De meeste Portugezen die ik ken zijn alleen zulke saaie en humorloze mensenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb altijd een zwak voor de Portugese taal..
Ik ken er ook eentje en hij moet nooit lachen om mijn Nederlandse grappen. Zo stom.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste Portugezen die ik ken zijn alleen zulke saaie en humorloze mensen
Wat dat betreft is dit nummer een perfecte afspiegelingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een Portu-galbakquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken er ook eentje en hij moet nooit lachen om mijn Nederlandse grappen. Zo stom.
Ik moet zeggen dat ik het leukere mensen vind dan Spanjaardenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat ik me ook al af te vragen, of ze is commandoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef quirina het volgende:
Draagt ze nou een zwarte slip onder een witte broek?
Ja ik echt andersom. Spanjaarden kan je nog een beetje mee lachen soms, hoewel die ook wel hele andere humor hebben dan wij. Maar al mijn Portugese collega's lijken permanent chagrijnig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het leukere mensen vind dan Spanjaarden![]()
Alleen jammer van de voetbalmentaliteit en de gemiddelde liedjes die ze insturen.
S10 denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd wie ze voor ons gekozen hebben, naast Duncan neem ik aan
Ik gok TLC of Teach-inquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd wie ze voor ons gekozen hebben, naast Duncan neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |