Wat is er bizar aan dan volgens jou?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Als je niet exclusief bent met elkaar dan ga je daar toch gewoon vanuit? Daar hebben ze soa tests voor ontworpen…quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:15 schreef VEM2012 het volgende:
Kan zijn dat hij deed alsof. Maar ik denk toch wat anders, want een hoop gedoe voor een keertje neuken, terwijl je daar op Tinder helemaal geen moeite voor hoeft te doen.
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellenquote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?
Zoals ik het lees is het gewoon tegengevallen irl (kan, zegt ook niets over TS, chemie heb je of niet), of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dat lijkt mij waarschijnlijker dan een vooropgezet plan.
quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Inderdaad. Je kunt risico's op soa niet geheel uitsluiten, maar alleen reduceren met het gebruik van condooms.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!
Het kan natuurlijk dat het een vooropgezet plan was. Maar er zijn gewoon meer verklaringen voor dat het spaak is gelopen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?
Zoals ik het lees is het gewoon tegengevallen irl (kan, zegt ook niets over TS, chemie heb je of niet), of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dat lijkt mij waarschijnlijker dan een vooropgezet plan.
Nou ja, precies. Genoeg mogelijke verklaringen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.
Maar daar kunnen gewoon allerlei redenen voor zijn. Misschien viel de sex tegen, misschien beviel haar gedrag hem niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon al een vriendin heeft waar hij regelmatig sex mee heeft en dit als sport erbij doet.
Deze kans is ook aanwezig. Er zitten veel mensen met relaties op.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.
Maar daar kunnen gewoon allerlei redenen voor zijn. Misschien viel de sex tegen, misschien beviel haar gedrag hem niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon al een vriendin heeft waar hij regelmatig sex mee heeft en dit als sport erbij doet.
Dit is ook de indruk die ik krijg. Dit is veel te snel geëscaleerd door TS. Hij reageerde eventjes anders dan eerst en meteen stuurt TS aan op ruzie en blokkeren. Ik snap wel dat hij dan afhaakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dit, je ging enorm mee in de fantasie. Het lijkt erop dat hij daar gebruik van heeft gemaakt, en andersom heb jij genoten van alle aandacht, lieve woorden en begrip. Maar moet daar iets tegenoverstaan? - Nee hoor.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft je drie weken in een fantasie laten geloven en jij wilde zelf ook heel graag in die fantasie geloven.
op basis van het verhaal denk ik dat je eigen handelen ook vooral duid om een ongekende instabiliteit en onrealistische wensen.quote:
Waarom schuif je alles af op je datequote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Ja, héél anders na de naïeve vrouwtjes die er in trappen (want anders waren die streken ook wel opgehouden, als ze niet meer zouden werken), en daarna moeten concluderen dat deze gozer hen ook gebruikt heeft en dus effectief nog steeds vrijgezel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Het moet en het zal aan die gasten liggen, maar ja die denken 'waarom zou ik de koe kopen als ik de melk gratis krijg'.quote:Op maandag 6 mei 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom schuif je alles af op je date
En kijk je niet naar je eigen stuk ?
Je op tinder begeven is al een onderneming ansich en als je zelf niet stabiel bent een mijnen veld
Vervolgens kies je er voor om je in 3 weken tijd volledig bloot te geven aan diegene die je eigenlijk totaal niet kent enkel van bellen en appen.
En nu het niet verliep als je had verwacht ben je boos op de tegenpartij
Ik zou vooral heel veel naar mezelf kijken
Niks mis met eeuwig vrijgezel (m/v/x) zijn. Veel beter dan een relatie om het hebben van een relatie als doel op zichzelf.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja, maar er waren zulke lappen tekst dat ik het spoor een beetje bijster benquote:
Te hoog gegrepen voor je?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 16:00 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat klopt, en dit zal mij natuurlijk niet zo snel een tweede keer overkomen dat is het positieve. die man heeft 3 weken geïnvesteerd en 20 uur lopen bellen voor wat half ass seks die trouwens niet eens goed washij gaat maar lekker op zoek naar zijn volgende prooi
Ik ben blij dat ik hier even heb kunnen razen en het zal wel deels mijn ego geweest zijn want zo knap was die opa niet in het echt
Ah tnx.quote:
De seks zal goed genoeg zijn geweest, zij is nu gewoon aan het natrappen gok ik.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah tnx.
Nouja, dan kan ik alleen zeggen: pech gehad.
Anders had ik gezegd: ach, als de seks maar fijn wasen doooorrrrr.
Totaal niet relevant deze random (m/v/x). Interessantdoenerijquote:Op maandag 6 mei 2024 11:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen voor je?Eeuwig vrijgezel is meestal een aanduiding voor mannen, maar het gaat er mij om dat mijn inziens iedereen alleen beter af is dan in een relatie om maar een relatie te hebben. Dus niet dat je als vrouw ineens een zielig kattenvrouwtje bent en dat je daarom maar beter kan gaan voor een dramarelatie, want dat lijkt wel een beetje de mindset van TS te zijn.
In je eentje heb je voldoende mogelijkheid om gelukkig te worden (al dan niet met professionele hulp en/of nodige zelfontwikkeling) zonder een ander. In een onprettige relatie die je bent aangegaan om maar een relatie te hebben maak je die stap doorgaans niet zo lang je in die relatie zit. Ook blijven mensen vaak uit angst voor het onbekende erin hangen.
Bedoel je dat als: ‘dat weet iedereen onderhand wel’ (het is al genormaliseerd) of ‘ze douwen het ons voortdurend door de strot’ (het moet zeker niet genormaliseerd worden)?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Totaal niet relevant deze random (m/v/x). Interessantdoenerij
Maar even eerlijk: wat zou jij doen als je de volgende dag gewoon normaal wat appjes hebt gestuurd en dan je een hoop gezeik over je heen krijgt omdat je het gore lef had niet de hele tijd op een verjaardag te appen en op basis daarvan geblokt wordt?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Het moet en het zal aan die gasten liggen, maar ja die denken 'waarom zou ik de koe kopen als ik de melk gratis krijg'.
Dit zijn de enige twee keuzes?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Niks mis met eeuwig vrijgezel (m/v/x) zijn. Veel beter dan een relatie om het hebben van een relatie als doel op zichzelf.
Dat is het verhaal hoe TS het schetst. En het hele probleem van die verjaardag is niet de verjaardag op zich, maar het feit dat die verjaardag er eerst niet was en toen volgens TS ineens wél, wat dan het excuus zou zijn dat hij niet/minder van zich liet horen.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar even eerlijk: wat zou jij doen als je de volgende dag gewoon normaal wat appjes hebt gestuurd en dan je een hoop gezeik over je heen krijgt omdat je het gore lef had niet de hele tijd op een verjaardag te appen en op basis daarvan geblokt wordt?
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sexquote:Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt, en advies inwinnen want mentaal gaat het niet zo goed door mijn onderstaande verhaal.
3 weken geleden heb ik met een man gematched op tinder. We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo. Mentaal gaat het allemaal niet zo lekker met mij ( door omstandigheden ) ik heb hem dat eigenlijk verteld en hij reageerde met zoveel begrip, empathie en dat hij er altijd voor mij zou/ zal zijn. Dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is, dat wij zo een ontzettende klik hebben en dat ik een speld in een hooiberg ben voor hem en we al zo een sterke emotionele connectie hebben opgebouwd ( 15/20 uur gebeld ) dat echt alles goed zou komen.
Ik was onzeker over afspreken ( omdat ik niet lekker in mijn vel zit ) ik vertelde hem dat ik momenteel kwetsbaar ben, en niet gekwetst of afgewezen wil worden, en daarom eigenlijk nog niet wil daten. Hij vertelde mij uren aan de telefoon dat het allemaal niks uitmaakt, dat hij mij wil helpen, dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst. Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet. Hij was erg overtuigend met zijn woorden.
Na een overlading van constante ( hele dag) positieve aandacht en rustgevende woorden 3 weken lang hebben we vrijdag dus voor het eerst afgesproken. Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien. We hebben seks gehad ( hij stuurde daar erg op aan…bleef hele tijd naar mij kijken ( in m’n ogen) en na het zoenen vroeg hij of we niet In bed konden gaan liggen ( ik had ook al wat drankjes op, maar wist nog wel wat ik deed) en daarna is hij vertrokken. Hij keek op zijn horloge en raakte in paniek ( was 3 uur) en zei dat hij naar huis moest want zijn zoon was alleen thuis (17 jaar) terwijl hij eerder die dag vertelde dat zijn zoon het weekend naar zijn moeder zou gaan. Zo gezegd zo gedaan…ik ben gaan slapen.
Volgende ochtend zag ik een appje waarin hij mij bedankte voor de gezellige avond. Ik reageerde daarop…hij appte nog met goedemorgen en of ik lekker geslapen had en later in de middag vroeg hij wat ik aan het doen was. Hij liet weten dat hij die avond een verjaardag had om 6 uur, geen zin had maar moest gaan ( de avond op de date vertelde hij nog dat hij het hele weekend geen plannen had). Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes waarop hij heel defensief reageerde, en zei dat hij nu op een verjaardag was en er later die avond op terug zou komen. Ik heb gewacht tot half 11 en daarna aangegeven dat hij mij aan het vermijden was, en het niet meer hoefde…alle empathie, geruststelling en geduld van de afgelopen weken was opeens verdwenen. Ik was verbitterd, naar enz. We hebben nog wat woorden gehad en het was duidelijk dat hij er geen zin meer in had dus heb ik hem geblokkeerd. Hij gaf vanochtend aan dat er helemaal niks aan de hand was, en dat hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen/ wandelen maar na mijn “ gedrag” / woorden van gisteravond die boot allang vertrokken was en hij dat niet meer wil. Ik heb het idee dat hij die verjaardag verzonnen heeft om mij te vermijden, en dat hij na gisteravond nu een mooi excuus heeft om te vertrekken want dat wilde hij toch al ( denk ik )
Nu heb ik het gevoel dat zijn intenties nooit oprecht en zuiver waren en dat zijn enige doel was om seks te hebben. Hij stuurde er ook op aan tijdens de date. Ik voel me erg naar en gebruikt. Ik heb het idee dat hij mij 3 weken lang gewoon een fantasie heeft laten geloven en mij nu keihard laat vallen. Het doet emotioneel erg pijn, ook omdat ik al super kwetsbaar was maar het boeit hem blijkbaar allemaal niet. Hij gaf 3 weken aan dat hij mij nooit zou kwetsen, en hij laat mij nu gewoon in de kou staan met mijn gevoelens- terwijl hij weet/ wist hoe kwetsbaar ik momenteel ben.
Hebben jullie advies ? Denken jullie dat dit love bombing was/ emotionele manipulatie of trek ik dingen uit verband ?
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen. Van 3 weken dag en nacht contact naar helemaal niks, en hij doet er heel koel onder alsof het hem allemaal niet boeit. Hij heeft mij echt laten geloven dat we samen een toekomst zouden opbouwen, dat zelfs als er een geen fysieke klik zou zijn hij vrienden wilde blijven.
Hij heeft mij zijn naam en adres gegeven en daardoor vertrouwde ik hem. Of het zijn echte adres is weet ik natuurlijk niet
Alvast bedankt voor het advies en lezen.
Zij vult gewoon een hoop in.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is het verhaal hoe TS het schetst. En het hele probleem van die verjaardag is niet de verjaardag op zich, maar het feit dat die verjaardag er eerst niet was en toen volgens TS ineens wél, wat dan het excuus zou zijn dat hij niet/minder van zich liet horen.
Als ik oprecht was had ik niet vandaag geen verjaardag en morgen opeens wel. Want of die verjaardag heb je waar je naar toe moet, of niet. Als ik niet oprecht was had ik wel wat beters bedacht dan ineens een verjaardag verzinnen terwijl ik eerder nog had gezegd dat ik niks had.
Maar als ik oprecht was én ik had een verjaardag/whatever waardoor ik geen tijd had om te appen en ik zou dit gedoe over me heen krijgen, dan zou ik afhaken. De vraag voor mij is echter...als ik écht écht écht interesse had in iemand dan zou 'ik heb een verjaardag' geen excuus zijn. Een appje sturen, al is het maar 1 woord of een smiley duurt 3 seconden. Ik zou gewoon een appje kunnen schrijven waar iedereen bij was, en als ik dat niet wilde was ik wel even naar het toilet gegaan. The point being; als ik écht interesse had in iemand dan was een verjaardag of wat dan ook geen excuus. Ik zou altijd wel 10 sec kunnen vinden om me even te laten horen.
Ik denk in dit geval dat die man gewoon de buit binnen had en het toen (even?) niet meer zo nodig hoefde.
Dit snap ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sex
Urenlang appen en bellen
Man man man
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.quote:Op maandag 6 mei 2024 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet1 dagje appen en afspreken lijkt me het maximale als je gewoon een keertje wilt nakken.
Misschien is het gewoon een getrouwde huisvader met een saai leven die eindelijk eens, na jarenlang proberen, eindelijk één keertje een tinder-date gevonden had die inging op zijn contacten en toen wilde hij ook doen alsof hij een hele 'Big Guy' was (en deed alsof ze alles geloofde wat hij haar vertelde).quote:Op maandag 6 mei 2024 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet1 dagje appen en afspreken lijkt me het maximale als je gewoon een keertje wilt nakken.
Uren appen en bellen inderdaad, hoe doe je dat in vredesnaamquote:Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sex
Urenlang appen en bellen
Man man man
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevorenquote:Op maandag 6 mei 2024 14:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Uren appen en bellen inderdaad, hoe doe je dat in vredesnaam
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?quote:Op maandag 6 mei 2024 14:10 schreef RM-rf het volgende:
Misschien is het gewoon een getrouwde huisvader met een saai leven die eindelijk eens, na jarenlang proberen, eindelijk één keertje een tinder-date gevonden had die inging op zijn contacten en toen wilde hij ook doen alsof hij een hele 'Big Guy' was (en deed alsof ze alles geloofde wat hij haar vertelde).
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...quote:Op maandag 6 mei 2024 14:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?
Ook met een niet-vreemde zou ik dat nog niet kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevoren
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...quote:Op maandag 6 mei 2024 14:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...
het is goed mogelijk dat ook de _verandering_ ook een weergave is van een change-of-mind van haar zijde... dat ze stiekem plots wel doorhad dat hij misschien niet de 'Big Guy' als welke hij zich voorheen voordeed met zn Malediven-uitvluchtjes en een huis kopen.
Er zijn genoeg mensen die doodsbang zijn om zelf gedumpt te worden end an liever voorheen zelf de ander al willen dumpen en roepen dat 'hij de foute was' en veel nadruk geven aan een 'schuld-vraag' ... terwijl het hooguit een 3 wekelijke periode van een tinder-flirt was (vor een tinder-flirt wel relatief langzaam, maar als je bedenkt dat het er vooral ging om een gunstig moment elkaar te treffen ging, waarbij hij haar kennelijk niet thuis kon ontvangen en schijnbaar erop aandrong bij haar elkaar te treffen)
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.
Of hij is getrouwd ofzo, kan ook nog. De bezette types doen vaak ook heel veel moeite.
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:quote:Op maandag 6 mei 2024 15:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.
Niet dat dat 'bewijst dat dat letterlijk iedere dag zo plaatsgevonden moet hebben, en vooral op de momenten dat zij dat van hem eistte.
ze kreeg gewoon vaak appjes en geeft aan dat dat 'opeen gegeven moment in bellen overging..
ik haal juist eerder uit haar verhaal dat hij altijd het initiatief moest nemen, dat ze heel erg erop gericht was dat hij haar berichtjes moest sturen en haar moest bellen, alsof ze zelf daarin heel pssief en afwachtend is...
Juist zoiets is best makkelijk als het bv een saaie huisvader is die en doods sexleven thuisheeft en de spanning ergens anders zoekt, en een garage of hobbykamer heeft waar hij zich kan terugtrekken
Dat moet je ook niet vooraf bespreken. Dat loopt gewoon zo, of niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.
nee, ik geef vooral aan dat een bepaalde weergave door een TS die een van de betrokkene is en iets vanuit haar standpunt beschrijft, heel veel mogelijkheden openlaat aan interpretatie...quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:
Precies. Gewoon ergens in het donker afspreken.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
En de eerste keer thuis afspreken: nooit een goed plan.
Zaken als samenwonen of een reis naar de Malediven bespreken nog voor een eerste date is inderdaad wat creepy, maar een eerste date in bijvoorbeeld een Zuid Europese stad zou ik dan wel weer geinig vinden. Uiteraard wel ieder apart zelf een hotel en ticket regelen.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is daten op dit moment niet handig, zeker niet met iemand die vanaf het begin al zulke creepy dingen zoals in de quotes zegt en 50 is.
?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef Akathisia het volgende:
Niet om het een of ander maar had je daadwerkelijk zin om op je 50ste of 60ste luiers te gaan verschonen?
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
alhoewel hij fysiek niks tegen mijn zin in heeft gedaan, heeft hij mij emotioneel wel gemanipuleerd en soms is dat nog schadelijker.
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.
Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.
Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?
It takes two to tango. Jij hebt erin ingestemd. Weet niet wat jouw positie is en hoeveel ervaring je hebt maar als die guy zegt laten we op vakantie gaan terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben dan is het duidelijk een creep. En dat is aan jezelf te wijten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?
Graag posten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.
TS..quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.
Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.
Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
Heb je het hele topic gelezen ? Ik weet niet wat ik allemaal heb uitgelegd en nog niet maar : hij kwam met de ideeën en de beloftes, en de aandacht.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:34 schreef livelink het volgende:
Jij hebt toch net zo hard meegedaan aan de Love Bombing? Als jullie samen hebben gechat over samenwonen, huis kopen en vakantie, dan is het toch niet éénzijdig geweest? Ik zie absoluut niet in hoe je daar aangifte van kan doen.
Ik ga hier uiteraard geen privé berichten posten voor entertainment. Dat is helemaal niet van toevoegde waarde voor niemandquote:
Het is meer gewoon interesse of zoiets strafbaar is in Nederland, dat is het in Engeland namelijk wel ( en dat zal niet voor niks zijn )quote:Op maandag 6 mei 2024 17:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
It takes two to tango. Jij hebt erin ingestemd. Weet niet wat jouw positie is en hoeveel ervaring je hebt maar als die guy zegt laten we op vakantie gaan terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben dan is het duidelijk een creep. En dat is aan jezelf te wijten.
Je wilt hem niet meer zien? Prima lessen ervan leren en doorgaan met het leven. Wraak nemen en aangifte willen doen gaat je alleen maar meer kosten.
Je laat gemakshalve de signalen weg:quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef kiki2024 het volgende:
Wanneer zinnen als 'Ik kan niet meer zonder je', een constante stroom aan complimenten en overdreven veel cadeaus je bekend voorkomen, ben je misschien slachtoffer van 'love bombing'. Deze extreme aandacht baart zeker in het begin van een relatie zorgen en wordt in Engeland zelfs als strafbaar bevonden.
In het Verenigd Koninkrijk wordt dit toxic datinggedrag al serieus genomen. Daar updatete de Crown Prosecution Service, de overheidsorganisatie die verantwoordelijk is voor politiezaken, zijn protocol al. Love bombing wordt daar als een vorm van misbruik gezien. Britse rechters die slachtoffers voor hun neus krijgen, worden op de hoogte gebracht van veelvoorkomende signalen waardoor het probleem sneller opgespoord kan worden.
Heb je vermoedens van love bombing -of dat nou in je eigen datingleven of dat van een dierbare is? Dan is het tijd om snel in te grijpen, want de manier van communiceren kan funest zijn voor je mentale gezondheid. Over het algemeen kun je love bombing herkennen door extreem veel aandacht en liefde in de prille beginfase van de relatie. Ben je er te laat bij, dan uit love bombing zich later meestal in complete radiostilte. De dader maakt een 180 graden draai en gaat van alles naar niets. Na ontelbaar veel complimenten, cadeaus en liefdesbetuigingen wordt de telefoon plotsklaps niet meer opgenomen en lijkt je date nooit meer thuis te zijn. Wanneer hij of zij vervolgens wel weer contact met jou opneemt, begint het manipulatieve gedrag opnieuw en wordt jóu van alles verweten.
Love bombing kun je wanneer je net begint met daten herkennen aan de volgende signalen:
je doet nu aannames want je was er niet bij.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je laat gemakshalve de signalen weg:
• De persoon in kwestie geeft je in no time bakken met aandacht en verwacht dat ook terug. Reageer je niet binnen een paar minuten op een appje, dan wordt hij of zij boos;
• Uitspraken als 'Ik kan niet zonder je' of 'We blijven voor altijd samen' worden in een extreem vroeg stadium gedaan;
• Je grenzen worden niet gerespecteerd en de ander verwacht altijd evenveel 'liefde' in de vorm van tijd en aandacht terug;
• Veel te dure cadeau's zijn bij wijze van 'omkoping' aan de orde van de dag;
• Terwijl jullie nog helemaal niet exclusief zijn, beschuldigt de persoon jou van contact met anderen.
Dat is misschien nog wel meer voor jou van toepassing dan voor hem. Jij verwachte liefde in de vorm van tijd en aandacht terug, jij werd boos omdat hij niet snel genoeg reageerde op een appje. Ook jij deed veel te vroeg uitspraken over altijd samen zijn.
Ja oke, maar dat zou voor mij als man niet zo erg zijn als we seks zouden hebben gehad, dat is toch het doel.quote:
Ik hoop dat je snel over die tinder date bent. Er zijn genoeg leuke mannen die wel oprecht zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het is meer gewoon interesse of zoiets strafbaar is in Nederland, dat is het in Engeland namelijk wel ( en dat zal niet voor niks zijn )
Het is gewoon onrecht dat mensen je mentaal zo kunnen bespelen zonder gevolgen, en dat heeft niks te maken met wraak willen nemen maar het is gewoon niet juist. Je brengt mentale schade bewust aan een mens. Dat zou strafbaar moeten zijn/ worden
dezelfde reden dat love bombing ook in Engeland strafbaar is? je schaad er mensen enorm mentaal mee...als je het niet hebt meegemaakt is het misschien lastig te begrijpen ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En waarom zou het strafbaar moeten zijn? Kan je dat onderbouwen? Heb je voorbeelden?
In Engeland wordt het beschouwd als een onderdeel van ‘coersive control’:quote:Op maandag 6 mei 2024 17:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Het is meer gewoon interesse of zoiets strafbaar is in Nederland, dat is het in Engeland namelijk wel ( en dat zal niet voor niks zijn )
Het is gewoon onrecht dat mensen je mentaal zo kunnen bespelen zonder gevolgen, en dat heeft niks te maken met wraak willen nemen maar het is gewoon niet juist. Je brengt mentale schade bewust aan een mens. Dat zou strafbaar moeten zijn/ worden
Dezelfde reden is een beetje een drogreden. In sommige culturen eten ze geen koe. Om dan te zeggen dat we daarom hier ook geen koe meer mogen eten...quote:Op maandag 6 mei 2024 17:44 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dezelfde reden dat love bombing ook in Engeland strafbaar is? je schaad er mensen enorm mentaal mee...als je het niet hebt meegemaakt is het misschien lastig te begrijpen ?
nee dan weet ik blijkbaar niet genoeg...voor mij was het geen rode vlag. Ik dacht dat hij gewoon super enthousiast wasquote:Op maandag 6 mei 2024 17:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dezelfde reden is een beetje een drogreden. In sommige culturen eten ze geen koe. Om dan te zeggen dat we daarom hier ook geen koe meer mogen eten...
Ik mis een beetje zelfreflectie in je posts. Als een totaal onbekende man je aanbiedt om op vakantie te gaan dan weet je genoeg neem ik aan?
Of waren de klokgeluiden te luid?
Of je bent super naief of je doet alsof je dom bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef kiki2024 het volgende:
Ik dacht dat hij gewoon super enthousiast was
de woorden van iemand geloven heeft weinig met intelligentie te maken. Ik wist niet dat ik tegenwoordig alle woorden van mensen in twijfel moet gaan trekken. ja natuurlijk vertrouw je niet gelijk iedereen in eerste instantie maar als iemand je van alles vertelt, laat zien met foto's en prive info geeft ja dan ga je wel wat vertrouwen opbouwen. Ik dacht dat deze man gewoon oprecht en enthusiast was. het zal toch niet de eerste keer zijn dat mensen zoiets gedaan hebben ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Of je bent super naief of je doet alsof je dom bent.
Ik kan me voorstellen dat hij super enthousiast was. Nogmaals ik hoop dat je snel over hem bent. Het is gewoon zonde van je tijd en energie.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:48 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nee dan weet ik blijkbaar niet genoeg...voor mij was het geen rode vlag. Ik dacht dat hij gewoon super enthousiast was
dat is het ook...maar gevoel kan je dus niet zomaar uitschakelen. ik voel me nu rot, en hij huppelt vrolijk verder met zijn vrouw/vriendin of volgende tinder date of wat dan ook....het is gewoon puur slecht om mensen bewust te kwetsen en ik hoop van harte dat hij zijn karma mag ontvangen.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij super enthousiast was. Nogmaals ik hoop dat je snel over hem bent. Het is gewoon zonde van je tijd en energie.
Nou doe jij aannames. Je maakt jezelf echt helemaal gek zo. Je zegt het net zelf: "het is gedaan nu". Probeer het dan ook los te laten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat is het ook...maar gevoel kan je dus niet zomaar uitschakelen. ik voel me nu rot, en hij huppelt vrolijk verder met zijn vrouw/vriendin of volgende tinder date of wat dan ook....het is gewoon puur slecht om mensen bewust te kwetsen en ik hoop van harte dat hij zijn karma mag ontvangen.
niet omdat hij misschien geen interesse heeft/ of afgeknapt is, of niet wil ( niemand is verplicht ) maar wel omdat hij wist dat ik mentaal niet lekker zat, daar misbruik van heeft gemaakt ( bewust ) en achteraf schijt heeft
Die vent is al 50+.quote:
Dit is jouw topic. Wees vrij om je hart te luchten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:55 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat is het ook...maar gevoel kan je dus niet zomaar uitschakelen. ik voel me nu rot, en hij huppelt vrolijk verder met zijn vrouw/vriendin of volgende tinder date of wat dan ook....het is gewoon puur slecht om mensen bewust te kwetsen en ik hoop van harte dat hij zijn karma mag ontvangen.
niet omdat hij misschien geen interesse heeft/ of afgeknapt is, of niet wil ( niemand is verplicht ) maar wel omdat hij wist dat ik mentaal niet lekker zat, daar misbruik van heeft gemaakt ( bewust ) en achteraf schijt heeft
waarom moet je onrecht altijd maar loslaten ? mensen mogen dus bewust iemand mentaal kapot maken, en dan moet je het maar gewoon laten en vergeten. kunnen ze hun volgende slachtoffer weer makenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou doe jij aannames. Je maakt jezelf echt helemaal gek zo. Je zegt het net zelf: "het is gedaan nu". Probeer het dan ook los te laten.
Wat wil je dan gaan doen? Verhaal blijven halen zodat het stalken wordt? Aangifte doen?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
waarom moet je onrecht altijd maar loslaten ? mensen mogen dus bewust iemand mentaal kapot maken, en dan moet je het maar gewoon laten en vergeten. kunnen ze hun volgende slachtoffer weer maken
Kan gebeuren.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de woorden van iemand geloven heeft weinig met intelligentie te maken. Ik wist niet dat ik tegenwoordig alle woorden van mensen in twijfel moet gaan trekken. ja natuurlijk vertrouw je niet gelijk iedereen in eerste instantie maar als iemand je van alles vertelt, laat zien met foto's en prive info geeft ja dan ga je wel wat vertrouwen opbouwen. Ik dacht dat deze man gewoon oprecht en enthusiast was. het zal toch niet de eerste keer zijn dat mensen zoiets gedaan hebben ?
hoezo gelukkig niet? het zou wel fijn zijn als het strafbaar zou zijn/worden dat mannen vrouwen emotioneel schaden en manipuleren. vrouwen kunnen lessen krijgen hoe beter op te letten en zich weerbaarder te maken, maar mannen moeten gewoon eens stoppen met die zielige spelletjes.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:02 schreef over_hedge het volgende:
Dus een tinderdate wilde seks en praten een beetje mee tot die dat kreeg.
En dat wil je strafbaar krijgen? Hoe zie je dat precies voor je. Wat heeft hij precies gedaan wat strafbaar zou moeten zijn.
Is het netjes? Nee. Is het strafbaar? Nee gelukkig niet. De rechters hebben het al druk genoeg voordat er allemaal boehoe ik had seks waar ik mee instemde. Maar achteraf wilt hij wat anders dan ik dus pls straf hem zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |