dat moderator geen hoge petquote:Op woensdag 17 april 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt pijnlijk duidelijk dat moderator geen hoge pet opheeft van lakei @:rambodirk
Een demonstratie van hoe je op de vrijdagmiddagborrel hun poepertje helemaal schoon likt lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik organiseer samen met een paar andere consultants een case event in de zomer. Mochten jullie leuke suggesties hebben, laat het mij maar weten
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Tarado het volgende:
Broodje halfom, ouderwets lekker, uiteraard met echte boter @:Pisces29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Ik ga NU kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Is er eentje voor de insider vrees ik.quote:
Gefeliciteerd makker. Ook al een auto, of op het oog?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, goed nieuws. Ik heb mijn rijbewijs gehaald!![]()
Mijn vriendin heeft een oto dus ik denk dat we het voorlopig bij één houden. Mijn moeder gebruikt haar auto ook zelden en woont ook vlakbij.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Ook al een auto, of op het oog?
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is fijn. Veel veilige kilometers gewenst!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een oto dus ik denk dat we het voorlopig bij één houden. Mijn moeder gebruikt haar auto ook zelden en woont ook vlakbij.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is fijn. Veel veilige kilometers gewenst!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker, van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Daniel de Ridder godquote:Op woensdag 17 april 2024 15:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het @:maxi-mus wel om een ruitenwisser te vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |