Spaghetti met plakken kaasquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Verse shoarma met een salade.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Verse shoarma met een salade.
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:51 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lekker Niek, laat het je smaken, maat!
Ik ga voor pizza.
@RamboDirk neemt de taken waar van moderator onlogisch.quote:
SaitCinarGodquote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
Niks mis mee. Van harte. Ik zat ook dik over de 30 al wilde mijn instructeur me al eerder laten opkomen. Liever wat lessen extra dan een examen. In 1x geslaagd en als echte FOK!ker neem ik iedereen nu de maat uiteraard.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theorie (ook best pittig tegenwoordig) en praktijk meteen gehaald, wel 40 lesjes nodig gehad.
@Tjackaquote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef Caland het volgende:
40 lessen, moet je dan niet onderhand op voor een automaatrijbewijs?![]()
Nee geintje hoor oude reus.
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
43 schijnt het gemiddelde te zijn!!!
Maar ik was zeker geen groot talent nee.
De rijdocent heb ik nog mee gevoetbald, 30 had ik als pakket en de laatste 10 wilde hij graag cash. Viel mee qua prijs.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
8 lessenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik er heel veel minder had eigenlijk, geen idee meer
Dat is alleen in Drenthe zo.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom het op de weg net het Wilde Westen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |