Lekker maat.quote:Op maandag 15 april 2024 09:25 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat m'n Woordle-scores niet om over naar huis te schrijven zijn post ik ze gewoon
Woordle 1031 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 827 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Dat doet ie goed hoor, talenten moet je koesteren. Verstandige manager die ver gaat komen.quote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Senior manager heeft mij net op een matcha latte getrakteerd
Wat goed dat hij je voorkeuren respecteertquote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Hey vriend!quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed dat hij je voorkeuren respecteert
Geniet er lekker van!
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?quote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Koekoekquote:Op maandag 15 april 2024 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?
Joden lopen altijd weg.quote:Op maandag 15 april 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Flopland gaat er als een haas vandoor
Niet zo vreemd als je het op moet nemen tegen een doorgewinterde fokker zoals Don
Wwegenotquote:Op maandag 15 april 2024 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Oldtimer @:Donraja komt binnen vliegen om big four talentje @:kingroland weer op aarde te brengen
'Mensen' die zich bezighouden met de Frontpage.quote:Op maandag 15 april 2024 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
11 likes gekregen op de Frontpage.
Dit kan echt niet.
Bedankt. Schiet me even digitaal neer om deze fout te herstellen. Nogmaals bedankt.quote:Op maandag 15 april 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mensen' die zich bezighouden met de Frontpage.
Wat een minderwaardig persoon ben je soms toch.
Gore papzakquote:Op maandag 15 april 2024 11:27 schreef KingRoland het volgende:
De wc verstopt weet haha succes voor iedereen die voor de lunch een bezoekje willen maken naar het toilet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sow, DonRaja komt met gestrekt been terug in de SC.quote:Op maandag 15 april 2024 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?
Ik kan mij de laatste keer dat ik om hem gelachen heb niet meer herinneren.quote:
En om mij?quote:Op maandag 15 april 2024 11:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan mij de laatste keer dat ik om hem gelachen heb niet meer herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breinaald maat.quote:Op maandag 15 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Mokerjeuk in dat gips
Ontzettend vervelend
quote:Op maandag 15 april 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die opzoek zijn naar een stukje erkenning zijn vaak heel erg onzeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Echt een genotsgevoel als het eraf kan. Maar ik had het ook 's zomers, mokerwarm toen.quote:Op maandag 15 april 2024 11:52 schreef Caland het volgende:
Mokerjeuk in dat gips
Ontzettend vervelend
Vast wel een paar harten, ouwe Casanovaquote:
Vooral benieuwd of ik meteen naar het loopgips kan (en hoe de wond eruit ziet)quote:Op maandag 15 april 2024 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een genotsgevoel als het eraf kan. Maar ik had het ook 's zomers, mokerwarm toen.
Ik zal voor je bidden.quote:Op maandag 15 april 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of ik meteen naar het loopgips kan (en hoe de wond eruit ziet)
Aftellen naar vrijdag
Een mooi begin van de weekquote:Op maandag 15 april 2024 11:56 schreef onlogisch het volgende:
Links en rechts worden er de hele ochtend al steekjes uitgedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |