gedragsverandering is een rode vlag. eerst 24/7 appen en bellen, en na de date/seks niet weten hoe snel je weg moet komen en daarna kort en afstandelijk doen. sorry maar ik laat niet met me sollen, als je niet meer wil geef het aan maar ga geen kat en muis spelen. als ik niet mag aangeven dat ik geen spelletjes ga spelen, en hij daardoor vlucht prima. die 3 weken had hij namelijk het geduld van een engel, en was alles goed en bespreekbaarquote:Op zondag 5 mei 2024 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier ging het mis. Snap heel goed dat hij afhaakt
Waarom geloof je die verhalen meteen?quote:Op zondag 5 mei 2024 13:57 schreef kiki2024 het volgende:
hij zei ook elke keer dat hij lekker een weekje met mij naar de Malediven wilde gaan, hij had het op een avond bijna geboekt ( zal wel bluf geweest zijn) maar goed hij heeft het heel mooi laten lijken allemaal. ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo slecht kunnen zijn
of hij meende alles en is op de date gewoon afgeknapt. dat kan ook
Of er zit gewoon een vrouw thuis die anders vragen gaat stellen.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:01 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat zal het helaas zijn. die paniek in zijn ogen ook toen het 3 uur was.....hij wist niet hoe snel hij weg moest komen. een kind van 17 kan toch bent een avondje alleen blijven
Hij appt je de volgende ochtend dat hij het zo gezellig vond en je vaker wil zien. En dan flip jij omdat hij geen lieverd zeiquote:Op zondag 5 mei 2024 14:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
gedragsverandering is een rode vlag. eerst 24/7 appen en bellen, en na de date/seks niet weten hoe snel je weg moet komen en daarna kort en afstandelijk doen. sorry maar ik laat niet met me sollen, als je niet meer wil geef het aan maar ga geen kat en muis spelen. als ik niet mag aangeven dat ik geen spelletjes ga spelen, en hij daardoor vlucht prima. die 3 weken had hij namelijk het geduld van een engel, en was alles goed en bespreekbaar
nee hij appte niet dat hij mij vaker wil zien ( dat zei hij op de date zelf ). de volgende ochtend was het alleen goedmorgen, lekker geslapen? en daarna uren stil. terwijl hij in het weekend hele dag appt normaalquote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij appt je de volgende ochtend dat hij het zo gezellig vond en je vaker wil zien. En dan flip jij omdat hij geen lieverd zei
Je verdient het alleen te eindigen
Serieus waarom, waarom zou je je zo laten kennen.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef kiki2024 het volgende:
Ik denk dat ik hem nog 1 uitgebreide app ga sturen om mijn hart te luchten, want ik merk dat ik het niet los kan laten.
Ik heb hem geblokkeerd, maar ik zie dat hij mij niet geblokkeerd heeft ( want zie zijn foto nog)
Wil hem niet the satisfaction geven om nog contact te zoeken eigenlijk, maar voor mezelf wil ik wel even duidelijk maken hoe ik hierover denk
Je gaat helemaal niet in op de reacties of je niet beter aan jezelf kan gaan werken.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:07 schreef kiki2024 het volgende:
Ik denk dat ik hem nog 1 uitgebreide app ga sturen om mijn hart te luchten, want ik merk dat ik het niet los kan laten.
Ik heb hem geblokkeerd, maar ik zie dat hij mij niet geblokkeerd heeft ( want zie zijn foto nog)
Wil hem niet the satisfaction geven om nog contact te zoeken eigenlijk, maar voor mezelf wil ik wel even duidelijk maken hoe ik hierover denk
Luister naar deze wijze man TS.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Serieus waarom, waarom zou je je zo laten kennen.
Het enige wat je doet is jezelf laten kennen en voor lul zetten.
Als er nu daadwerkelijk jaren aan geschiedenis aanhangt dan kan ik het mij nog voorstellen maar jezus... hou de eer aan jezelf.
ik ga voorlopig niet meer daten, en ga uiteraard ook aan mezelf werken. Ik weet en benoem ook dat ik mentaal niet helemaal lekker zit, dat weet ik echt heel goed.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet in op de reacties of je niet aan jezelf te werken.
Kan je nu al zeggen dat het geen succes gaat worden als je alleen maar met hem bezig bent ipv eens naar jezelf te kijken.
dit is waarom ik zeg deja vu. Er is al eens een soortgelijk topic geweest waarin de manier van afhandelen eigenlijk precies hetzelfde was. Naja, mensen moeten doen wat ze denken dat ze moeten doen. TS gaat daar echter niet mee geholpen zijn, want het is niet meer dan symptoombestrijding.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet in op de reacties of je niet beter aan jezelf kan gaan werken.
Kan je nu al zeggen dat het geen succes gaat worden als je alleen maar met hem bezig bent ipv eens naar jezelf te kijken.
Laat het dan rusten met hem.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik ga voorlopig niet meer daten, en ga uiteraard ook aan mezelf werken. Ik weet en benoem ook dat ik mentaal niet helemaal lekker zit, dat weet ik echt heel goed.
3 weken lang contact, en 20 uren bellen is toch ook een stukje geschiedenis? het is meer voor mezelfquote:Op zondag 5 mei 2024 14:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Serieus waarom, waarom zou je je zo laten kennen.
Het enige wat je doet is jezelf laten kennen en voor lul zetten.
Als er nu daadwerkelijk jaren aan geschiedenis aanhangt dan kan ik het mij nog voorstellen maar jezus... hou de eer aan jezelf.
Het valt me nog mee dat het maar 1 ander topic was. Dit is echt geen situatie die vrijwel nooit voor komt.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
dit is waarom ik zeg deja vu. Er is al eens een soortgelijk topic geweest waarin de manier van afhandelen eigenlijk precies hetzelfde was. Naja, mensen moeten doen wat ze denken dat ze moeten doen. TS gaat daar echter niet mee geholpen zijn, want het is niet meer dan symptoombestrijding.
Oké, deblokkeer en app hem dan maar. We horen wel hoe het verder gaat.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
3 weken lang contact, en 20 uren bellen is toch ook een stukje geschiedenis? het is meer voor mezelf
Het enige wat je zoekt is tijdelijke genoegdoening, dat hij tegen jou zegt dat het wel wat betekende om jouw 'pijn' van nu te verzachten.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:12 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
3 weken lang contact, en 20 uren bellen is toch ook een stukje geschiedenis? het is meer voor mezelf
Dit dus.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:38 schreef jigggy het volgende:
Hij wou gewoon neuken, hard maar het is niet anders
Heb je ook weer van geleerd, niet meer appen niks en door naar de volgende
Helaas is 1 van de dingen die het meest 'gezocht' worden op dating apps uiteindelijk maar 1 ding... Seks.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
wel altijd makkelijk om de schuld eeuwig bij de vrouw te leggen dat ze aan zichzelf moet werken.
sommige mannen zijn nou eenmaal klootzakken en die moeten aan zichzelf gaan werken.
Heb je hem al gedeblokkeerd en geappt?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
wel altijd makkelijk om de schuld eeuwig bij de vrouw te leggen dat ze aan zichzelf moet werken.
sommige mannen zijn nou eenmaal klootzakken en die moeten aan zichzelf gaan werken.
Nee ik ga hem die voldoening niet eens geven dat hij denkt dat hij het mannetje is.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je hem al gedeblokkeerd en geappt?
ehm je klaagt hier?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
Dan neem je lekker nergens verantwoordelijkheid voor en zoek je nog een paar kerels om je te fixen. Niemand geeft jou de schuld, wel is het handig om verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf zodat je in staat bent jezelf te beschermen en niet meer zo ver gaat met dit soort oetlullen. Verantwoordelijkheid nemen is niet de makkelijkste weg, wel de meest duurzame.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:53 schreef kiki2024 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |