Wat ben jij eigenlijk een uitstekende moderator.quote:Op maandag 15 april 2024 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om @:Chevycaprice en @:Nattekat
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet. Als 'beter dan Nattekat' het criterium is maken we het hem wel heel makkelijk.quote:Op maandag 15 april 2024 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een uitstekende moderator.
Vroeger was Paul een geduchte concurrent maar die is helaas (lees: gelukkig) gestopt.quote:Op maandag 15 april 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als 'beter dan Nattekat' het criterium is maken we het hem wel heel makkelijk.
Jammer dat users dat doen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh en een DM ontvangen.
Vast weer een dreigement.
Een echt beest boeit het niet welke dag het is.quote:Op maandag 15 april 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
Maandagen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Scheelt een hoop als je niet werkt natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echt beest boeit het niet welke dag het is.
quote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als ik wel zou werken zou het me niet boeienquote:Op maandag 15 april 2024 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt een hoop als je niet werkt natuurlijk
Nu maak je het wel heel hypothetisch.quote:Op maandag 15 april 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als ik wel zou werken zou het me niet boeien
Pensioen?quote:Op maandag 15 april 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als ik wel zou werken zou het me niet boeien
Zo is dat Chevy vriendquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔quote:
Geniet er maar even lekker vanquote:Op maandag 15 april 2024 14:18 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegd hebbende drink ik nu koffie wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |