Even quoten..quote:Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt, en advies inwinnen want mentaal gaat het niet zo goed door mijn onderstaande verhaal.
3 weken geleden heb ik met een man gematched op tinder. We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo. Mentaal gaat het allemaal niet zo lekker met mij ( door omstandigheden ) ik heb hem dat eigenlijk verteld en hij reageerde met zoveel begrip, empathie en dat hij er altijd voor mij zou/ zal zijn. Dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is, dat wij zo een ontzettende klik hebben en dat ik een speld in een hooiberg ben voor hem en we al zo een sterke emotionele connectie hebben opgebouwd ( 15/20 uur gebeld ) dat echt alles goed zou komen.
Ik was onzeker over afspreken ( omdat ik niet lekker in mijn vel zit ) ik vertelde hem dat ik momenteel kwetsbaar ben, en niet gekwetst of afgewezen wil worden, en daarom eigenlijk nog niet wil daten. Hij vertelde mij uren aan de telefoon dat het allemaal niks uitmaakt, dat hij mij wil helpen, dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst. Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet. Hij was erg overtuigend met zijn woorden.
Na een overlading van constante ( hele dag) positieve aandacht en rustgevende woorden 3 weken lang hebben we vrijdag dus voor het eerst afgesproken. Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien. We hebben seks gehad ( hij stuurde daar erg op aan…bleef hele tijd naar mij kijken ( in m’n ogen) en na het zoenen vroeg hij of we niet In bed konden gaan liggen ( ik had ook al wat drankjes op, maar wist nog wel wat ik deed) en daarna is hij vertrokken. Hij keek op zijn horloge en raakte in paniek ( was 3 uur) en zei dat hij naar huis moest want zijn zoon was alleen thuis (17 jaar) terwijl hij eerder die dag vertelde dat zijn zoon het weekend naar zijn moeder zou gaan. Zo gezegd zo gedaan…ik ben gaan slapen.
Volgende ochtend zag ik een appje waarin hij mij bedankte voor de gezellige avond. Ik reageerde daarop…hij appte nog met goedemorgen en of ik lekker geslapen had en later in de middag vroeg hij wat ik aan het doen was. Hij liet weten dat hij die avond een verjaardag had om 6 uur, geen zin had maar moest gaan ( de avond op de date vertelde hij nog dat hij het hele weekend geen plannen had). Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes waarop hij heel defensief reageerde, en zei dat hij nu op een verjaardag was en er later die avond op terug zou komen. Ik heb gewacht tot half 11 en daarna aangegeven dat hij mij aan het vermijden was, en het niet meer hoefde…alle empathie, geruststelling en geduld van de afgelopen weken was opeens verdwenen. Ik was verbitterd, naar enz. We hebben nog wat woorden gehad en het was duidelijk dat hij er geen zin meer in had dus heb ik hem geblokkeerd. Hij gaf vanochtend aan dat er helemaal niks aan de hand was, en dat hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen/ wandelen maar na mijn “ gedrag” / woorden van gisteravond die boot allang vertrokken was en hij dat niet meer wil. Ik heb het idee dat hij die verjaardag verzonnen heeft om mij te vermijden, en dat hij na gisteravond nu een mooi excuus heeft om te vertrekken want dat wilde hij toch al ( denk ik )
Nu heb ik het gevoel dat zijn intenties nooit oprecht en zuiver waren en dat zijn enige doel was om seks te hebben. Hij stuurde er ook op aan tijdens de date. Ik voel me erg naar en gebruikt. Ik heb het idee dat hij mij 3 weken lang gewoon een fantasie heeft laten geloven en mij nu keihard laat vallen. Het doet emotioneel erg pijn, ook omdat ik al super kwetsbaar was maar het boeit hem blijkbaar allemaal niet. Hij gaf 3 weken aan dat hij mij nooit zou kwetsen, en hij laat mij nu gewoon in de kou staan met mijn gevoelens- terwijl hij weet/ wist hoe kwetsbaar ik momenteel ben.
Hebben jullie advies ? Denken jullie dat dit love bombing was/ emotionele manipulatie of trek ik dingen uit verband ?
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen. Van 3 weken dag en nacht contact naar helemaal niks, en hij doet er heel koel onder alsof het hem allemaal niet boeit. Hij heeft mij echt laten geloven dat we samen een toekomst zouden opbouwen, dat zelfs als er een geen fysieke klik zou zijn hij vrienden wilde blijven.
Hij heeft mij zijn naam en adres gegeven en daardoor vertrouwde ik hem. Of het zijn echte adres is weet ik natuurlijk niet
Alvast bedankt voor het advies en lezen.
Of je blijft in de lead en geniet van elke ervaring zonder daarbij jezelf weg te geven of concessies te doen.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:49 schreef Catalunya. het volgende:
Die datingapps en ONSjes kunnen je mentaal helemaal kapotmaken.
quote:Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
Bedankt voor de reacties. om antwoord te geven op de vragen :
- Ik heb Tinder al jaren, maar ben er niet echt actief op..ik keek toevallig en toen raakte ik in gesprek met hem en gaf eigenlijk al meteen aan dat ik momenteel niet date/wil daten maar hij liet weten dat hij wel een jaar zou willen wachten indien nodig
- Ik snap echt wel hoe Tinder werkt, dat mannen vrijwel alleen seks willen, maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
Misschien had hij wel op meer dan 1 avond gerekend.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
- Ik heb Tinder al jaren, maar ben er niet echt actief op..ik keek toevallig en toen raakte ik in gesprek met hem en gaf eigenlijk al meteen aan dat ik momenteel niet date/wil daten maar hij liet weten dat hij wel een jaar zou willen wachten indien nodig
- Ik snap echt wel hoe Tinder werkt, dat mannen vrijwel alleen seks willen, maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
dat snap ik wel ja helaas, er wees ook niet zoveel op want in de gesprekken die we hadden ging het echt nooit over seks. gewoon van allesquote:Op zondag 5 mei 2024 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien had hij wel op meer dan 1 avond gerekend.
Maar begrijp je achteraf dat je in mooie, zeer onrealistische praatjes bent getrapt?
zijn naam klopt..ik heb het gecheckt en ik zie dan zijn bedrijf en foto op de website. zijn adres zou ik echt niet wetenquote:
Maar hij hoefde geen jaar te wachten, en jij hebt niks tegen je zin gedaan. Je wil jezelf imho echt heel graag als willoze speelbal van deze gast neerzetten. Je bent wél actief op Tinder, want je hebt er deze gast opgeduikeld. Je keek niet 'toevallig', je keek gewoon omdat je Tinder hebt, toen was je onzeker en kwetsbaar maar tóch hield dat je allemaal niet tegen en ging je op een date én je eindigde (bewust) in bed.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
Nee, het boeit hem niets, of hij doet weer aardig puur en alleen om nog een keer seks te hebben.quote:Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen.
Houd voortaan de rem op je verwachtingen en ga in de fase voor de eerste afspraak niet meer dat pad van de fantasie op (jij bent het, we zijn soulmates, we hebben een toekomst).quote:Op zondag 5 mei 2024 12:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat snap ik wel ja helaas, er wees ook niet zoveel op want in de gesprekken die we hadden ging het echt nooit over seks. gewoon van alles
Ik heb ook niks tegen mijn zin gedaan, hij wilde mij laten geloven dat hij iets serieus zocht maar hij wist op voorhand al dat het niet zo was. Ik kan misschien inderdaad wel meer aan zelfreflectie doen, maar ik vind het gewoon niet netjes om misbruik te maken van iemand zijn kwetsbaarheid, en dat is precies wat hij gedaan heeft. ik heb het uren gehad over bepaalde dingen en hij kon uren zoete mooie praatjes verkopen, en ik heb echt wel aangegeven dat ik het allemaal niet vertrouwde en hij bleef en bleef overtuigen dus blijkbaar ben ik echt te goedgelovig.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar hij hoefde geen jaar te wachten, en jij hebt niks tegen je zin gedaan. Je wil jezelf imho echt heel graag als willoze speelbal van deze gast neerzetten. Je bent wél actief op Tinder, want je hebt er deze gast opgeduikeld. Je keek niet 'toevallig', je keek gewoon omdat je Tinder hebt, toen was je onzeker en kwetsbaar maar tóch hield dat je allemaal niet tegen en ging je op een date én je eindigde (bewust) in bed.
Imho mag je wel iets meer verantwoordelijkheid nemen voor je eigen keuzes. Dat neemt nog steeds niet weg dat deze gast heeft geprobeerd je met mooie praatjes in bed te lullen en dat is gelukt, maar iets meer zelfreflectie mag wel.
Zo zijn sommige mannen helaas wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
Maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
En spreek niet meteen thuis af.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Houd voortaan de rem op je verwachtingen en ga in de fase voor de eerste afspraak niet meer dat pad van de fantasie op (jij bent het, we zijn soulmates, we hebben een toekomst).
Dit is het probleem dat iemand zegt ‘je kunt me vertrouwen’. Iedereen kan dat zeggen. Het zegt helemaal niks.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen mijn zin gedaan, hij wilde mij laten geloven dat hij iets serieus zocht maar hij wist op voorhand al dat het niet zo was. Ik kan misschien inderdaad wel meer aan zelfreflectie doen, maar ik vind het gewoon niet netjes om misbruik te maken van iemand zijn kwetsbaarheid, en dat is precies wat hij gedaan heeft. ik heb het uren gehad over bepaalde dingen en hij kon uren zoete mooie praatjes verkopen, en ik heb echt wel aangegeven dat ik het allemaal niet vertrouwde en hij bleef en bleef overtuigen dus blijkbaar ben ik echt te goedgelovig.
True. Vertrouwenswaardig zijn wordt aangetoond met acties (die aansluiten op eventuele woorden) maar nooit met woorden alleen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is het probleem dat iemand zegt ‘je kunt me vertrouwen’. Iedereen kan dat zeggen. Het zegt helemaal niks.
Ik kan niet beoordelen of je onredelijk was. Gebaseerd op de informatie die jij geeft denk ik dat dat lunchen niet echt was gebeurt maar dat dat een makkelijk uitweg is om de verantwoordelijkheid bij jou te leggen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:03 schreef kiki2024 het volgende:
en jullie geloven dus niet dat ik alles uit verband heb getrokken en onredelijk was? want hij wilde mij dus doen geloven dat er niks aan de hand was, en hij vandaag nog gewoon met mij had willen lunchen, maar na mijn gedrag van gisteravond dat niet meer hoeft.
Wow.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:03 schreef kiki2024 het volgende:
en jullie geloven dus niet dat ik alles uit verband heb getrokken en onredelijk was? want hij wilde mij dus doen geloven dat er niks aan de hand was, en hij vandaag nog gewoon met mij had willen lunchen, maar na mijn gedrag van gisteravond dat niet meer hoeft.
begin 30..hij is ouder ( 50) zegt dat hij gescheiden is.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:03 schreef NightH4wk het volgende:
Hoe oud ben je zelf trouwens? Hij heeft 17 jarige zoon, klinkt als wat complexe geschiedenis daar.
Hij woont niet toevallig in Limburg he?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:06 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
begin 30..hij is ouder ( 50) zegt dat hij gescheiden is.
Mja dit dusquote:Op zondag 5 mei 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind ook wel dat je ontzettend moeilijk doet na de sex en meteen ruzie gaat maken over dat hij afstandelijk doet (hij appte toch nog), en hem daarna blokkeren.
Je hebt ook wel je eigen ruiten ingegooid in mijn ogen.
Als hij had gezegd het hele weekend geen plannen te hebben maar dan toch op de proppen komt met dat over die zoon en die verjaardag, dan zou ik ook denken ‘red flags’.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:03 schreef kiki2024 het volgende:
ja dat was vreemd. 3 weken lang had hij zeeen van tijd, en opeens na onze eerste afspraak kon hij van 6 uur tot half 11 geen paar minuutjes vinden om mij even een appje te sturen. als je geen zin hebt, niet meer wilt of iets anders geef dat dan gewoon aan denk ik je bent een volwassen vent van 50 jaarquote:Op zondag 5 mei 2024 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als hij had gezegd het hele weekend geen plannen te hebben maar dan toch op de proppen komt met dat over die zoon en die verjaardag, dan zou ik ook denken ‘red flags’.
Ik denk dat TS helemaal niet sterk in haar schoenen staat op het moment en onzeker is, en deze man haar als makkelijke prooi zag.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind ook wel dat je ontzettend moeilijk doet na de sex en meteen ruzie gaat maken over dat hij afstandelijk doet (hij appte toch nog), en hem daarna blokkeren.
Je hebt ook wel je eigen ruiten ingegooid in mijn ogen.
Eens hoor, ook dat.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat TS helemaal niet sterk in haar schoenen staat op het moment en onzeker is, en deze man haar als makkelijke prooi zag.
We kunnen wel allemaal over TS en haar gedrag of reacties op het gebeuren heenvallen, maar weet niet of dat TS veel helpt.
TS, als het mentaal niet goed met je gaat zal Tinder dat niet beter maken. Verwijderen die app en op jezelf focussen. Anders blijf je een makkelijke prooi en blijf je waarschijnlijk (onbewust) in dezelfde val trappen.
hij claimde druk te zijn, maar in de 3 weken dat we appte had hij altijd tijd dus voor mij is dat al raar....al was de verjaardag al echt en was hij druk dan had hij ook even kunnen aangeven ik bel je morgen wel even, maar vanochtend was hij ook kort en bondig dat na mijn gedrag het niet meer hoefde ( mooi excuus dus ) en inderdaad het laatste...als het hem echt iets boeide had hij de telefoon opgepakt en mij gebeld, want hij las dat ik emotioneel was en dat boeide niet genoegquote:Op zondag 5 mei 2024 13:30 schreef Lenny77 het volgende:
Heel misschien dat je onzekerheid over die appjes van de dag erna toch niet zo handig was. Hij was iets korter en druk en jij had denk ik nood aan zware 'aftercare'. Je bent er gestrekt in gegaan dat je geen spelletjes wil meespelen met hem.
Dus ja.. wie weet heeft m dat wel flink laten schrikken.
Maar de kans is veel groter dat hij er verder toch geen toekomst in zag en je voorzichtig wou laten gaan tot jij er dan gestrekt in ging en hij zoiets had van: ok dan maar de korte pijn en het verbreken.
Hoe dan ook, als hij echt totaal gek op je was dan hadden zelfs die gestrekte berichtjes geen kwaad gedaan en had hij alles gedaan om dat goed te maken.
Laten gaan dus...
Waarom app je nog met die man? Blokkeren, tinder verwijderen, en zorgen dat je aan jezelf werkt.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij claimde druk te zijn, maar in de 3 weken dat we appte had hij altijd tijd dus voor mij is dat al raar....al was de verjaardag al echt en was hij druk dan had hij ook even kunnen aangeven ik bel je morgen wel even, maar vanochtend was hij ook kort en bondig dat na mijn gedrag het niet meer hoefde ( mooi excuus dus ) en inderdaad het laatste...als het hem echt iets boeide had hij de telefoon opgepakt en mij gebeld, want hij las dat ik emotioneel was en dat boeide niet genoeg
ja dat denk ik ook, bedankt. al zit ik nog te twijfelen of ik niet overdreven gereageerd heb gisteravond want ik was erg boos, omdat hij mij overduidelijk aan het vermijden was. we hebben zo vaak besproken dat hij mij niet zou kwetsen, hij die kinderachtige spelletjes niet speelt en het dan toch doen. als hij was afgeknapt op iets op de date, had hij het gelijk moeten zeggen en niet valse hoop aan iemand geven door dan toch seks te gaan hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:41 schreef maily het volgende:
Nogeens de OP gelezen.
Hij heeft je echt al die weken voor de gek / aan het lijntje gehouden.
Met zijn samenwonen, speld in een hooiberg etc.
Je bent beter af zonder hem.
Ga jezelf nou ajb geen verwijten maken.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, bedankt. al zit ik nog te twijfelen of ik niet overdreven gereageerd heb gisteravond want ik was erg boos, omdat hij mij overduidelijk aan het vermijden was. we hebben zo vaak besproken dat hij mij niet zou kwetsen, hij die kinderachtige spelletjes niet speelt en het dan toch doen. als hij was afgeknapt op iets op de date, had hij het gelijk moeten zeggen en niet valse hoop aan iemand geven door dan toch seks te gaan hebben.
ik heb hem geblokkeerd we appen niet meer, maar het voelt gewoon heel erg kut omdat we 3 weken lang intensief appte en belde en nu valt dat opeens weg. klinkt heel overdreven misschien, maar als je letterlijk hele dagen contact hebt 3 weken en nu opeens niks voelt dat gewoon als een gemis.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom app je nog met die man? Blokkeren, tinder verwijderen, en zorgen dat je aan jezelf werkt.
Ja, dat weet ik. Maar kom je echt wel overeen, heeft even wat tijd nodigquote:Op zondag 5 mei 2024 13:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik heb hem geblokkeerd we appen niet meer, maar het voelt gewoon heel erg kut omdat we 3 weken lang intensief appte en belde en nu valt dat opeens weg. klinkt heel overdreven misschien, maar als je letterlijk hele dagen contact hebt 3 weken en nu opeens niks voelt dat gewoon als een gemis.
Dat ís ook kut, maar dat gaat ook over. Maar de oplossing ligt denk ik bij jezelf. De onzekerheid en kwetsbaarheid zit bij jou, dáár zul je iets mee moeten, je kunt niet van tevoren altijd anderen inschatten dus de kans dat je dan weer tegen zo iemand aanloopt is behoorlijk en daar weer last van krijgt is dan groot.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik heb hem geblokkeerd we appen niet meer, maar het voelt gewoon heel erg kut omdat we 3 weken lang intensief appte en belde en nu valt dat opeens weg. klinkt heel overdreven misschien, maar als je letterlijk hele dagen contact hebt 3 weken en nu opeens niks voelt dat gewoon als een gemis.
Dat voelt zeker als een gemis.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja dat is klote. Maar het zegt ook iets over jezelf, want het is niet gezond zo snel 24/7 met iemand bezig te zijn en in gladde praatjes te trappen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:45 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat mij aansprak was de manier waarop hij zichzelf presenteerde. hij claimde op zoek te zijn naar een vaste relatie voor de lange termijn, dat hij snel samen zou willen wonen...hij kwam super empathisch en lief over..dus als ik een slechte dag had dan belde hij gelijk, en zei allemaal lieve dingen ( maar niet overdreven fake of glad ofzo) verder kwam hij alles behalve oppervlakkig over, en zei dat uiterlijk niet zo boeide maar de emotionele connectie veel belangrijker is. we konden echt over van alles kletsen...ik dacht oh wat fijn eindelijk een emotionele beschikbare man die tijd heeft en echt iets wil opbouwen. verder heeft hij ook alles gewoon voor elkaar qua inkomen ( wat hij zegt) en ziet hij er goed uit. dus hele plaatje klopt wel zeg maarquote:Op zondag 5 mei 2024 13:46 schreef EmptyBox het volgende:
Wat sprak jou zo aan in hem dan. Alleen zijn uiterlijk mischien? Zijn inkomen? Veel aandacht kun je namelijk wel van iedere man krijgen. Hier ben ik toch wel benieuwd naar. Waardoor gaat het veelal mis?
Dit.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat is klote. Maar het zegt ook iets over jezelf, want het is niet gezond zo snel 24/7 met iemand bezig te zijn en in gladde praatjes te trappen.
In plaats van energie te steken in hoe fout hij is geweest, kun je beter aan jezelf werken hoe je dit een volgende keer voorkomt.
dat klopt, en ik liet hem ook meerdere keren weten dat het niet echt gezond is om zo hard van stapel te lopen ( en ontzettend onrealistisch) , maar dan gaf hij aan dat het gewoon goed voelde, fijn was en dat het verder niet boeide wat mensen ervan zouden denken, als wij het maar fijn vonden/hadden. Ik had dus toch wat beter moeten nadenken, mijn onderbuikgevoel volgen en dat zal ik de volgende keer ook doen. Ik wil altijd het goede in iemand zien en gelovenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat is klote. Maar het zegt ook iets over jezelf, want het is niet gezond zo snel 24/7 met iemand bezig te zijn en in gladde praatjes te trappen.
In plaats van energie te steken in hoe fout hij is geweest, kun je beter aan jezelf werken hoe je dit een volgende keer voorkomt.
Nahh, niet hard genoeg afgeknapt om alsnog seks met je te hebben toch? Dus dat afknappen zal wel meevallen. Nee, hij heeft zijn doel bereikt, en klaar.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
hij zei ook elke keer dat hij lekker een weekje met mij naar de Malediven wilde gaan, hij had het op een avond bijna geboekt ( zal wel bluf geweest zijn) maar goed hij heeft het heel mooi laten lijken allemaal. ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo slecht kunnen zijn
of hij meende alles en is op de date gewoon afgeknapt. dat kan ook
Ik denk dat alles bij elkaar gelogen is.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
hij zei ook elke keer dat hij lekker een weekje met mij naar de Malediven wilde gaan, hij had het op een avond bijna geboekt ( zal wel bluf geweest zijn) maar goed hij heeft het heel mooi laten lijken allemaal. ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo slecht kunnen zijn
ja dat zal het helaas zijn. die paniek in zijn ogen ook toen het 3 uur was.....hij wist niet hoe snel hij weg moest komen. een kind van 17 kan toch bent een avondje alleen blijvenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nahh, niet hard genoeg afgeknapt om alsnog seks met je te hebben toch? Dus dat afknappen zal wel meevallen. Nee, hij heeft zijn doel bereikt, en klaar.
Hier ging het mis. Snap heel goed dat hij afhaaktquote:Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes
gedragsverandering is een rode vlag. eerst 24/7 appen en bellen, en na de date/seks niet weten hoe snel je weg moet komen en daarna kort en afstandelijk doen. sorry maar ik laat niet met me sollen, als je niet meer wil geef het aan maar ga geen kat en muis spelen. als ik niet mag aangeven dat ik geen spelletjes ga spelen, en hij daardoor vlucht prima. die 3 weken had hij namelijk het geduld van een engel, en was alles goed en bespreekbaarquote:Op zondag 5 mei 2024 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier ging het mis. Snap heel goed dat hij afhaakt
Waarom geloof je die verhalen meteen?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
Of er zit gewoon een vrouw thuis die anders vragen gaat stellen.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat zal het helaas zijn. die paniek in zijn ogen ook toen het 3 uur was.....hij wist niet hoe snel hij weg moest komen. een kind van 17 kan toch bent een avondje alleen blijven
Hij appt je de volgende ochtend dat hij het zo gezellig vond en je vaker wil zien. En dan flip jij omdat hij geen lieverd zeiquote:Op zondag 5 mei 2024 14:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
gedragsverandering is een rode vlag. eerst 24/7 appen en bellen, en na de date/seks niet weten hoe snel je weg moet komen en daarna kort en afstandelijk doen. sorry maar ik laat niet met me sollen, als je niet meer wil geef het aan maar ga geen kat en muis spelen. als ik niet mag aangeven dat ik geen spelletjes ga spelen, en hij daardoor vlucht prima. die 3 weken had hij namelijk het geduld van een engel, en was alles goed en bespreekbaar
nee hij appte niet dat hij mij vaker wil zien ( dat zei hij op de date zelf ). de volgende ochtend was het alleen goedmorgen, lekker geslapen? en daarna uren stil. terwijl hij in het weekend hele dag appt normaalquote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij appt je de volgende ochtend dat hij het zo gezellig vond en je vaker wil zien. En dan flip jij omdat hij geen lieverd zei
Je verdient het alleen te eindigen
Serieus waarom, waarom zou je je zo laten kennen.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef kiki2024 het volgende:
Ik denk dat ik hem nog 1 uitgebreide app ga sturen om mijn hart te luchten, want ik merk dat ik het niet los kan laten.
Ik heb hem geblokkeerd, maar ik zie dat hij mij niet geblokkeerd heeft ( want zie zijn foto nog)
Wil hem niet the satisfaction geven om nog contact te zoeken eigenlijk, maar voor mezelf wil ik wel even duidelijk maken hoe ik hierover denk
Je gaat helemaal niet in op de reacties of je niet beter aan jezelf kan gaan werken.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef kiki2024 het volgende:
Ik denk dat ik hem nog 1 uitgebreide app ga sturen om mijn hart te luchten, want ik merk dat ik het niet los kan laten.
Ik heb hem geblokkeerd, maar ik zie dat hij mij niet geblokkeerd heeft ( want zie zijn foto nog)
Wil hem niet the satisfaction geven om nog contact te zoeken eigenlijk, maar voor mezelf wil ik wel even duidelijk maken hoe ik hierover denk
Luister naar deze wijze man TS.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Serieus waarom, waarom zou je je zo laten kennen.
Het enige wat je doet is jezelf laten kennen en voor lul zetten.
Als er nu daadwerkelijk jaren aan geschiedenis aanhangt dan kan ik het mij nog voorstellen maar jezus... hou de eer aan jezelf.
ik ga voorlopig niet meer daten, en ga uiteraard ook aan mezelf werken. Ik weet en benoem ook dat ik mentaal niet helemaal lekker zit, dat weet ik echt heel goed.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet in op de reacties of je niet aan jezelf te werken.
Kan je nu al zeggen dat het geen succes gaat worden als je alleen maar met hem bezig bent ipv eens naar jezelf te kijken.
dit is waarom ik zeg deja vu. Er is al eens een soortgelijk topic geweest waarin de manier van afhandelen eigenlijk precies hetzelfde was. Naja, mensen moeten doen wat ze denken dat ze moeten doen. TS gaat daar echter niet mee geholpen zijn, want het is niet meer dan symptoombestrijding.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet in op de reacties of je niet beter aan jezelf kan gaan werken.
Kan je nu al zeggen dat het geen succes gaat worden als je alleen maar met hem bezig bent ipv eens naar jezelf te kijken.
Laat het dan rusten met hem.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ga voorlopig niet meer daten, en ga uiteraard ook aan mezelf werken. Ik weet en benoem ook dat ik mentaal niet helemaal lekker zit, dat weet ik echt heel goed.
3 weken lang contact, en 20 uren bellen is toch ook een stukje geschiedenis? het is meer voor mezelfquote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Serieus waarom, waarom zou je je zo laten kennen.
Het enige wat je doet is jezelf laten kennen en voor lul zetten.
Als er nu daadwerkelijk jaren aan geschiedenis aanhangt dan kan ik het mij nog voorstellen maar jezus... hou de eer aan jezelf.
Het valt me nog mee dat het maar 1 ander topic was. Dit is echt geen situatie die vrijwel nooit voor komt.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
dit is waarom ik zeg deja vu. Er is al eens een soortgelijk topic geweest waarin de manier van afhandelen eigenlijk precies hetzelfde was. Naja, mensen moeten doen wat ze denken dat ze moeten doen. TS gaat daar echter niet mee geholpen zijn, want het is niet meer dan symptoombestrijding.
Oké, deblokkeer en app hem dan maar. We horen wel hoe het verder gaat.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
3 weken lang contact, en 20 uren bellen is toch ook een stukje geschiedenis? het is meer voor mezelf
Het enige wat je zoekt is tijdelijke genoegdoening, dat hij tegen jou zegt dat het wel wat betekende om jouw 'pijn' van nu te verzachten.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
3 weken lang contact, en 20 uren bellen is toch ook een stukje geschiedenis? het is meer voor mezelf
Dit dus.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:38 schreef jigggy het volgende:
Hij wou gewoon neuken, hard maar het is niet anders
Heb je ook weer van geleerd, niet meer appen niks en door naar de volgende
Helaas is 1 van de dingen die het meest 'gezocht' worden op dating apps uiteindelijk maar 1 ding... Seks.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
wel altijd makkelijk om de schuld eeuwig bij de vrouw te leggen dat ze aan zichzelf moet werken.
sommige mannen zijn nou eenmaal klootzakken en die moeten aan zichzelf gaan werken.
Heb je hem al gedeblokkeerd en geappt?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
wel altijd makkelijk om de schuld eeuwig bij de vrouw te leggen dat ze aan zichzelf moet werken.
sommige mannen zijn nou eenmaal klootzakken en die moeten aan zichzelf gaan werken.
Nee ik ga hem die voldoening niet eens geven dat hij denkt dat hij het mannetje is.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je hem al gedeblokkeerd en geappt?
ehm je klaagt hier?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
Dan neem je lekker nergens verantwoordelijkheid voor en zoek je nog een paar kerels om je te fixen. Niemand geeft jou de schuld, wel is het handig om verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf zodat je in staat bent jezelf te beschermen en niet meer zo ver gaat met dit soort oetlullen. Verantwoordelijkheid nemen is niet de makkelijkste weg, wel de meest duurzame.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
Ja nu achteraf klinkt het ook heel achterlijk en onrealistisch. ik ben er ingetrapt..ben elk geval wel blij dat ik mij niet langer aan het lijntje heb laten houden, anders was ik na maanden onzekerheid en aanmodderen misschien nog meer tijd en energie kwijt. volgende keer beter opletten dusquote:Op zondag 5 mei 2024 15:04 schreef Moederenkind het volgende:
Toen ik las dat hij je allerlei beloftes deed en zei een leven met je te willen opbouwen zonder je ook maar een dag gezien te hebben gingen bij mij gelijk alle alarmbellen af.
Dit is lovebombing 101 en een gigantische red flag.
Het doet pijn maar wees blij dat je van hem af bent.
Vaak hebben dit soort figuren meerdere ‘opties’ om het maar zo te zeggen. Het gaat hen puur om het gevoel dat ze nog een slachtoffer hebben weten te maken en dat ze ‘zo goed’ zijn in hun spelletjes. Missie is geslaagd dus.
Volg je gevoel. Grote kans dat je hier te maken hebt met iemand die veel narcistische trekjes heeft.
Precies en niet meer deblokkeren hè. De kans is groot dat hij weer contact probeert te maken, simpel om te kijken of het hem nog lukt om je onder z’n duim te krijgen. Trap er niet in!quote:Op zondag 5 mei 2024 15:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja nu achteraf klinkt het ook heel achterlijk en onrealistisch. ik ben er ingetrapt..ben elk geval wel blij dat ik mij niet langer aan het lijntje heb laten houden, anders was ik na maanden onzekerheid en aanmodderen misschien nog meer tijd en energie kwijt. volgende keer beter opletten dus
nee als iemand 1 keer zijn ware gezicht laat zien weet ik voldoende. bedanktquote:Op zondag 5 mei 2024 15:22 schreef Moederenkind het volgende:
[..]
Precies en niet meer deblokkeren hè. De kans is groot dat hij weer contact probeert te maken, simpel om te kijken of het hem nog lukt om je onder z’n duim te krijgen. Trap er niet in!
Sommige mannen zijn klootzakken, net als sommige vrouwen. Maar je moet je ook niet te kwetsbaar maken voor dit soort mensen. Misschien een wijze les dat het te mooi was om waar te zijn. Hij maakte misbruik van je wens naar aandacht. Hij gaf wat je nodig had, zodat hij kan krijgen wat hij wou hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
Nee, die moeten helemaal niks, want zij hebben er geen last van een klootzak te zijn dat jij hen klootzakken vindt. Sterker nog, zolang er naïeve hertjes zijn als jij bereiken die mannen hun doel. Dus nee, die hoeven helemaal niet aan zichzelf te gaan werken.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
dat klopt, en dit zal mij natuurlijk niet zo snel een tweede keer overkomen dat is het positieve. die man heeft 3 weken geïnvesteerd en 20 uur lopen bellen voor wat half ass seks die trouwens niet eens goed wasquote:Op zondag 5 mei 2024 15:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die moeten helemaal niks, want zij hebben er geen last van een klootzak te zijn dat jij hen klootzakken vindt. Sterker nog, zolang er naïeve hertjes zijn als jij bereiken die mannen hun doel. Dus nee, die hoeven helemaal niet aan zichzelf te gaan werken.
JIJ hebt ergens last van, dus kun je óf doorgaan op dezelfde voet als nu, en aangezien dit topic er is is dat schijnbaar niet heel erg succesvol, of aan jezelf werken en dan heb je er 0,0 last van dat er mannen zijn die klootzakken zijn, want daar kom jij dan niet meer (op deze manier) mee in aanraking en dan heb je er ook geen last van.
De hele wereld gaat zich niet aanpassen aan jou.
Dit staat je niet, wat je nu aan het doen bent, en volgens mij heb je deze situatie al eens eerder gehad.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat klopt, en dit zal mij natuurlijk niet zo snel een tweede keer overkomen dat is het positieve. die man heeft 3 weken geïnvesteerd en 20 uur lopen bellen voor wat half ass seks die trouwens niet eens goed washij gaat maar lekker op zoek naar zijn volgende prooi
Ik ben blij dat ik hier even heb kunnen razen en het zal wel deels mijn ego geweest zijn want zo knap was die opa niet in het echt
wat staat mij niet? Nee hoor..ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, vandaar ook de grote verbazing dat een man zoiets laags kan flikken.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit staat je niet, wat je nu aan het doen bent, en volgens mij heb je deze situatie al eens eerder gehad.
Proberen hem nu naar beneden te praten om jezelf een beter gevoel te geven. Die man heeft dan wel 3 weken 'geinvesteerd' maar zijn doel was zijn zak legen, en dat is gelukt. Of jij het goed vond zal hem verder een zorg zijn.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat staat mij niet? Nee hoor..ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, vandaar ook de grote verbazing dat een man zoiets laags kan flikken.
Even realistisch. Wat was er dan precies zo laag? Die drie weken ‘voorspel’, daar deed jij net zo hard aan mee.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat staat mij niet? Nee hoor..ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt, vandaar ook de grote verbazing dat een man zoiets laags kan flikken.
Ik hoef hem niet naar beneden te praten, want hij staat al beneden mij. als je als 50 jarige man bewust gaat spelen met gevoelens van een vrouw ben je in mijn ogen niks waard. vrouwen ( ik zal trouwens voor mezelf spreken ) deze vrouw kijkt niet alleen naar uiterlijk, maar het hele plaatje. zijn uiterlijk was niet wat ik verwacht had ( minder aantrekkelijk in het echt ) maar dat geeft helemaal niks op het moment dat een man het beste met je voor heeft en je het leuk kan hebben samen. mannen zijn meer visueel. dit heeft helemaal niks te maken met hem naar beneden halen maar gewoon de feiten.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Proberen hem nu naar beneden te praten om jezelf een beter gevoel te geven. Die man heeft dan wel 3 weken 'geinvesteerd' maar zijn doel was zijn zak legen, en dat is gelukt. Of jij het goed vond zal hem verder een zorg zijn.
Hij is niet degene die hier een topic opent over dat hij gekwetst is, dat doe jij. Dan zou ik zeggen dat je beter die energie kunt steken in kijken hoe jij de volgende keer weerbaarder dan wel minder naïef kunt zijn in plaats van nu achteraf proberen jezelf een boost te geven door naar beneden te trappen.
Hmhm, ik denk dat die verbazing wat minder is dan je hier wil doen voorkomen.
het lage is met gevoelens spelen. iemand verliefd proberen te maken, van alles beloven terwijl je dondersgoed weet dat het alleen om seks gaat. wees dan eerlijk en zeg dat je op zoek bent naar seks en niks meer..dan heb je mijn respectquote:Op zondag 5 mei 2024 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Even realistisch. Wat was er dan precies zo laag? Die drie weken ‘voorspel’, daar deed jij net zo hard aan mee.
Na de seks heeft hij je nog amper aan het lijntje gehouden, want daar stak je al snel een stokje voor.
Dat hoeft niet, maar dat is wel wat je doet, dus blijkbaar hoeft het toch wel. Prima, maar al je alarmbellen en waarschuwingen die af gingen heb je alsnog allemaal genegeerd en je hebt alsnog je benen geopend. Dat lijkt me wat belangrijker om daar iets mee te doen in plaats van hard te roepen wat je van hem vindt.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:24 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet naar beneden te praten, want hij staat al beneden mij. als je als 50 jarige man bewust gaat spelen met gevoelens van een vrouw ben je in mijn ogen niks waard. vrouwen ( ik zal trouwens voor mezelf spreken ) deze vrouw kijkt niet alleen naar uiterlijk, maar het hele plaatje. zijn uiterlijk was niet wat ik verwacht had ( minder aantrekkelijk in het echt ) maar dat geeft helemaal niks op het moment dat een man het beste met je voor heeft en je het leuk kan hebben samen. mannen zijn meer visueel. dit heeft helemaal niks te maken met hem naar beneden halen maar gewoon de feiten.
de echte alarmbellen kwamen na de seks, en daar heb ik iets mee gedaan aangezien hij nu geblokkeerd is en blijft. en in de toekomst spreek ik sws de eerste dates niet meer thuis afquote:Op zondag 5 mei 2024 16:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar dat is wel wat je doet, dus blijkbaar hoeft het toch wel. Prima, maar al je alarmbellen en waarschuwingen die af gingen heb je alsnog allemaal genegeerd en je hebt alsnog je benen geopend. Dat lijkt me wat belangrijker om daar iets mee te doen in plaats van hard te roepen wat je van hem vindt.
Dat is leuk, dat het hele plaatje telt, maar dat hele plaatje had nogal wat alarmbellen en alsnóg bewoog dat je er niet toe om niet met hem naar bed te gaan, dus blijkbaar was het hele plaatje goed genoeg. Het is niet zo boeiend wat je van hem vindt, wat veel boeiender is wat je nou gaat doen om dit een volgende keer te voorkomen.
Nee nee, die alarmbellen kwamen daarvoor al, en die merkte je ook op, alleen koos je ervoor om die te negeren omdat de fantasie aantrekkelijker was dan de realiteit, of wou je zeggen dat binnen 3 weken al praten over de Malediven willen boeken en een huis kopen géén gigantische rode vlag is maar een verjaardag hebben die er eerst niet leek te zijn wél.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de echte alarmbellen kwamen na de seks, en daar heb ik iets mee gedaan aangezien hij nu geblokkeerd is en blijft. en in de toekomst spreek ik sws de eerste dates niet meer thuis af
Ik durf de stelling wel aan dat betrouwbare mensen zelden zoiets zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is het probleem dat iemand zegt ‘je kunt me vertrouwen’. Iedereen kan dat zeggen. Het zegt helemaal niks.
met mijn ex ging ik de eerste date direct naar het buitenland, dus het kan ! ik geloofde het deels wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee nee, die alarmbellen kwamen daarvoor al, en die merkte je ook op, alleen koos je ervoor om die te negeren omdat de fantasie aantrekkelijker was dan de realiteit, of wou je zeggen dat binnen 3 weken al praten over de Malediven willen boeken en een huis kopen géén gigantische rode vlag is maar een verjaardag hebben die er eerst niet leek te zijn wél.
Zie, wat je doet is het weer vooral bij hem proberen neer te leggen. Je probeert je eigen verantwoordelijkheid zo klein mogelijk te maken, maar dat is niet hoe het werkt, want als je dat blijft doen dan komt er weer een keer iemand voorbij, en dan gaat het weer mis, en dan ga je achteraf roeptoeteren dat hij kut was en dat je het allemaal wel had voorzien.
Ja, weet je veel. Het kan allemaal een vooropgezet plan zijn geweest. Het kan zijn dat hij zelf ook graag in die fantasie wilde geloven.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het lage is met gevoelens spelen. iemand verliefd proberen te maken, van alles beloven terwijl je dondersgoed weet dat het alleen om seks gaat. wees dan eerlijk en zeg dat je op zoek bent naar seks en niks meer..dan heb je mijn respect
Drielandenpunt?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
met mijn ex ging ik de eerste date direct naar het buitenland, dus het kan ! ik geloofde het deels wel.
Weer een aanwijzing dat dit niet de eerste keer is dat ik een soortgelijk voorval heb gelezen van je.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
met mijn ex ging ik de eerste date direct naar het buitenland, dus het kan ! ik geloofde het deels wel.
dit is echt de eerste keer dat dit gebeurd is, ik weet niet op welk ander topic je doelt ? heb alleen in big brother geschreven verder niks.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weer een aanwijzing dat dit niet de eerste keer is dat ik een soortgelijk voorval heb gelezen van je.
Maar ik zou vooral de rest van die post negeren die je niet zo goed uitkomt.
Als eerste date? Ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat bedoel je? is het zo raar dat je snel met iemand een weekend weg gaat ?
Een eerste date wel. Vind je dat normaal? Je kent elkaar niet eens. Maak je altijd van die grootse plannen met mensen die je niet kent?quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als je vooraf al zo intensief contact hebt valt dat wel mee, er zijn ook mensen die online iemand leren kennen en naar het buitenland verhuizen.quote:
quote:Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst.
Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet.
Hij was erg overtuigend met zijn woorden.
Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien.
We hebben seks gehad en daarna is hij vertrokken.
Dat snap ik dus ook niet. Als je zoveel tijd en moeite hebt geïnvesteerd om een vrouw in bed te krijgen, dan zou je denken dat hij het niet bij één keer wil laten. Maar er schijnen mannen te zijn die er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen, en als het ze eenmaal is gelukt, dan dumpen ze die vrouw en gaan ze naar de volgende. Of de sex viel hem ook gewoon tegen.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
Dit is te makkelijk. Volgens ging jij akkoord om hem bij jou thuis af te spreken. Daarnaast negeerde je de alarmbellen/rode vlaggen en je zit op Tinder terwijl je mentaal niet lekker in je vel zit. Daarnaast het verhaal over je eerste ex en gelijk naar het buitenland als eerste date.... dat getuigd ook dat jij aan jezelf moet werken en wat volwassener moet worden.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
Aan jezelf werken is natuurlijk een goed voornemen. Maar op zich hoef je niet te stoppen met daten. Maar als ik je daarbij ongevraagd advies mag geven, dan raad ik je wel aan om niet te snel sex te hebben en daar gewoon een tijdje mee te wachten. Mannen die alleen op sex uit zijn, geven het op een gegeven moment gewoon op en mannen die echt een serieuze relatie willen, kunnen heus wel een tijdje wachten met sex.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ga voorlopig niet meer daten, en ga uiteraard ook aan mezelf werken. Ik weet en benoem ook dat ik mentaal niet helemaal lekker zit, dat weet ik echt heel goed.
Uiteraard is het heel laag om met gevoelens te spelen, iemand naar de mond te praten en allerlei dingen beloven terwijl je er eigenlijk niets van meent. Maar als hij eerlijk was geweest en had gezegd dat hij alleen op zoek is naar sex, dan was je waarschijnlijk niet met hem naar bed geweest.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het lage is met gevoelens spelen. iemand verliefd proberen te maken, van alles beloven terwijl je dondersgoed weet dat het alleen om seks gaat. wees dan eerlijk en zeg dat je op zoek bent naar seks en niks meer..dan heb je mijn respect
Nou, best wel ja. Volgens mij ben je op zoek naar liefde en stort je je in alles wat daarop lijkt. Doe het jezelf niet aan, blijf weg van die onzin en ga met jezelf aan de slag. Als je jezelf niet liefhebt, werkt in dit opzicht helemaal niks. En bovendien zit echte liefde hier op Fok natuurlijk, niet op Tinder oid.quote:Op zondag 5 mei 2024 16:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Sommige mannen geeft het hele spel een kick. Vooral als het juist moeite kost. Zulke vrouwen heb je ook.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als je zoveel tijd en moeite hebt geïnvesteerd om een vrouw in bed te krijgen, dan zou je denken dat hij het niet bij één keer wil laten. Maar er schijnen mannen te zijn die er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen, en als het ze eenmaal is gelukt, dan dumpen ze die vrouw en gaan ze naar de volgende. Of de sex viel hem ook gewoon tegen.
Ja het is echt heel raar allemaal, maar ik zal nooit weten wat de echte reden is/was. echte players ( zoals ik ze ken) beginnen meteen over seks, en houden niet zo van uren bellen. die sturen gewoon wat appjes naar meerdere vrouwen tegelijkertijd. daarom kwam het allemaal zo echt over...wie gaat er nou uren en uren bellen met iemand waar je toch maar even seks mee wil.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als je zoveel tijd en moeite hebt geïnvesteerd om een vrouw in bed te krijgen, dan zou je denken dat hij het niet bij één keer wil laten. Maar er schijnen mannen te zijn die er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen in bed te krijgen, en als het ze eenmaal is gelukt, dan dumpen ze die vrouw en gaan ze naar de volgende. Of de sex viel hem ook gewoon tegen.
Ik heb een hele lange relatie gehad en daar ging alles ook heel snel, daarmee wil ik alleen aangeven dat het wel kan.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:15 schreef HSG het volgende:
Dat hij misbruik van je heeft gemaakt van je kwetsbaarheid is niet goed te praten. Maar ook van jouw kant zijn wat op of aanmerkingen. Iemand die je niet kent moet je sowieso niet mee thuis afspreken maar gewoon in het openbaar zoals een café. En als je mentaal niet lekker in je vel zit is Tinder wel de laatste plek om te zijn.
[..]
Dit is te makkelijk. Volgens ging jij akkoord om hem bij jou thuis af te spreken. Daarnaast negeerde je de alarmbellen/rode vlaggen en je zit op Tinder terwijl je mentaal niet lekker in je vel zit. Daarnaast het verhaal over je eerste ex en gelijk naar het buitenland als eerste date.... dat getuigd ook dat jij aan jezelf moet werken en wat volwassener moet worden.
Je hebt nou eenmaal klootzakken van mannen (en vrouwe) en die gaan zichzelf echt niet veranderen.
dit klopt zeker, en ga ik ook niet meer doen. als je thuis afspreekt en het is gezellig met wat drankjes op is die drempel wat kleinerquote:Op zondag 5 mei 2024 17:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Aan jezelf werken is natuurlijk een goed voornemen. Maar op zich hoef je niet te stoppen met daten. Maar als ik je daarbij ongevraagd advies mag geven, dan raad ik je wel aan om niet te snel sex te hebben en daar gewoon een tijdje mee te wachten. Mannen die alleen op sex uit zijn, geven het op een gegeven moment gewoon op en mannen die echt een serieuze relatie willen, kunnen heus wel een tijdje wachten met sex.
dat klopt....hij zei dat er voor hem niks aan de hand was en hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen ( maar mijn gevoel zegt dat dit niet klopt) hij was die 3 weken zo geduldig, lief, empathisch en als er iets was belde hij mij gelijk op of appte een heel verhaal...waarom was dat opeens anders na de date toen hij zag dat ik ergens mee zat? dat is dan toch een zware gedragsverandering? hij was kort, koud/kil en deed bijna lacherig over de hele situatie.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sommige mannen geeft het hele spel een kick. Vooral als het juist moeite kost. Zulke vrouwen heb je ook.
Het is me trouwens niet duidelijk uit het verhaal of hij haar echt meteen wilde dumpen. Hij appte nog na de seks, als ze zelf wat minder heftig had gereageerd was er misschien nog een date gekomen.
Even voor mijn duidelijkheid: hij ging weg in de nacht, jullie hadden daarna alleen onderstaand app contact?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat klopt....hij zei dat er voor hem niks aan de hand was en hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen ( maar mijn gevoel zegt dat dit niet klopt) hij was die 3 weken zo geduldig, lief, empathisch en als er iets was belde hij mij gelijk op of appte een heel verhaal...waarom was dat opeens anders na de date toen hij zag dat ik ergens mee zat? dat is dan toch een zware gedragsverandering? hij was kort, koud/kil en deed bijna lacherig over de hele situatie.
Dus letterlijk: hij zei alleen goedemorgen en wat andere algemeenheden (waar jij meer contact gewend was), dat ging malen in je hoofd en zonder verdere toelichting zei jij dat je geen zin had in kinderachtige spelletjes?quote:Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes
wat zijn de aannames precies ?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
TS is gekwetst.
Maar wie hier de boeman is, dat is uit zo’n eenzijdig verhaal (want ex post hier niet) nooit te achterhalen.
Wat ik wel lees zijn veel aannames van TS.
Eerst ondersteunend aan de fantasie dat ze samen iets gingen opbouwen (en geen enkele red flag). En als hij zich na de sex anders gedraagt dan in haar droom past dan past álles wat hij vervolgens doet (en niet doet) in haar verhaal van gebruikt worden.
TS geeft hem weinig gelegenheid zich te verklaren, komt snel met conclusies en dan snap ik wel dat die man er klaar mee is. Blokkade er bovenop en TS kan blijven broeden op álles van hem wat zij niet kan verklaren en hij volgens haar fout gedaan heeft.
Let wel: ik ontken niet dat TS zich gekwetst voelt.
En wellicht is die vent een lul die drie weken intensief heeft geïnvesteerd aan een one night stand (een hoer is sneller geregeld…).
Maar waar er twee vechten hebben er twee schuld. Beiden hadden Tinder, beiden spraken af.
Hij had misschien wat meer mogen communiceren, maar zij had zeker niet zo snel naar conclusies (en beschuldigingen) hoeven grijpen. En de eerste keer thuis afspreken: nooit een goed plan.
Wat al eerder gezegd is: neem deze ervaring mee, laat hem los, en gebruik de ervaring om naar jezelf te kijken, en hoe jij omgaat met relaties. Of dat nu relaties zijn in het kader van seks/liefde/partner, of relaties op het sociale vlak.
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar: hebben vrienden jou ooit ook zo teleurgesteld?
- feit voor jou was het contact na de seks niet voldoende. Maar ik zie je nergens posten dat je hem dat ook hebt gezegd. Jij schoot meteen in de overdrive.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat zijn de aannames precies ?
- feit we hebben 3 weken intensief app/bel contact bijna 24/7
- feit hij belooft mij gouden bergen ( samen iets opbouwen, dates, op vakanties enz) zelfs als ik meerdere keren meld dat het onrealistisch is, aangezien hij mij nooit ontmoet heeft. nee hij wist het 100% want uiterlijk doet er niet toe
- feit hij geeft aan dat zijn zoon van 17 hele weekend bij zijn moeder verblijft, en tijdens de date is hij opeens alleen thuis.
- feit. hij geeft aan hele weekend geen plannen te hebben, 3 weken lang deed hij niks en na de date/seks heeft hij opeens een verjaardag
- feit na de seks vertrok hij er als een haas vandoor
- feit het contact was opeens stukken minder.
met al het bovenstaande is het toch logisch dat ik achter mijn oren ga krabben en hier iets over zeg/app? ik ben namelijk geen persoon die aan het lijntje gehouden wil worden, of in spanning gaat zitten afwachten wat er nou is.
hierna gaf hij aan op een verjaardag te zijn en hier later op de avond op terug te komen. Ik heb gewacht tot 11 uur en hem 5 uur gegeven. hij kon in die 5 uur tijd niet het respect opbrengen/ de tijd en moeite om even een app te sturen om iets te zeggen, terwijl voor de date hij 24/7 met mij liep te appen.
en nee vrienden hebben mij nooit gekwetst, alhoewel een aketieftje hier en daar in elke vriendschap weleens voorkomt
Ik ging malen in mijn hoofd omdat zijn verhalen niet klopte, hij gaf de avond ervoor aan mij die zaterdag weer te willen zien..en ik wist dat die verjaardag een excuus was om mij te vermijden. al was de verjaardag echt ( het kan) dan kan je binnen 5 uur wel tijd maken om even een appje te sturen, en anders is het blijkbaar allemaal niet zo belangrijk en geen prioriteit, wat het de 3 weken wel was. Ik heb hem een kans gegeven op uitleg maar hij had geen tijd ( verjaardag) en vanochtend kwam er uit dat hij met mij had willen lunchen, maar dat uiteraard niet meer wil door mijn gedrag van de avond ervoor ( prachtig excuus om te vertrekken )quote:Op zondag 5 mei 2024 17:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid: hij ging weg in de nacht, jullie hadden daarna alleen onderstaand app contact?
[..]
Dus letterlijk: hij zei alleen goedemorgen en wat andere algemeenheden (waar jij meer contact gewend was), dat ging malen in je hoofd en zonder verdere toelichting zei jij dat je geen zin had in kinderachtige spelletjes?
Dat is nogal een gedachtensprong en ik kan me best voorstellen dat hij geen idee had waar je het over had.
En het daardoor minder serieus oppakte dan het in jouw hoofd was geworden, waardoor jij je niet gehoord voelde.
En zo ontstaat het misverstand. Jij mondt zijn reactie defensief, ik noem het een reactie van een man die geen idee heeft waar dit over gaat en nu (want hij zit op een verjaardag) niet de tijd heeft het de aandacht te geven die het nodig heeft. Waarna jij bleef broeden en om half elf (misschien zat hij nog steeds op die verjaardag) ontplofte en alle contact afsneed.
Je geeft hem dan ook niet echt de kans iets uit te leggen… In je hoofd heb je alle conclusies al getrokken.
nu zit is te bluffen met zijn vrienden over jou , en jij zit er nog steeds meequote:Op zondag 5 mei 2024 17:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik ging malen in mijn hoofd omdat zijn verhalen niet klopte, hij gaf de avond ervoor aan mij die zaterdag weer te willen zien..en ik wist dat die verjaardag een excuus was om mij te vermijden. al was de verjaardag echt ( het kan) dan kan je binnen 5 uur wel tijd maken om even een appje te sturen, en anders is het blijkbaar allemaal niet zo belangrijk en geen prioriteit, wat het de 3 weken wel was. Ik heb hem een kans gegeven op uitleg maar hij had geen tijd ( verjaardag) en vanochtend kwam er uit dat hij met mij had willen lunchen, maar dat uiteraard niet meer wil door mijn gedrag van de avond ervoor ( prachtig excuus om te vertrekken )
het was niet perse dat het contact niet voldoende was, het voelde gewoon anders. gewoon oppervlakkig en normaal kletst hij heel veel....hij gaf ook meteen aan naar die verjaardag te gaan. hij heeft ook helemaal niks laten vallen over mij nog een keer te willen zien, terwijl hij voor en tijdens de date heel eager was om mij weer te zienquote:Op zondag 5 mei 2024 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
- feit voor jou was het contact na de seks niet voldoende. Maar ik zie je nergens posten dat je hem dat ook hebt gezegd. Jij schoot meteen in de overdrive.
Misschien schrok hij zich dood toen hij na drie weken opeens die andere kant van je zag.
dat kan allemaal ja, ik weet het niet. en een uitleg of verklaring was ik blijkbaar niet waard. als je 20 uur gebeld hebt dan kan je toch nog even bellen om het netjes af te sluitenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:56 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Nou, kan ook best dat het verhaal van die man gewoon (in grote lijnen - want naar huis voor zijn 17-jarige zoon is natuurlijk onzin) klopt hoor. Dat hij je echt leuk vond, veel belde en appte om tot een date te komen, en toen tijdens de date afknapte op iets of je teveel als een probleemgeval zag, en toen besloot om er na al die moeite en anticipatie er iig nog seks uit te halen. Of dat hij met oprechte intenties de seks aanging en door de seks afknapte. Of dat hij om wat voor reden dan ook liever thuis wilde slapen (medicijnen innemen, snurken, kan niet in een vreemd bed slapen, verzin maar wat) maar je wel echt leuk vond, alleen iets minder appte dan daarvoor omdat zoveel appen en bellen gewoon niet chill is (zijn volgens mij weinig mannen die daar uit zichzelf echt behoefte aan hebben), en ook niet meer nodig als je elkaar eenmaal RL kent, en toen teruggeschrokken is van je onzekere en agressieve reactie daarop (hij had je die dag al meerdere berichten gestuurd als ik het goed begrijp).
Er zijn gewoon veel meer mogelijkheden dan alleen dat het een vooropgezet plan was om jou letterlijk en figuurlijk te naaien en dan te nokken.
dat kan en zal best, maar ik ben een oprecht persoon en ik meende alles gewoon. als alles een spel voor hem was dan zal hij er niet mee zitten nee.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nu zit is te bluffen met zijn vrienden over jou , en jij zit er nog steeds mee
Nouja, als het de laatste reden is dan heeft hij het juist al uitgelegd en bij een van die andere redenen was hij waarschijnijk blij met het excuus. Want iemand moeten vertellen waarom je op diegene afknapte dat vindt niemand leuk.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat kan allemaal ja, ik weet het niet. en een uitleg of verklaring was ik blijkbaar niet waard. als je 20 uur gebeld hebt dan kan je toch nog even bellen om het netjes af te sluiten
Doe je het weer… zaken aan elkaar verbinden en die als feiten zien.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:57 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik ging malen in mijn hoofd omdat zijn verhalen niet klopte, hij gaf de avond ervoor aan mij die zaterdag weer te willen zien..en ik wist dat die verjaardag een excuus was om mij te vermijden. al was de verjaardag echt ( het kan) dan kan je binnen 5 uur wel tijd maken om even een appje te sturen, en anders is het blijkbaar allemaal niet zo belangrijk en geen prioriteit, wat het de 3 weken wel was. Ik heb hem een kans gegeven op uitleg maar hij had geen tijd ( verjaardag) en vanochtend kwam er uit dat hij met mij had willen lunchen, maar dat uiteraard niet meer wil door mijn gedrag van de avond ervoor ( prachtig excuus om te vertrekken )
En heb jij rustig, open, neutraal, vanuit jezelf gezegd dat je het gevoel had dat het contact anders was? Voordat je de woorden ‘kinderachtige spelletjes’ gebruikte?quote:Op zondag 5 mei 2024 18:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
het was niet perse dat het contact niet voldoende was, het voelde gewoon anders. gewoon oppervlakkig en normaal kletst hij heel veel....hij gaf ook meteen aan naar die verjaardag te gaan. hij heeft ook helemaal niks laten vallen over mij nog een keer te willen zien, terwijl hij voor en tijdens de date heel eager was om mij weer te zien
Zijn zoon was niet ziek..hij vertelde mij letterlijk dat hij die middag kleren aan het strijken was, omdat zijn zoon het hele weekend bij zijn moeder zou zijn. paar uur later op de date, toch niet. waarom kan een kind van 17 jaar niet 1 nachtje alleen thuis slapen, en als je kind prioriteit heeft ( logisch ) waarom duik je dan het bed in wetende dat je geen tijd hebt, om na de seks te vertellen dat je naar huis moet ( voor je zoon ). het is gewoon niet netjes en dat is mijn mening.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe je het weer… zaken aan elkaar verbinden en die als feiten zien.
Misschien was de zoon ziek of liepen de plannen anders? Na drie weken heb jij de ouder-kind relatie echt nog niet in beeld. En eerlijk gezegd vind ik het wel mooi dat hij in dat geval voor zijn kind kiest en niet voor zijn date die hij drie weken heeft.
Verjaardag: mogelijk vergeten? Of mogelijk wilde hij je daarvoor of daarna nog zien?
Maar toen appte jij al dat je geen zin had in kinderachtige spelletjes van hem. Zonder toelichting, want in je hoofd had je je hele redenatie en de redenen waarom hij zich (volgens jou) zo gedroeg al klaar.
Ik kan me voorstellen dat hij toen even geen zin had in jou, en afleiding zocht.
Vervolgens blokkeerde je hem. En dan ben je verbaasd dat hij geen zin meer heeft om met jou te gaan lunchen? Had hij wellicht als verrassing bedacht.
Die tijdlijn klopt toch?
Natúúrlijk kan het zo zijn dat hij alles bij elkaar loog, jou in bed wilde krijgen en er daarna klaar mee was.
Maar op dit moment lijk je alleen dit scenario te willen zien. En niet objectief te kunnen kijken naar andere scenario’s. En dat kan en dat mag (het is jouw leven), maar ik ben bang dat je dan vaker teleurgesteld gaat worden.
Ik heb gereageerd als mezelf, zoals hij mij in die 3 weken heeft leren kennen en toen was het allemaal best. waarom zou dat nu opeens anders zijn?quote:Op zondag 5 mei 2024 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En heb jij rustig, open, neutraal, vanuit jezelf gezegd dat je het gevoel had dat het contact anders was? Voordat je de woorden ‘kinderachtige spelletjes’ gebruikte?
En heb jij het initiatief genomen om een nieuwe afspraak te maken? Want dat wilde je toch graag? Of verwachte je dat dat van hem uit moest komen?
En hij wilde je trouwens (zijn woorden) wel nog eens zien. Met de lunch. Maar toen was jullie contact al spaak gelopen.
prima hoor. ik ga mezelf niet verdedigen hierquote:Op zondag 5 mei 2024 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik bespeur inmiddels wel een subtiele verschuiving in hoe TS e.e.a. verwoordt en snap nu wel dat @:CoolGuy al vrij snel nattigheid voelde.
Ja, zie, ik ben niet gek.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik bespeur inmiddels wel een subtiele verschuiving in hoe TS e.e.a. verwoordt en snap nu wel dat @:CoolGuy al vrij snel nattigheid voelde.
Behalve dan dat je dat al continue aan het doen bent.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
prima hoor. ik ga mezelf niet verdedigen hier
ik ga verder met mijn leven, en dat was het. tot kijk en bedankt voor de positieve reacties waar ik iets mee kan
Mijn posts zijn niet bedoeld als aanval, maar waren vragen om verheldering. Die je trouwens niet allemaal beantwoordde.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ga verder met mijn leven, en dat was het. tot kijk en bedankt voor de positieve reacties waar ik iets mee kan
quote:Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst
Als je als 30+'er merkt dat dit je juist tot iemand aantrekt in plaats van dat je zo'n hopeloze loser direct links laat liggen, ben je erg naïef en kan je beter even niet daten tot het weer wat beter met je gaat. Zeker als je ook nog eens aangeeft dat je dit veel te hard van stapel lopen vindt. Als het niet goed voelt, kap er dan mee. Als je dat op dit moment niet kan, vertrouw jezelf dan niet in de datewereld.quote:Op zondag 5 mei 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
hij zei ook elke keer dat hij lekker een weekje met mij naar de Malediven wilde gaan, hij had het op een avond bijna geboekt
Als hij geen eigen bedrijf had, zou je dan ook met hem hebben afgesproken?quote:Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar indruk en gevoel mogen er ook zijn. Ik mis dat in veel reacties.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe je het weer… zaken aan elkaar verbinden en die als feiten zien.
Misschien was de zoon ziek of liepen de plannen anders? Na drie weken heb jij de ouder-kind relatie echt nog niet in beeld. En eerlijk gezegd vind ik het wel mooi dat hij in dat geval voor zijn kind kiest en niet voor zijn date die hij drie weken heeft.
Verjaardag: mogelijk vergeten? Of mogelijk wilde hij je daarvoor of daarna nog zien?
Maar toen appte jij al dat je geen zin had in kinderachtige spelletjes van hem. Zonder toelichting, want in je hoofd had je je hele redenatie en de redenen waarom hij zich (volgens jou) zo gedroeg al klaar.
Ik kan me voorstellen dat hij toen even geen zin had in jou, en afleiding zocht.
Vervolgens blokkeerde je hem. En dan ben je verbaasd dat hij geen zin meer heeft om met jou te gaan lunchen? Had hij wellicht als verrassing bedacht. En daarom niet gezegd.
Die tijdlijn klopt toch?
Natúúrlijk kan het zo zijn dat hij alles bij elkaar loog, jou in bed wilde krijgen en er daarna klaar mee was.
Maar op dit moment lijk je alleen dit scenario te willen zien. En niet objectief te kunnen kijken naar andere scenario’s. En dat kan en dat mag (het is jouw leven), maar ik ben bang dat je dan vaker teleurgesteld gaat worden.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:09 schreef Plots het volgende:
[..]
Als hij geen eigen bedrijf had, zou je dan ook met hem hebben afgesproken?hoe had ik in eerste instantie moeten weten dat hij een eigen bedrijf zou hebben? dat kwam week later pas ter sprake ofzo, en eigen bedrijf hebben staat niet gelijk aan geld hebben of rijk zijn. daarnaast doe ik het financieel zelf goed en heb ik niemand nodig voor geld. dus om antwoord op je vraag te geven: nee het ging niet om zijn bedrijf en ik rook geen geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verhaal over eigen bedrijf klopt wel 100%, ik heb het namelijk gecheckt en gewoon website met de juiste naam. volgens hem heeft hij meerdere schermen, en appt hij gewoon tussen het werken door op scherm..en weekenden/avonden werkt hij niet.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Een eigen bedrijf staat inderdaad niet gelijk aan veel geld hebben. In de regel betekent een eigen bedrijf eerder heel hard werken voor weinig geld, zeker in de opstartfase van een bedrijf maar vaak ook daarna. Het verbaast me eerder dat iemand met een eigen bedrijf zoveel tijd vrij kan maken om te appen.
Wel nogal veel moeite voor één keer wippen.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:38 schreef jigggy het volgende:
Hij wou gewoon neuken, hard maar het is niet anders
Heb je ook weer van geleerd, niet meer appen niks en door naar de volgende
Is het weer zoeen .....quote:Op zondag 5 mei 2024 20:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Overigens zie ik dat je hetzelfde verhaal ook op het Viva Forum hebt gepost.
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/505657
dat klopt. mag dat niet? Ik zit met de situatie en wil erover pratenquote:Op zondag 5 mei 2024 20:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2024 16:48 schreef kiki2024 het volgende:
maar goed, ik ga verder met mijn leven en nogmaals bedankt voor alle reacties iedereen
Lukt aardig zo. Al gedeblokkeerd?quote:Op zondag 5 mei 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Je hebt daar nergens op gereageerd.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat klopt. mag dat niet? Ik zit met de situatie en wil erover praten
Waarmee? De seks was niet je van het, hij is niet de meest aantrekkelijke man, blablabla, het boeit je allemaal niet, maar het boeit dan schijnbaar toch dermate veel dat je er niet op 1 plek maar op 2 plekken een topic over opent.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Uiteraard is daar niets mis mee om het ook op een ander forum te bespreken. Het kan interessant zijn om ook de reacties op het Viva Forum te lezen. Misschien geeft het wel nieuwe inzichten, al zijn de reacties daar tot nu toe niet echt anders.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen graag bevestigd krijgen dat ze slachtoffer zijn, terwijl dat natuurlijk niet zo is.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarmee? De seks was niet je van het, hij is niet de meest aantrekkelijke man, blablabla, het boeit je allemaal niet, maar het boeit dan schijnbaar toch dermate veel dat je er niet op 1 plek maar op 2 plekken een topic over opent.
Misschien wordt het tijd om eens gewoon eerlijk tegen jezelf te zijn.
nee klopt want het was mijn eerste post en ik wist niet dat het al online stond. de moderator moest het eerst bevestigen en heb het 5 uur geleden al gepost ofzoquote:
Oeps, nog hardere reacties daar.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelensquote:Op zondag 5 mei 2024 20:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Sommige vrouwen willen graag bevestigd krijgen dat ze slachtoffer zijn, terwijl dat natuurlijk niet zo is.
In ieder geval niet in dit geval.
News flash, het boeit hem ook niks. Hij wilde seks, hij heeft seks gehad, end of story.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelens
Jullie wilde beide neuken, hij wilde alleen niet meer als dat en jij wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelens
Ik zie het. Je hebt het bericht om 11:48 uur gepost. Dat is dus de uurtijd dat jij het gepost hebt, en niet de uurtijd waarop de moderator het toegelaten heeft. De eerste reactie kwam om 18:48 uur.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee klopt want het was mijn eerste post en ik wist niet dat het al online stond. de moderator moest het eerst bevestigen en heb het 5 uur geleden al gepost ofzo
Ze had liever inmiddels al samengewoond en op de Malediven gezeten waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:44 schreef Faxie het volgende:
Had je liever dat hij je keihard liet vallen vóór de seks?
Je lijkt vooral bevestiging te willen krijgen over hoe fout die man is, en minder te willen praten over hoe je je voelt, nu je zo teleurgesteld bent in de relatie.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik krijg uit het verhaal een beetje de indruk dat die man daar erg op aandrong en dat TS niet echt meteen enthousiast reageerde toen hij voorstelde om sex te hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jullie wilde beide neuken, hij wilde alleen niet meer als dat en jij wel.
Tinder heeft geen specifieke doelgroep en is ook niet specifiek gericht op een bepaald soort relatie. In de praktijk schijnt het wel zo te zijn dat vooral mannen het als een platform voor snelle sex zien, terwijl een aanzienlijk deel van de vrouwen die op Tinder zitten wel degelijk daarop zitten met het doel een serieuze relatie te vinden.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tinder is naar mijn mening ook vooral een platform voor “snel neuk dates”.
Heb je geen vriendinnen waar je dit soort dingen mee kan delen? Voel je je misschien eenzaam?quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het weinig helpt om erover te praten. Je hebt nu als het ware een soort liefdesverdriet en dat moet gewoon slijten. Het heeft gewoon tijd nodig om er overheen te komen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja, een week of 3...quote:Op zondag 5 mei 2024 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het weinig helpt om erover te praten. Je hebt nu als het ware een soort liefdesverdriet en dat moet gewoon slijten. Het heeft gewoon tijd nodig om er overheen te komen.
Misschien zou je de volgende keer eens met hem kunnen praten in plaats van direct overal te blokkeren en overhaaste conclusies te trekken.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Hij ook, nadat hij fucking veel tijd aan je heeft gespendeerd en nog alles leuk en aardig vond kreeg hij bij het eerste moment dat hij niet voldeed aan jouw verwachtingen meteen een enorme bak schijt over zich heen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Er waren voldoende red flags om al vóór de afspraak de communicatie te beeïndigen.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien zou je de volgende keer eens met hem kunnen praten in plaats van direct overal te blokkeren en overhaaste conclusies te trekken.
Sowieso snap ik die mensen niet die na 1 dingetje meteen overgaan tot alle communicatie afsnijden en blokkeren. Als het nou een stalker was zou ik het begrijpen maar nu?
hij heeft wel heel veel moeite gedaan ja , vasthoudend typjequote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hij ook, nadat hij fucking veel tijd aan je heeft gespendeerd en nog alles leuk en aardig vond kreeg hij bij het eerste moment dat hij niet voldeed aan jouw verwachtingen meteen een enorme bak schijt over zich heen.
Ook al ben je kwetsbaar dan ben je nog niet het middelpunt waar alles omheen hoeft te draaien. Ik geloof het niet zo dat hij alleen uit was om een keer te neuken, dat lukt ook wel met 5% van de effort die hij er in heeft gestoken.
Ik denk dat je hem gewoon van je af hebt geduwd met je eigen rare gedrag. Maarja, als je hem overal blokkeert en beschuldigt zal hij blij zijn dat hij deze kogel heeft ontweken.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de kant van het verhaal van die man. Het klinkt allemaal behoorlijk overtrokkenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hij ook, nadat hij fucking veel tijd aan je heeft gespendeerd en nog alles leuk en aardig vond kreeg hij bij het eerste moment dat hij niet voldeed aan jouw verwachtingen meteen een enorme bak schijt over zich heen.
Ook al ben je kwetsbaar dan ben je nog niet het middelpunt waar alles omheen hoeft te draaien. Ik geloof het niet zo dat hij alleen uit was om een keer te neuken, dat lukt ook wel met 5% van de effort die hij er in heeft gestoken.
Ik denk dat je hem gewoon van je af hebt geduwd met je eigen rare gedrag. Maarja, als je hem overal blokkeert en beschuldigt zal hij blij zijn dat hij deze kogel heeft ontweken.
En in Iran of Saudi Arabie zou mevrouw een stel stenen mogen koppen, de slet!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik merk in discussies over dit soort gevallen dat we er eigenlijk een beetje luchtig over doen, alsof dit soort dingen nu eenmaal voorkomen. Wat die man heeft gedaan, zou in India een behoorlijk zwaar strafbaar feit opleveren.
Bharatiya Nyaya Sanhita (Indian Penal Code) Chapter 5, Section 69
Whoever, by deceitful means or by making promise to marry to a woman without any intention of fulfilling the same, has sexual intercourse with her, such sexual intercourse not amounting to the offence of rape, shall be punished with imprisonment of either description for a term which may extend to ten years and shall also be liable to fine.
Explanation.—“deceitful means” shall include inducement for, or false promise of
employment or promotion, or marrying by suppressing identity.
https://prsindia.org/file(...)0Sanhita,%202023.pdf
Eerlijk gezegd geloof ik wel dat hij alleen uit was op sex. Zijn hele gedrag wijst daarop, al twijfel ik wel of hij van tevoren van plan was om haar na de eerste keer te dumpen. Ik acht het ook heel goed mogelijk dat hij wel in de eerste plaats op sex uit was, maar vervolgens op de reactie van TS een beetje is afgeknapt en het daarom maar bij één keer heeft gelaten.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Deshain het volgende:
Ik geloof het niet zo dat hij alleen uit was om een keer te neuken, dat lukt ook wel met 5% van de effort die hij er in heeft gestoken.
Wat ben je aan het doen?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
En in Iran of Saudi Arabie zou mevrouw een stel stenen mogen koppen, de slet!
Want dan ging je ook op het Viva forum posten of wat?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In dit soort gevallen, als iemand hetzelfde verhaal ook op het Viva Forum post, vind ik het jammer dat ik daar geen registratie heb. Vroeger heb ik dat wel gehad, maar de moderatie is daar nogal streng en je loopt daar nogal snel tegen een permaban op. Maar ik had daar graag gereageerd.
Ik zie dat TS nu druk is met reageren op het Viva Forum, ik hoop dat ze te zijner tijd hier nog terugkomt om te reageren.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want dan ging je ook op het Viva forum posten of wat?
Nog nooit meegemaakt daar.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Overigens verbaast het me dat nog niemand die in haar topic op het Viva Forum heeft gereageerd, een ban heeft opgelopen wegens victim blaming. Als je constateert dat iemand niet zulke slimme beslissingen heeft genomen en daardoor in een onprettige situatie is beland, wordt dat daar door de moderators al gauw uitgelegd als victim blaming, en dan krijg je al gauw een weekban.
Mijn advies is om gewoon te daten met meerdere mannen tegelijk. Sinds ik deze strategie ben aan gaan houden gaat voel ik mij veel gelukkiger en minder wanhopig. De mannen komen vanzelf wel weer en als het echt iemand is die meer in je ziet zal hij er echt wel harder voor werken dan de andere mannen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, hoe doe jij dit dan? Blijf je dan langere tijd met meerdere mannen daten, of kap je het op een gegeven moment af als er een man bij zit waar je serieus mee wordt en met wie je dan exclusief gaat daten?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Mijn advies is om gewoon te daten met meerdere mannen tegelijk. Sinds ik deze strategie ben aan gaan houden gaat voel ik mij veel gelukkiger en minder wanhopig. De mannen komen vanzelf wel weer en als het echt iemand is die meer in je ziet zal hij er echt wel harder voor werken dan de andere mannen.
Ja, gewoon met meerdere mannen daten en contact houden. Zo hoef ik niet de hele dag op appjes van die ene persoon te wachten en alles over te analyseren zoals TS nu doet. Het fijne is dat je ook nog opties hebt. Als de ene niet kan heb je nog een back-up.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, hoe doe jij dit dan? Blijf je dan langere tijd met meerdere mannen daten, of kap je het op een gegeven moment af als er een man bij zit waar je serieus mee wordt en met wie je dan exclusief gaat daten?
Excuses dat ik een beetje nieuwsgierig ben en doorvraag.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja, gewoon met meerdere mannen daten en contact houden. Zo hoef ik niet de hele dag op appjes van die ene persoon te wachten en alles over te analyseren zoals TS nu doet. Het fijne is dat je ook nog opties hebt. Als de ene niet kan heb je nog een back-up.
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Excuses dat ik een beetje nieuwsgierig ben en doorvraag.
Heb je dan ook sex met meerdere van de mannen waar je contact mee houdt? En zo ja, weten ze dat van elkaar?
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Wat is er bizar aan dan volgens jou?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Als je niet exclusief bent met elkaar dan ga je daar toch gewoon vanuit? Daar hebben ze soa tests voor ontworpen…quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:15 schreef VEM2012 het volgende:
Kan zijn dat hij deed alsof. Maar ik denk toch wat anders, want een hoop gedoe voor een keertje neuken, terwijl je daar op Tinder helemaal geen moeite voor hoeft te doen.
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellenquote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?
Zoals ik het lees is het gewoon tegengevallen irl (kan, zegt ook niets over TS, chemie heb je of niet), of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dat lijkt mij waarschijnlijker dan een vooropgezet plan.
quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Inderdaad. Je kunt risico's op soa niet geheel uitsluiten, maar alleen reduceren met het gebruik van condooms.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!
Het kan natuurlijk dat het een vooropgezet plan was. Maar er zijn gewoon meer verklaringen voor dat het spaak is gelopen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?
Zoals ik het lees is het gewoon tegengevallen irl (kan, zegt ook niets over TS, chemie heb je of niet), of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dat lijkt mij waarschijnlijker dan een vooropgezet plan.
Nou ja, precies. Genoeg mogelijke verklaringen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.
Maar daar kunnen gewoon allerlei redenen voor zijn. Misschien viel de sex tegen, misschien beviel haar gedrag hem niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon al een vriendin heeft waar hij regelmatig sex mee heeft en dit als sport erbij doet.
Deze kans is ook aanwezig. Er zitten veel mensen met relaties op.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.
Maar daar kunnen gewoon allerlei redenen voor zijn. Misschien viel de sex tegen, misschien beviel haar gedrag hem niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon al een vriendin heeft waar hij regelmatig sex mee heeft en dit als sport erbij doet.
Dit is ook de indruk die ik krijg. Dit is veel te snel geëscaleerd door TS. Hij reageerde eventjes anders dan eerst en meteen stuurt TS aan op ruzie en blokkeren. Ik snap wel dat hij dan afhaakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dit, je ging enorm mee in de fantasie. Het lijkt erop dat hij daar gebruik van heeft gemaakt, en andersom heb jij genoten van alle aandacht, lieve woorden en begrip. Maar moet daar iets tegenoverstaan? - Nee hoor.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft je drie weken in een fantasie laten geloven en jij wilde zelf ook heel graag in die fantasie geloven.
op basis van het verhaal denk ik dat je eigen handelen ook vooral duid om een ongekende instabiliteit en onrealistische wensen.quote:
Waarom schuif je alles af op je datequote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Ja, héél anders na de naïeve vrouwtjes die er in trappen (want anders waren die streken ook wel opgehouden, als ze niet meer zouden werken), en daarna moeten concluderen dat deze gozer hen ook gebruikt heeft en dus effectief nog steeds vrijgezel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Het moet en het zal aan die gasten liggen, maar ja die denken 'waarom zou ik de koe kopen als ik de melk gratis krijg'.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom schuif je alles af op je date
En kijk je niet naar je eigen stuk ?
Je op tinder begeven is al een onderneming ansich en als je zelf niet stabiel bent een mijnen veld
Vervolgens kies je er voor om je in 3 weken tijd volledig bloot te geven aan diegene die je eigenlijk totaal niet kent enkel van bellen en appen.
En nu het niet verliep als je had verwacht ben je boos op de tegenpartij
Ik zou vooral heel veel naar mezelf kijken
Niks mis met eeuwig vrijgezel (m/v/x) zijn. Veel beter dan een relatie om het hebben van een relatie als doel op zichzelf.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja, maar er waren zulke lappen tekst dat ik het spoor een beetje bijster benquote:
Te hoog gegrepen voor je?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 16:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat klopt, en dit zal mij natuurlijk niet zo snel een tweede keer overkomen dat is het positieve. die man heeft 3 weken geïnvesteerd en 20 uur lopen bellen voor wat half ass seks die trouwens niet eens goed washij gaat maar lekker op zoek naar zijn volgende prooi
Ik ben blij dat ik hier even heb kunnen razen en het zal wel deels mijn ego geweest zijn want zo knap was die opa niet in het echt
Ah tnx.quote:
De seks zal goed genoeg zijn geweest, zij is nu gewoon aan het natrappen gok ik.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah tnx.
Nouja, dan kan ik alleen zeggen: pech gehad.
Anders had ik gezegd: ach, als de seks maar fijn wasen doooorrrrr.
Totaal niet relevant deze random (m/v/x). Interessantdoenerijquote:Op maandag 6 mei 2024 11:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen voor je?Eeuwig vrijgezel is meestal een aanduiding voor mannen, maar het gaat er mij om dat mijn inziens iedereen alleen beter af is dan in een relatie om maar een relatie te hebben. Dus niet dat je als vrouw ineens een zielig kattenvrouwtje bent en dat je daarom maar beter kan gaan voor een dramarelatie, want dat lijkt wel een beetje de mindset van TS te zijn.
In je eentje heb je voldoende mogelijkheid om gelukkig te worden (al dan niet met professionele hulp en/of nodige zelfontwikkeling) zonder een ander. In een onprettige relatie die je bent aangegaan om maar een relatie te hebben maak je die stap doorgaans niet zo lang je in die relatie zit. Ook blijven mensen vaak uit angst voor het onbekende erin hangen.
Bedoel je dat als: ‘dat weet iedereen onderhand wel’ (het is al genormaliseerd) of ‘ze douwen het ons voortdurend door de strot’ (het moet zeker niet genormaliseerd worden)?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet relevant deze random (m/v/x). Interessantdoenerij
Maar even eerlijk: wat zou jij doen als je de volgende dag gewoon normaal wat appjes hebt gestuurd en dan je een hoop gezeik over je heen krijgt omdat je het gore lef had niet de hele tijd op een verjaardag te appen en op basis daarvan geblokt wordt?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Het moet en het zal aan die gasten liggen, maar ja die denken 'waarom zou ik de koe kopen als ik de melk gratis krijg'.
Dit zijn de enige twee keuzes?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Niks mis met eeuwig vrijgezel (m/v/x) zijn. Veel beter dan een relatie om het hebben van een relatie als doel op zichzelf.
Dat is het verhaal hoe TS het schetst. En het hele probleem van die verjaardag is niet de verjaardag op zich, maar het feit dat die verjaardag er eerst niet was en toen volgens TS ineens wél, wat dan het excuus zou zijn dat hij niet/minder van zich liet horen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar even eerlijk: wat zou jij doen als je de volgende dag gewoon normaal wat appjes hebt gestuurd en dan je een hoop gezeik over je heen krijgt omdat je het gore lef had niet de hele tijd op een verjaardag te appen en op basis daarvan geblokt wordt?
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sexquote:Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt, en advies inwinnen want mentaal gaat het niet zo goed door mijn onderstaande verhaal.
3 weken geleden heb ik met een man gematched op tinder. We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo. Mentaal gaat het allemaal niet zo lekker met mij ( door omstandigheden ) ik heb hem dat eigenlijk verteld en hij reageerde met zoveel begrip, empathie en dat hij er altijd voor mij zou/ zal zijn. Dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is, dat wij zo een ontzettende klik hebben en dat ik een speld in een hooiberg ben voor hem en we al zo een sterke emotionele connectie hebben opgebouwd ( 15/20 uur gebeld ) dat echt alles goed zou komen.
Ik was onzeker over afspreken ( omdat ik niet lekker in mijn vel zit ) ik vertelde hem dat ik momenteel kwetsbaar ben, en niet gekwetst of afgewezen wil worden, en daarom eigenlijk nog niet wil daten. Hij vertelde mij uren aan de telefoon dat het allemaal niks uitmaakt, dat hij mij wil helpen, dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst. Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet. Hij was erg overtuigend met zijn woorden.
Na een overlading van constante ( hele dag) positieve aandacht en rustgevende woorden 3 weken lang hebben we vrijdag dus voor het eerst afgesproken. Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien. We hebben seks gehad ( hij stuurde daar erg op aan…bleef hele tijd naar mij kijken ( in m’n ogen) en na het zoenen vroeg hij of we niet In bed konden gaan liggen ( ik had ook al wat drankjes op, maar wist nog wel wat ik deed) en daarna is hij vertrokken. Hij keek op zijn horloge en raakte in paniek ( was 3 uur) en zei dat hij naar huis moest want zijn zoon was alleen thuis (17 jaar) terwijl hij eerder die dag vertelde dat zijn zoon het weekend naar zijn moeder zou gaan. Zo gezegd zo gedaan…ik ben gaan slapen.
Volgende ochtend zag ik een appje waarin hij mij bedankte voor de gezellige avond. Ik reageerde daarop…hij appte nog met goedemorgen en of ik lekker geslapen had en later in de middag vroeg hij wat ik aan het doen was. Hij liet weten dat hij die avond een verjaardag had om 6 uur, geen zin had maar moest gaan ( de avond op de date vertelde hij nog dat hij het hele weekend geen plannen had). Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes waarop hij heel defensief reageerde, en zei dat hij nu op een verjaardag was en er later die avond op terug zou komen. Ik heb gewacht tot half 11 en daarna aangegeven dat hij mij aan het vermijden was, en het niet meer hoefde…alle empathie, geruststelling en geduld van de afgelopen weken was opeens verdwenen. Ik was verbitterd, naar enz. We hebben nog wat woorden gehad en het was duidelijk dat hij er geen zin meer in had dus heb ik hem geblokkeerd. Hij gaf vanochtend aan dat er helemaal niks aan de hand was, en dat hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen/ wandelen maar na mijn “ gedrag” / woorden van gisteravond die boot allang vertrokken was en hij dat niet meer wil. Ik heb het idee dat hij die verjaardag verzonnen heeft om mij te vermijden, en dat hij na gisteravond nu een mooi excuus heeft om te vertrekken want dat wilde hij toch al ( denk ik )
Nu heb ik het gevoel dat zijn intenties nooit oprecht en zuiver waren en dat zijn enige doel was om seks te hebben. Hij stuurde er ook op aan tijdens de date. Ik voel me erg naar en gebruikt. Ik heb het idee dat hij mij 3 weken lang gewoon een fantasie heeft laten geloven en mij nu keihard laat vallen. Het doet emotioneel erg pijn, ook omdat ik al super kwetsbaar was maar het boeit hem blijkbaar allemaal niet. Hij gaf 3 weken aan dat hij mij nooit zou kwetsen, en hij laat mij nu gewoon in de kou staan met mijn gevoelens- terwijl hij weet/ wist hoe kwetsbaar ik momenteel ben.
Hebben jullie advies ? Denken jullie dat dit love bombing was/ emotionele manipulatie of trek ik dingen uit verband ?
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen. Van 3 weken dag en nacht contact naar helemaal niks, en hij doet er heel koel onder alsof het hem allemaal niet boeit. Hij heeft mij echt laten geloven dat we samen een toekomst zouden opbouwen, dat zelfs als er een geen fysieke klik zou zijn hij vrienden wilde blijven.
Hij heeft mij zijn naam en adres gegeven en daardoor vertrouwde ik hem. Of het zijn echte adres is weet ik natuurlijk niet
Alvast bedankt voor het advies en lezen.
Zij vult gewoon een hoop in.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is het verhaal hoe TS het schetst. En het hele probleem van die verjaardag is niet de verjaardag op zich, maar het feit dat die verjaardag er eerst niet was en toen volgens TS ineens wél, wat dan het excuus zou zijn dat hij niet/minder van zich liet horen.
Als ik oprecht was had ik niet vandaag geen verjaardag en morgen opeens wel. Want of die verjaardag heb je waar je naar toe moet, of niet. Als ik niet oprecht was had ik wel wat beters bedacht dan ineens een verjaardag verzinnen terwijl ik eerder nog had gezegd dat ik niks had.
Maar als ik oprecht was én ik had een verjaardag/whatever waardoor ik geen tijd had om te appen en ik zou dit gedoe over me heen krijgen, dan zou ik afhaken. De vraag voor mij is echter...als ik écht écht écht interesse had in iemand dan zou 'ik heb een verjaardag' geen excuus zijn. Een appje sturen, al is het maar 1 woord of een smiley duurt 3 seconden. Ik zou gewoon een appje kunnen schrijven waar iedereen bij was, en als ik dat niet wilde was ik wel even naar het toilet gegaan. The point being; als ik écht interesse had in iemand dan was een verjaardag of wat dan ook geen excuus. Ik zou altijd wel 10 sec kunnen vinden om me even te laten horen.
Ik denk in dit geval dat die man gewoon de buit binnen had en het toen (even?) niet meer zo nodig hoefde.
Dit snap ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sex
Urenlang appen en bellen
Man man man
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet1 dagje appen en afspreken lijkt me het maximale als je gewoon een keertje wilt nakken.
Misschien is het gewoon een getrouwde huisvader met een saai leven die eindelijk eens, na jarenlang proberen, eindelijk één keertje een tinder-date gevonden had die inging op zijn contacten en toen wilde hij ook doen alsof hij een hele 'Big Guy' was (en deed alsof ze alles geloofde wat hij haar vertelde).quote:Op maandag 6 mei 2024 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet1 dagje appen en afspreken lijkt me het maximale als je gewoon een keertje wilt nakken.
Uren appen en bellen inderdaad, hoe doe je dat in vredesnaamquote:Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sex
Urenlang appen en bellen
Man man man
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevorenquote:Op maandag 6 mei 2024 14:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uren appen en bellen inderdaad, hoe doe je dat in vredesnaam
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?quote:Op maandag 6 mei 2024 14:10 schreef RM-rf het volgende:
Misschien is het gewoon een getrouwde huisvader met een saai leven die eindelijk eens, na jarenlang proberen, eindelijk één keertje een tinder-date gevonden had die inging op zijn contacten en toen wilde hij ook doen alsof hij een hele 'Big Guy' was (en deed alsof ze alles geloofde wat hij haar vertelde).
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...quote:Op maandag 6 mei 2024 14:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?
Ook met een niet-vreemde zou ik dat nog niet kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevoren
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...quote:Op maandag 6 mei 2024 14:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...
het is goed mogelijk dat ook de _verandering_ ook een weergave is van een change-of-mind van haar zijde... dat ze stiekem plots wel doorhad dat hij misschien niet de 'Big Guy' als welke hij zich voorheen voordeed met zn Malediven-uitvluchtjes en een huis kopen.
Er zijn genoeg mensen die doodsbang zijn om zelf gedumpt te worden end an liever voorheen zelf de ander al willen dumpen en roepen dat 'hij de foute was' en veel nadruk geven aan een 'schuld-vraag' ... terwijl het hooguit een 3 wekelijke periode van een tinder-flirt was (vor een tinder-flirt wel relatief langzaam, maar als je bedenkt dat het er vooral ging om een gunstig moment elkaar te treffen ging, waarbij hij haar kennelijk niet thuis kon ontvangen en schijnbaar erop aandrong bij haar elkaar te treffen)
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.
Of hij is getrouwd ofzo, kan ook nog. De bezette types doen vaak ook heel veel moeite.
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:quote:Op maandag 6 mei 2024 15:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.
Niet dat dat 'bewijst dat dat letterlijk iedere dag zo plaatsgevonden moet hebben, en vooral op de momenten dat zij dat van hem eistte.
ze kreeg gewoon vaak appjes en geeft aan dat dat 'opeen gegeven moment in bellen overging..
ik haal juist eerder uit haar verhaal dat hij altijd het initiatief moest nemen, dat ze heel erg erop gericht was dat hij haar berichtjes moest sturen en haar moest bellen, alsof ze zelf daarin heel pssief en afwachtend is...
Juist zoiets is best makkelijk als het bv een saaie huisvader is die en doods sexleven thuisheeft en de spanning ergens anders zoekt, en een garage of hobbykamer heeft waar hij zich kan terugtrekken
Dat moet je ook niet vooraf bespreken. Dat loopt gewoon zo, of niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.
nee, ik geef vooral aan dat een bepaalde weergave door een TS die een van de betrokkene is en iets vanuit haar standpunt beschrijft, heel veel mogelijkheden openlaat aan interpretatie...quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:
Precies. Gewoon ergens in het donker afspreken.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
En de eerste keer thuis afspreken: nooit een goed plan.
Zaken als samenwonen of een reis naar de Malediven bespreken nog voor een eerste date is inderdaad wat creepy, maar een eerste date in bijvoorbeeld een Zuid Europese stad zou ik dan wel weer geinig vinden. Uiteraard wel ieder apart zelf een hotel en ticket regelen.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is daten op dit moment niet handig, zeker niet met iemand die vanaf het begin al zulke creepy dingen zoals in de quotes zegt en 50 is.
?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef Akathisia het volgende:
Niet om het een of ander maar had je daadwerkelijk zin om op je 50ste of 60ste luiers te gaan verschonen?
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
alhoewel hij fysiek niks tegen mijn zin in heeft gedaan, heeft hij mij emotioneel wel gemanipuleerd en soms is dat nog schadelijker.
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.
Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.
Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?
It takes two to tango. Jij hebt erin ingestemd. Weet niet wat jouw positie is en hoeveel ervaring je hebt maar als die guy zegt laten we op vakantie gaan terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben dan is het duidelijk een creep. En dat is aan jezelf te wijten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?
Graag posten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.
TS..quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.
Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.
Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
Heb je het hele topic gelezen ? Ik weet niet wat ik allemaal heb uitgelegd en nog niet maar : hij kwam met de ideeën en de beloftes, en de aandacht.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:34 schreef livelink het volgende:
Jij hebt toch net zo hard meegedaan aan de Love Bombing? Als jullie samen hebben gechat over samenwonen, huis kopen en vakantie, dan is het toch niet éénzijdig geweest? Ik zie absoluut niet in hoe je daar aangifte van kan doen.
Ik ga hier uiteraard geen privé berichten posten voor entertainment. Dat is helemaal niet van toevoegde waarde voor niemandquote:
Het is meer gewoon interesse of zoiets strafbaar is in Nederland, dat is het in Engeland namelijk wel ( en dat zal niet voor niks zijn )quote:Op maandag 6 mei 2024 17:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
It takes two to tango. Jij hebt erin ingestemd. Weet niet wat jouw positie is en hoeveel ervaring je hebt maar als die guy zegt laten we op vakantie gaan terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben dan is het duidelijk een creep. En dat is aan jezelf te wijten.
Je wilt hem niet meer zien? Prima lessen ervan leren en doorgaan met het leven. Wraak nemen en aangifte willen doen gaat je alleen maar meer kosten.
Je laat gemakshalve de signalen weg:quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef kiki2024 het volgende:
Wanneer zinnen als 'Ik kan niet meer zonder je', een constante stroom aan complimenten en overdreven veel cadeaus je bekend voorkomen, ben je misschien slachtoffer van 'love bombing'. Deze extreme aandacht baart zeker in het begin van een relatie zorgen en wordt in Engeland zelfs als strafbaar bevonden.
In het Verenigd Koninkrijk wordt dit toxic datinggedrag al serieus genomen. Daar updatete de Crown Prosecution Service, de overheidsorganisatie die verantwoordelijk is voor politiezaken, zijn protocol al. Love bombing wordt daar als een vorm van misbruik gezien. Britse rechters die slachtoffers voor hun neus krijgen, worden op de hoogte gebracht van veelvoorkomende signalen waardoor het probleem sneller opgespoord kan worden.
Heb je vermoedens van love bombing -of dat nou in je eigen datingleven of dat van een dierbare is? Dan is het tijd om snel in te grijpen, want de manier van communiceren kan funest zijn voor je mentale gezondheid. Over het algemeen kun je love bombing herkennen door extreem veel aandacht en liefde in de prille beginfase van de relatie. Ben je er te laat bij, dan uit love bombing zich later meestal in complete radiostilte. De dader maakt een 180 graden draai en gaat van alles naar niets. Na ontelbaar veel complimenten, cadeaus en liefdesbetuigingen wordt de telefoon plotsklaps niet meer opgenomen en lijkt je date nooit meer thuis te zijn. Wanneer hij of zij vervolgens wel weer contact met jou opneemt, begint het manipulatieve gedrag opnieuw en wordt jóu van alles verweten.
Love bombing kun je wanneer je net begint met daten herkennen aan de volgende signalen:
je doet nu aannames want je was er niet bij.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je laat gemakshalve de signalen weg:
• De persoon in kwestie geeft je in no time bakken met aandacht en verwacht dat ook terug. Reageer je niet binnen een paar minuten op een appje, dan wordt hij of zij boos;
• Uitspraken als 'Ik kan niet zonder je' of 'We blijven voor altijd samen' worden in een extreem vroeg stadium gedaan;
• Je grenzen worden niet gerespecteerd en de ander verwacht altijd evenveel 'liefde' in de vorm van tijd en aandacht terug;
• Veel te dure cadeau's zijn bij wijze van 'omkoping' aan de orde van de dag;
• Terwijl jullie nog helemaal niet exclusief zijn, beschuldigt de persoon jou van contact met anderen.
Dat is misschien nog wel meer voor jou van toepassing dan voor hem. Jij verwachte liefde in de vorm van tijd en aandacht terug, jij werd boos omdat hij niet snel genoeg reageerde op een appje. Ook jij deed veel te vroeg uitspraken over altijd samen zijn.
Ja oke, maar dat zou voor mij als man niet zo erg zijn als we seks zouden hebben gehad, dat is toch het doel.quote:
Ik hoop dat je snel over die tinder date bent. Er zijn genoeg leuke mannen die wel oprecht zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het is meer gewoon interesse of zoiets strafbaar is in Nederland, dat is het in Engeland namelijk wel ( en dat zal niet voor niks zijn )
Het is gewoon onrecht dat mensen je mentaal zo kunnen bespelen zonder gevolgen, en dat heeft niks te maken met wraak willen nemen maar het is gewoon niet juist. Je brengt mentale schade bewust aan een mens. Dat zou strafbaar moeten zijn/ worden
dezelfde reden dat love bombing ook in Engeland strafbaar is? je schaad er mensen enorm mentaal mee...als je het niet hebt meegemaakt is het misschien lastig te begrijpen ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En waarom zou het strafbaar moeten zijn? Kan je dat onderbouwen? Heb je voorbeelden?
In Engeland wordt het beschouwd als een onderdeel van ‘coersive control’:quote:Op maandag 6 mei 2024 17:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het is meer gewoon interesse of zoiets strafbaar is in Nederland, dat is het in Engeland namelijk wel ( en dat zal niet voor niks zijn )
Het is gewoon onrecht dat mensen je mentaal zo kunnen bespelen zonder gevolgen, en dat heeft niks te maken met wraak willen nemen maar het is gewoon niet juist. Je brengt mentale schade bewust aan een mens. Dat zou strafbaar moeten zijn/ worden
Dezelfde reden is een beetje een drogreden. In sommige culturen eten ze geen koe. Om dan te zeggen dat we daarom hier ook geen koe meer mogen eten...quote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dezelfde reden dat love bombing ook in Engeland strafbaar is? je schaad er mensen enorm mentaal mee...als je het niet hebt meegemaakt is het misschien lastig te begrijpen ?
nee dan weet ik blijkbaar niet genoeg...voor mij was het geen rode vlag. Ik dacht dat hij gewoon super enthousiast wasquote:Op maandag 6 mei 2024 17:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dezelfde reden is een beetje een drogreden. In sommige culturen eten ze geen koe. Om dan te zeggen dat we daarom hier ook geen koe meer mogen eten...
Ik mis een beetje zelfreflectie in je posts. Als een totaal onbekende man je aanbiedt om op vakantie te gaan dan weet je genoeg neem ik aan?
Of waren de klokgeluiden te luid?
Of je bent super naief of je doet alsof je dom bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef kiki2024 het volgende:
Ik dacht dat hij gewoon super enthousiast was
de woorden van iemand geloven heeft weinig met intelligentie te maken. Ik wist niet dat ik tegenwoordig alle woorden van mensen in twijfel moet gaan trekken. ja natuurlijk vertrouw je niet gelijk iedereen in eerste instantie maar als iemand je van alles vertelt, laat zien met foto's en prive info geeft ja dan ga je wel wat vertrouwen opbouwen. Ik dacht dat deze man gewoon oprecht en enthusiast was. het zal toch niet de eerste keer zijn dat mensen zoiets gedaan hebben ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Of je bent super naief of je doet alsof je dom bent.
Ik kan me voorstellen dat hij super enthousiast was. Nogmaals ik hoop dat je snel over hem bent. Het is gewoon zonde van je tijd en energie.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee dan weet ik blijkbaar niet genoeg...voor mij was het geen rode vlag. Ik dacht dat hij gewoon super enthousiast was
dat is het ook...maar gevoel kan je dus niet zomaar uitschakelen. ik voel me nu rot, en hij huppelt vrolijk verder met zijn vrouw/vriendin of volgende tinder date of wat dan ook....het is gewoon puur slecht om mensen bewust te kwetsen en ik hoop van harte dat hij zijn karma mag ontvangen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij super enthousiast was. Nogmaals ik hoop dat je snel over hem bent. Het is gewoon zonde van je tijd en energie.
Nou doe jij aannames. Je maakt jezelf echt helemaal gek zo. Je zegt het net zelf: "het is gedaan nu". Probeer het dan ook los te laten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat is het ook...maar gevoel kan je dus niet zomaar uitschakelen. ik voel me nu rot, en hij huppelt vrolijk verder met zijn vrouw/vriendin of volgende tinder date of wat dan ook....het is gewoon puur slecht om mensen bewust te kwetsen en ik hoop van harte dat hij zijn karma mag ontvangen.
niet omdat hij misschien geen interesse heeft/ of afgeknapt is, of niet wil ( niemand is verplicht ) maar wel omdat hij wist dat ik mentaal niet lekker zat, daar misbruik van heeft gemaakt ( bewust ) en achteraf schijt heeft
Die vent is al 50+.quote:
Dit is jouw topic. Wees vrij om je hart te luchten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat is het ook...maar gevoel kan je dus niet zomaar uitschakelen. ik voel me nu rot, en hij huppelt vrolijk verder met zijn vrouw/vriendin of volgende tinder date of wat dan ook....het is gewoon puur slecht om mensen bewust te kwetsen en ik hoop van harte dat hij zijn karma mag ontvangen.
niet omdat hij misschien geen interesse heeft/ of afgeknapt is, of niet wil ( niemand is verplicht ) maar wel omdat hij wist dat ik mentaal niet lekker zat, daar misbruik van heeft gemaakt ( bewust ) en achteraf schijt heeft
waarom moet je onrecht altijd maar loslaten ? mensen mogen dus bewust iemand mentaal kapot maken, en dan moet je het maar gewoon laten en vergeten. kunnen ze hun volgende slachtoffer weer makenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou doe jij aannames. Je maakt jezelf echt helemaal gek zo. Je zegt het net zelf: "het is gedaan nu". Probeer het dan ook los te laten.
Wat wil je dan gaan doen? Verhaal blijven halen zodat het stalken wordt? Aangifte doen?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom moet je onrecht altijd maar loslaten ? mensen mogen dus bewust iemand mentaal kapot maken, en dan moet je het maar gewoon laten en vergeten. kunnen ze hun volgende slachtoffer weer maken
Kan gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de woorden van iemand geloven heeft weinig met intelligentie te maken. Ik wist niet dat ik tegenwoordig alle woorden van mensen in twijfel moet gaan trekken. ja natuurlijk vertrouw je niet gelijk iedereen in eerste instantie maar als iemand je van alles vertelt, laat zien met foto's en prive info geeft ja dan ga je wel wat vertrouwen opbouwen. Ik dacht dat deze man gewoon oprecht en enthusiast was. het zal toch niet de eerste keer zijn dat mensen zoiets gedaan hebben ?
hoezo gelukkig niet? het zou wel fijn zijn als het strafbaar zou zijn/worden dat mannen vrouwen emotioneel schaden en manipuleren. vrouwen kunnen lessen krijgen hoe beter op te letten en zich weerbaarder te maken, maar mannen moeten gewoon eens stoppen met die zielige spelletjes.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:02 schreef over_hedge het volgende:
Dus een tinderdate wilde seks en praten een beetje mee tot die dat kreeg.
En dat wil je strafbaar krijgen? Hoe zie je dat precies voor je. Wat heeft hij precies gedaan wat strafbaar zou moeten zijn.
Is het netjes? Nee. Is het strafbaar? Nee gelukkig niet. De rechters hebben het al druk genoeg voordat er allemaal boehoe ik had seks waar ik mee instemde. Maar achteraf wilt hij wat anders dan ik dus pls straf hem zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |