Lekker maat.quote:Op maandag 15 april 2024 09:25 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat m'n Woordle-scores niet om over naar huis te schrijven zijn post ik ze gewoon
Woordle 1031 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 827 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟨⬛🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Dat doet ie goed hoor, talenten moet je koesteren. Verstandige manager die ver gaat komen.quote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Senior manager heeft mij net op een matcha latte getrakteerd
Wat goed dat hij je voorkeuren respecteertquote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Hey vriend!quote:Op maandag 15 april 2024 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat goed dat hij je voorkeuren respecteert
Geniet er lekker van!
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?quote:Op maandag 15 april 2024 10:29 schreef KingRoland het volgende:
Koekoekquote:Op maandag 15 april 2024 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de smaak van zijn zaad weg te spoelen?
Joden lopen altijd weg.quote:Op maandag 15 april 2024 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Flopland gaat er als een haas vandoor
Niet zo vreemd als je het op moet nemen tegen een doorgewinterde fokker zoals Don
Wwegenotquote:Op maandag 15 april 2024 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Oldtimer @:Donraja komt binnen vliegen om big four talentje @:kingroland weer op aarde te brengen
'Mensen' die zich bezighouden met de Frontpage.quote:Op maandag 15 april 2024 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
11 likes gekregen op de Frontpage.
Dit kan echt niet.
Bedankt. Schiet me even digitaal neer om deze fout te herstellen. Nogmaals bedankt.quote:Op maandag 15 april 2024 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mensen' die zich bezighouden met de Frontpage.
Wat een minderwaardig persoon ben je soms toch.
Gore papzakquote:Op maandag 15 april 2024 11:27 schreef KingRoland het volgende:
De wc verstopt weet haha succes voor iedereen die voor de lunch een bezoekje willen maken naar het toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |