Met Double Date was weinig mis toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:17 schreef Guanabana het volgende:
Mja best leuk hoor, maar ik vind tweelingen die samen optreden altijd een beetje cringe ofzo.
Europa is een smakeloos continent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
6e bij de jury
14e bij het publiek
Top 10 overall
@:nailqueen (weer) ziedend
Ik zat mee te zingen. Ik kan het inmiddels wel hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:19 schreef Fred_B het volgende:
6e bij de jury
14e bij het publiek
Top 10 overall
@:nailqueen (weer) ziedend
Die moet negatiever zijnquote:
Jacqueline leest meequote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:18 schreef Aadrianus het volgende:
het nummer is toch wel een beetje forgetable eigenlijk
En dan waren Cyprus en Polen nog pareltjes vergeleken dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
Cornald heeft gelijk, mijn nichtje van 10 vindt dit geweldig. Net zoals Cyprus en Polen.
Smaakloos!
Na hun winst hebben ze eigenlijk nog maar twee? keer hun best gedaan, de rest zijn we vergeten.quote:
Beter dan Running Scaredquote:
Ja, dit gaat weer met 6 punten eindigen ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na hun winst hebben ze eigenlijk nog maar twee? keer hun best gedaan, de rest zijn we vergeten.
Prima moment om even naar het andere kanaal te schakelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het hier in de buurt tegenwoordig moeilijk parkeren hè?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
Dit is echt zo'n liedje waarbij je een beetje bij kan praten met je gezelschap.
Ja maar achter bij de markt zijn er vaak nog wel plekjesquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is het hier in de buurt tegenwoordig moeilijk parkeren hè?
Jij dacht een kangoeroe?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Fred_B het volgende:
Die het zingt is een man. Ik ging daar eerder de mist mee in.
Ik ben nog weleens opgestaan om Edsilia te zien falenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In Australië is het voor de echte echte fans
Vorig jaar was Voyager geweldig. Eigenlijk hadden toen met een knaller eruit moeten gaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Evenstar het volgende:
Waarom doet Australië mee als ze zo vaak rotzooi sturen .... Doen ze UK na?
Toen ik de afspeellijst van deze semi beluisterde, vond ik dit één van de betere puur omdat ik hiervan niet in slaap vielquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:25 schreef Evenstar het volgende:
Waarom doet Australië mee als ze zo vaak rotzooi sturen .... Doen ze UK na?
Ja Voyager was prachtig, maar net als Sam Ryder een toevalstreffer lijkt het.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was Voyager geweldig. Eigenlijk hadden toen met een knaller eruit moeten gaan.
F1 tijdenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In Australië is het voor de echte echte fans
Mwah hun beste inzending was de eerste. En de twee ook, al was die wel wat te kil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja Voyager was prachtig, maar net als Sam Ryder een toevalstreffer lijkt het.
Liedje is goed, maar de staging was een ratjetoequote:
Vitoria speelde thuis?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef Redefine het volgende:
Hey Guimareas, daar was ik nog anderhalve week geleden, komt best dichtbij zo.
Ik vond het juist mooi met die drie dansers en de didgeridooquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Liedje is goed, maar de staging was een ratjetoe
Die was ik al vergeten.quote:
Ja in het kasteel.quote:
De meeste Portugezen die ik ken zijn alleen zulke saaie en humorloze mensenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb altijd een zwak voor de Portugese taal..
Ik ken er ook eentje en hij moet nooit lachen om mijn Nederlandse grappen. Zo stom.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
De meeste Portugezen die ik ken zijn alleen zulke saaie en humorloze mensen
Wat dat betreft is dit nummer een perfecte afspiegelingquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een Portu-galbakquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken er ook eentje en hij moet nooit lachen om mijn Nederlandse grappen. Zo stom.
Ik moet zeggen dat ik het leukere mensen vind dan Spanjaardenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zat ik me ook al af te vragen, of ze is commandoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:31 schreef quirina het volgende:
Draagt ze nou een zwarte slip onder een witte broek?
Ja ik echt andersom. Spanjaarden kan je nog een beetje mee lachen soms, hoewel die ook wel hele andere humor hebben dan wij. Maar al mijn Portugese collega's lijken permanent chagrijnig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het leukere mensen vind dan Spanjaarden![]()
Alleen jammer van de voetbalmentaliteit en de gemiddelde liedjes die ze insturen.
S10 denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd wie ze voor ons gekozen hebben, naast Duncan neem ik aan
Ik gok TLC of Teach-inquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Ben benieuwd wie ze voor ons gekozen hebben, naast Duncan neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |