Willy: ,,Zo’n Jerdy Schouten, hè. Voor mij is hij de Willem van Hanegem van PSV. Een briljant regisseur. Alleen is Schouten dan een stukje sneller dan Willem. Én gezegend met een goed rechterbeen.’’quote:
Die Jerdy Schouten jongens, is dat nou een nicht?quote:Op maandag 15 april 2024 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willy: ,,Zo’n Jerdy Schouten, hè. Voor mij is hij de Willem van Hanegem van PSV. Een briljant regisseur. Alleen is Schouten dan een stukje sneller dan Willem. Én gezegend met een goed rechterbeen.’’
René, instemmend knikkend: ,,Al zou een club 100 miljoen willen betalen voor Schouten, dan nóg moet je hem niet laten gaan.’’
Willy: ,,Nog niet voor het dubbele. Zo veel overzicht, zo makkelijk voetballend. Een fenomeen is hij. Zet hem bij Manchester City neer en hij doet ook zo mee.’’
René, frummelend aan zijn hoorapparaat: ,,Hij gaat waarheen?’’
Willy: ,,Dat Schouten moeiteloos zou meedoen bij City, zeg ik!’’
René: ,,Gek is dat eigenlijk, dat die jongen eerst nog jaren vrij anoniem in Italië heeft gevoetbald, voordat hij naar ons kwam. Snapte gij dat nou, Willy?’’
Willy, hoofdschuddend: ,,Nee, ik snap er niks van dat hij niet eerder is ontdekt. En wij snappen toch veul, hè, René?’’
En gij René.
quote:Op maandag 15 april 2024 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Jerdy Schouten jongens, is dat nou een nicht?
Wat is je probleem manquote:Op maandag 15 april 2024 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen alle Nederlandse EK mods goed samenwerken
Ik heb nog een eitje met je te pellen.quote:
Nou ja het feit dat iemand getrouwd is meestal wel ja. En net alsof het ook maar iets boeit of iemand homo heeft of niet.quote:
Mijn gaydar slaat gewoon aan dus ik denk vraag de experts het hier even.quote:Op maandag 15 april 2024 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat iemand getrouwd is meestal wel ja. En net alsof het ook maar iets boeit of iemand homo heeft of niet.
Een appeltje met je te schillenquote:Op maandag 15 april 2024 15:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nog een eitje met je te pellen.
Veel van dat soort users in deze scquote:Op maandag 15 april 2024 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die altijd zo'n obsessie hebben met andermans voorkeur (de Gijpjes) zijn meestal zelf kasttypes, maar dit geheel terzijde.
We gebruiken ze alle2 in Belgiëquote:Op maandag 15 april 2024 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een appeltje met je te schillen
Of doen ze dat in België anders?
Ik die keihard door het vorige deel post.quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 15 april 2024 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik die keihard door het vorige deel post.
Bosnië genot.quote:
Dan nog liever Kroatië.quote:Op maandag 15 april 2024 17:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Bosnië genot.
Ćevapčići
Rakija
Sljivovica
![]()
Ik snap wel waar jij de mostar haalt!
Ik had de plaatjes met cimg in het midden gezetquote:Op maandag 15 april 2024 17:13 schreef Caland het volgende:
VBL / [21-04-2024, 18:00] KNVB bekerfinale: Feijenoord - NEC
Ik heb een topic gemaakt.
Doe jij dat even (ik ben een boomer)quote:Op maandag 15 april 2024 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de plaatjes met cimg in het midden gezet
Verder heel goed gedaan
7/10
Klasse maat. @onlogisch kan een voorbeeld aan je nemenquote:Op maandag 15 april 2024 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb niks beters te doen
Gelijk even gereekst
bamiquote:Op maandag 15 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
KBRquote:Op maandag 15 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zalmlasagnequote:Op maandag 15 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:Prinses Beatrix houdt van "simpel, maar goed gemaakt eten" als broccoli, rijst en kip. Dat vertelde haar kleindochter Eloise van Oranje
Zalmlasagnequote:Op maandag 15 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat zou ik nooit doen.quote:
Op wie ga jij stemmen?quote:Op maandag 15 april 2024 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
We mogen bijna weer stemmen
quote:Op maandag 15 april 2024 18:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
We mogen bijna weer stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutdag.
Dat heb ik gister nog gequote. Moeten we een lekker sterk kopje koffie voor je maken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[url=https://www.nu.nl/achterklap/6309079/prinses-beatrix-houdt-van-simpel-eten-als-broccoli-rijst-en-kip.html[/url]
Verstandige vrouw die ver gaat komen.
Waardeloos dat je me niet hebt getagd.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik gister nog gequote. Moeten we een lekker sterk kopje koffie voor je maken?
Was ook al besproken.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:55 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1032 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
⬛🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 828 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛🟨🟨🟨
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩![]()
@:scrummie @:rambodirkTerug je bed in dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutdag.
Woordle 1032 3/6
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 828 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Terug je bed in dan.
Woordle 1032 3/6
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 828 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
SPOILER: KIJK UIT HIER STAAN WOORDLE OPLOSSINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van maken
Dat heb je al 40-45 keer verteld.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Overigens drink ik geen koffie meer @:Pisces29
Nou ja, als jij het aan blijft bieden zie ik mijzelf genoodzaakt dit keer op keer te melden totdat het je een keer echt duidelijk isquote:Op dinsdag 16 april 2024 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb je al 40-45 keer verteld.Maar maakt het je gelukkig?
Vandaag m'n achtste lvl 80 in WOTLKquote:
Heb je dat ook op de kickboksschool verteld?quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vandaag m'n achtste lvl 80 in WOTLK
Ja en ze vonden me heel erg stoer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dat ook op de kickboksschool verteld?
Nee, ik was vandaag zowaar een keer druk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat @:ggmm nog een beetje van slag is van de opmerking van befbekje maar ik ga lunchen.
Vanwege die Jan Joost en Raf tweet?quote:Op dinsdag 16 april 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
We hebben enkele functies van je account tijdelijk beperkt
Wat is er gebeurd?
We hebben vastgesteld dat dit account de regels van X heeft geschonden, met name vanwege:
Violating our rules against violent speech.
You may not share abusive content, harass someone, or encourage other people to do so.
Als gevolg daarvan hebben we een aantal accountfuncties tijdelijk beperkt. Op dit moment kan je X wel bekijken, maar verder alleen privéberichten aan je volgers sturen. Je kan geen post of reposts plaatsen, mensen volgen of vind-ik-leuks geven. Meer informatie. Je account beschikt weer over alle functies over: 12 uur en 0 minuten.
Het aftellen begint en je kan doorgaan naar X zodra je:
Verwijder de content die onze regels overtreedt
1 Tweet
Nouja zeg
Ik zie veel gekkere dingen op X de laatste tijd eigenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanwege die Jan Joost en Raf tweet?
Je hebt net pech dat iemand met veel volgens je Tweet gerapporteerd heeftquote:Op dinsdag 16 april 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie veel gekkere dingen op X de laatste tijd eigenlijk
Of het was @onlogischquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt net pech dat iemand met veel volgens je Tweet gerapporteerd heeft
Waarschijnlijk FC Den Bosch @:scrummie
volgensquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag nog wel de cocototo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verspreek me
Mij zien jullie hier vandaag niet meer terug.
[..]
Ik las lopend iets heel anders.quote:
Het loopt mij inmiddels dun door de broek.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
De spanning is voelbaar in het Feyenoordtopic.
Heb jij alleen een fiets?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een ontzettende pleurishekel aan mensen die aan de hele buurt willen laten horen dat hun auto/motor heel hard 'broem broem' doet.
Dit even tussendoor.
Genoteerd.quote:
Dat biedt ze binnen afzienbare tijd toch weer aan zodat ik wéér moet zeggen dat ik geen koffie drink.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
- onlogisch drinkt geen koffie meer
- GGMM heeft meer dan alleen een fiets
Dan is er niks van waarquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd
YvonneColdewijerGodinquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd dat Vitesse failliet is en vandaag al het personeel ingelicht word en morgen de media ermee naar buiten komt
Bedankt RTL Boulevardquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd dat Vitesse failliet is en vandaag al het personeel ingelicht word en morgen de media ermee naar buiten komt
Bron: cnnquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Laten we nu meteen maar besluiten dat niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:09 schreef fetX het volgende:
Morgen weten we of we user @:jigggy serieus moeten nemen.
Tot morgen.
Motie aangenomen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we nu meteen maar besluiten dat niet te doen.
Bosbessen bosbessen?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
heb je mijn nasheed op whatsapp al geluisterdquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Jiggy hing al in de touwen door forumgebruiker @:Caland
Forum admin @:GGMM schroomt niet om @:jiggy de genadeklap te geven.
@jigggyquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Jiggy hing al in de touwen door forumgebruiker @:Caland
Forum admin @:GGMM schroomt niet om @:jiggy de genadeklap te geven.
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
heb je mijn nasheed op whatsapp al geluisterd
Waarom negeer je mij al maanden op whatsapp?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Hij verovert wel een plekje in de top3.
1 blijft Ummaty qad laha fajrun
2 blijft Clashing of the swords
Ronduit walgelijk dat ze door het Westerse imperalisme offline zijn gehaald van Youtube
Gelukkig stelt het internet nooit teleur
@Jiggy is een baas en ik wil eens met hem naar Nottingham.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor iedereen die nog twijfelde (en dat zullen er niet veel geweest zijn) @:jiggy hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
Teleurstellendquote:Op woensdag 17 april 2024 08:02 schreef RamboDirk het volgende:
Boys, vandaag even geen woordle van mijn kant.
@:scrummie
@:ggmm
dat moderator geen hoge petquote:Op woensdag 17 april 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt pijnlijk duidelijk dat moderator geen hoge pet opheeft van lakei @:rambodirk
Een demonstratie van hoe je op de vrijdagmiddagborrel hun poepertje helemaal schoon likt lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik organiseer samen met een paar andere consultants een case event in de zomer. Mochten jullie leuke suggesties hebben, laat het mij maar weten
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Tarado het volgende:
Broodje halfom, ouderwets lekker, uiteraard met echte boter @:Pisces29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Ik ga NU kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Is er eentje voor de insider vrees ik.quote:
Gefeliciteerd makker. Ook al een auto, of op het oog?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, goed nieuws. Ik heb mijn rijbewijs gehaald!![]()
Mijn vriendin heeft een oto dus ik denk dat we het voorlopig bij één houden. Mijn moeder gebruikt haar auto ook zelden en woont ook vlakbij.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Ook al een auto, of op het oog?
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is fijn. Veel veilige kilometers gewenst!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een oto dus ik denk dat we het voorlopig bij één houden. Mijn moeder gebruikt haar auto ook zelden en woont ook vlakbij.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is fijn. Veel veilige kilometers gewenst!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker, van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Daniel de Ridder godquote:Op woensdag 17 april 2024 15:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het @:maxi-mus wel om een ruitenwisser te vervangen.
Dan ga ik wel meteen kijken.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit denk ik ook. Ik haak dus af.quote:
En weinig tot geen acts.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.
@Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lk log maar uit denk ik."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Goh...quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.![]()
Poar neem'n.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.![]()
@:onlogischHet is onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lk log maar uit denk ik.What can change the nature of a man?
Lekker bezig, pik!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Kip kerrie met rijst.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook. (kip met broccoli)quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chili con carnequote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd makker.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti met plakken kaasquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verse shoarma met een salade.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!
Ik ga voor pizza.
@RamboDirk neemt de taken waar van moderator onlogisch.quote:
SaitCinarGodquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
Niks mis mee. Van harte. Ik zat ook dik over de 30 al wilde mijn instructeur me al eerder laten opkomen. Liever wat lessen extra dan een examen. In 1x geslaagd en als echte FOK!ker neem ik iedereen nu de maat uiteraard.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
@Tjackaquote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!
Maar ik was zeker geen groot talent nee.
De rijdocent heb ik nog mee gevoetbald, 30 had ik als pakket en de laatste 10 wilde hij graag cash. Viel mee qua prijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
8 lessenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
Dat is alleen in Drenthe zo.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom het op de weg net het Wilde Westen is.
Klopt, we rijden hier nog met paard en wagen.quote:
Oeps.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik had geloof ik iets minder lessen. Maar wel 2 keer gezakt voor praktijk. Onder druk van een examen maakte ik toch wel aardig domme (goh) fouten (reed een weg in waar je niet in mocht rijden, zag het hele bord nieten vergat voor te sorteren ergens).
Dan mocht je op voor een vrouwenrijbewijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
Als ik de 5e keer niet zou slagen moest ik het op "een andere manier doen" (ik ben het hoe en wat vergeten) en zou m'n theorie verlopen.
Gelukkig presteer ik onder druk het beste
Ik krijg de indruk dat veel users in hun jeugd wel wat Drentse invloeden hadden kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, we rijden hier nog met paard en wagen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat veel users in hun jeugd wel wat Drentse invloeden hadden kunnen gebruiken.
Kan gebeuren maat, oestrogeen doet gekke dingen met de mens.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
Als ik de 5e keer niet zou slagen moest ik het op "een andere manier doen" (ik ben het hoe en wat vergeten) en zou m'n theorie verlopen.
Faalangst rijbewijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
paar je autoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
25 klokuren in 2005, flawless victory at the exams.![]()
Nu rij ik twee keer paar je auto.
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie numberquote:Op woensdag 17 april 2024 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat, oestrogeen doet gekke dingen met de mens.
Alleen mensen die s'ochtends tussen 08:00-11:00 moeten afrijden hebben kans om te slagen. De rest van de dag is de examinator bezig zijn zak quotom te halen.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Drink je dan wel koffie zwart om je dominantie te tonen?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Koffie ingepland met nog een senior manager
Dat is mijn tijd wel zo ja maar nog steeds dus?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die s'ochtends tussen 08:00-11:00 moeten afrijden hebben kans om te slagen. De rest van de dag is de examinator bezig zijn zak quotom te halen.
Sowieso, Pechtold is daar de big boss man.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn tijd wel zo ja maar nog steeds dus?
Bij welke van de Big Four ben je nou aan het werk?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Koffie ingepland met nog een senior manager
Lekker maat, onder druk presteer je goed.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1034 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 830 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Niet mijn beste werk, maar ik heb het maar mooi gehaald
Goedemorgen!
Yep. Zeker als iemand beneden de warme kraan aanzet. Als je dan over je eigen poten heen pist is het tenminste nog lekker warmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, in de douche zeiken.
niet als je big 4 wil zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Dan gebruik je archive.is.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat archive.ph omzeilt betaalde content niet meer. Ik ben WOEST, ZIEDEND.
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan gebruik je archive.is.
Die telegraaf artikelen mis je niks aan hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.
Erg blij met mijn DPG abo nuquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vast wel op een Redddit te vindenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik probeer het aantal abbo's te beperkenquote:
mag per dmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef KingRoland het volgende:
Mag niet zeggen hoe anders ga ik op vakantie
Stuur maar reminder wanneer ik thuis kom (21u ongeveet)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik probeer het aantal abbo's te beperken
[..]
mag per dm
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anders kan ik nergens meer zitten dan is het te druk
plaatjequote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?sorry
Eet smakelijk makker
Ik heb geen vrienden op werkquote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?sorry
Eet smakelijk makker
Ach wat heftigquote:Op donderdag 18 april 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden op werk
Iedereen heel competitief
Ja, heel onnodigquote:Op donderdag 18 april 2024 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus fileert forum admin @:GGMM
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren maat. Kan je niet tegen een (bekken)stootje of zo
Zelfs tijdens de lunch?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren maat. Kan je niet tegen een (bekken)stootje of zo
Bedankt voor de dubbele quote. Dit zet de post echt kracht bijquote:Op donderdag 18 april 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zelfs tijdens de lunch?
Deze man kent geen genade
Ik dacht dat het minimumloon net omhoog was gegaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
De CAO onderhandelingen zijn stukgelopen boys. Er gaat gestaakt worden
Dan zal je wel veel meer tijd overhouden om hier te moddenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Je doet niet mee neem ik aanquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gaat het ook die kant op. Dat zou voor het eerst in de geschiedenis zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
quote:Nederlanders hebben hoogste financiële buffer van EU: ¤152.520
Nederlanders hebben het meeste geld achter de hand van alle inwoners in de Europese Unie. De gemiddelde buffer is dankzij spaargeld, beleggingen en pensioenopbouw opgelopen naar ¤152.520, blijkt uit een rapport van Allianz Trade. Toch teren ook Nederlanders de laatste jaren flink in.
In het onderzoek is gekeken naar hoeveel extra geld inwoners van de negen ’belangrijkste’ EU-landen opbouwen. Na Nederland hebben inwoners van Frankrijk, België en Duitsland het grootste appeltje voor de dorst. Portugezen hebben met gemiddeld ¤880 het minste achter de hand.
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.quote:
Ze kunnen er beter wat Bitcoin van halen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.
Protestanten zijn geen levensgenietersquote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.
Is echt.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Protestanten zijn geen levensgenieters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |