandidaten op een trap zijn, zodat je als afvaller lekker lang in beeld bent.
Ierlandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Ik vond eigelijk maar twee liedjes echt goed. Kroatië en Ierland. De rest gewoon 'meh' of slecht.
De winnaar wordt zaterdag besloten d.m.v. het vullen van een Pisa toren.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Allemaal op een lepel boven een grote kom tomatensoep en afvallers vallen er in ....
Eummmm hooguit m'n geboortestad, niet m'n woonplaatsquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is rood-wit-rood niet meer iets voor jou? Dat zijn toch de kleuren van de vlag van jouw stad?
Kroatië staat echt een fractie boven de laagste prijs ooit hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:58 schreef Yesse het volgende:
In de odds staat Kroatië nog steeds bovenaan maar is wel rood.. meer mensen die duizelig werden?
Je bent Leidenaar?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eummmm hooguit m'n geboortestad, niet m'n woonplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |