abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 11:18:29 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213438909
quote:
99s.gif Op maandag 6 mei 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
Waarom schuif je alles af op je date
En kijk je niet naar je eigen stuk ?

Je op tinder begeven is al een onderneming ansich en als je zelf niet stabiel bent een mijnen veld
Vervolgens kies je er voor om je in 3 weken tijd volledig bloot te geven aan diegene die je eigenlijk totaal niet kent enkel van bellen en appen.
En nu het niet verliep als je had verwacht ben je boos op de tegenpartij

Ik zou vooral heel veel naar mezelf kijken
Nee dat kan niet. Het moet en het zal aan die gasten liggen, maar ja die denken 'waarom zou ik de koe kopen als ik de melk gratis krijg'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213438955
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 00:39 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
zulke mannen staan over 10 jaar nog steeds op tinder, met dezelfde streken. eeuwige vrijgezellen
Niks mis met eeuwig vrijgezel (m/v/x) zijn. Veel beter dan een relatie om het hebben van een relatie als doel op zichzelf.
  maandag 6 mei 2024 @ 11:26:42 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_213439000
Was het wel goede seks?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 6 mei 2024 @ 11:37:14 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213439096
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef Troel het volgende:
Was het wel goede seks?
Heb je het topic gelezen?
  maandag 6 mei 2024 @ 11:37:53 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213439100
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef Stepperoller het volgende:
(m/v/x)
(m/v/x) ? :')
  maandag 6 mei 2024 @ 11:38:17 #231
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213439104
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Snap je dat niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 6 mei 2024 @ 11:39:39 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_213439119
quote:

[..]
Heb je het topic gelezen?
Ja, maar er waren zulke lappen tekst dat ik het spoor een beetje bijster ben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213439193
quote:

[..]
Te hoog gegrepen voor je? :') Eeuwig vrijgezel is meestal een aanduiding voor mannen, maar het gaat er mij om dat mijn inziens iedereen alleen beter af is dan in een relatie om maar een relatie te hebben. Dus niet dat je als vrouw ineens een zielig kattenvrouwtje bent en dat je daarom maar beter kan gaan voor een dramarelatie, want dat lijkt wel een beetje de mindset van TS te zijn.

In je eentje heb je voldoende mogelijkheid om gelukkig te worden (al dan niet met professionele hulp en/of nodige zelfontwikkeling) zonder een ander. In een onprettige relatie die je bent aangegaan om maar een relatie te hebben maak je die stap doorgaans niet zo lang je in die relatie zit. Ook blijven mensen vaak uit angst voor het onbekende erin hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stepperoller op 06-05-2024 11:55:43 ]
  maandag 6 mei 2024 @ 11:59:42 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213439268
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef Troel het volgende:
Was het wel goede seks?
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:00 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
dat klopt, en dit zal mij natuurlijk niet zo snel een tweede keer overkomen dat is het positieve. die man heeft 3 weken geïnvesteerd en 20 uur lopen bellen voor wat half ass seks die trouwens niet eens goed was :) hij gaat maar lekker op zoek naar zijn volgende prooi :) Ik ben blij dat ik hier even heb kunnen razen en het zal wel deels mijn ego geweest zijn want zo knap was die opa niet in het echt
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 6 mei 2024 @ 12:00:26 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_213439274
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]

Ah tnx.

Nouja, dan kan ik alleen zeggen: pech gehad.

Anders had ik gezegd: ach, als de seks maar fijn was ;) en doooorrrrr.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 13:02:12 #236
441859 crew  Lenny77
pi_213439899
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 12:00 schreef Troel het volgende:

[..]
Ah tnx.

Nouja, dan kan ik alleen zeggen: pech gehad.

Anders had ik gezegd: ach, als de seks maar fijn was ;) en doooorrrrr.
De seks zal goed genoeg zijn geweest, zij is nu gewoon aan het natrappen gok ik.
Net zoals hij eerst knap was maar nu tegenviel en ouder was dan op de foto.

Ik snap het boos zijn wel achteraf want dat is makkelijker dan droevig zijn, maar het staat niet zo mooi :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 6 mei 2024 @ 13:05:53 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213439931
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Snap je dat niet?
Wat boeit het?
  maandag 6 mei 2024 @ 13:07:04 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213439948
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:47 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Te hoog gegrepen voor je? :') Eeuwig vrijgezel is meestal een aanduiding voor mannen, maar het gaat er mij om dat mijn inziens iedereen alleen beter af is dan in een relatie om maar een relatie te hebben. Dus niet dat je als vrouw ineens een zielig kattenvrouwtje bent en dat je daarom maar beter kan gaan voor een dramarelatie, want dat lijkt wel een beetje de mindset van TS te zijn.

In je eentje heb je voldoende mogelijkheid om gelukkig te worden (al dan niet met professionele hulp en/of nodige zelfontwikkeling) zonder een ander. In een onprettige relatie die je bent aangegaan om maar een relatie te hebben maak je die stap doorgaans niet zo lang je in die relatie zit. Ook blijven mensen vaak uit angst voor het onbekende erin hangen.
Totaal niet relevant deze random (m/v/x). Interessantdoenerij
  maandag 6 mei 2024 @ 13:10:37 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213439975
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Totaal niet relevant deze random (m/v/x). Interessantdoenerij
Bedoel je dat als: ‘dat weet iedereen onderhand wel’ (het is al genormaliseerd) of ‘ze douwen het ons voortdurend door de strot’ (het moet zeker niet genormaliseerd worden)?
The love you take is equal to the love you make.
pi_213440017
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee dat kan niet. Het moet en het zal aan die gasten liggen, maar ja die denken 'waarom zou ik de koe kopen als ik de melk gratis krijg'.
Maar even eerlijk: wat zou jij doen als je de volgende dag gewoon normaal wat appjes hebt gestuurd en dan je een hoop gezeik over je heen krijgt omdat je het gore lef had niet de hele tijd op een verjaardag te appen en op basis daarvan geblokt wordt?
pi_213440018
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Niks mis met eeuwig vrijgezel (m/v/x) zijn. Veel beter dan een relatie om het hebben van een relatie als doel op zichzelf.
Dit zijn de enige twee keuzes?
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 13:22:29 #242
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213440082
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar even eerlijk: wat zou jij doen als je de volgende dag gewoon normaal wat appjes hebt gestuurd en dan je een hoop gezeik over je heen krijgt omdat je het gore lef had niet de hele tijd op een verjaardag te appen en op basis daarvan geblokt wordt?
Dat is het verhaal hoe TS het schetst. En het hele probleem van die verjaardag is niet de verjaardag op zich, maar het feit dat die verjaardag er eerst niet was en toen volgens TS ineens wél, wat dan het excuus zou zijn dat hij niet/minder van zich liet horen.

Als ik oprecht was had ik niet vandaag geen verjaardag en morgen opeens wel. Want of die verjaardag heb je waar je naar toe moet, of niet. Als ik niet oprecht was had ik wel wat beters bedacht dan ineens een verjaardag verzinnen terwijl ik eerder nog had gezegd dat ik niks had.

Maar als ik oprecht was én ik had een verjaardag/whatever waardoor ik geen tijd had om te appen en ik zou dit gedoe over me heen krijgen, dan zou ik afhaken. De vraag voor mij is echter...als ik écht écht écht interesse had in iemand dan zou 'ik heb een verjaardag' geen excuus zijn. Een appje sturen, al is het maar 1 woord of een smiley duurt 3 seconden. Ik zou gewoon een appje kunnen schrijven waar iedereen bij was, en als ik dat niet wilde was ik wel even naar het toilet gegaan. The point being; als ik écht interesse had in iemand dan was een verjaardag of wat dan ook geen excuus. Ik zou altijd wel 10 sec kunnen vinden om me even te laten horen.

Ik denk in dit geval dat die man gewoon de buit binnen had en het toen (even?) niet meer zo nodig hoefde.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 mei 2024 @ 13:25:28 #243
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213440118
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt, en advies inwinnen want mentaal gaat het niet zo goed door mijn onderstaande verhaal.

3 weken geleden heb ik met een man gematched op tinder. We wisselde al snel nummers uit, en we waren letterlijk dag en nacht aan het appen…het klikte enorm. Ik kreeg goedemorgen appjes, overdag, in de avond uren achter elkaar appen en daarna ging het over naar bellen en belde we vanaf een uurtje of 8 tot 2/3 of soms wel 4 uur in de nacht met elkaar. Dit ging dus 3 weken zo. Mentaal gaat het allemaal niet zo lekker met mij ( door omstandigheden ) ik heb hem dat eigenlijk verteld en hij reageerde met zoveel begrip, empathie en dat hij er altijd voor mij zou/ zal zijn. Dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is, dat wij zo een ontzettende klik hebben en dat ik een speld in een hooiberg ben voor hem en we al zo een sterke emotionele connectie hebben opgebouwd ( 15/20 uur gebeld ) dat echt alles goed zou komen.

Ik was onzeker over afspreken ( omdat ik niet lekker in mijn vel zit ) ik vertelde hem dat ik momenteel kwetsbaar ben, en niet gekwetst of afgewezen wil worden, en daarom eigenlijk nog niet wil daten. Hij vertelde mij uren aan de telefoon dat het allemaal niks uitmaakt, dat hij mij wil helpen, dat de connectie zo sterk is dat hij 100% zeker zou weten dat dit het voor hem is. Hij wilde zelfs een ticket boeken om met mij op vakantie te gaan…ondanks dat hij mij nog nooit gezien had, hij had het over samenwonen, samen een huis kopen in de toekomst. Ik gaf al aan dat hij niks 100% zeker kon weten want hij had mij nog niet eens ontmoet. Hij was erg overtuigend met zijn woorden.

Na een overlading van constante ( hele dag) positieve aandacht en rustgevende woorden 3 weken lang hebben we vrijdag dus voor het eerst afgesproken. Hij is naar mijn huis gekomen en we hebben een drankje gedaan..we hebben uren gepraat en hij vertelde dat hij mij een lieve, leuke mooie vrouw vond, en mij nog wel vaker zou willen zien. We hebben seks gehad ( hij stuurde daar erg op aan…bleef hele tijd naar mij kijken ( in m’n ogen) en na het zoenen vroeg hij of we niet In bed konden gaan liggen ( ik had ook al wat drankjes op, maar wist nog wel wat ik deed) en daarna is hij vertrokken. Hij keek op zijn horloge en raakte in paniek ( was 3 uur) en zei dat hij naar huis moest want zijn zoon was alleen thuis (17 jaar) terwijl hij eerder die dag vertelde dat zijn zoon het weekend naar zijn moeder zou gaan. Zo gezegd zo gedaan…ik ben gaan slapen.

Volgende ochtend zag ik een appje waarin hij mij bedankte voor de gezellige avond. Ik reageerde daarop…hij appte nog met goedemorgen en of ik lekker geslapen had en later in de middag vroeg hij wat ik aan het doen was. Hij liet weten dat hij die avond een verjaardag had om 6 uur, geen zin had maar moest gaan ( de avond op de date vertelde hij nog dat hij het hele weekend geen plannen had). Ik voelde dat hij ontzettend afstandelijk was, en het contact een beetje afhield. Normaal appt hij altijd ; goedemorgen lieverd of knapperd en nu was het gewoon goedemorgen. Ook was het een stuk minder dan normaal en oppervlakkig. Ik liet hem in een appje weten dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes waarop hij heel defensief reageerde, en zei dat hij nu op een verjaardag was en er later die avond op terug zou komen. Ik heb gewacht tot half 11 en daarna aangegeven dat hij mij aan het vermijden was, en het niet meer hoefde…alle empathie, geruststelling en geduld van de afgelopen weken was opeens verdwenen. Ik was verbitterd, naar enz. We hebben nog wat woorden gehad en het was duidelijk dat hij er geen zin meer in had dus heb ik hem geblokkeerd. Hij gaf vanochtend aan dat er helemaal niks aan de hand was, en dat hij vandaag gewoon met mij had willen lunchen/ wandelen maar na mijn “ gedrag” / woorden van gisteravond die boot allang vertrokken was en hij dat niet meer wil. Ik heb het idee dat hij die verjaardag verzonnen heeft om mij te vermijden, en dat hij na gisteravond nu een mooi excuus heeft om te vertrekken want dat wilde hij toch al ( denk ik )

Nu heb ik het gevoel dat zijn intenties nooit oprecht en zuiver waren en dat zijn enige doel was om seks te hebben. Hij stuurde er ook op aan tijdens de date. Ik voel me erg naar en gebruikt. Ik heb het idee dat hij mij 3 weken lang gewoon een fantasie heeft laten geloven en mij nu keihard laat vallen. Het doet emotioneel erg pijn, ook omdat ik al super kwetsbaar was maar het boeit hem blijkbaar allemaal niet. Hij gaf 3 weken aan dat hij mij nooit zou kwetsen, en hij laat mij nu gewoon in de kou staan met mijn gevoelens- terwijl hij weet/ wist hoe kwetsbaar ik momenteel ben.

Hebben jullie advies ? Denken jullie dat dit love bombing was/ emotionele manipulatie of trek ik dingen uit verband ?
Ik wil eigenlijk nog mijn verhaal kwijt bij hem, maar weet niet of dat verstandig is. Ik voel me erg gekwetst, verdrietig en alleen. Van 3 weken dag en nacht contact naar helemaal niks, en hij doet er heel koel onder alsof het hem allemaal niet boeit. Hij heeft mij echt laten geloven dat we samen een toekomst zouden opbouwen, dat zelfs als er een geen fysieke klik zou zijn hij vrienden wilde blijven.

Hij heeft mij zijn naam en adres gegeven en daardoor vertrouwde ik hem. Of het zijn echte adres is weet ik natuurlijk niet

Alvast bedankt voor het advies en lezen.
Tering zoveel moeite voor 1 nacht sex

Urenlang appen en bellen :')

Man man man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213440226
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat is het verhaal hoe TS het schetst. En het hele probleem van die verjaardag is niet de verjaardag op zich, maar het feit dat die verjaardag er eerst niet was en toen volgens TS ineens wél, wat dan het excuus zou zijn dat hij niet/minder van zich liet horen.

Als ik oprecht was had ik niet vandaag geen verjaardag en morgen opeens wel. Want of die verjaardag heb je waar je naar toe moet, of niet. Als ik niet oprecht was had ik wel wat beters bedacht dan ineens een verjaardag verzinnen terwijl ik eerder nog had gezegd dat ik niks had.

Maar als ik oprecht was én ik had een verjaardag/whatever waardoor ik geen tijd had om te appen en ik zou dit gedoe over me heen krijgen, dan zou ik afhaken. De vraag voor mij is echter...als ik écht écht écht interesse had in iemand dan zou 'ik heb een verjaardag' geen excuus zijn. Een appje sturen, al is het maar 1 woord of een smiley duurt 3 seconden. Ik zou gewoon een appje kunnen schrijven waar iedereen bij was, en als ik dat niet wilde was ik wel even naar het toilet gegaan. The point being; als ik écht interesse had in iemand dan was een verjaardag of wat dan ook geen excuus. Ik zou altijd wel 10 sec kunnen vinden om me even te laten horen.

Ik denk in dit geval dat die man gewoon de buit binnen had en het toen (even?) niet meer zo nodig hoefde.
Zij vult gewoon een hoop in.

Die gozer kan ook gewoon zich even hebben vergist. Ik heb ook wel eens dat ik op de dag zelf iets in mijn agenda zie staan. Zeker iets als een verjaardag is niet echt iets waar ik naartoe leef eerlijk gezegd. Dat zijn moetjes.

En die gozer heeft op de verjaardag gereageerd nadat ze al mental was gegaan met dat ze geen zin had in spelletjes. Hij heeft gewoon aangegeven dat hij erop terug zou komen na die verjaardag. En dat duurde haar te lang, want kennelijk had hij om 22.30u thuis moeten zijn ofzo...

Hoe vaker ik het verhaal lees van TS, hoe meer ik denk dat die man al veel te veel aan het enablen is geweest. Let wel: dit is HAAR kant van het verhaal.
  maandag 6 mei 2024 @ 13:43:43 #245
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_213440271
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Man man man
Dit snap ik ook niet :') 1 dagje appen en afspreken lijkt me het maximale als je gewoon een keertje wilt nakken.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 6 mei 2024 @ 14:00:22 #246
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213440402
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Dit snap ik ook niet :') 1 dagje appen en afspreken lijkt me het maximale als je gewoon een keertje wilt nakken.
Misschien moeten oudere mannen die niet zo goed in de markt liggen meer moeite doen? Weet ik veel.
Of hij is getrouwd ofzo, kan ook nog. De bezette types doen vaak ook heel veel moeite.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 6 mei 2024 @ 14:10:59 #247
33189 RM-rf
1/998001
pi_213440479
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
Misschien is het gewoon een getrouwde huisvader met een saai leven die eindelijk eens, na jarenlang proberen, eindelijk één keertje een tinder-date gevonden had die inging op zijn contacten en toen wilde hij ook doen alsof hij een hele 'Big Guy' was (en deed alsof ze alles geloofde wat hij haar vertelde).

dat hele verhaal dat hij 'met haar een huis wilde kopen' of 'dat hij op het punt stond een vakantie naar de Malediven te booken met haar ' ... dat kan evengoed erop duiden dat hijzelf best 'needy' was en zij gewoon heel lang alles geloofde...

na die ene keer bij haar thuis langsgeweest te zijn, zal het voor hem steeds moeilijker zijn geworden haar niet een keertje bij hemzelf uit te nodigen... als hij dan een hotelkamer zou booken was de kans groot dat ze door zijn 'verhaaltjes' heen zou prikken...

Het is echter vooral een wonder dat TS hem zolang kennelijk wel probleemloos geloofde... misschien dat TS het ook gewoon erom deed hem zover en zo lang te laten liegen om hem in bed te krijgen, omdat dat ook voor haar lekker spannend was.... van die mensen die vooral 'verliefd' zijn op de spanning vanhet daten, inclusief allerhande leugentjes en doen alsof...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 6 mei 2024 @ 14:35:38 #248
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213440646
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 13:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Man man man
Uren appen en bellen inderdaad, hoe doe je dat in vredesnaam :')
Le Diable
  maandag 6 mei 2024 @ 14:46:46 #249
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213440729
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:35 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Uren appen en bellen inderdaad, hoe doe je dat in vredesnaam :')
Met een vreemde? Mwoah ik ga daar niet zoveel tijd insteken vantevoren
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213440749
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 14:10 schreef RM-rf het volgende:

Misschien is het gewoon een getrouwde huisvader met een saai leven die eindelijk eens, na jarenlang proberen, eindelijk één keertje een tinder-date gevonden had die inging op zijn contacten en toen wilde hij ook doen alsof hij een hele 'Big Guy' was (en deed alsof ze alles geloofde wat hij haar vertelde).
Dan kun je toch niet de godganse dag appen en bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')