Denk dat je hier in de fout gaat met Poulequote:
Hmm hier wel goed.quote:
Dat is de grap. Zo heet het topic wel.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je hier in de fout gaat met Poule
Corned beef, Filipino style.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Ovenpatat met een xxl schnitzelquote:Op donderdag 11 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
We bellen de krant.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ovenpatat met een xxl schnitzel
@:GGMM
Ongelooflijk smerige zeug ben je.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ovenpatat met een xxl schnitzel
@:GGMM
quote:
quote:
Vind je Onlo meer een Limburgs varken of een harige Bonte Bentheimer?quote:
Het kan niet altijd Librije zijn, maar dit is echt lekker afhankelijk van hoe je het maakt uiteraard.quote:
Is Librije echt een aanrader?quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan niet altijd Librije zijn, maar dit is echt lekker afhankelijk van hoe je het maakt uiteraard.
Sublieme Britse cultuurquote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan niet altijd Librije zijn, maar dit is echt lekker afhankelijk van hoe je het maakt uiteraard.
Bel 112.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Pak het hamertjequote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Ik bid voor jequote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Duit in het zakje gedaan.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Moderator Onlogisch maakt een enorme uitglijder in EK.
Vergeet niet diegene die ze heeft aangesteldquote:Op donderdag 11 april 2024 18:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Duit in het zakje gedaan.
Ook voor Szymanski?quote:
Dit lijkt me wat te hoog gegrepen, een ouderwetse chaotic boobgrab moet wel lukken.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
En verkracht er nog een on your way out.
Zit je bij De Punt? @Zipportalquote:Op donderdag 11 april 2024 18:41 schreef KingRoland het volgende:
Help me
Zit vast in trein
Rijdt niet meer
Gekeken.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2024 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zou je? Dat is hun huiswerk, als zij die boekhandel nodig hebben om dan pas een mening te vormen, doen ze hun werk niet goed en functioneren ze dus niet. Dan zijn ze dus ook niet gekwalificeerd om te beoordelen over jouw functioneren.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
Is het bij jullie ook weer functioneringsgesprek seizoen? Moet godverdomme een halve boekhandel in leveren.
Nee dit is van de gemeente. Die willen weten hoeveel ik zuip.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waarom zou je? Dat is hun huiswerk, als zij die boekhandel nodig hebben om dan pas een mening te vormen, doen ze hun werk niet goed en functioneren ze dus niet. Dan zijn ze dus ook niet gekwalificeerd om te beoordelen over jouw functioneren.
Woon je in Zaltbommel?quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is van de gemeente. Die willen weten hoeveel ik zuip.
Benieuwd naar de mening van user @maxi-mus over uitkeringtrekkers.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is van de gemeente. Die willen weten hoeveel ik zuip.
Jazeker, afgelopen paar weken zijn er een hoop koffie’s ingepland met de seniors. Omdat ik net paar maanden bezig ben niet relevant nog voor mij, maar je merkt het wel. Iedereen in de stressquote:Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
Is het bij jullie ook weer functioneringsgesprek seizoen? Moet godverdomme een halve boekhandel in leveren.
Nee ik neem die altijd in dec af.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:27 schreef Wotte het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij mag vanmiddag nog even langskomen!
Wat een waardeloze mentaliteit bij de big Four.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Hahaha andere senior manager gaat weekendje italie
Kan gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef KingRoland het volgende:
Moderator @:onlogisch zoekt forum admin @:ggmm op
Reactie geplaatst.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie
F&S / TMNT: The Last Ronin wordt verfilmd
Al mijn hoop is op jou gevestigd dat jij de enige bent die dit ook wat kan schelen
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord ‘bakkie’ met enige regelmaat gebruiken.quote:
Volgens mij maken ze de vraagstelling in die formulieren met de insteek om te kijken hoeveel bullshit je geloofwaardig kunt fabriceren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jazeker, afgelopen paar weken zijn er een hoop koffie’s ingepland met de seniors. Omdat ik net paar maanden bezig ben niet relevant nog voor mij, maar je merkt het wel. Iedereen in de stress
Doe jij nooit een virtueel bakkie koffie met collega’s?quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die het woord ‘bakkie’ met enige regelmaat gebruiken.
Zoals ik het begrepen gaan die seniors met zn allen zitten en iedereen bespreken. Hoe ging dat bij jou @monkyyyquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij maken ze de vraagstelling in die formulieren met de insteek om te kijken hoeveel bullshit je geloofwaardig kunt fabriceren.
Wanneer heb jij eigenlijk je obsessie voor Giel Beelen een beetje losgelaten?quote:
17 januari 2021 om kwart voor zevenquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eigenlijk je obsessie voor Giel Beelen een beetje losgelaten?
Zolang ik m'n DM'er blij en gelukkig hield dan kwam het wel goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen gaan die seniors met zn allen zitten en iedereen bespreken. Hoe ging dat bij jou @:monkyyy
Zonder illustratie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:13 schreef GGMM het volgende:
KingRoland laat zojuist weten dat onlogisch gearriveerd is
Kinderen uit armere gezinnen zijn vaak te dik, en Sywert wil een busabonnement voor ze kopen.quote:
De dikkere kinderen uit armere gezinnen zijn ook niet kansrijk. Die kregen helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kinderen uit armere gezinnen zijn vaak te dik, en Sywert wil een busabonnement voor ze kopen.
Ja een beetje wel, maar niet zó erg.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
KutnerGod.
Die is overigens net zo gek als House. Wacht maar
Ik kan niet op je post in gaan omdat ik dan spoiler. Spreek je als je een paar seizoenen verder bentquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, maar niet zó erg.
Ik vind het wel grappig omdat hij een beetje dezelfde problemen lijkt te hebben als ik. Ik weet dat het maar een serie is, maar ik ben benieuwd hoe hij daarmee om zal gaan, misschien dat ik er ook zelf wat aan heb.
Ik maakte een grapje maat ik ben al veel verder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kan niet op je post in gaan omdat ik dan spoiler. Spreek je als je een paar seizoenen verder bent
Gelukkig heb jij jezelf niet van kant gemaaktquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje maat ik ben al veel verder.
Je hebt je mooi in weten te houden chapeau
Gisteren aan het laatste seizoen begonnen.
@Oriente @Nova en ik zijn benieuwd naar jouw mening over Leighton Meester (Ali in House)quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje maat ik ben al veel verder.
Je hebt je mooi in weten te houden chapeau
Gisteren aan het laatste seizoen begonnen.
Dat vond ik zeer ongepastquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:53 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente @:Nova en ik zijn benieuwd naar jouw mening over Leighton Meester (Ali in House)
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
https://www.geoguessr.com/vgp/3003
quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
https://www.geoguessr.com/vgp/3003
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |