quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow, DonRaja komt met gestrekt been terug in de SC.quote:Op maandag 15 april 2024 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?
Ik kan mij de laatste keer dat ik om hem gelachen heb niet meer herinneren.quote:
En om mij?quote:Op maandag 15 april 2024 11:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste keer dat ik om hem gelachen heb niet meer herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breinaald maat.quote:Op maandag 15 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Mokerjeuk in dat gips
Ontzettend vervelend
quote:Op maandag 15 april 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die opzoek zijn naar een stukje erkenning zijn vaak heel erg onzeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Echt een genotsgevoel als het eraf kan. Maar ik had het ook 's zomers, mokerwarm toen.quote:Op maandag 15 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Mokerjeuk in dat gips
Ontzettend vervelend
Vast wel een paar harten, ouwe Casanovaquote:
Vooral benieuwd of ik meteen naar het loopgips kan (en hoe de wond eruit ziet)quote:Op maandag 15 april 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een genotsgevoel als het eraf kan. Maar ik had het ook 's zomers, mokerwarm toen.
Ik zal voor je bidden.quote:Op maandag 15 april 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of ik meteen naar het loopgips kan (en hoe de wond eruit ziet)
Aftellen naar vrijdag
Een mooi begin van de weekquote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Links en rechts worden er de hele ochtend al steekjes uitgedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |