Graag nog wel de cocototo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verspreek me
Mij zien jullie hier vandaag niet meer terug.
volgensquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt net pech dat iemand met veel volgens je Tweet gerapporteerd heeft
Waarschijnlijk FC Den Bosch @:scrummie
Ik las lopend iets heel anders.quote:
Het loopt mij inmiddels dun door de broek.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
De spanning is voelbaar in het Feyenoordtopic.
Heb jij alleen een fiets?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een ontzettende pleurishekel aan mensen die aan de hele buurt willen laten horen dat hun auto/motor heel hard 'broem broem' doet.
Dit even tussendoor.
Genoteerd.quote:
Dat biedt ze binnen afzienbare tijd toch weer aan zodat ik wéér moet zeggen dat ik geen koffie drink.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
- onlogisch drinkt geen koffie meer
- GGMM heeft meer dan alleen een fiets
Dan is er niks van waarquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd
YvonneColdewijerGodinquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd dat Vitesse failliet is en vandaag al het personeel ingelicht word en morgen de media ermee naar buiten komt
Bedankt RTL Boulevardquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd dat Vitesse failliet is en vandaag al het personeel ingelicht word en morgen de media ermee naar buiten komt
Bron: cnnquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Laten we nu meteen maar besluiten dat niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:09 schreef fetX het volgende:
Morgen weten we of we user @:jigggy serieus moeten nemen.
Tot morgen.
Motie aangenomen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we nu meteen maar besluiten dat niet te doen.
Bosbessen bosbessen?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
heb je mijn nasheed op whatsapp al geluisterdquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Jiggy hing al in de touwen door forumgebruiker @:Caland
Forum admin @:GGMM schroomt niet om @:jiggy de genadeklap te geven.
@jigggyquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Jiggy hing al in de touwen door forumgebruiker @:Caland
Forum admin @:GGMM schroomt niet om @:jiggy de genadeklap te geven.
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
heb je mijn nasheed op whatsapp al geluisterd
Waarom negeer je mij al maanden op whatsapp?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Hij verovert wel een plekje in de top3.
1 blijft Ummaty qad laha fajrun
2 blijft Clashing of the swords
Ronduit walgelijk dat ze door het Westerse imperalisme offline zijn gehaald van Youtube
Gelukkig stelt het internet nooit teleur
@Jiggy is een baas en ik wil eens met hem naar Nottingham.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor iedereen die nog twijfelde (en dat zullen er niet veel geweest zijn) @:jiggy hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
Teleurstellendquote:Op woensdag 17 april 2024 08:02 schreef RamboDirk het volgende:
Boys, vandaag even geen woordle van mijn kant.
@:scrummie
@:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |