Denk dat je hier in de fout gaat met Poulequote:
Hmm hier wel goed.quote:
Dat is de grap. Zo heet het topic wel.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je hier in de fout gaat met Poule
Corned beef, Filipino style.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ovenpatat met een xxl schnitzelquote:Op donderdag 11 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
We bellen de krant.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ovenpatat met een xxl schnitzel
@:GGMM
Ongelooflijk smerige zeug ben je.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ovenpatat met een xxl schnitzel
@:GGMM
quote:
quote:
Vind je Onlo meer een Limburgs varken of een harige Bonte Bentheimer?quote:
Het kan niet altijd Librije zijn, maar dit is echt lekker afhankelijk van hoe je het maakt uiteraard.quote:
Is Librije echt een aanrader?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan niet altijd Librije zijn, maar dit is echt lekker afhankelijk van hoe je het maakt uiteraard.
Sublieme Britse cultuurquote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan niet altijd Librije zijn, maar dit is echt lekker afhankelijk van hoe je het maakt uiteraard.
Bel 112.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Pak het hamertjequote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Ik bid voor jequote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Duit in het zakje gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Moderator Onlogisch maakt een enorme uitglijder in EK.
Vergeet niet diegene die ze heeft aangesteldquote:Op donderdag 11 april 2024 18:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Duit in het zakje gedaan.
Ook voor Szymanski?quote:
Dit lijkt me wat te hoog gegrepen, een ouderwetse chaotic boobgrab moet wel lukken.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
En verkracht er nog een on your way out.
Zit je bij De Punt? @Zipportalquote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Gekeken.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zou je? Dat is hun huiswerk, als zij die boekhandel nodig hebben om dan pas een mening te vormen, doen ze hun werk niet goed en functioneren ze dus niet. Dan zijn ze dus ook niet gekwalificeerd om te beoordelen over jouw functioneren.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
Is het bij jullie ook weer functioneringsgesprek seizoen? Moet godverdomme een halve boekhandel in leveren.
Nee dit is van de gemeente. Die willen weten hoeveel ik zuip.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waarom zou je? Dat is hun huiswerk, als zij die boekhandel nodig hebben om dan pas een mening te vormen, doen ze hun werk niet goed en functioneren ze dus niet. Dan zijn ze dus ook niet gekwalificeerd om te beoordelen over jouw functioneren.
Woon je in Zaltbommel?quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is van de gemeente. Die willen weten hoeveel ik zuip.
Benieuwd naar de mening van user @maxi-mus over uitkeringtrekkers.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is van de gemeente. Die willen weten hoeveel ik zuip.
Jazeker, afgelopen paar weken zijn er een hoop koffie’s ingepland met de seniors. Omdat ik net paar maanden bezig ben niet relevant nog voor mij, maar je merkt het wel. Iedereen in de stressquote:Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
Is het bij jullie ook weer functioneringsgesprek seizoen? Moet godverdomme een halve boekhandel in leveren.
Nee ik neem die altijd in dec af.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij mag vanmiddag nog even langskomen!
Wat een waardeloze mentaliteit bij de big Four.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Hahaha andere senior manager gaat weekendje italie
Kan gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef KingRoland het volgende:
Moderator @:onlogisch zoekt forum admin @:ggmm op
Reactie geplaatst.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie
F&S / TMNT: The Last Ronin wordt verfilmd
Al mijn hoop is op jou gevestigd dat jij de enige bent die dit ook wat kan schelen
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord ‘bakkie’ met enige regelmaat gebruiken.quote:
Volgens mij maken ze de vraagstelling in die formulieren met de insteek om te kijken hoeveel bullshit je geloofwaardig kunt fabriceren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jazeker, afgelopen paar weken zijn er een hoop koffie’s ingepland met de seniors. Omdat ik net paar maanden bezig ben niet relevant nog voor mij, maar je merkt het wel. Iedereen in de stress
Doe jij nooit een virtueel bakkie koffie met collega’s?quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord ‘bakkie’ met enige regelmaat gebruiken.
Zoals ik het begrepen gaan die seniors met zn allen zitten en iedereen bespreken. Hoe ging dat bij jou @monkyyyquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze de vraagstelling in die formulieren met de insteek om te kijken hoeveel bullshit je geloofwaardig kunt fabriceren.
Wanneer heb jij eigenlijk je obsessie voor Giel Beelen een beetje losgelaten?quote:
17 januari 2021 om kwart voor zevenquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eigenlijk je obsessie voor Giel Beelen een beetje losgelaten?
Zolang ik m'n DM'er blij en gelukkig hield dan kwam het wel goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen gaan die seniors met zn allen zitten en iedereen bespreken. Hoe ging dat bij jou @:monkyyy
Zonder illustratie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:13 schreef GGMM het volgende:
KingRoland laat zojuist weten dat onlogisch gearriveerd is
Kinderen uit armere gezinnen zijn vaak te dik, en Sywert wil een busabonnement voor ze kopen.quote:
De dikkere kinderen uit armere gezinnen zijn ook niet kansrijk. Die kregen helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kinderen uit armere gezinnen zijn vaak te dik, en Sywert wil een busabonnement voor ze kopen.
Ja een beetje wel, maar niet zó erg.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
KutnerGod.
Die is overigens net zo gek als House. Wacht maar
Ik kan niet op je post in gaan omdat ik dan spoiler. Spreek je als je een paar seizoenen verder bentquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, maar niet zó erg.
Ik vind het wel grappig omdat hij een beetje dezelfde problemen lijkt te hebben als ik. Ik weet dat het maar een serie is, maar ik ben benieuwd hoe hij daarmee om zal gaan, misschien dat ik er ook zelf wat aan heb.
Ik maakte een grapje maat ik ben al veel verder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kan niet op je post in gaan omdat ik dan spoiler. Spreek je als je een paar seizoenen verder bent
Gelukkig heb jij jezelf niet van kant gemaaktquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje maat ik ben al veel verder.
Je hebt je mooi in weten te houden chapeau
Gisteren aan het laatste seizoen begonnen.
@Oriente @Nova en ik zijn benieuwd naar jouw mening over Leighton Meester (Ali in House)quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje maat ik ben al veel verder.
Je hebt je mooi in weten te houden chapeau
Gisteren aan het laatste seizoen begonnen.
Dat vond ik zeer ongepastquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente @:Nova en ik zijn benieuwd naar jouw mening over Leighton Meester (Ali in House)
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
https://www.geoguessr.com/vgp/3003
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
Amsterdam de hoofdstad van Kopenhagen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde Amerikaan weet nieteens waar Europa ligt.
Een makkelijke dan:quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde Amerikaan weet nieteens waar Europa ligt.
Wat ben je soms ook een boomer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Wtf, whatsapp heeft na de update opeens geen widget meer
Ik ben laaiend
Ik ben nog steeds geïrriteerd dat mijn telefoon geen draaischijf meer heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Wtf, whatsapp heeft na de update opeens geen widget meer
Ik ben laaiend
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Een makkelijke dan:
Steden in Nederland
https://www.geoguessr.com/vgp/3925
Widget is ideaal, hou je een beetje overzicht welke onbeantwoorde appjes er nog openstaan, met name bij groepsapps die ik allemaal gedempt heb wel handigquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geïrriteerd dat mijn telefoon geen draaischijf meer heeft.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Arnhem als enige niet geraden. Sorry @:Sked
wie?quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Arnhem als enige niet geraden. Sorry @:Sked
41% ja nee. De namen ken ik wel maar waar het ligt haha gefoptquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
86%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok even van die 41%. Dacht dat het de Nederlandse kaart was.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
41% ja nee. De namen ken ik wel maar waar het ligt haha gefopt
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan Tofik Dibi of de familie Chabot denk eerwaarde maximus.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Tofik Dibi nog niet overleden is aan een gifgas aanval.
Ik word helaas zelfs in het hoge noorden zo nu en dan geconfronteerd met deze minderwaardige schepsels.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan Tofik Dibi of de familie Chabot denk eerwaarde maximus.
Sorry dat ik je heb laten schrikkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schrok even van die 41%. Dacht dat het de Nederlandse kaart was.
Hoe is de leef, maat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 02:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die in de groene bikini is wel chubby.
36/36 100% 1:09quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Een makkelijke dan:
Steden in Nederland
https://www.geoguessr.com/vgp/3925
Wow Alp.quote:
Ik was zo’n kind dat voor zijn plezier door een Bosatlas bladerdequote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was zo’n kind dat voor zijn plezier door een Bosatlas bladerde. Staten van de VS ben ik dan wel weer stuk minder goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had gewoon vriendjes als kind.Yea, she's on crack.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had gewoon vriendjes als kind.Ik ook hoor.
G-teamgod.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Jr. 2-15 gewonnen. 2x gescoord (2x met links) 3 assists. Puike wedstrijd.
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Caland
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta carbonaraquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oke Zoon_GPTquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Zoon_John het volgende:
Beste VBL users,
Ik wil graag iets delen wat me bezighoudt. Het valt me op dat user @:caland mogelijk al jaren door een moeilijke tijd gaat, en ik voel de behoefte om hierop te reageren met begrip en steun.
Soms kunnen de keuzes die we maken in onze profielfoto's of avatars meer betekenen dan alleen maar esthetiek. Het zou kunnen zijn dat de keuze van Caland's UI een uiting is van zijn innerlijke gevoelens en identiteit. Dit is iets dat we als gemeenschap kunnen erkennen en ondersteunen, zonder in te gaan op persoonlijke details of veronderstellingen.
Laten we een atmosfeer van respect, acceptatie en steun creëren, waarin iedereen zich veilig voelt om zichzelf te zijn, zonder druk of verwachtingen. Als iemand ervoor kiest om zijn of haar identiteit te delen, laten we dan zorgen dat ze zich gesteund voelen, en laten we altijd open staan voor gesprekken en steun.
Uit de kast komen is een persoonlijke reis die veel moed vereist, en het is belangrijk dat we elkaar ondersteunen in deze processen, zonder enige vorm van oordeel.
Laten we samenwerken aan een omgeving waarin iedereen zich geaccepteerd en geliefd voelt.
Met vriendelijke groet,
User Zoon_John
Jezus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Zoon_John het volgende:
Beste VBL users,
Ik wil graag iets delen wat me bezighoudt. Het valt me op dat user @:caland mogelijk al jaren door een moeilijke tijd gaat, en ik voel de behoefte om hierop te reageren met begrip en steun.
Soms kunnen de keuzes die we maken in onze profielfoto's of avatars meer betekenen dan alleen maar esthetiek. Het zou kunnen zijn dat de keuze van Caland's UI een uiting is van zijn innerlijke gevoelens en identiteit. Dit is iets dat we als gemeenschap kunnen erkennen en ondersteunen, zonder in te gaan op persoonlijke details of veronderstellingen.
Laten we een atmosfeer van respect, acceptatie en steun creëren, waarin iedereen zich veilig voelt om zichzelf te zijn, zonder druk of verwachtingen. Als iemand ervoor kiest om zijn of haar identiteit te delen, laten we dan zorgen dat ze zich gesteund voelen, en laten we altijd open staan voor gesprekken en steun.
Uit de kast komen is een persoonlijke reis die veel moed vereist, en het is belangrijk dat we elkaar ondersteunen in deze processen, zonder enige vorm van oordeel.
Laten we samenwerken aan een omgeving waarin iedereen zich geaccepteerd en geliefd voelt.
Met vriendelijke groet,
User Zoon_John
Aldus de user die op anoniem gaat, wanneer het hem te heet onder voeten wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar faalt hopeloos. Net als in het leven.
Of is het een projectie van jezelf?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Zoon_John het volgende:
Dat jullie het niet willen zien, is okay. Ik gun Caland een beter leven.
Ik zak af en toe eens door het bed, omdat ik de buurvrouw weer eens heb lopen neuken. Ik verstop me niet achter kasten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of is het een projectie van jezelf?
We gunnen Caland allemaal loopgips en nog veel meer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Zoon_John het volgende:
Dat jullie het niet willen zien, is okay. Ik gun Caland een beter leven.
Ik hoop dat je alle pezen in je lichaam afscheurt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Zoon_John het volgende:
Beste VBL users,
Met vriendelijke groet,
User Zoon_John
Typisch cuckgedrag. Stiekem in een hoekje 'hopen' terwijl een echte alfa er zelf werk van maakt. Jouw beta gedrag geeft mij meer afschuw dan de inhoud van je berichten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alle pezen in je lichaam afscheurt.
Heeft je neusbotje weleens in je schedeldak gezeten, kale tyfuslul?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Typisch cuckgedrag. Stiekem in een hoekje 'hopen' terwijl een echte alfa er zelf werk van maakt. Jouw beta gedrag geeft mij meer afschuw dan de inhoud van je berichten.
Fijne dag verder Nielsje.
Oei, ik zie dat het kind in jou nog heel erg veel woede heeft. Wil je erover praten maatje?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heeft je neusbotje weleens in je schedeldak gezeten, kale tyfuslul?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hoe is de leef, maat?Ja druk, je bent er wel zoet mee maar ben blij dat ik de mogelijkheid heb om het zo te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Zoon_John het volgende:
Beste VBL users,
Met vriendelijke groet,
User Zoon_John
God ziet en God straft.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Zoon_John het volgende:
Beste VBL users,
Met vriendelijke groet,
User Zoon_John
Skin in the game?quote:Op zondag 14 april 2024 10:10 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb zojuist 15 Afrikaantjes gekocht.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:54 schreef Zoon_John het volgende:
Beste VBL users,
Met vriendelijke groet,
User Zoon_John
Ectoafrikaantjes met luciferbeentjes die 40+km lopen is geen sport, een veel geposte uitspraak op dit forum.quote:Op zondag 14 april 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap die hype nooit zo. Is er iets saaier dan ecotafrikaantjes met luciferbeentjes 40+km te zien lopen?
Horse-groepsappquote:In een groepsapp van de twee mannen met anderen werd gesproken over ‘prikken’ (seks), ‘ploegen’ (seks met meerderen tegelijk) en ‘locomotief’(achter elkaar penetreren).
Een beetje zoals het kijken naar wielrennen, denk ik.quote:Op zondag 14 april 2024 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap die hype nooit zo. Is er iets saaier dan ectoafrikaantjes met luciferbeentjes 40+km te zien lopen?
Dat kan ik prima zien. Daar wint niet altijd de sterkste. Ploegenspel, tactiek. Hardlopen is vrijwel altijd een geregisseerde afvalrace. Op de Spelen is het nog wel eens leuk als er geen hazen zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje zoals het kijken naar wielrennen, denk ik.
Al besproken in een ander topic.quote:Op zondag 14 april 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
Het geeft niet als je het even overslaat @:drizzt
quote:Op maandag 15 april 2024 07:45 schreef Scrummie het volgende:
Mijn woordle scores zijn vandaag erg slecht, dus ik sla over.
quote:Op maandag 15 april 2024 07:45 schreef Scrummie het volgende:
Mijn woordle scores zijn vandaag erg slecht, dus ik sla over.
@:Rambodirk @:GGMM
Goedemorgen!
Lekker maat.quote:Op maandag 15 april 2024 09:25 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat m'n Woordle-scores niet om over naar huis te schrijven zijn post ik ze gewoon
Woordle 1031 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 827 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Dat doet ie goed hoor, talenten moet je koesteren. Verstandige manager die ver gaat komen.quote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Senior manager heeft mij net op een matcha latte getrakteerd
Wat goed dat hij je voorkeuren respecteertquote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Hey vriend!quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed dat hij je voorkeuren respecteert
Geniet er lekker van!
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?quote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Koekoekquote:Op maandag 15 april 2024 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?
Joden lopen altijd weg.quote:Op maandag 15 april 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Flopland gaat er als een haas vandoor
Niet zo vreemd als je het op moet nemen tegen een doorgewinterde fokker zoals Don
Wwegenotquote:Op maandag 15 april 2024 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Oldtimer @:Donraja komt binnen vliegen om big four talentje @:kingroland weer op aarde te brengen
'Mensen' die zich bezighouden met de Frontpage.quote:Op maandag 15 april 2024 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
11 likes gekregen op de Frontpage.
Dit kan echt niet.
Bedankt. Schiet me even digitaal neer om deze fout te herstellen. Nogmaals bedankt.quote:Op maandag 15 april 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mensen' die zich bezighouden met de Frontpage.
Wat een minderwaardig persoon ben je soms toch.
Gore papzakquote:Op maandag 15 april 2024 11:27 schreef KingRoland het volgende:
De wc verstopt weet haha succes voor iedereen die voor de lunch een bezoekje willen maken naar het toilet
quote:
Sow, DonRaja komt met gestrekt been terug in de SC.quote:Op maandag 15 april 2024 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?
Ik kan mij de laatste keer dat ik om hem gelachen heb niet meer herinneren.quote:
En om mij?quote:Op maandag 15 april 2024 11:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste keer dat ik om hem gelachen heb niet meer herinneren.
Breinaald maat.quote:Op maandag 15 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Mokerjeuk in dat gips
Ontzettend vervelend
quote:Op maandag 15 april 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die opzoek zijn naar een stukje erkenning zijn vaak heel erg onzeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Echt een genotsgevoel als het eraf kan. Maar ik had het ook 's zomers, mokerwarm toen.quote:Op maandag 15 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Mokerjeuk in dat gips
Ontzettend vervelend
Vast wel een paar harten, ouwe Casanovaquote:
Vooral benieuwd of ik meteen naar het loopgips kan (en hoe de wond eruit ziet)quote:Op maandag 15 april 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een genotsgevoel als het eraf kan. Maar ik had het ook 's zomers, mokerwarm toen.
Ik zal voor je bidden.quote:Op maandag 15 april 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of ik meteen naar het loopgips kan (en hoe de wond eruit ziet)
Aftellen naar vrijdag
Een mooi begin van de weekquote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Links en rechts worden er de hele ochtend al steekjes uitgedeeld.
Wajowquote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans erop is ook vrij klein als je leventje zich op een zolderkamertje afspeelt.
potverdikkemequote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kans erop is ook vrij klein als je leventje zich op een zolderkamertje afspeelt.
Gelukkig kunnen alle Nederlandse EK mods goed samenwerkenquote:
Ik zie wat je hier doet.quote:Op maandag 15 april 2024 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen alle Nederlandse EK mods goed samenwerken
En @capuchon_jongen?quote:Op maandag 15 april 2024 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon een volwassen discussie, niks aan het handje verder.quote:
Geen warm bad.quote:Op maandag 15 april 2024 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds @:R-woud93 uit F1 is verdwenen is als moderator gaat het daar helemaal mis.
Misschien zou een FA daar eens moeten ingrijpen.
Hij kan vast prima met de Vlaamse mods samenwerken.quote:
Wat ben jij eigenlijk een uitstekende moderator.quote:Op maandag 15 april 2024 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Gelachen om @:Chevycaprice en @:Nattekat
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet. Als 'beter dan Nattekat' het criterium is maken we het hem wel heel makkelijk.quote:Op maandag 15 april 2024 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een uitstekende moderator.
Vroeger was Paul een geduchte concurrent maar die is helaas (lees: gelukkig) gestopt.quote:Op maandag 15 april 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als 'beter dan Nattekat' het criterium is maken we het hem wel heel makkelijk.
Jammer dat users dat doen.quote:Op maandag 15 april 2024 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh en een DM ontvangen.
Vast weer een dreigement.
Een echt beest boeit het niet welke dag het is.quote:Op maandag 15 april 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
Maandagen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Scheelt een hoop als je niet werkt natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een echt beest boeit het niet welke dag het is.
quote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als ik wel zou werken zou het me niet boeienquote:Op maandag 15 april 2024 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheelt een hoop als je niet werkt natuurlijk
Nu maak je het wel heel hypothetisch.quote:Op maandag 15 april 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als ik wel zou werken zou het me niet boeien
Pensioen?quote:Op maandag 15 april 2024 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook als ik wel zou werken zou het me niet boeien
Zo is dat Chevy vriendquote:Op maandag 15 april 2024 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
🤔quote:
Geniet er maar even lekker vanquote:Op maandag 15 april 2024 14:18 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegd hebbende drink ik nu koffie wit
Wat is je probleem manquote:Op maandag 15 april 2024 12:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |