Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Excuses dat ik een beetje nieuwsgierig ben en doorvraag.
Heb je dan ook sex met meerdere van de mannen waar je contact mee houdt? En zo ja, weten ze dat van elkaar?
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Wat is er bizar aan dan volgens jou?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Als je niet exclusief bent met elkaar dan ga je daar toch gewoon vanuit? Daar hebben ze soa tests voor ontworpen…quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:15 schreef VEM2012 het volgende:
Kan zijn dat hij deed alsof. Maar ik denk toch wat anders, want een hoop gedoe voor een keertje neuken, terwijl je daar op Tinder helemaal geen moeite voor hoeft te doen.
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellenquote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?
Zoals ik het lees is het gewoon tegengevallen irl (kan, zegt ook niets over TS, chemie heb je of niet), of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dat lijkt mij waarschijnlijker dan een vooropgezet plan.
quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Inderdaad. Je kunt risico's op soa niet geheel uitsluiten, maar alleen reduceren met het gebruik van condooms.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!
Het kan natuurlijk dat het een vooropgezet plan was. Maar er zijn gewoon meer verklaringen voor dat het spaak is gelopen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als het dat zoveel moeite kost, waarom dan het bij 1x laten?
Zoals ik het lees is het gewoon tegengevallen irl (kan, zegt ook niets over TS, chemie heb je of niet), of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dat lijkt mij waarschijnlijker dan een vooropgezet plan.
Nou ja, precies. Genoeg mogelijke verklaringen.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.
Maar daar kunnen gewoon allerlei redenen voor zijn. Misschien viel de sex tegen, misschien beviel haar gedrag hem niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon al een vriendin heeft waar hij regelmatig sex mee heeft en dit als sport erbij doet.
Deze kans is ook aanwezig. Er zitten veel mensen met relaties op.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom bij één keer laten als je zoveel moeite hebt gedaan, begrijp ik dus ook niet goed.
Maar daar kunnen gewoon allerlei redenen voor zijn. Misschien viel de sex tegen, misschien beviel haar gedrag hem niet.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon al een vriendin heeft waar hij regelmatig sex mee heeft en dit als sport erbij doet.
Dit is ook de indruk die ik krijg. Dit is veel te snel geëscaleerd door TS. Hij reageerde eventjes anders dan eerst en meteen stuurt TS aan op ruzie en blokkeren. Ik snap wel dat hij dan afhaakt.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:36 schreef VEM2012 het volgende:
of hij vond haar claimerig de volgende dag.
Dit, je ging enorm mee in de fantasie. Het lijkt erop dat hij daar gebruik van heeft gemaakt, en andersom heb jij genoten van alle aandacht, lieve woorden en begrip. Maar moet daar iets tegenoverstaan? - Nee hoor.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft je drie weken in een fantasie laten geloven en jij wilde zelf ook heel graag in die fantasie geloven.
op basis van het verhaal denk ik dat je eigen handelen ook vooral duid om een ongekende instabiliteit en onrealistische wensen.quote:
Waarom schuif je alles af op je datequote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Ja, héél anders na de naïeve vrouwtjes die er in trappen (want anders waren die streken ook wel opgehouden, als ze niet meer zouden werken), en daarna moeten concluderen dat deze gozer hen ook gebruikt heeft en dus effectief nog steeds vrijgezel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |