Dat wel. Maar ik vind de gemiddelde Spanjaard die ik tegenkom niet bijster sympathiek.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik echt andersom. Spanjaarden kan je nog een beetje mee lachen soms, hoewel die ook wel hele andere humor hebben dan wij. Maar al mijn Portugese collega's lijken permanent chagrijnig.
Ze hebben een handleiding. Maar ik weet inmiddels aardig hoe ik ze moet managen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik vind de gemiddelde Spanjaard die ik tegenkom niet bijster sympathiek.
Ik hou je eraanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Als deze niet door gaat, eet ik m'n nieuwe sokken op.
Die kan ook nogquote:
Ik herinner me toch een mannelijke artiest in een groene outfit en zong als een krant en het was absoluut niet veilig. Ook niet om aan te horen, trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft is dit nummer een perfecte afspiegeling
Het is wel prima gezongen enzo, maar het is zo... veilig
Ze kunnen allemaal heel goed dansen.quote:
Verzin een goeie TTquote:
Veel leukerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:35 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik herinner me toch een mannelijke artiest in een groene outfit en zong als een krant en het was absoluut niet veilig. Ook niet om aan te horen, trouwens.
Ik denk dat je mij bedoelde te quoten, maar dan heb je bij dezen een goede TT gekozen: "Pyro's altijd goed."quote:
FINLAND FINLAND FINLANDquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou, Ierland, Kroatië, voor de rest root ik nergens echt voor.
Ieuw!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:34 schreef Nattekat het volgende:
Als deze niet door gaat, eet ik m'n nieuwe sokken op.
Is nu veranderdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoelde te quoten, maar dan heb je bij dezen een goede TT gekozen: "Pyro's altijd goed."
Je bent zelfquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ierland
Litouwen
Kroatië
Finland
Luxemburg
Slovenië
De rest is matig
27 dresses?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet waar ik die Malin van ken.
Jij ookquote:
Jättebra!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:39 schreef Evenstar het volgende:
Tack för din röst på Irland. Du kan rösta 20 gånger så om du gillar bidraget så kan du rösta igen. Hälsningar Eurovision 2024
Zo
Ik was er afgelopen weekend, ook mei.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Je laat me deze maand in de steek in het F1 subforum
Malta naar de finale loodsen donderdagquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat IJsland niet bij ons zit. Hadden we daar tactisch op kunnen stemmen
Daarvoor hebben we San Marino en Denemarken voorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat IJsland niet bij ons zit. Hadden we daar tactisch op kunnen stemmen
Er kijken kinderenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat Windows95man naakt op het podium zou staan
Oplichterij.
Dit zijn pittige onderhandelingen geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Zo dan. Johnny Logan. Die komt ook niet zo maar opdagen
Ik heb hem vorig live gezien tijdens Het grote songfestvialfeestquote:
Gaan kat en muis wel samen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je met Muis naar Amerika hoorde ik? Leuk.
Loreen doet een Ziti e buoni 'tje door alleen tijdens de finale te komen en dan niet het winnende liedje van vorig jaar te zingenquote:
Ik vind dit leuker dan de plaatselijke middelbare school die mag komen breakdancen ofzo hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Zweden houdt het tot nu toe wel simpel met de intervalacts enzo hè? Nou ja, of ze gaan zaterdag nog mega uitpakken natuurlijk.
Ah dat hadden ze eigenlijk nu moeten doenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef sportfreak het volgende:
Donderdag Loreen die Whats Another Year zingt?
Ik ga idd daarheenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je met Muis naar Amerika hoorde ik? Leuk.
De reunie van abba heeft een flinke hap in het budget genomenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Zweden houdt het tot nu toe wel simpel met de intervalacts enzo hè? Nou ja, of ze gaan zaterdag nog mega uitpakken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |