Graag nog wel de cocototo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:07 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verspreek me
Mij zien jullie hier vandaag niet meer terug.
volgensquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt net pech dat iemand met veel volgens je Tweet gerapporteerd heeft
Waarschijnlijk FC Den Bosch @:scrummie
Ik las lopend iets heel anders.quote:
Het loopt mij inmiddels dun door de broek.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:14 schreef onlogisch het volgende:
De spanning is voelbaar in het Feyenoordtopic.
Heb jij alleen een fiets?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een ontzettende pleurishekel aan mensen die aan de hele buurt willen laten horen dat hun auto/motor heel hard 'broem broem' doet.
Dit even tussendoor.
Genoteerd.quote:
Dat biedt ze binnen afzienbare tijd toch weer aan zodat ik wéér moet zeggen dat ik geen koffie drink.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
- onlogisch drinkt geen koffie meer
- GGMM heeft meer dan alleen een fiets
Dan is er niks van waarquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd
YvonneColdewijerGodinquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd dat Vitesse failliet is en vandaag al het personeel ingelicht word en morgen de media ermee naar buiten komt
Bedankt RTL Boulevardquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Weet niet wat er van waar is maar krijg net doorgestuurd dat Vitesse failliet is en vandaag al het personeel ingelicht word en morgen de media ermee naar buiten komt
Bron: cnnquote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
Laten we nu meteen maar besluiten dat niet te doen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:09 schreef fetX het volgende:
Morgen weten we of we user @:jigggy serieus moeten nemen.
Tot morgen.
Motie aangenomen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we nu meteen maar besluiten dat niet te doen.
Bosbessen bosbessen?quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 15:33 schreef jigggy het volgende:
heb je mijn nasheed op whatsapp al geluisterdquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Jiggy hing al in de touwen door forumgebruiker @:Caland
Forum admin @:GGMM schroomt niet om @:jiggy de genadeklap te geven.
@jigggyquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:30 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Jiggy hing al in de touwen door forumgebruiker @:Caland
Forum admin @:GGMM schroomt niet om @:jiggy de genadeklap te geven.
Jazeker.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
[..]
heb je mijn nasheed op whatsapp al geluisterd
Waarom negeer je mij al maanden op whatsapp?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Hij verovert wel een plekje in de top3.
1 blijft Ummaty qad laha fajrun
2 blijft Clashing of the swords
Ronduit walgelijk dat ze door het Westerse imperalisme offline zijn gehaald van Youtube
Gelukkig stelt het internet nooit teleur
@Jiggy is een baas en ik wil eens met hem naar Nottingham.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:20 schreef GGMM het volgende:
Voor iedereen die nog twijfelde (en dat zullen er niet veel geweest zijn) @:jiggy hoeven we ook niet meer serieus te nemen.
Teleurstellendquote:Op woensdag 17 april 2024 08:02 schreef RamboDirk het volgende:
Boys, vandaag even geen woordle van mijn kant.
@:scrummie
@:ggmm
dat moderator geen hoge petquote:Op woensdag 17 april 2024 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt pijnlijk duidelijk dat moderator geen hoge pet opheeft van lakei @:rambodirk
Een demonstratie van hoe je op de vrijdagmiddagborrel hun poepertje helemaal schoon likt lijkt mij wel wat.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik organiseer samen met een paar andere consultants een case event in de zomer. Mochten jullie leuke suggesties hebben, laat het mij maar weten
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:56 schreef Tarado het volgende:
Broodje halfom, ouderwets lekker, uiteraard met echte boter @:Pisces29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Ik ga NU kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Is er eentje voor de insider vrees ik.quote:
Gefeliciteerd makker. Ook al een auto, of op het oog?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Boys, goed nieuws. Ik heb mijn rijbewijs gehaald!![]()
Mijn vriendin heeft een oto dus ik denk dat we het voorlopig bij één houden. Mijn moeder gebruikt haar auto ook zelden en woont ook vlakbij.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker. Ook al een auto, of op het oog?
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is fijn. Veel veilige kilometers gewenst!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een oto dus ik denk dat we het voorlopig bij één houden. Mijn moeder gebruikt haar auto ook zelden en woont ook vlakbij.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is fijn. Veel veilige kilometers gewenst!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Gefeliciteerd maatquote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker, van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Van harte maat!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 13:52 schreef Salina het volgende:
@:Oriente @:Pisces29 mijn grapje in WKN wordt niet begrepen. (#9 nieuwste deel).
Hier gaat iets mis.Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Daniel de Ridder godquote:Op woensdag 17 april 2024 15:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het @:maxi-mus wel om een ruitenwisser te vervangen.
Dan ga ik wel meteen kijken.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Dit denk ik ook. Ik haak dus af.quote:
En weinig tot geen acts.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier wel enorm onderzoeksgericht.
@Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lk log maar uit denk ik."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Goh...quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.![]()
Poar neem'n.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Pisces29 mijn grapje wordt (wéér) niet begrepen.![]()
@:onlogischHet is onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lk log maar uit denk ik.What can change the nature of a man?
Lekker bezig, pik!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Kip kerrie met rijst.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ook. (kip met broccoli)quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Chili con carnequote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
bruine bonensoepquote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd makker.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |