Amsterdam de hoofdstad van Kopenhagen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde Amerikaan weet nieteens waar Europa ligt.
Een makkelijke dan:quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde Amerikaan weet nieteens waar Europa ligt.
Wat ben je soms ook een boomer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Wtf, whatsapp heeft na de update opeens geen widget meer
Ik ben laaiend
Ik ben nog steeds geïrriteerd dat mijn telefoon geen draaischijf meer heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Wtf, whatsapp heeft na de update opeens geen widget meer
Ik ben laaiend
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Een makkelijke dan:
Steden in Nederland
https://www.geoguessr.com/vgp/3925
Widget is ideaal, hou je een beetje overzicht welke onbeantwoorde appjes er nog openstaan, met name bij groepsapps die ik allemaal gedempt heb wel handigquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds geïrriteerd dat mijn telefoon geen draaischijf meer heeft.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Arnhem als enige niet geraden. Sorry @:Sked
wie?quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:48 schreef onlogisch het volgende:
Arnhem als enige niet geraden. Sorry @:Sked
41% ja nee. De namen ken ik wel maar waar het ligt haha gefoptquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:51 schreef Coco het volgende:
https://www.geoguessr.com/vgp/3003
@:scrummie
86%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrok even van die 41%. Dacht dat het de Nederlandse kaart was.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
41% ja nee. De namen ken ik wel maar waar het ligt haha gefopt
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan Tofik Dibi of de familie Chabot denk eerwaarde maximus.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Tofik Dibi nog niet overleden is aan een gifgas aanval.
Ik word helaas zelfs in het hoge noorden zo nu en dan geconfronteerd met deze minderwaardige schepsels.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan Tofik Dibi of de familie Chabot denk eerwaarde maximus.
Sorry dat ik je heb laten schrikkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schrok even van die 41%. Dacht dat het de Nederlandse kaart was.
Hoe is de leef, maat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 02:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die in de groene bikini is wel chubby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
36/36 100% 1:09quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Een makkelijke dan:
Steden in Nederland
https://www.geoguessr.com/vgp/3925
Wow Alp.quote:
Ik was zo’n kind dat voor zijn plezier door een Bosatlas bladerdequote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was zo’n kind dat voor zijn plezier door een Bosatlas bladerde. Staten van de VS ben ik dan wel weer stuk minder goed in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had gewoon vriendjes als kind.Yea, she's on crack.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik had gewoon vriendjes als kind.Ik ook hoor.
G-teamgod.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Jr. 2-15 gewonnen. 2x gescoord (2x met links) 3 assists. Puike wedstrijd.
@:Lange_Lans
@:maxi-mus
@:Caland
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta carbonaraquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |