Spaghetti met plakken kaasquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Verse shoarma met een salade.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!
Ik ga voor pizza.
@RamboDirk neemt de taken waar van moderator onlogisch.quote:
SaitCinarGodquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
Niks mis mee. Van harte. Ik zat ook dik over de 30 al wilde mijn instructeur me al eerder laten opkomen. Liever wat lessen extra dan een examen. In 1x geslaagd en als echte FOK!ker neem ik iedereen nu de maat uiteraard.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
@Tjackaquote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!
Maar ik was zeker geen groot talent nee.
De rijdocent heb ik nog mee gevoetbald, 30 had ik als pakket en de laatste 10 wilde hij graag cash. Viel mee qua prijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
8 lessenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
Dat is alleen in Drenthe zo.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom het op de weg net het Wilde Westen is.
Klopt, we rijden hier nog met paard en wagen.quote:
Oeps.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik had geloof ik iets minder lessen. Maar wel 2 keer gezakt voor praktijk. Onder druk van een examen maakte ik toch wel aardig domme (goh) fouten (reed een weg in waar je niet in mocht rijden, zag het hele bord nieten vergat voor te sorteren ergens).
Dan mocht je op voor een vrouwenrijbewijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
Als ik de 5e keer niet zou slagen moest ik het op "een andere manier doen" (ik ben het hoe en wat vergeten) en zou m'n theorie verlopen.
Gelukkig presteer ik onder druk het beste
Ik krijg de indruk dat veel users in hun jeugd wel wat Drentse invloeden hadden kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, we rijden hier nog met paard en wagen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat veel users in hun jeugd wel wat Drentse invloeden hadden kunnen gebruiken.
Kan gebeuren maat, oestrogeen doet gekke dingen met de mens.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
Als ik de 5e keer niet zou slagen moest ik het op "een andere manier doen" (ik ben het hoe en wat vergeten) en zou m'n theorie verlopen.
Faalangst rijbewijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
paar je autoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
25 klokuren in 2005, flawless victory at the exams.![]()
Nu rij ik twee keer paar je auto.
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie numberquote:Op woensdag 17 april 2024 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat, oestrogeen doet gekke dingen met de mens.
Alleen mensen die s'ochtends tussen 08:00-11:00 moeten afrijden hebben kans om te slagen. De rest van de dag is de examinator bezig zijn zak quotom te halen.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Drink je dan wel koffie zwart om je dominantie te tonen?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Koffie ingepland met nog een senior manager
Dat is mijn tijd wel zo ja maar nog steeds dus?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die s'ochtends tussen 08:00-11:00 moeten afrijden hebben kans om te slagen. De rest van de dag is de examinator bezig zijn zak quotom te halen.
Sowieso, Pechtold is daar de big boss man.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn tijd wel zo ja maar nog steeds dus?
Bij welke van de Big Four ben je nou aan het werk?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Koffie ingepland met nog een senior manager
Lekker maat, onder druk presteer je goed.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1034 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 830 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩