Ben jij gek, veel te duur. Daarbij hou ik niet zo van diaspora-stemmen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij moet donderdag op Nederland stemmen
Oh misschien dat ik het daarom wel leuk vind. Nostalgie.. het geeft een beetje Marlayne vibesquote:
Duncan wist in een dergelijke situatie daar optimaal van te profiteren met winst.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is dat er donderdag dus niet zo veel komt dat überhaupt in de buurt komt
Ja, die lamp kon nog vervangen worden. Met vogels is dat lastiger.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duncan wist in een dergelijke situatie daar optimaal van te profiteren met winst.
En om die vulkaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Strani het volgende:
Dit is zo slecht dat ik meteen weer boos wordt om Icesave.
Vogels kun je afschieten. W-A kom er maar in.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die lamp kon nog vervangen worden. Met vogels is dat lastiger.
Niet gewoon alle andere inzendingen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef Moira het volgende:
En dan te bedenken dat 2 van hun nationale inzendingen beter waren dan dit
Louter om de soort op peil te houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vogels kun je afschieten. W-A kom er maar in.
Maar zelfs op het ESF is er in dit hoekje al wel beter geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja het is heel catchy en wat mij betreft geweldig neergezet qua act. Er is in elk genre wel wat beters gemaakt dan wat normaal op het ESF komt.
Een paar maandjes Montignaccen kan geen kwaad inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Evenstar het volgende:
Servië en IJsland gaan afvallen in ieder geval.
nee hoor, zo weer volquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Zal ik de TT hernoemen naar iets dat je anders zelf had ingevuld?
Een fragment uit een van de films van Ingmar Bergmann.quote:
Dat zal toch een kwestie van smaak zijn. Ik kan voor mijzelf niks bedenken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar zelfs op het ESF is er in dit hoekje al wel beter geweest
Dit hadden ze nog liggen op de plank.quote:
Ja, het is toch de afweging dat nu te gebruiken of over 5 jaar.quote:
Dat is het nadeel van elke keer winnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch de afweging dat nu te gebruiken of over 5 jaar.
Met de nieuwe regels voor motoren in 2026 is het wel afgelopen met de Zweede dominantie.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch de afweging dat nu te gebruiken of over 5 jaar.
Ze kunnen allemaal Europapa mee blèren. Dat is weer een voordeel voor Nederland.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:57 schreef Dave het volgende:
Publiek er overal om heen hoeft van mij volgend jaar niet meer
50quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Kroatië nu op bijna 50% kans voor de winst.
Ierland is weer onder Nederland gezakt (Henk weer blij).
Wijngaard?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Kroatië nu op bijna 50% kans voor de winst.
Ierland is weer onder Nederland gezakt (Henk weer blij).
Er zit een Henk die permanent op standje Brienenoord staat in het Nederland-topicquote:
Ah.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit een Henk die permanent op standje Brienenoord staat in het Nederland-topic
Ik vrees dat Europa hier hun vingers niet aan wil branden.quote:
2011 is beterquote:
1974quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
Duitsland verovert Europa of de wereld alleen in jaren die op een 0 eindigen. 2010 ESF, 1990 WK, 1940...
Jij hebt nu ook overal de fik erin om wat licht te krijgen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Yesse het volgende:
Mijn lampen gaan net automatisch uit (smart home) past wel bij het sfeertje van Duitsland
Die PSV-supporter met die cobra heeft daar in elk geval minder last van.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees dat Europa hier hun vingers niet aan wil branden.
Ah die jaren 0 tussen 1914 en 1918.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
Duitsland verovert Europa of de wereld alleen in jaren die op een 0 eindigen. 2010 ESF, 1990 WK, 1940...
Kom terugquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:59 schreef GGMM het volgende:
Ze zenden dus ook liedjes uit die al geplaatst zijn?
Mand.
Meeblèrwn wat anders dan in elk shot publiek, komt beetje goedkoop over wat mij betreftquote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal Europapa mee blèren. Dat is weer een voordeel voor Nederland.
Nee, want dan zou die Duitse onzin niet kwalificeren, en dat kost te veel geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:
Nu deze landen in de semi mogen optreden kunnen ze die big 5 toch net zo goed gewoon echt laten meedoen aan de semi net als de rest?
De Big Five is maar al te bang dat ze dan de finale niet redden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:
Nu deze landen in de semi mogen optreden kunnen ze die big 5 toch net zo goed gewoon echt laten meedoen aan de semi net als de rest?
Ja. Hoewel ik het wel een van de toffere nummers van de avond vind.quote:
Ik vind haar erg aantrekkelijk. Maakt dat de keuze makkelijker?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik ben er niet uit of ik deze vrouw erg aantrekkelijk vind of juist niet.
Ik heb datzelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Alles moeten duiden is een beetje de Hollandse ziekte, zie de vele talkshows, jury commentaar bij alle talentenjachten en bij alle grote sportevenementen is het duiden belangrijker dan het tonen van sport.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het concept dat Jan (of Jacqueline) moet duiden wat we zojuist hebben gezien met hun mening sowieso niet echt relevant. Alsof je zelf niet een mening kan vormen.
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Dave het volgende:
Oh my, ben ik de enige die haar niet aantrekkelijk vind?
Ja best welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind haar erg aantrekkelijk. Maakt dat de keuze makkelijker?
Ja, nee, misschien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Dave het volgende:
Oh my, ben ik de enige die haar niet aantrekkelijk vind?
Wat was er? Zat iemand doorheen te kwekken.quote:
OS bij de NOS genotquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alles moeten duiden is een beetje de Hollandse ziekte, zie de vele talkshows, jury commentaar bij alle talentenjachten en bij alle grote sportevenementen is het duiden belangrijker dan het tonen van sport.
Ze vind Slovenië niksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat was er? Zat iemand doorheen te kwekken.
Can you use it in a sentence?quote:
Please, corfirm?quote:
Plan A, B or C?quote:
Ik heb door de staging weinig meer meegekregen dan “no rules”quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het op zich best een grappig nummer, al vind ik het wel te geforceerd grappig doen. Maar waarom die dan als een hondenfluitje moet gaan zingen in de refreinen snap ik niet helemaal.
Dat refrein was zo hoog dat het voor mensen ook niet meer te horen was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb door de staging weinig meer meegekregen dan “no rules”
Ik wil haar best wel...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Natalia kijkt niet op een fillertje meer of minder.
Ze betaald wel bijna overal zelf voor, want geen budget.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef quirina het volgende:
Moldavie.. mensen zijn arm daar en een rijk over het paard getild vrouwtje mag even komen zingen.
Uit haar man zijn zak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:12 schreef NailQueen het volgende:
Nathalia heeft zelf de LED scherm uit eigen zak moeten betalen
Dat is een extreme belediging voor Faithless.quote:
In elkaar gezet met een inbussleutel.quote:
Het is echt letterlijk Faithless deuntje 1 op 1 lolquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een extreme belediging voor Faithless.
Toen waren ze niet als het duo Adriaan & Adriaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
Deze act hebben ze toch al 20 keer gestuurd?
Maar dit is echt extreem slecht gezongen, met een hele matige tekst etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is echt letterlijk Faithless deuntje 1 op 1 lol
Doet me nog het meest denken aan die gladjakker in zijn lichttunnel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
Ligt aan het soort optredenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Mja best leuk hoor, maar ik vind tweelingen die samen optreden altijd een beetje cringe ofzo.
Het is meer een parodie op Faithlessquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit is echt extreem slecht gezongen, met een hele matige tekst etc.
Klopt. En dan nog twintig keer beter. Want dit is echt heel erg slecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
Dat kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dit is echt extreem slecht gezongen, met een hele matige tekst etc.
Met Double Date was weinig mis toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Mja best leuk hoor, maar ik vind tweelingen die samen optreden altijd een beetje cringe ofzo.
Europa is een smakeloos continent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
6e bij de jury
14e bij het publiek
Top 10 overall
@:nailqueen (weer) ziedend
Ik zat mee te zingen. Ik kan het inmiddels wel hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
6e bij de jury
14e bij het publiek
Top 10 overall
@:nailqueen (weer) ziedend
Die moet negatiever zijnquote:
Jacqueline leest meequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Aadrianus het volgende:
het nummer is toch wel een beetje forgetable eigenlijk
En dan waren Cyprus en Polen nog pareltjes vergeleken dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
Cornald heeft gelijk, mijn nichtje van 10 vindt dit geweldig. Net zoals Cyprus en Polen.
Smaakloos!
Na hun winst hebben ze eigenlijk nog maar twee? keer hun best gedaan, de rest zijn we vergeten.quote:
Beter dan Running Scaredquote:
Ja, dit gaat weer met 6 punten eindigen ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na hun winst hebben ze eigenlijk nog maar twee? keer hun best gedaan, de rest zijn we vergeten.
Prima moment om even naar het andere kanaal te schakelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het hier in de buurt tegenwoordig moeilijk parkeren hè?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
Dit is echt zo'n liedje waarbij je een beetje bij kan praten met je gezelschap.
Ja maar achter bij de markt zijn er vaak nog wel plekjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is het hier in de buurt tegenwoordig moeilijk parkeren hè?
Jij dacht een kangoeroe?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Die het zingt is een man. Ik ging daar eerder de mist mee in.
Ik ben nog weleens opgestaan om Edsilia te zien falenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In Australië is het voor de echte echte fans
Vorig jaar was Voyager geweldig. Eigenlijk hadden toen met een knaller eruit moeten gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Evenstar het volgende:
Waarom doet Australië mee als ze zo vaak rotzooi sturen .... Doen ze UK na?
Toen ik de afspeellijst van deze semi beluisterde, vond ik dit één van de betere puur omdat ik hiervan niet in slaap vielquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Evenstar het volgende:
Waarom doet Australië mee als ze zo vaak rotzooi sturen .... Doen ze UK na?
Ja Voyager was prachtig, maar net als Sam Ryder een toevalstreffer lijkt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was Voyager geweldig. Eigenlijk hadden toen met een knaller eruit moeten gaan.
F1 tijdenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In Australië is het voor de echte echte fans
Mwah hun beste inzending was de eerste. En de twee ook, al was die wel wat te kil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja Voyager was prachtig, maar net als Sam Ryder een toevalstreffer lijkt het.
Liedje is goed, maar de staging was een ratjetoequote:
Vitoria speelde thuis?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef Redefine het volgende:
Hey Guimareas, daar was ik nog anderhalve week geleden, komt best dichtbij zo.
Ik vond het juist mooi met die drie dansers en de didgeridooquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liedje is goed, maar de staging was een ratjetoe
Die was ik al vergeten.quote:
Ja in het kasteel.quote:
De meeste Portugezen die ik ken zijn alleen zulke saaie en humorloze mensenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb altijd een zwak voor de Portugese taal..
Ik ken er ook eentje en hij moet nooit lachen om mijn Nederlandse grappen. Zo stom.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste Portugezen die ik ken zijn alleen zulke saaie en humorloze mensen
Wat dat betreft is dit nummer een perfecte afspiegelingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een Portu-galbakquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken er ook eentje en hij moet nooit lachen om mijn Nederlandse grappen. Zo stom.
Ik moet zeggen dat ik het leukere mensen vind dan Spanjaardenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat ik me ook al af te vragen, of ze is commandoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef quirina het volgende:
Draagt ze nou een zwarte slip onder een witte broek?
Ja ik echt andersom. Spanjaarden kan je nog een beetje mee lachen soms, hoewel die ook wel hele andere humor hebben dan wij. Maar al mijn Portugese collega's lijken permanent chagrijnig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het leukere mensen vind dan Spanjaarden![]()
Alleen jammer van de voetbalmentaliteit en de gemiddelde liedjes die ze insturen.
S10 denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd wie ze voor ons gekozen hebben, naast Duncan neem ik aan
Ik gok TLC of Teach-inquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd wie ze voor ons gekozen hebben, naast Duncan neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |