Misschien zou je de volgende keer eens met hem kunnen praten in plaats van direct overal te blokkeren en overhaaste conclusies te trekken.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelens
Hij ook, nadat hij fucking veel tijd aan je heeft gespendeerd en nog alles leuk en aardig vond kreeg hij bij het eerste moment dat hij niet voldeed aan jouw verwachtingen meteen een enorme bak schijt over zich heen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik hoef geen slachtoffer te zijn, ik wil er gewoon over praten want ik zit er echt mee. 3 weken dag en nacht contact is heel intensief en dan opeens niks en lijkt hem niet eens te boeien. ik ben een mens met gevoelens
Er waren voldoende red flags om al vóór de afspraak de communicatie te beeïndigen.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:32 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien zou je de volgende keer eens met hem kunnen praten in plaats van direct overal te blokkeren en overhaaste conclusies te trekken.
Sowieso snap ik die mensen niet die na 1 dingetje meteen overgaan tot alle communicatie afsnijden en blokkeren. Als het nou een stalker was zou ik het begrijpen maar nu?
hij heeft wel heel veel moeite gedaan ja , vasthoudend typjequote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hij ook, nadat hij fucking veel tijd aan je heeft gespendeerd en nog alles leuk en aardig vond kreeg hij bij het eerste moment dat hij niet voldeed aan jouw verwachtingen meteen een enorme bak schijt over zich heen.
Ook al ben je kwetsbaar dan ben je nog niet het middelpunt waar alles omheen hoeft te draaien. Ik geloof het niet zo dat hij alleen uit was om een keer te neuken, dat lukt ook wel met 5% van de effort die hij er in heeft gestoken.
Ik denk dat je hem gewoon van je af hebt geduwd met je eigen rare gedrag. Maarja, als je hem overal blokkeert en beschuldigt zal hij blij zijn dat hij deze kogel heeft ontweken.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de kant van het verhaal van die man. Het klinkt allemaal behoorlijk overtrokkenquote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hij ook, nadat hij fucking veel tijd aan je heeft gespendeerd en nog alles leuk en aardig vond kreeg hij bij het eerste moment dat hij niet voldeed aan jouw verwachtingen meteen een enorme bak schijt over zich heen.
Ook al ben je kwetsbaar dan ben je nog niet het middelpunt waar alles omheen hoeft te draaien. Ik geloof het niet zo dat hij alleen uit was om een keer te neuken, dat lukt ook wel met 5% van de effort die hij er in heeft gestoken.
Ik denk dat je hem gewoon van je af hebt geduwd met je eigen rare gedrag. Maarja, als je hem overal blokkeert en beschuldigt zal hij blij zijn dat hij deze kogel heeft ontweken.
En in Iran of Saudi Arabie zou mevrouw een stel stenen mogen koppen, de slet!quote:Op zondag 5 mei 2024 21:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik merk in discussies over dit soort gevallen dat we er eigenlijk een beetje luchtig over doen, alsof dit soort dingen nu eenmaal voorkomen. Wat die man heeft gedaan, zou in India een behoorlijk zwaar strafbaar feit opleveren.
Bharatiya Nyaya Sanhita (Indian Penal Code) Chapter 5, Section 69
Whoever, by deceitful means or by making promise to marry to a woman without any intention of fulfilling the same, has sexual intercourse with her, such sexual intercourse not amounting to the offence of rape, shall be punished with imprisonment of either description for a term which may extend to ten years and shall also be liable to fine.
Explanation.—“deceitful means” shall include inducement for, or false promise of
employment or promotion, or marrying by suppressing identity.
https://prsindia.org/file(...)0Sanhita,%202023.pdf
Eerlijk gezegd geloof ik wel dat hij alleen uit was op sex. Zijn hele gedrag wijst daarop, al twijfel ik wel of hij van tevoren van plan was om haar na de eerste keer te dumpen. Ik acht het ook heel goed mogelijk dat hij wel in de eerste plaats op sex uit was, maar vervolgens op de reactie van TS een beetje is afgeknapt en het daarom maar bij één keer heeft gelaten.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:37 schreef Deshain het volgende:
Ik geloof het niet zo dat hij alleen uit was om een keer te neuken, dat lukt ook wel met 5% van de effort die hij er in heeft gestoken.
Wat ben je aan het doen?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
En in Iran of Saudi Arabie zou mevrouw een stel stenen mogen koppen, de slet!
Want dan ging je ook op het Viva forum posten of wat?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In dit soort gevallen, als iemand hetzelfde verhaal ook op het Viva Forum post, vind ik het jammer dat ik daar geen registratie heb. Vroeger heb ik dat wel gehad, maar de moderatie is daar nogal streng en je loopt daar nogal snel tegen een permaban op. Maar ik had daar graag gereageerd.
Ik zie dat TS nu druk is met reageren op het Viva Forum, ik hoop dat ze te zijner tijd hier nog terugkomt om te reageren.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want dan ging je ook op het Viva forum posten of wat?
Nog nooit meegemaakt daar.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Overigens verbaast het me dat nog niemand die in haar topic op het Viva Forum heeft gereageerd, een ban heeft opgelopen wegens victim blaming. Als je constateert dat iemand niet zulke slimme beslissingen heeft genomen en daardoor in een onprettige situatie is beland, wordt dat daar door de moderators al gauw uitgelegd als victim blaming, en dan krijg je al gauw een weekban.
Mijn advies is om gewoon te daten met meerdere mannen tegelijk. Sinds ik deze strategie ben aan gaan houden gaat voel ik mij veel gelukkiger en minder wanhopig. De mannen komen vanzelf wel weer en als het echt iemand is die meer in je ziet zal hij er echt wel harder voor werken dan de andere mannen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat klopt. mag dat niet? Ik zit met de situatie en wil erover praten
Als ik mag vragen, hoe doe jij dit dan? Blijf je dan langere tijd met meerdere mannen daten, of kap je het op een gegeven moment af als er een man bij zit waar je serieus mee wordt en met wie je dan exclusief gaat daten?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Mijn advies is om gewoon te daten met meerdere mannen tegelijk. Sinds ik deze strategie ben aan gaan houden gaat voel ik mij veel gelukkiger en minder wanhopig. De mannen komen vanzelf wel weer en als het echt iemand is die meer in je ziet zal hij er echt wel harder voor werken dan de andere mannen.
Ja, gewoon met meerdere mannen daten en contact houden. Zo hoef ik niet de hele dag op appjes van die ene persoon te wachten en alles over te analyseren zoals TS nu doet. Het fijne is dat je ook nog opties hebt. Als de ene niet kan heb je nog een back-up.quote:Op zondag 5 mei 2024 22:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik mag vragen, hoe doe jij dit dan? Blijf je dan langere tijd met meerdere mannen daten, of kap je het op een gegeven moment af als er een man bij zit waar je serieus mee wordt en met wie je dan exclusief gaat daten?
Excuses dat ik een beetje nieuwsgierig ben en doorvraag.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:17 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja, gewoon met meerdere mannen daten en contact houden. Zo hoef ik niet de hele dag op appjes van die ene persoon te wachten en alles over te analyseren zoals TS nu doet. Het fijne is dat je ook nog opties hebt. Als de ene niet kan heb je nog een back-up.
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Excuses dat ik een beetje nieuwsgierig ben en doorvraag.
Heb je dan ook sex met meerdere van de mannen waar je contact mee houdt? En zo ja, weten ze dat van elkaar?
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Wat is er bizar aan dan volgens jou?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien vind je me nu wel een beetje preuts, maar het komt me best wel een beetje bizar over.
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.quote:Op zondag 5 mei 2024 23:53 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee ik vertel niet aan hun over andere mannen. Ik geef aan dat ik niet persé opzoek ben naar een relatie of ik zeg niks erover. Niet met iedereen sex.
Als je niet exclusief bent met elkaar dan ga je daar toch gewoon vanuit? Daar hebben ze soa tests voor ontworpen…quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?quote:Op maandag 6 mei 2024 00:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet met iedereen sex, maar wel met meerdere mannen waarmee je contact houdt.
Die mannen weten dus niet dat je het met meerdere mannen doet.
En op jouw beurt weet je waarschijnlijk ook niet of die mannen het ook met andere vrouwen doen.
Reduceren. Niet voorkomen. Daarom: altijd testen. Belangrijker dan condoom gebruiken!quote:Op maandag 6 mei 2024 00:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Wat is hier precies het probleem?
Risico’s op soa’s kan je voorkomen met een condoom.
Misschien dat het jou geen moeite kost, maar de meeste mannen moeten toch best wel veel moeite doen om op Tinder een date te versieren en er ook nog mee in bed te belanden.quote:Op maandag 6 mei 2024 00:15 schreef VEM2012 het volgende:
Kan zijn dat hij deed alsof. Maar ik denk toch wat anders, want een hoop gedoe voor een keertje neuken, terwijl je daar op Tinder helemaal geen moeite voor hoeft te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |