Ik vind haar erg aantrekkelijk. Maakt dat de keuze makkelijker?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik ben er niet uit of ik deze vrouw erg aantrekkelijk vind of juist niet.
Ik heb datzelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Alles moeten duiden is een beetje de Hollandse ziekte, zie de vele talkshows, jury commentaar bij alle talentenjachten en bij alle grote sportevenementen is het duiden belangrijker dan het tonen van sport.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het concept dat Jan (of Jacqueline) moet duiden wat we zojuist hebben gezien met hun mening sowieso niet echt relevant. Alsof je zelf niet een mening kan vormen.
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Dave het volgende:
Oh my, ben ik de enige die haar niet aantrekkelijk vind?
Ja best welquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind haar erg aantrekkelijk. Maakt dat de keuze makkelijker?
Ja, nee, misschien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef Dave het volgende:
Oh my, ben ik de enige die haar niet aantrekkelijk vind?
Wat was er? Zat iemand doorheen te kwekken.quote:
OS bij de NOS genotquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Alles moeten duiden is een beetje de Hollandse ziekte, zie de vele talkshows, jury commentaar bij alle talentenjachten en bij alle grote sportevenementen is het duiden belangrijker dan het tonen van sport.
Ze vind Slovenië niksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat was er? Zat iemand doorheen te kwekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |