Yep. Zeker als iemand beneden de warme kraan aanzet. Als je dan over je eigen poten heen pist is het tenminste nog lekker warmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, in de douche zeiken.
niet als je big 4 wil zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Dan gebruik je archive.is.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat archive.ph omzeilt betaalde content niet meer. Ik ben WOEST, ZIEDEND.
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan gebruik je archive.is.
Die telegraaf artikelen mis je niks aan hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.
Erg blij met mijn DPG abo nuquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vast wel op een Redddit te vindenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik probeer het aantal abbo's te beperkenquote:
mag per dmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef KingRoland het volgende:
Mag niet zeggen hoe anders ga ik op vakantie
Stuur maar reminder wanneer ik thuis kom (21u ongeveet)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik probeer het aantal abbo's te beperken
[..]
mag per dm
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anders kan ik nergens meer zitten dan is het te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |