abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2024 @ 14:59:30 #251
33189 RM-rf
1/998001
pi_213440863
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...

het is goed mogelijk dat ook de _verandering_ ook een weergave is van een change-of-mind van haar zijde... dat ze stiekem plots wel doorhad dat hij misschien niet de 'Big Guy' als welke hij zich voorheen voordeed met zn Malediven-uitvluchtjes en een huis kopen.

Er zijn genoeg mensen die doodsbang zijn om zelf gedumpt te worden end an liever voorheen zelf de ander al willen dumpen en roepen dat 'hij de foute was' en veel nadruk geven aan een 'schuld-vraag' ... terwijl het hooguit een 3 wekelijke periode van een tinder-flirt was (vor een tinder-flirt wel relatief langzaam, maar als je bedenkt dat het er vooral ging om een gunstig moment elkaar te treffen ging, waarbij hij haar kennelijk niet thuis kon ontvangen en schijnbaar erop aandrong bij haar elkaar te treffen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 6 mei 2024 @ 15:10:41 #252
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213440985
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevoren
Ook met een niet-vreemde zou ik dat nog niet kunnen.
Le Diable
pi_213441054
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...

het is goed mogelijk dat ook de _verandering_ ook een weergave is van een change-of-mind van haar zijde... dat ze stiekem plots wel doorhad dat hij misschien niet de 'Big Guy' als welke hij zich voorheen voordeed met zn Malediven-uitvluchtjes en een huis kopen.

Er zijn genoeg mensen die doodsbang zijn om zelf gedumpt te worden end an liever voorheen zelf de ander al willen dumpen en roepen dat 'hij de foute was' en veel nadruk geven aan een 'schuld-vraag' ... terwijl het hooguit een 3 wekelijke periode van een tinder-flirt was (vor een tinder-flirt wel relatief langzaam, maar als je bedenkt dat het er vooral ging om een gunstig moment elkaar te treffen ging, waarbij hij haar kennelijk niet thuis kon ontvangen en schijnbaar erop aandrong bij haar elkaar te treffen)
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...

Mijn vrouw en ik zitten elkaar bepaald niet op de lip, maar hier zou ik toch wel vragen over krijgen. ;)
  maandag 6 mei 2024 @ 15:33:31 #254
33189 RM-rf
1/998001
pi_213441173
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.
Niet dat dat 'bewijst dat dat letterlijk iedere dag zo plaatsgevonden moet hebben, en vooral op de momenten dat zij dat van hem eistte.
ze kreeg gewoon vaak appjes en geeft aan dat dat 'opeen gegeven moment in bellen overging..

ik haal juist eerder uit haar verhaal dat hij altijd het initiatief moest nemen, dat ze heel erg erop gericht was dat hij haar berichtjes moest sturen en haar moest bellen, alsof ze zelf daarin heel pssief en afwachtend is...

Juist zoiets is best makkelijk als het bv een saaie huisvader is die en doods sexleven thuisheeft en de spanning ergens anders zoekt, en een garage of hobbykamer heeft waar hij zich kan terugtrekken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 6 mei 2024 @ 15:39:23 #255
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213441256
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.
Of hij is getrouwd ofzo, kan ook nog. De bezette types doen vaak ook heel veel moeite.
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_213441263
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.
Niet dat dat 'bewijst dat dat letterlijk iedere dag zo plaatsgevonden moet hebben, en vooral op de momenten dat zij dat van hem eistte.
ze kreeg gewoon vaak appjes en geeft aan dat dat 'opeen gegeven moment in bellen overging..

ik haal juist eerder uit haar verhaal dat hij altijd het initiatief moest nemen, dat ze heel erg erop gericht was dat hij haar berichtjes moest sturen en haar moest bellen, alsof ze zelf daarin heel pssief en afwachtend is...

Juist zoiets is best makkelijk als het bv een saaie huisvader is die en doods sexleven thuisheeft en de spanning ergens anders zoekt, en een garage of hobbykamer heeft waar hij zich kan terugtrekken
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:

We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo.

Denken dat dit een brave huisvader is vind ik echt een long shot. Je moet wel heel erg uit elkaar zijn gegroeid als je niet meer door hebt dat jouw kerel van vroeg in de avond tot midden in de nacht zich terugtrekt in zijn man-cave.
pi_213441383
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.
Dat moet je ook niet vooraf bespreken. Dat loopt gewoon zo, of niet.
  maandag 6 mei 2024 @ 16:08:27 #258
33189 RM-rf
1/998001
pi_213441626
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:
nee, ik geef vooral aan dat een bepaalde weergave door een TS die een van de betrokkene is en iets vanuit haar standpunt beschrijft, heel veel mogelijkheden openlaat aan interpretatie...
ik durf te wedden dat als de man zijn verhaal zou doen al een heel andere versie zou geven.

Wat dat betreft zou ik zeker niet gelijk geheel uitsluiten of de door mij genoemde alternatieve optie (die verder hooguit een van vele mogelijkheden is) gelijk 100% uitgesloten moet worden, omdat dat niet perfect past op _jouw_ interpretatie van wat TS initieel geschreven heeft.

Veelal leven mensen ook in een wereld die ze zo _willen_ zien en vooral bevestigingen horen die hen bevallen (wat bv de TS lijkt te doen als ze zit te 'hengelen' naar complimentjes van die man, en mogelijk de reden waarom ze al zijn stoefre verhalen over Malediven-vakanties en Samen-een-huis-kopen binnen drie weken zo graag hoorde... dat zijn natuurlijk gewoon fantasie-verhaaltjes die iemand enkel bevalt die al weinig grip op een sociale realiteit heeft)
pi_213441700
Hij wilde je gewoon neuken en heeft daarom een show opgevoerd. Zo werkt dat op Tinder. Op naar de volgende :W
pi_213441781
Niet om het een of ander maar had je daadwerkelijk zin om op je 50ste of 60ste luiers te gaan verschonen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 16:56:52 #261
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_213442276
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
En de eerste keer thuis afspreken: nooit een goed plan.
Precies. Gewoon ergens in het donker afspreken. B-).
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2024 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is daten op dit moment niet handig, zeker niet met iemand die vanaf het begin al zulke creepy dingen zoals in de quotes zegt en 50 is.
Zaken als samenwonen of een reis naar de Malediven bespreken nog voor een eerste date is inderdaad wat creepy, maar een eerste date in bijvoorbeeld een Zuid Europese stad zou ik dan wel weer geinig vinden. Uiteraard wel ieder apart zelf een hotel en ticket regelen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 17:00:42 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_213442320
Hij wilde gewoon in je broekje en ging voor de long game.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 6 mei 2024 @ 17:11:27 #263
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213442449
Wel kut voor je, hoop dat je iemand vind die je wel de liefde geeft die je verdiend
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213442463
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef Akathisia het volgende:
Niet om het een of ander maar had je daadwerkelijk zin om op je 50ste of 60ste luiers te gaan verschonen?
?
pi_213442575
Ik heb de laatste reacties niet meer gelezen, het zijn er zoveel maar dat zal ik vanavond doen als iemand mij nog een vraag stelde in een post.

Ik was trouwens gisteravond nog een artikel aan het lezen over love bombing in Engeland en dat het daar strafbaar is ( dacht dat het Engeland was) nu vroeg ik mij af of zoiets ook in Nederland bestaat ? Ik heb de gesprekken nog eens doorlezen en achteraf gezien was dit wel love bombing denk ik. zou ik hier aangifte van kunnen doen?

alhoewel hij fysiek niks tegen mijn zin in heeft gedaan, heeft hij mij emotioneel wel gemanipuleerd en soms is dat nog schadelijker.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:30:21 #266
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213442677
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.

Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.

Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
pi_213442678
Wanneer zinnen als 'Ik kan niet meer zonder je', een constante stroom aan complimenten en overdreven veel cadeaus je bekend voorkomen, ben je misschien slachtoffer van 'love bombing'. Deze extreme aandacht baart zeker in het begin van een relatie zorgen en wordt in Engeland zelfs als strafbaar bevonden.

In het Verenigd Koninkrijk wordt dit toxic datinggedrag al serieus genomen. Daar updatete de Crown Prosecution Service, de overheidsorganisatie die verantwoordelijk is voor politiezaken, zijn protocol al. Love bombing wordt daar als een vorm van misbruik gezien. Britse rechters die slachtoffers voor hun neus krijgen, worden op de hoogte gebracht van veelvoorkomende signalen waardoor het probleem sneller opgespoord kan worden.

Heb je vermoedens van love bombing -of dat nou in je eigen datingleven of dat van een dierbare is? Dan is het tijd om snel in te grijpen, want de manier van communiceren kan funest zijn voor je mentale gezondheid. Over het algemeen kun je love bombing herkennen door extreem veel aandacht en liefde in de prille beginfase van de relatie. Ben je er te laat bij, dan uit love bombing zich later meestal in complete radiostilte. De dader maakt een 180 graden draai en gaat van alles naar niets. Na ontelbaar veel complimenten, cadeaus en liefdesbetuigingen wordt de telefoon plotsklaps niet meer opgenomen en lijkt je date nooit meer thuis te zijn. Wanneer hij of zij vervolgens wel weer contact met jou opneemt, begint het manipulatieve gedrag opnieuw en wordt jóu van alles verweten.

Love bombing kun je wanneer je net begint met daten herkennen aan de volgende signalen:
  maandag 6 mei 2024 @ 17:31:55 #268
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213442689
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
alhoewel hij fysiek niks tegen mijn zin in heeft gedaan, heeft hij mij emotioneel wel gemanipuleerd en soms is dat nog schadelijker.
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?
pi_213442691
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.

Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.

Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?

En je hoeft mij niet uit te maken voor crazy. Je kan niet vanachter je computer alles maar tikken omdat het veilig en online is. Je kan gewoon respect opbrengen als dat in je zit
pi_213442702
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:33:40 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213442709
Zit je al in therapie, eigenlijk?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:34:22 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213442714
Jij hebt toch net zo hard meegedaan aan de Love Bombing? Als jullie samen hebben gechat over samenwonen, huis kopen en vakantie, dan is het toch niet éénzijdig geweest? Ik zie absoluut niet in hoe je daar aangifte van kan doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:35:10 #273
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213442721
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?

It takes two to tango. Jij hebt erin ingestemd. Weet niet wat jouw positie is en hoeveel ervaring je hebt maar als die guy zegt laten we op vakantie gaan terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben dan is het duidelijk een creep. En dat is aan jezelf te wijten.

Je wilt hem niet meer zien? Prima lessen ervan leren en doorgaan met het leven. Wraak nemen en aangifte willen doen gaat je alleen maar meer kosten.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:35:46 #274
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213442728
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:33 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.
Graag posten.
  maandag 6 mei 2024 @ 17:36:12 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213442732
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:

TS..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')