Yep. Zeker als iemand beneden de warme kraan aanzet. Als je dan over je eigen poten heen pist is het tenminste nog lekker warmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Lekker is dat hè, in de douche zeiken.
niet als je big 4 wil zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij zakken er gemiddeld veel meer toch voor rijbewijs theorie/praktijk? 4 is wel rookie number
Dan gebruik je archive.is.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Dat archive.ph omzeilt betaalde content niet meer. Ik ben WOEST, ZIEDEND.
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan gebruik je archive.is.
Die telegraaf artikelen mis je niks aan hoor.quote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2024 10:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al die alternatieven werken ook niet, Niek.
Erg blij met mijn DPG abo nuquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Vast wel op een Redddit te vindenquote:Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik probeer het aantal abbo's te beperkenquote:
mag per dmquote:Op donderdag 18 april 2024 10:43 schreef KingRoland het volgende:
Mag niet zeggen hoe anders ga ik op vakantie
Stuur maar reminder wanneer ik thuis kom (21u ongeveet)quote:Op donderdag 18 april 2024 10:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik probeer het aantal abbo's te beperken
[..]
mag per dm
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Anders kan ik nergens meer zitten dan is het te druk
plaatjequote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?sorry
Eet smakelijk makker
Ik heb geen vrienden op werkquote:Op donderdag 18 april 2024 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Houden je vrienden geen plaatje voor je vrij?sorry
Eet smakelijk makker
Ach wat heftigquote:Op donderdag 18 april 2024 12:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden op werk
Iedereen heel competitief
Ja, heel onnodigquote:Op donderdag 18 april 2024 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:maxi-mus fileert forum admin @:GGMM
quote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren maat. Kan je niet tegen een (bekken)stootje of zo
Zelfs tijdens de lunch?quote:Op donderdag 18 april 2024 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren maat. Kan je niet tegen een (bekken)stootje of zo
Bedankt voor de dubbele quote. Dit zet de post echt kracht bijquote:Op donderdag 18 april 2024 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Zelfs tijdens de lunch?
Deze man kent geen genade
Ik dacht dat het minimumloon net omhoog was gegaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
De CAO onderhandelingen zijn stukgelopen boys. Er gaat gestaakt worden
Dan zal je wel veel meer tijd overhouden om hier te moddenquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Je doet niet mee neem ik aanquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gaat het ook die kant op. Dat zou voor het eerst in de geschiedenis zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 12:50 schreef onlogisch het volgende:
quote:Nederlanders hebben hoogste financiële buffer van EU: ¤152.520
Nederlanders hebben het meeste geld achter de hand van alle inwoners in de Europese Unie. De gemiddelde buffer is dankzij spaargeld, beleggingen en pensioenopbouw opgelopen naar ¤152.520, blijkt uit een rapport van Allianz Trade. Toch teren ook Nederlanders de laatste jaren flink in.
In het onderzoek is gekeken naar hoeveel extra geld inwoners van de negen ’belangrijkste’ EU-landen opbouwen. Na Nederland hebben inwoners van Frankrijk, België en Duitsland het grootste appeltje voor de dorst. Portugezen hebben met gemiddeld ¤880 het minste achter de hand.
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.quote:
Ze kunnen er beter wat Bitcoin van halen.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.
Protestanten zijn geen levensgenietersquote:Op donderdag 18 april 2024 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En je dan vervolgens afvragen waarom je in zo'n duur tyfusland leeft. Iedereen loopt hier als een mongool al zijn geld op te potten.
Is echt.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Protestanten zijn geen levensgenieters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |