Lekker, van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, goed nieuws. Ik heb mijn rijbewijs gehaald!![]()
Van harte maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Daniel de Ridder godquote:Op woensdag 17 april 2024 15:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het @:maxi-mus wel om een ruitenwisser te vervangen.
Dan ga ik wel meteen kijken.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit denk ik ook. Ik haak dus af.quote:
En weinig tot geen acts.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.
@Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lk log maar uit denk ik."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Goh...quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.![]()
Poar neem'n.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.![]()
@:onlogischHet is onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lk log maar uit denk ik.What can change the nature of a man?
Lekker bezig, pik!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Kip kerrie met rijst.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook. (kip met broccoli)quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chili con carnequote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd makker.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |