Spaghetti met plakken kaasquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Verse shoarma met een salade.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!
Ik ga voor pizza.
@RamboDirk neemt de taken waar van moderator onlogisch.quote:
SaitCinarGodquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
Niks mis mee. Van harte. Ik zat ook dik over de 30 al wilde mijn instructeur me al eerder laten opkomen. Liever wat lessen extra dan een examen. In 1x geslaagd en als echte FOK!ker neem ik iedereen nu de maat uiteraard.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
@Tjackaquote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!
Maar ik was zeker geen groot talent nee.
De rijdocent heb ik nog mee gevoetbald, 30 had ik als pakket en de laatste 10 wilde hij graag cash. Viel mee qua prijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
8 lessenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
Dat is alleen in Drenthe zo.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom het op de weg net het Wilde Westen is.
Klopt, we rijden hier nog met paard en wagen.quote:
Oeps.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik had geloof ik iets minder lessen. Maar wel 2 keer gezakt voor praktijk. Onder druk van een examen maakte ik toch wel aardig domme (goh) fouten (reed een weg in waar je niet in mocht rijden, zag het hele bord nieten vergat voor te sorteren ergens).
Dan mocht je op voor een vrouwenrijbewijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
Als ik de 5e keer niet zou slagen moest ik het op "een andere manier doen" (ik ben het hoe en wat vergeten) en zou m'n theorie verlopen.
Gelukkig presteer ik onder druk het beste
Ik krijg de indruk dat veel users in hun jeugd wel wat Drentse invloeden hadden kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, we rijden hier nog met paard en wagen.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat veel users in hun jeugd wel wat Drentse invloeden hadden kunnen gebruiken.
Kan gebeuren maat, oestrogeen doet gekke dingen met de mens.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
Als ik de 5e keer niet zou slagen moest ik het op "een andere manier doen" (ik ben het hoe en wat vergeten) en zou m'n theorie verlopen.
Faalangst rijbewijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben 4 keer gezakt.
paar je autoquote:Op woensdag 17 april 2024 21:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
25 klokuren in 2005, flawless victory at the exams.![]()
Nu rij ik twee keer paar je auto.
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie numberquote:Op woensdag 17 april 2024 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat, oestrogeen doet gekke dingen met de mens.
Alleen mensen die s'ochtends tussen 08:00-11:00 moeten afrijden hebben kans om te slagen. De rest van de dag is de examinator bezig zijn zak quotom te halen.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Drink je dan wel koffie zwart om je dominantie te tonen?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Koffie ingepland met nog een senior manager
Dat is mijn tijd wel zo ja maar nog steeds dus?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alleen mensen die s'ochtends tussen 08:00-11:00 moeten afrijden hebben kans om te slagen. De rest van de dag is de examinator bezig zijn zak quotom te halen.
Sowieso, Pechtold is daar de big boss man.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is mijn tijd wel zo ja maar nog steeds dus?
Bij welke van de Big Four ben je nou aan het werk?quote:Op donderdag 18 april 2024 08:55 schreef KingRoland het volgende:
Koffie ingepland met nog een senior manager
Lekker maat, onder druk presteer je goed.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1034 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 830 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛🟨
🟨🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Niet mijn beste werk, maar ik heb het maar mooi gehaald
Goedemorgen!
Yep. Zeker als iemand beneden de warme kraan aanzet. Als je dan over je eigen poten heen pist is het tenminste nog lekker warmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, in de douche zeiken.
niet als je big 4 wil zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Dan gebruik je archive.is.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat archive.ph omzeilt betaalde content niet meer. Ik ben WOEST, ZIEDEND.
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan gebruik je archive.is.
Die telegraaf artikelen mis je niks aan hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.
Erg blij met mijn DPG abo nuquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vast wel op een Redddit te vindenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik probeer het aantal abbo's te beperkenquote:
mag per dmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef KingRoland het volgende:
Mag niet zeggen hoe anders ga ik op vakantie
Stuur maar reminder wanneer ik thuis kom (21u ongeveet)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik probeer het aantal abbo's te beperken
[..]
mag per dm
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anders kan ik nergens meer zitten dan is het te druk
plaatjequote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?sorry
Eet smakelijk makker
Ik heb geen vrienden op werkquote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?sorry
Eet smakelijk makker
Ach wat heftigquote:Op donderdag 18 april 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden op werk
Iedereen heel competitief
Ja, heel onnodigquote:Op donderdag 18 april 2024 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus fileert forum admin @:GGMM
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren maat. Kan je niet tegen een (bekken)stootje of zo
Zelfs tijdens de lunch?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren maat. Kan je niet tegen een (bekken)stootje of zo
Bedankt voor de dubbele quote. Dit zet de post echt kracht bijquote:Op donderdag 18 april 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zelfs tijdens de lunch?
Deze man kent geen genade
Ik dacht dat het minimumloon net omhoog was gegaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
De CAO onderhandelingen zijn stukgelopen boys. Er gaat gestaakt worden
Dan zal je wel veel meer tijd overhouden om hier te moddenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Je doet niet mee neem ik aanquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gaat het ook die kant op. Dat zou voor het eerst in de geschiedenis zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
quote:Nederlanders hebben hoogste financiële buffer van EU: ¤152.520
Nederlanders hebben het meeste geld achter de hand van alle inwoners in de Europese Unie. De gemiddelde buffer is dankzij spaargeld, beleggingen en pensioenopbouw opgelopen naar ¤152.520, blijkt uit een rapport van Allianz Trade. Toch teren ook Nederlanders de laatste jaren flink in.
In het onderzoek is gekeken naar hoeveel extra geld inwoners van de negen ’belangrijkste’ EU-landen opbouwen. Na Nederland hebben inwoners van Frankrijk, België en Duitsland het grootste appeltje voor de dorst. Portugezen hebben met gemiddeld ¤880 het minste achter de hand.
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.quote:
Ze kunnen er beter wat Bitcoin van halen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.
Protestanten zijn geen levensgenietersquote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.
Is echt.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Protestanten zijn geen levensgenieters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |