abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2024 @ 20:09:20 #151
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_213432393
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:53 schreef kiki2024 het volgende:
Bedankt voor de reacties. om antwoord te geven op de vragen :

- Ik heb Tinder al jaren, maar ben er niet echt actief op..ik keek toevallig en toen raakte ik in gesprek met hem en gaf eigenlijk al meteen aan dat ik momenteel niet date/wil daten maar hij liet weten dat hij wel een jaar zou willen wachten indien nodig

- Ik snap echt wel hoe Tinder werkt, dat mannen vrijwel alleen seks willen, maar ik snap niet dat je 3 weken lang gaat investeren, 20 uur lang met elkaar belt, je adres geeft, je naam, naam van je bedrijf voor 1 avondje seks.
Als hij geen eigen bedrijf had, zou je dan ook met hem hebben afgesproken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 mei 2024 @ 20:17:22 #152
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213432490
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Doe je het weer… zaken aan elkaar verbinden en die als feiten zien.
Misschien was de zoon ziek of liepen de plannen anders? Na drie weken heb jij de ouder-kind relatie echt nog niet in beeld. En eerlijk gezegd vind ik het wel mooi dat hij in dat geval voor zijn kind kiest en niet voor zijn date die hij drie weken heeft.

Verjaardag: mogelijk vergeten? Of mogelijk wilde hij je daarvoor of daarna nog zien?

Maar toen appte jij al dat je geen zin had in kinderachtige spelletjes van hem. Zonder toelichting, want in je hoofd had je je hele redenatie en de redenen waarom hij zich (volgens jou) zo gedroeg al klaar.
Ik kan me voorstellen dat hij toen even geen zin had in jou, en afleiding zocht.

Vervolgens blokkeerde je hem. En dan ben je verbaasd dat hij geen zin meer heeft om met jou te gaan lunchen? Had hij wellicht als verrassing bedacht. En daarom niet gezegd.

Die tijdlijn klopt toch?

Natúúrlijk kan het zo zijn dat hij alles bij elkaar loog, jou in bed wilde krijgen en er daarna klaar mee was.

Maar op dit moment lijk je alleen dit scenario te willen zien. En niet objectief te kunnen kijken naar andere scenario’s. En dat kan en dat mag (het is jouw leven), maar ik ben bang dat je dan vaker teleurgesteld gaat worden.
Haar indruk en gevoel mogen er ook zijn. Ik mis dat in veel reacties.
pi_213432493
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:09 schreef Plots het volgende:

[..]
Als hij geen eigen bedrijf had, zou je dan ook met hem hebben afgesproken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe had ik in eerste instantie moeten weten dat hij een eigen bedrijf zou hebben? dat kwam week later pas ter sprake ofzo, en eigen bedrijf hebben staat niet gelijk aan geld hebben of rijk zijn. daarnaast doe ik het financieel zelf goed en heb ik niemand nodig voor geld. dus om antwoord op je vraag te geven: nee het ging niet om zijn bedrijf en ik rook geen geld
pi_213432586
Een eigen bedrijf staat inderdaad niet gelijk aan veel geld hebben. In de regel betekent een eigen bedrijf eerder heel hard werken voor weinig geld, zeker in de opstartfase van een bedrijf maar vaak ook daarna. Het verbaast me eerder dat iemand met een eigen bedrijf zoveel tijd vrij kan maken om te appen.
  zondag 5 mei 2024 @ 20:28:34 #155
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213432622
Hij had zeker meivakantie. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213432643
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Een eigen bedrijf staat inderdaad niet gelijk aan veel geld hebben. In de regel betekent een eigen bedrijf eerder heel hard werken voor weinig geld, zeker in de opstartfase van een bedrijf maar vaak ook daarna. Het verbaast me eerder dat iemand met een eigen bedrijf zoveel tijd vrij kan maken om te appen.
verhaal over eigen bedrijf klopt wel 100%, ik heb het namelijk gecheckt en gewoon website met de juiste naam. volgens hem heeft hij meerdere schermen, en appt hij gewoon tussen het werken door op scherm..en weekenden/avonden werkt hij niet.
  zondag 5 mei 2024 @ 20:31:55 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213432654
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 12:38 schreef jigggy het volgende:
Hij wou gewoon neuken, hard maar het is niet anders

Heb je ook weer van geleerd, niet meer appen niks en door naar de volgende
Wel nogal veel moeite voor één keer wippen.
pi_213432659
Overigens zie ik dat je hetzelfde verhaal ook op het Viva Forum hebt gepost.

https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/505657
  Spellchecker zondag 5 mei 2024 @ 20:32:54 #159
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213432662
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

Is het weer zoeen .....
pi_213432666
quote:

dat klopt. mag dat niet? Ik zit met de situatie en wil erover praten
  zondag 5 mei 2024 @ 20:36:22 #161
13309 nostra
ask why
pi_213432709
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 16:48 schreef kiki2024 het volgende:
maar goed, ik ga verder met mijn leven en nogmaals bedankt voor alle reacties iedereen
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 18:16 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
prima hoor. ik ga mezelf niet verdedigen hier

ik ga verder met mijn leven, en dat was het. tot kijk en bedankt voor de positieve reacties waar ik iets mee kan :W
Lukt aardig zo. Al gedeblokkeerd?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  zondag 5 mei 2024 @ 20:37:23 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213432718
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:33 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
Je hebt daar nergens op gereageerd.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 5 mei 2024 @ 20:37:36 #163
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213432720
quote:

[..]
Waarmee? De seks was niet je van het, hij is niet de meest aantrekkelijke man, blablabla, het boeit je allemaal niet, maar het boeit dan schijnbaar toch dermate veel dat je er niet op 1 plek maar op 2 plekken een topic over opent.

Misschien wordt het tijd om eens gewoon eerlijk tegen jezelf te zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213432727
quote:

[..]
Uiteraard is daar niets mis mee om het ook op een ander forum te bespreken. Het kan interessant zijn om ook de reacties op het Viva Forum te lezen. Misschien geeft het wel nieuwe inzichten, al zijn de reacties daar tot nu toe niet echt anders.
pi_213432733
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Waarmee? De seks was niet je van het, hij is niet de meest aantrekkelijke man, blablabla, het boeit je allemaal niet, maar het boeit dan schijnbaar toch dermate veel dat je er niet op 1 plek maar op 2 plekken een topic over opent.

Misschien wordt het tijd om eens gewoon eerlijk tegen jezelf te zijn.
Sommige vrouwen willen graag bevestigd krijgen dat ze slachtoffer zijn, terwijl dat natuurlijk niet zo is.
In ieder geval niet in dit geval.
pi_213432740
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt daar nergens op gereageerd.
nee klopt want het was mijn eerste post en ik wist niet dat het al online stond. de moderator moest het eerst bevestigen en heb het 5 uur geleden al gepost ofzo
  zondag 5 mei 2024 @ 20:39:34 #167
438527 MissButterflyy
pi_213432742
quote:

Oeps, nog hardere reacties daar. :@
pi_213432757
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Sommige vrouwen willen graag bevestigd krijgen dat ze slachtoffer zijn, terwijl dat natuurlijk niet zo is.
In ieder geval niet in dit geval.
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelens
  zondag 5 mei 2024 @ 20:43:23 #169
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213432788
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelens
News flash, het boeit hem ook niks. Hij wilde seks, hij heeft seks gehad, end of story.
pi_213432791
quote:

[..]
Jullie wilde beide neuken, hij wilde alleen niet meer als dat en jij wel.
Dat het natuurlijk een lullo is, ja tja, maar ik zou verder gaan.

Tinder is naar mijn mening ook vooral een platform voor “snel neuk dates”.
Hij stopte er wel ongewoon veel moeite in, soort rare verkapte boyfriend experience maar dan op een ongevraagde manier.
pi_213432795
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:39 schreef kiki2024 het volgende:

[..]
nee klopt want het was mijn eerste post en ik wist niet dat het al online stond. de moderator moest het eerst bevestigen en heb het 5 uur geleden al gepost ofzo
Ik zie het. Je hebt het bericht om 11:48 uur gepost. Dat is dus de uurtijd dat jij het gepost hebt, en niet de uurtijd waarop de moderator het toegelaten heeft. De eerste reactie kwam om 18:48 uur.
pi_213432800
Had je liever dat hij je keihard liet vallen vóór de seks?
  zondag 5 mei 2024 @ 20:45:26 #173
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_213432809
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:44 schreef Faxie het volgende:
Had je liever dat hij je keihard liet vallen vóór de seks?
Ze had liever inmiddels al samengewoond en op de Malediven gezeten waarschijnlijk.
pi_213432812
quote:

[..]
Je lijkt vooral bevestiging te willen krijgen over hoe fout die man is, en minder te willen praten over hoe je je voelt, nu je zo teleurgesteld bent in de relatie.

Dat je je rot voelt, is iets wat iedereen vast snapt.
Het is het andere stuk (waar jij in beide topics de nadruk op legt) waarin de meningen verschillen en niet altijd aansluiten bij wat jij vindt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 5 mei 2024 @ 20:51:02 #175
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213432857
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je zo kwetsbaar bent.
pi_213432892
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Jullie wilde beide neuken, hij wilde alleen niet meer als dat en jij wel.
Ik krijg uit het verhaal een beetje de indruk dat die man daar erg op aandrong en dat TS niet echt meteen enthousiast reageerde toen hij voorstelde om sex te hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Tinder is naar mijn mening ook vooral een platform voor “snel neuk dates”.
Tinder heeft geen specifieke doelgroep en is ook niet specifiek gericht op een bepaald soort relatie. In de praktijk schijnt het wel zo te zijn dat vooral mannen het als een platform voor snelle sex zien, terwijl een aanzienlijk deel van de vrouwen die op Tinder zitten wel degelijk daarop zitten met het doel een serieuze relatie te vinden.
  zondag 5 mei 2024 @ 20:55:40 #177
438527 MissButterflyy
pi_213432901
quote:

[..]
Heb je geen vriendinnen waar je dit soort dingen mee kan delen? Voel je je misschien eenzaam?
Dat is niet iets om je voor te schamen. :)
pi_213432917
quote:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het weinig helpt om erover te praten. Je hebt nu als het ware een soort liefdesverdriet en dat moet gewoon slijten. Het heeft gewoon tijd nodig om er overheen te komen.
pi_213432945
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het weinig helpt om erover te praten. Je hebt nu als het ware een soort liefdesverdriet en dat moet gewoon slijten. Het heeft gewoon tijd nodig om er overheen te komen.
Ja, een week of 3...
pi_213432957
Ik vind het wel heel veel drama voor slechts 3 weken. Dus ik kan me goed voorstellen dat deze date de balans heeft opgemaakt en daarom (terecht) eieren voor zijn geld heeft gekozen.

Elke prille date gaan analyseren gaat je ook niks opleveren tenzij dit patroon zich herhaalt, maar ook dan moet je naar de constante factor in het geheel kijken ipv de ander. Maar jij wilt wel hele verregaande conclusies trekken voor zo'n korte periode en dat het dan ook aan die persoon ligt.

Jouw date heeft misschien ook wel een historie van veel drama in de prille datingfase (want jullie lieten je daar dit keer iig beiden in meeslepen) en daarom trapte hij eerst weer in de valkuil, maar hij stapte er ook weer uit. Dat is voor jouzelf ook een aanrader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')