Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...quote:Op maandag 6 mei 2024 14:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?
Ook met een niet-vreemde zou ik dat nog niet kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevoren
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...quote:Op maandag 6 mei 2024 14:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom niet? zo heel duidelijk is TS er niet helemaal over wat zij eerst definieert als dat hij 'voortdurend zou bellen/appen' en op de ochtend erna plots roept alsof hij haar volledig negeert, omdat hij toen hooguit 'eventjes kort wat meldde'...
het is goed mogelijk dat ook de _verandering_ ook een weergave is van een change-of-mind van haar zijde... dat ze stiekem plots wel doorhad dat hij misschien niet de 'Big Guy' als welke hij zich voorheen voordeed met zn Malediven-uitvluchtjes en een huis kopen.
Er zijn genoeg mensen die doodsbang zijn om zelf gedumpt te worden end an liever voorheen zelf de ander al willen dumpen en roepen dat 'hij de foute was' en veel nadruk geven aan een 'schuld-vraag' ... terwijl het hooguit een 3 wekelijke periode van een tinder-flirt was (vor een tinder-flirt wel relatief langzaam, maar als je bedenkt dat het er vooral ging om een gunstig moment elkaar te treffen ging, waarbij hij haar kennelijk niet thuis kon ontvangen en schijnbaar erop aandrong bij haar elkaar te treffen)
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze schrijft 'letterlijk dag en nacht appen'. En vervolgens bellen vanaf een uur of 8 tot wel 4 uur in de nacht. Dat vind ik niet echt voor meerderlei uitleg vatbaar...
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.
Of hij is getrouwd ofzo, kan ook nog. De bezette types doen vaak ook heel veel moeite.
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:quote:Op maandag 6 mei 2024 15:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
... juist dat dat eigen woorden en uitleg van TS zijn maakt het wel degelijk enorm sterk een bepaalde 'indruk' die TS weergeeft.
Niet dat dat 'bewijst dat dat letterlijk iedere dag zo plaatsgevonden moet hebben, en vooral op de momenten dat zij dat van hem eistte.
ze kreeg gewoon vaak appjes en geeft aan dat dat 'opeen gegeven moment in bellen overging..
ik haal juist eerder uit haar verhaal dat hij altijd het initiatief moest nemen, dat ze heel erg erop gericht was dat hij haar berichtjes moest sturen en haar moest bellen, alsof ze zelf daarin heel pssief en afwachtend is...
Juist zoiets is best makkelijk als het bv een saaie huisvader is die en doods sexleven thuisheeft en de spanning ergens anders zoekt, en een garage of hobbykamer heeft waar hij zich kan terugtrekken
Dat moet je ook niet vooraf bespreken. Dat loopt gewoon zo, of niet.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook plenty vrouwen die het niet waarderen als je matcht en direct dezelfde dag nog het bed in wil duiken. En weinig mannen die dat ook serieus voor elkaar krijgen, tenzij je echt extreem smooth bent.
nee, ik geef vooral aan dat een bepaalde weergave door een TS die een van de betrokkene is en iets vanuit haar standpunt beschrijft, heel veel mogelijkheden openlaat aan interpretatie...quote:Op maandag 6 mei 2024 15:39 schreef VEM2012 het volgende:
Je geeft er toch echt wel heel erg een bepaalde draai aan:
Precies. Gewoon ergens in het donker afspreken.quote:Op zondag 5 mei 2024 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
En de eerste keer thuis afspreken: nooit een goed plan.
Zaken als samenwonen of een reis naar de Malediven bespreken nog voor een eerste date is inderdaad wat creepy, maar een eerste date in bijvoorbeeld een Zuid Europese stad zou ik dan wel weer geinig vinden. Uiteraard wel ieder apart zelf een hotel en ticket regelen.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
Dan is daten op dit moment niet handig, zeker niet met iemand die vanaf het begin al zulke creepy dingen zoals in de quotes zegt en 50 is.
?quote:Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef Akathisia het volgende:
Niet om het een of ander maar had je daadwerkelijk zin om op je 50ste of 60ste luiers te gaan verschonen?
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:21 schreef kiki2024 het volgende:
alhoewel hij fysiek niks tegen mijn zin in heeft gedaan, heeft hij mij emotioneel wel gemanipuleerd en soms is dat nog schadelijker.
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.
Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.
Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb je hier voorbeelden van? En waarin heeft diegene je gemanipuleerd om dingen te doen?
It takes two to tango. Jij hebt erin ingestemd. Weet niet wat jouw positie is en hoeveel ervaring je hebt maar als die guy zegt laten we op vakantie gaan terwijl jullie elkaar nog nooit gezien hebben dan is het duidelijk een creep. En dat is aan jezelf te wijten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ik eis helemaal niet dat deze man bij mij blijft, integendeel zelfs ( ik wil niks meer met hem te maken hebben ) maar waarom zou je iemand 3 weken lang mogen bespelen en daarna verder huppelen alsof er niks gebeurd is ?
Graag posten.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik heb de hele app geschiedenis nog dus er zijn talloze voorbeelden maar ik weet niet wat strafbaar is en niet volgens mij niks in Nederland.
TS..quote:Op maandag 6 mei 2024 17:30 schreef Origami94 het volgende:
De guy in het verhaal is verkeerd. Maar ik mis toch wel een beetje waar OP fout is gegaan, heel erg slachtoffer gedrag, (zogenaamd) kwetsbaar maar wel meteen het bed in duiken. En dan aangifte willen doen van love bombing en eisen dat iemand bij je blijft.
Nu moet ik schrijven dat ik maar de helft heb gelezen wat best veel is voor een OP met zoveel zelfmedelijden.
Anyway leer daten en verwachtingen stellen of verzin iets van dat hij je verkracht heeft. Dan is het mogelijk dat een van de twee de cel in gaat. En voor die guy, don't stick your dick in crazy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |