Ramadan zit er weer op dus ze mogen weer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:17 schreef Perrin het volgende:
Ziet er uit als een potentiële terroristische aanval.
[ x ]
[ x ]
En neergestoken meisje in Duitsland, waarvan ze ook het nieuwsbericht zo snel mogelijk hebben dood laten bloeden toen het geen Nederlander bleek.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
Deze week ook al een aanslag in Frankrijk, heeft het nieuws natuurlijk niet gehaald maar het begint weer lekker op te lopen.
Eens zien of dit wederom uit de ideologie komt waar ze hier in NL dagelijks reclame voor maken en waar onze agenten koffie voor uitdelen bij een radicaal gebedshuis.
Qua uiterlijk ziet de dader er wel uit als iemand uit het midden oosten. Maar laten we maar even afwachten ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:34 schreef Charged het volgende:
Hm,laten we eerst maar eens afwachten,ik heb nog niemand gehoord over kreten zoals allah akbar of zo.
Hij rent in ieder geval met een boogje om die brede kerel, waarschijnlijk opzoek naar zwakkere slachtoffers die zich niet kunnen verdedigen.quote:
Met zijn mes is hij natuurlijk bang dat iemand een knal op zijn kop geeft. Dan zijn ouderen en kinderen natuurlijker makkelijker....quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hij rent in ieder geval met een boogje om die brede kerel, waarschijnlijk opzoek naar zwakkere slachtoffers die zich niet kunnen verdedigen.
Ditquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef Cruzinats het volgende:
Insteken op een 9-maanden oude baby, wtf man
Wat is het toch ook vies smerig k*t volk
Is nog niet zeker..al ben ik bang dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:42 schreef Red_85 het volgende:
Ideologie van de vrede mensen, de ideologie van de vrede.
Waar ook ter wereld, waar deze wezens zijn, is het raak.
Het profiel voldoet, weer een voorbeeld van laf sadistisch terreur bij voorkeur gericht op kinderen en vrouwen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:43 schreef Charged het volgende:
[..]
Is nog niet zeker..al ben ik bang dat je gelijk hebt.
Daaruit kun je mooi het verschil zien tussen een verward en een gestoord persoon.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hij rent in ieder geval met een boogje om die brede kerel, waarschijnlijk opzoek naar zwakkere slachtoffers die zich niet kunnen verdedigen.
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:32 schreef Cruzinats het volgende:
Insteken op een 9-maanden oude baby, wtf man
Wat is het toch ook vies smerig k*t volk
Dat hoeft hij niet te bedoelen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?
Daar gaan we weer...
Dat iedere onschuldige mensen neerstekende idioot kutvolk is? (hoop ik)quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Oke wat kan zijn opmerking nog meer betekenen
Lijkt me niet, maar oke.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat iedere onschuldige mensen neerstekende idioot kutvolk is?
Ik zou mij eens wat meer druk gaan maken over het alsmaar oplopende aantal slachtoffers in naam van dat volk dan je op een forum druk maken om mensen die dat volk meer dan zat zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Oke wat kan zijn opmerking nog meer betekenen
Excuses van jou zijn op zijn plaats!quote:
Kom op,please. Kan het een keer zonder...We weten nog niks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou mij eens wat meer druk gaan maken over het alsmaar oplopende aantal slachtoffers in naam van dat volk dan je op een forum druk maken om mensen die dat volk meer dan zat zijn.
Hmmmm ja, ze maken idd allemaal slachtoffers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou mij eens wat meer druk gaan maken over het alsmaar oplopende aantal slachtoffers in naam van dat volk dan je op een forum druk maken om mensen die dat volk meer dan zat zijn.
Moslim-extremist rechts-extremist of links-extremist is voor mij n pot nat, nekschot voor allen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hmmmm ja, ze maken idd allemaal slachtoffers.![]()
Wil je ontopic gaan aub. Voordat we weer een moslim-bash, links-rechts en Isral/ Palestina discussie krijgen.
Wordt er zo moe van.
En wat nog meer?quote:
Dat is gewoon ontopic hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hmmmm ja, ze maken idd allemaal slachtoffers.![]()
Wil je ontopic gaan aub. Voordat we weer een moslim-bash, links-rechts en Isral/ Palestina discussie krijgen.
Wordt er zo moe van.
Dit dus...quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Moslim-extremist rechts-extremist of links-extremist is voor mij n pot nat, nekschot voor allen.
Dat weet je niet, misschien identificeert deze persoon zich als vrouw.quote:
Dat zijn toch juist de vrouwenquote:
Welk volk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Goede reclame weer voor de groep tot wie de dader behoortquote:
Je kunt ook t naief doen/zijn he?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef Charged het volgende:
[..]
Ah sorry,ik wist niet dat jij voor hem sprak.
Het volk wat aanslagen pleegt icm het volk wat context plaats, het goedpraat of het steunt vanwege achterliggende ideologie. En het interesseert mij geen reet als dat moslim-extremisten zijn, rechts-extremisten of links-extremisten. Het gebeurd in alle kampen is het een islamitische dader dan zijn mensen hier het volk zat, is het een linkse of rechtse dader wat doordraait dan zijn mensen dat volk ook meer dan zat.quote:
En man met een mes is ook wel even andere koek dan vier met geweren natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel mooi dat ze hem redelijk snel hebben neergeknald, kunnen de Russen nog wat van leren.
In dit geval extremistische Moslims; althans alles wijst in die richting.quote:
Oke en wat heb ik met dat volk te maken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:12 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het volk wat aanslagen pleegt icm het volk wat context plaats, het goedpraat of het steunt vanwege achterliggende ideologie. En het interesseert mij geen reet als dat moslim-extremisten zijn, rechts-extremisten of links-extremisten. Het gebeurd in alle kampen is het een islamitische dader dan zijn mensen hier het volk zat, is het een linkse of rechtse dader wat doordraait dan zijn mensen dat volk ook meer dan zat.
Dat volk dus.
Klopt. Maar hoop doet leven en zoals ik al eerder zei...Ik ben er bang voor dat jullie gelijk hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook t naief doen/zijn he?
Franske is trots op je knul.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?
Daar gaan we weer...
Is er geen beleid voor dit soort opmerkingen?
Is toch een totaal andere situatie. Hij had geen vuurwapens of granaten bij zich, en was alleen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel mooi dat ze hem redelijk snel hebben neergeknald, kunnen de Russen nog wat van leren.
Jij begon hier meteen te klagen over het feit dat iemand zei "dat volk", je maakt je meer druk om een anoniem iemand die wat roept over een bepaald type volk op een forum dan om volk wat onschuldigen doodsteekt, dat was je eerste bijdrage in dit topic.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:13 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Oke en wat heb ik met dat volk te maken?
Je kunt een TR plaatsen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Ja dit is jouw interpretatie van zijn woorden, doen we niks mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Jij begon hier meteen te klagen over het feit dat iemand zei "dat volk", je maakt je meer druk om een anoniem iemand die wat roept over een bepaald type volk op een forum dan om volk wat onschuldigen doodsteekt, dat was je eerste bijdrage in dit topic.
Het is gewoon "dat volk", en onder "dat volk" vallen alle extremisten in mijn ogen, want ik ben ze allemaal meer dan zat aan het worden.
Ow nee, dit is je eerste post. Duidelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
Deze week ook al een aanslag in Frankrijk, heeft het nieuws natuurlijk niet gehaald maar het begint weer lekker op te lopen.
Eens zien of dit wederom uit de ideologie komt waar ze hier in NL dagelijks reclame voor maken en waar onze agenten koffie voor uitdelen bij een radicaal gebedshuis.
Zag wel een agent in een uniform op de beelden. Maar of dat de agent was die hem doodschoot weet ik niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef Charged het volgende:
De agente die de dader neerschoot was off duty?
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of users iets verkeerd typen waarna de aanval geopend kan worden op zo'n users, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek lijkt te komen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ow nee, dit is je eerste post. Duidelijk.
Fijne dag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of een users iets verkeerd typt waarna de aanval geopend kan worden op zo'n user, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek dreigt te komen.
Ben dat volk ook meer dan zat, het is lekker weer ik ga lekker wandelen, fijne dag.
Wow,ho even. Daar heb ik dit topic niet voor gestart. Ik zag het voorbijkomen,meer niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of users iets verkeerd typen waarna de aanval geopend kan worden op zo'n users, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek lijkt te komen.
Ben dat volk ook meer dan zat, het is lekker weer ik ga lekker wandelen, fijne dag.
Lekker keihard doen alsof het daar niets mee te maken heeft dan deug je echt tering hard.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap, pagina drie en het daadwerkelijke nieuws is alweer verdwenen tussen de Ctrl+V-posts van de usual suspects.
Groot gelijk, laat die mensen lekker hun woke internetpuntjes halen doe je toch niks aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of users iets verkeerd typen waarna de aanval geopend kan worden op zo'n users, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek lijkt te komen.
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Groot gelijk, laat die mensen lekker hun woke internetpuntjes halen doe je toch niks aan.
Ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Charged het volgende:
[..]
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.
Er is nog geen duidelijkheid betreffende de dader.
De tering zeg. Ik open ook eens een keer een topic en direct dit gezeik weer.
Religie en met name die ene is een gezwel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
Tja, in het dagelijks leven is ie dan met een groep, toch een stuk veiligerquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:43 schreef Hathor het volgende:
Dader lijkt ook actief te lopen zoeken naar weerloze slachtoffers, zodra hij in de buurt komt van iemand van wie hij wel eens een beuk zou kunnen krijgen rent ie er met een boog omheen.
Flinke vent zeg.
Het is vooral bijzonder hoe je primair ageert tegen de reacties op de dader ipv op de daad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:21 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ja dit is jouw interpretatie van zijn woorden, doen we niks mee.
Ondanks dat ik in die post noemde dat het een gek is, waarom zou mijn eerste post moeten zijn "wat zielig"? Betekent het alleen dat ik het afkeur wanneer dat mijn eerste post is? En waar is jouw eerste "wat zielig o.i.d." post?
Vaak zie je ze dit soort gedrag in groepen doen h, 10 tegen 1.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:43 schreef Hathor het volgende:
Dader lijkt ook actief te lopen zoeken naar weerloze slachtoffers, zodra hij in de buurt komt van iemand van wie hij wel eens een beuk zou kunnen krijgen rent ie er met een boog omheen.
Flinke vent zeg.
Had begrepen dat de baby gewond was,ik hoop dat je ongelijk hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je zal je 9 maanden oude baby maar verliezen zo.. onvoorstelbaar...
Wat ik begreep was de moeder ook neergestoken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je zal je 9 maanden oude baby maar verliezen zo.. onvoorstelbaar...
Kan je zo'n reactie van mij quoten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is vooral bijzonder hoe je primair ageert tegen de reacties op de dader ipv op de daad.
Dat is de standaard reflex van mensen die dezelfde religie aanhangen als de dader. Is ook heel normaal, je mag ten eerste je mede geloofsgenoten niet afvallen en ten tweede is geweld tegen niet-gelovigen of Joden prima toegestaan, soms zelfs aangemoedigd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is vooral bijzonder hoe je primair ageert tegen de reacties op de dader ipv op de daad.
Kans zal wel groot zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat ik begreep was de moeder ook neergestoken?
Volgens mij is nog niet bekend wat de motivatie van de dader is dus dat is speculatief.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de standaard reflex van mensen die dezelfde religie aanhangen als de dader. Is ook heel normaal, je mag ten eerste je mede geloofsgenoten niet afvallen en ten tweede is geweld tegen niet-gelovigen of Joden prima toegestaan, soms zelfs aangemoedigd.
Welke dagelijke reclames doel je op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
Eens zien of dit wederom uit de ideologie komt waar ze hier in NL dagelijks reclame voor maken
Ja:quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef Charged het volgende:
De agente die de dader neerschoot was off duty?
quote:Een politieagente die toevallig in het winkelcentrum aanwezig was greep onmiddellijk in en waarschuwde tussentijds haar collega's. ,,Ze confronteerde de dader die ondertussen naar de vijfde verdieping was gerend”, vertelt Cooke. Daar intimideerde en bedreigde hij meerdere omstanders, valt te zien op beelden. De agente bleef de man achtervolgen en sommeerde hem te stoppen. ,,Toen de man zich omdraaide, trok hij zijn mes en liep hij richting de agente, die daarop met haar dienstpistool schoot.”
Wat praat je nou onzin?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is de standaard reflex van mensen die dezelfde religie aanhangen als de dader. Is ook heel normaal, je mag ten eerste je mede geloofsgenoten niet afvallen en ten tweede is geweld tegen niet-gelovigen of Joden prima toegestaan, soms zelfs aangemoedigd.
Tuurlijk tuurlijk “speculeren” maar zodra het bekend is gaan we dit natuurlijk gauw doofpotten toch? Verwarde man lage bloedsuiker dit dat alles erbij halen om maar vooral de olifant in de kamer niet te benoemen toch?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij is nog niet bekend wat de motivatie van de dader is dus dat is speculatief.
Dat zeg ik, standaard reflex van mede geloofsgenoten, je bent een perfect voorbeeld daarvan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wat praat je nou onzin?
1. De religie is niet bekend van deze gast.
2. De religie (de islam, he?) spoort niet aan naar dit soort misdaden, dit is zwaar verboden wat deze gast doet.
3. De islam draagt op om rechtvaardig te zijn ten allen tijden; dat betekent o.a. rechten geven aan een niet moslim en een moslim proberen te stoppen als hij een ander onrecht aandoet.
4. We mogen niet moslims helemaal niet zomaar doden. Tuurlijk, als er een slagveld is tussen een moslimland en een niet moslimland dan wordt daar gedood, maar dat is in elke oorlog. En daar vallen dit soort laffe daden zeker niet onder.
Ik ben geen gelovige. Mocht je er aanstoot aan nemen is het helaas niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij de naam van de Heer niet zo misbruiken.
Je wilt zo graag elke keer altijd en overal een bepaalde kant opgaan he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijk “speculeren” maar zodra het bekend is gaan we dit natuurlijk gauw doofpotten toch? Verwarde man lage bloedsuiker dit dat alles erbij halen om maar vooral de olifant in de kamer niet te benoemen toch?
Mijn post komt niet over met wat je beschrijft; ik kom op voor de religie wiens naam wordt besmeurt en niet op voor de dader.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, standaard reflex van mede geloofsgenoten, je bent een perfect voorbeeld daarvan.
Schelden? Waar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat mag je niet van ts zeggen dan gaat die weer schelden.
Wmb niet. Feiten mogen (moeten) juist benoemd worden om een eventuele rode draad te ontdekken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijk “speculeren” maar zodra het bekend is gaan we dit natuurlijk gauw doofpotten toch? Verwarde man lage bloedsuiker dit dat alles erbij halen om maar vooral de olifant in de kamer niet te benoemen toch?
Als het loopt als een eend….quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je wilt zo graag elke keer altijd en overal een bepaalde kant opgaan he.
Kun je niet nog even geduld hebben voor je los mag gaan?
De aanhangers van je religie maken het ernaar dat het besmeurd wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:57 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mijn post komt niet over met wat je beschrijft; ik kom op voor de religie wiens naam wordt besmeurt en niet op voor de dader.
Het lijkt me vrij vanzelfsprekend dat deze daad afschuwelijk is en ik hoop bijna dat er een hel bestaat, puur voor dit soort figuren om voor in de eeuwigheid in te branden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou waarom zou ik dan wel rekening met jou houden en niet lekker posten wat ik wil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik ben geen gelovige. Mocht je er aanstoot aan nemen is het helaas niet mijn probleem.
Mogen we dan zodra het bekend is ook UITSLUITEND over zijn motief en de religieuze achtergrond daarvan praten ? Of worden we dan gedwongen “alles in breder perspectief te plaatsen” ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[modbreak]Er is niks bekend over de motivatie van de dader. Ja, het lijkt op een religieus gemotiveerde daad maar dat weten wij nog niet. Feitelijk discussiren en de suggestieve opmerkingen achterwege laten. [/modbreak]
Kop in het zand en vooral niet doen alsof heel veel aanslagen een bepaalde relatie hebben, check.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[modbreak]Er is niks bekend over de motivatie van de dader. Ja, het lijkt op een religieus gemotiveerde daad maar dat weten wij nog niet. Feitelijk discussiren en de suggestieve opmerkingen achterwege laten. [/modbreak]
Dat klopt maar dat werkt twee kanten op. Primair de verdediging staat gelijk aan primair de aanval kiezen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij vanzelfsprekend dat deze daad afschuwelijk is en ik hoop bijna dat er een hel bestaat, puur voor dit soort figuren om voor in de eeuwigheid in te branden.
Maar de dader leest niet mee. En een "aaaaw wat afschuwelijk" verminderd het verschrikkelijk leed niet.
Mensen die daarentegen op basis van dit soort zieke daden een nog grotere tweedeling in de maatschappij proberen te creren door een grote groep onschuldige burgers dit soort zieke shit aan te rekenen, die mensen kun je wel aanspreken. Niet zo gek dus dat er mensen niet meegaan in het NOG VERDER aanwakkeren van de haat en het dehumaniseren van groepen mensen anders dan de dader/werkelijke schuldigen.
Als we niet onderkennen wat er aan de hand is zal er niets veranderen, en daarmee maak je dus een klimaat waarin deze aanslagen normaal zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij vanzelfsprekend dat deze daad afschuwelijk is en ik hoop bijna dat er een hel bestaat, puur voor dit soort figuren om voor in de eeuwigheid in te branden.
Maar de dader leest niet mee. En een "aaaaw wat afschuwelijk" verminderd het verschrikkelijk leed niet.
Mensen die daarentegen op basis van dit soort zieke daden een nog grotere tweedeling in de maatschappij proberen te creren door een grote groep onschuldige burgers dit soort zieke shit aan te rekenen, die mensen kun je wel aanspreken. Niet zo gek dus dat er mensen niet meegaan in het NOG VERDER aanwakkeren van de haat en het dehumaniseren van groepen mensen anders dan de dader/werkelijke schuldigen.
Uitsluitend is wel een heel groot woord maar van mij mag je. Zolang er maar geen hersenloze generalisaties geplaatst worden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mogen we dan zodra het bekend is ook UITSLUITEND over zijn motief en de religieuze achtergrond daarvan praten ? Of worden we dan gedwongen “alles in breder perspectief te plaatsen” ?
Dat wil nog niet zeggen dat deze dat met zekerheid ook is, check.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kop in het zand en vooral niet doen alsof heel veel aanslagen een bepaalde relatie hebben, check.
Nou zeg dat, dat is echt precies wat ik doe.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kop in het zand en vooral niet doen alsof heel veel aanslagen een bepaalde relatie hebben, check.
Ik wacht nog op een bewijs voor je beschuldiging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat werkt twee kanten op. Primair de verdediging staat gelijk aan primair de aanval kiezen.
Vertel eens, wat wil je zeggen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:59 schreef matthijst het volgende:
Ah, dit wordt weer zo'n topic waar je het overduidelijke niet mag zeggen.
Jammer weer.
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Waarom vind je dat vreemd? Het gros van de aanslagen in het westen wordt gepleegd door extremistische Moslims. Op basis daarvan acht ik dat aannemelijk. Is het een zekerheid? Nee hoor, kan net zo goed een verwarde Incel zijn. Ook een groep die in toenemende mate aanslagen pleegt maar vooralsnog denk ik eerder aan een religieus gemotiveerde daad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:05 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een bewijs voor je beschuldiging.
Daarnaast is het vreemd dat je claimt dat het een religieus motief lijkt terwijl dat puur vermoedens zijn.
Hier, een leuk lijstje voor jequote:Op zaterdag 13 april 2024 10:57 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mijn post komt niet over met wat je beschrijft; ik kom op voor de religie wiens naam wordt besmeurt en niet op voor de dader.
Heb je een bron hiervoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat er feitelijk bekend is, is dat deze man al een tijdje in een restaurant in het winkelcentrum was en daar ruzie kreeg met een groep van 9 mensen. Toen begon hij met steken en de slachtoffers die hij daarna nog maakte lijken eerder willekeurig gekozen te zijn.
Ik kan niet voor andere spreken, maar in mijn geval reageer ik vaak op nuance aan te brengen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat werkt twee kanten op. Primair de verdediging staat gelijk aan primair de aanval kiezen.
Nu is het ineens een gevecht? Vreemd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon het Algemeen Dagblad:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-dood-br~a61c574a/
Sommige users hier zijn erg stellig en voorbarig. Het lijkt eerder een verwarde man te zijn die ruzie kreeg en daarna is los gegaan op willekeurige mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu is het ineens een gevecht? Vreemd.
Dat er in amper twee uur tijd meer details bekend worden is toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat vreemd is, is om uit te gaan van n bepaald scenario terwijl er nog geen info is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan een baby neersteken pffffquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige users hier zijn erg stellig en voorbarig. Het lijkt eerder een verwarde man te zijn die ruzie kreeg en daarna is los gegaan op willekeurige mensen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan een baby neersteken pffff
Een man he?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal wel weer zo'n usual suspect zijn.
Beetje voorbarig dit. Laten we even wachten tot er meer bekend is over hoe deze persoon zich precies identificeerde.quote:
Maar door elke moslim tot vijand te bombarderen benoem je het probleem dus niet. Wanneer er in jouw dorp met duizend inwomers twee zieke haatdragende smeerlappen wonen, benoem je het probleem echt niet door alle 1000 dorpelingen te vijand te maken en te roepen dat het allemaal zieke haatdragende schoften zijn of te suggereren dat ze allemaal de zieke haatdragend smeerlappen steunen, wanneer dit gewoon pertinent onwaar is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als we niet onderkennen wat er aan de hand is zal er niets veranderen, en daarmee maak je dus een klimaat waarin deze aanslagen normaal zijn.
Een beetje zoals die wapen pipo's in de VS.
Willekeur lijkt me uitgesloten, hij was bewust op zoek naar makkelijke slachtoffers, getuige het feit dat hij sommige kerels ontweek. Een 9 maanden oude baby baby en haar moeder zijn natuurlijk minder riskant dan een uit de kluiten gewassen volwassen vent.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige users hier zijn erg stellig en voorbarig. Het lijkt eerder een verwarde man te zijn die ruzie kreeg en daarna is los gegaan op willekeurige mensen.
Ooggetuigen geven aan dat zijn slachtoffers willekeurig gekozen waren. Die kunnen natuurlijk fout zitten, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat de verklaring van die getuigen klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Willekeur lijkt me uitgesloten, hij was bewust op zoek naar makkelijke slachtoffers, getuige het feit dat hij sommige kerels ontweek. Een 9 maanden oude baby baby en haar moeder zijn natuurlijk minder riskant dan een uit de kluiten gewassen volwassen vent.
Maar alle Joden zijn wel terroristen. Heb ik gehoord uit een bepaalde hoek die zegt dat hun niet allemaal zijn zoals ze worden vormgegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar door elke moslim tot vijand te bombarderen benoem je het probleem dus niet. Wanneer er in jouw dorp met duizend inwomers twee zieke haatdragende smeerlappen wonen, benoem je het probleem echt niet door alle 1000 dorpelingen te vijand te maken en te roepen dat het allemaal zieke haatdragende schoften zijn of te suggereren dat ze allemaal de zieke haatdragend smeerlappen steunen, wanneer dit gewoon pertinent onwaar is.
Het echte probleem is het moslim extremisme en BEPAALDE groepen jonge moslims die al in onze samenleving aanwezig zijn die niet goed integreren en daardoor vatbaar zijn voor extremisme en tevens nieuwe moslim immigranten, waarbij we totaal geen zicht hebben op hun standpunten met risico dat er ook terroristen en extremisten tussen zitten.
Dat is heel wat anders dan: bijna elke moslims is een terrrost of steunt terrorisme.
DIe ooggetuigen zaten in het hoofd van de man, ja?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ooggetuigen geven aan dat zijn slachtoffers willekeurig gekozen waren. Die kunnen natuurlijk fout zitten, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat de verklaring van die getuigen klopt.
Nee, extremisme hoort bij de islam. 70% van de moslims is een extremistisch religekkie, het is de religie van haat, verovering en inteelt. Wij hebben in het Westen relatief wat meer van die 30% maar laten we niet doen alsof die allemaal zo gematigd zijn en niet de voedingsbodem vormen voor de extremisten die daadwerkelijk tot terrorisme overgaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar door elke moslim tot vijand te bombarderen benoem je het probleem dus niet. Wanneer er in jouw dorp met duizend inwomers twee zieke haatdragende smeerlappen wonen, benoem je het probleem echt niet door alle 1000 dorpelingen te vijand te maken en te roepen dat het allemaal zieke haatdragende schoften zijn of te suggereren dat ze allemaal de zieke haatdragend smeerlappen steunen, wanneer dit gewoon pertinent onwaar is.
Het echte probleem is het moslim extremisme en BEPAALDE groepen jonge moslims die al in onze samenleving aanwezig zijn die niet goed integreren en daardoor vatbaar zijn voor extremisme en tevens nieuwe moslim immigranten, waarbij we totaal geen zicht hebben op hun standpunten met risico dat er ook terroristen en extremisten tussen zitten.
Dat is heel wat anders dan: bijna elke moslims is een terrrost of steunt terrorisme.
Maar dat is toch ook te belachelijk voor woorden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:42 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Maar alle Joden zijn wel terroristen. Heb ik gehoord uit een bepaalde hoek die zegt dat hun niet allemaal zijn zoals ze worden vormgegeven.
Uit welke hoek? De moslim-hoek van waaruit elke moslim in koor meeroept dat alle Joden slecht zijn?quote:Het is gewoon elke keer uit die hoek. Keer op keer.
Dit topic heeft meer dan 15 reacties. Dan weet je ook al genoegquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:56 schreef Feola het volgende:
De comments op nu.nl staan snel uit, dan weet je al genoeg.
Ja maar dat doe ik ook niet. Ik reken een andere moslim ook niet iets aan. Maar er is een kwestie met de islam dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Triest. 7 doden dus nu?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:56 schreef Windhapper het volgende:
De moeder van de neergestoken baby is inmiddels overleden.
Die hoek inderdaad. En dat is vaak ook de hoek waarbij de meeste incidenten mee plaats vinden. Zie ook Rusland laatst nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook te belachelijk voor woorden?
[..]
Uit welke hoek? De moslim-hoek van waaruit elke moslim in koor meeroept dat alle Joden slecht zijn?
Dat er relatief gezien meer Moslims zijn met een hekel aan Joden zal me niks verbazen. Net zoals dat er relatief gezien wellicht ook meer Joden zijn met een hekel aan moslims. Maar dit zegt nog steeds weinig over moslims en joden in het algemeen en al helemaal niet over elke individuele moslim of jood.
Had ik daar al voorspeld, reactie kwam niet door.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:56 schreef Feola het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:46 schreef Domnivoor het volgende:
De aanvaller droeg een shirt van het Australische nationale rugbyteam.
[ afbeelding ]
Je bent zelf een veredelde rib van een man.quote:
Sixth stabbing victim dies in hospitalquote:
Triest, jonge moeder van een babyquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Sixth stabbing victim dies in hospital
A sixth stabbing victim has died in hospital following the stabbing attack at Bondi Junction. It brings the death toll for the incident to seven, including the attacker, who was shot dead by police.
Seven other victims remain in serious to critical conditions in hospitals across Sydney, including a young child.
Nine News reported the sixth victim was the mother of the young child, who remains in hospital.
De “verwarde man” kaart, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon het Algemeen Dagblad:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-dood-br~a61c574a/
Het is dan ook een kinderlijk geloof, met kinderlijke reacties op zaken die ze niet bevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik ook niet. Ik reken een andere moslim ook niet iets aan. Maar er is een kwestie met de islam dat moge duidelijk zijn.
Binnen deze groep gelovigen grijpen er te veel mensen naar geweld voor verschillende kwesties. Maar er zijn ook veel meer moslims die dit niet doen natuurlijk.
Je denkt toch niet dat het doodsteken van meerderen onbekenden inclusief een baby normaal gedrag isquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De “verwarde man” kaart, je verwacht het niet.
'Verward' is je onderbroek over je hoofd trekken op straat. Niet met dodelijke geweld mensen overhoop steken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het doodsteken van meerderen onbekenden inclusief een baby normaal gedrag is
Nee dat is er niet, je mag op fok openlijk racistisch zijn dat is al jaren hetzelfdequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Zeker. Jammer dat reageerders zich niet kunnen gedragen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:56 schreef Feola het volgende:
Geloof het of niet, sommige fanatiekelingen bereiden zich hier op voor. Dan kun je niet meer spreken van verward gedrag maar van een berekenende actie. Ik zeg niet dat dat hier het geval is, maar het zou me ook niks verbazen als het wel zo is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het doodsteken van meerderen onbekenden inclusief een baby normaal gedrag is
Waarom berhaupt zo'n enorm mes meenemen dan. Die hebben de meeste mensen echt niet mee naar een winkelcentrum.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verward dan steek je alles en iedereen neer, gezien de beelden een zeer gecalculeerde man die bewust hulpeloze slachtoffers uitzoekt en kerels die niet terug deinzen ontwijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Net gekocht bij Knife4Youquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Waarom berhaupt zo'n enorm mes meenemen dan. Die hebben de meeste mensen echt niet mee naar een winkelcentrum.
Hij was net aan het eten in dat restaurant toen hij ruzie kreeg met die groep en de hele ellende begon. Misschien had hij wel steak.quote:
Hij zei steak 😱quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij was net aan het eten in dat restaurant toen hij ruzie kreeg met die groep en de hele ellende begon. Misschien had hij wel steak.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er werd aanvankelijk nogal wat verwacht van dit nieuws, maar nu het motief van de dader niet het gewenste motief blijkt te zijn is de kans op veel delen een stuk kleiner geworden.quote:
Blijkt is lijkt en dat willen ze maar al te graag, de doofpotten zijn groter dan ooit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er werd aanvankelijk nogal wat verwacht van dit nieuws, maar nu het motief van de dader niet het gewenste motief blijkt te zijn is de kans op veel delen een stuk kleiner geworden.
Zou kunnen,heb je daar in dit geval een duidelijke aanwijzing voor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkt is lijkt en dat willen ze maar al te graag, de doofpotten zijn groter dan ooit.
Jij en @WheeledWarrior hartelijk bedankt voor jullie bijdrage en inzichtquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Verward dan steek je alles en iedereen neer, gezien de beelden een zeer gecalculeerde man die bewust hulpeloze slachtoffers uitzoekt en kerels die niet terug deinzen ontwijkt.
Het is sowieso te vroeg voor conclusies, welke dan ook, dat ze dan meteen de kant van 'verwarde man" op gaan is geen goed teken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:05 schreef Charged het volgende:
[..]
Zou kunnen,heb je daar in dit geval een duidelijke aanwijzing voor?
Ze rijden daar ook aan de linkerkant van de weg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben ze in Australie nu ook al verwarde mannen
Vooropgesteld, ik kan me je doofpotten goed voorstellen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is sowieso te vroeg voor conclusies, welke dan ook, dat ze dan meteen de kant van 'verwarde man" op gaan is geen goed teken.
Zoals een 9 maanden oude baby en moederquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Iemand hoeft echt niet onderdeel te zijn van een organisatie om terreur te plegen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik kan me je doofpotten goed voorstellen.
Als het terrorisme zou zijn, dan is de cel of organisatie er als de wiedeweerga bij om verantwoordelijkheid te claimen. Zo ver het doel van de dader niet al direct door hem duidelijk gemaakt was.
Op een schaal van 1 tot 100. Hoe realistisch acht jij het dat een terroristische aanslag gepleegd wordt en de dader plus zijn cel of organisatie wil niet dat iemand hun doel weet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:14 schreef LaDaDiDa het volgende:
Geen terroristisch motief volgens nu.nl en tegelijk "het motief is nog niet bekend".
En reacties worden zwaar gemodereerd. Extreem linke propaganda machine is weer aan het werk...
Alsof een eenling geen terroristische acties kan ondernemen, enige voordeel is dat we het hem niet meer kunnen vragen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik kan me je doofpotten goed voorstellen.
Als het terrorisme zou zijn, dan is de cel of organisatie er als de wiedeweerga bij om verantwoordelijkheid te claimen. Zo ver het doel van de dader niet al direct door hem duidelijk gemaakt was.
Nadeel bedoel je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof een eenling geen terroristische acties kan ondernemen, enige voordeel is dat we het hem niet meer kunnen vragen.
Dat valt nog te bezien, dat ze al zo snel tot de conclusie komen dat het waarschijnlijk geen terreur is, vind ik op zich al twijfelachtig. Meestal komt daar wel wat meer onderzoek bij kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er werd aanvankelijk nogal wat verwacht van dit nieuws, maar nu het motief van de dader niet het gewenste motief blijkt te zijn is de kans op veel delen een stuk kleiner geworden.
Heeft IS of Hamas (genoeg gezellige clubjes om uit te kiezen) niet een week geleden op te roepen dat "lone wolfs" aanvallen moeten uitvoeren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 100. Hoe realistisch acht jij het dat een terroristische aanslag gepleegd wordt en de dader plus zijn cel of organisatie wil niet dat iemand hun doel weet?
Nee, want het is hoe dan ook een moordenaar en we zijn beter af zonder.quote:
Klopt, die moslim deze week in Frankijk was ook niet lid van een organisatie, toch iemand doodgestoken, die 3 tieners die aanslagen wilden plegen in naam van IS waren ook niet lid, maar waren gewoon moslims die de islam op hun manier interpreteren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand hoeft echt niet onderdeel te zijn van een organisatie om terreur te plegen.
Natuurlijk kan dat alleen zo'n malloot heeft een doel en er zijn natuurlijk veel domme sukkels maar weten dat je laatste uur geslagen is en je doel geheim houden is wel heel dom.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof een eenling geen terroristische acties kan ondernemen, enige voordeel is dat we het hem niet meer kunnen vragen.
Die willen de boel destabiliseren. Door iets te doen en daarna met de mond dicht de andere kant op te kijken zorgt niet dat het doel behaald wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Heeft IS of Hamas (genoeg gezellige clubjes om uit te kiezen) niet een week geleden op te roepen dat "lone wolfs" aanvallen moeten uitvoeren?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rreurgroep-dreigt-m/
Kans acht ik dus vrij groot.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
Een terrorist wil de maatschappij ontwrichten, schokkeren vanwege doel X, de boel destabiliseren, de bevoling ernstige vrees aanjagen. Dat gaat niet door als eenling een aantal mensen te vermoorden en je tijdens die daad dood te laten schieten. De maatschappij is geschokt alleen gaat over drie dagen over tot de orde van de dag want het was waarschijnlijk een eenling met een te hoge bloedsuikerspiegel
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Taradoquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]Het gebeurt in OZ en wij hebben het erover, waarschijnlijk over 3 dagen niet meer maar dat komt omdat alles went en er waarschijnlijk wel weer wat anders gebeurt, maar in de gemeenschap daar duurt het wat langer dan 3 dagen, dus terroristisch doel bereikt, gewild of ongewild.
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Tarado
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.
Klinkt niet als uitsluiten
Nee man, da's een eskimo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Als ik die foto van de dader bekijk, krijg ik sterk de indruk dat dit een Fries is.
quote:De Australische premier Albanese zegt diep geschokt te zijn en heeft zijn medeleven betuigd met de slachtoffers. De premier waarschuwde niet te gaan speculeren over motieven, want dat is volgens hem niet behulpzaam.
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is weer meer bekend geworden:
-de dader is een 40 jarige Australir die 'bekend is bij de politie'.
-de dader handelde alleen.
-het motief van de dader is onbekend, maar is niet terroristisch van aard.
[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
Waarschijnlijk eerder iemand waarvan bekend is dat ie niet helemaal fris in de bovenkamer was.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.
Ik gok dat ze al wat informatie hebben maar het niet zo goed uitkomt om het al bekend te maken, hij is een bekende van de politie maar z'n naam laten ze even achterwege.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.
En daarmee haken veel users af hier in dit topic denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.
Kan terrorisme alleen worden begaan door iemand met een specifieke geloofsovertuiging? Weer wat geleerd..quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Za het volgende:
Politie Sydney meent dat dader steekpartij geen terrorist was
NIEUWS De politie van Sydney denkt te weten wie de dader was van de steekpartij in een druk winkelcentrum in de stad. Politiechef van New South Wales Karen Webb zei dat het volgens de onderzoekers om een 40-jarige man gaat zonder bepaalde levensovertuiging en daarom sluit de politie terrorisme in deze zaak uit.
https://www.nd.nl/varia/v(...)j-geen-terrorist-was
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
Fuck, waarschijnlijk geen moslim, en geen banden met allerlei terreurgroepjes.
Ik verwacht niet dat dit topc een tweede deeltje krijgt. Te veel users zijn nu teleurgesteld.
Ze doen zelf de wilde speculatie dat er geen terroristisch motief in het spel is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.
Dat had nog niet eens pagina 9 gehaald.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Klopt.
Ook geen extreem rechts.
Balen man.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat nog open.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat had nog niet eens pagina 9 gehaald.
Want "niet alles is extreem rechts" en "komt door immigratie" of "komt door de wokecultuur".
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Als zij zeggen dat er nog geen link met een terrorische organisatie is en het motief is onbekend, dan denk ik dat het niet waarschijnlijk is dat het toch terrorisme is. Daarmee sluit ik niks uit, het kan wel.
Ik dacht vorige week voor de wedstrijd feyenoord ajax dat een overwinning voor ajax onwaarschijnlijk zou zijn. Daarmee had Ajax theoretisch nog prima kunnen winnen, als de wedstrijd 100 keer gespeeld zou worden dan zou Ajax er geen 10 hebben gewonnen.
Jij komt niet verder dan 'sluit niks uit'. Wat betekent dat? Is dat 50% kans op terrorisme?
Oh haha is een terroristische aanslag geen voetbal. Oeps lolz hi5 maat lekker bezig manquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij denkt ook, als ik maar lang doorlul komt het wel goed.
En was het maar voetbal, dat is allemaal relatief, dit gaat helaas over leven en dood, de doden zijn 100% dood.
Ik denk niet dat we ooit maten worden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh haha is een terroristische aanslag geen voetbal. Oeps lolz hi5 maat lekker bezig man
Als het er bij 1 blijft heb je gelijk maar als je kijkt naar wat er telkens gebeurt blijft het er niet bij 1.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Daar gaan we weer...
Je zou eens kunnen gaan proberen te stoppen met domme aannames te doen en eens je begrijpend lezen skills toe te passen. Kan je daarna nog steeds mij aanvallen maar dan gaat het tenminste ergens inhoudelijk overquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we ooit maten worden.
Lees onze discussie nou eens goed terug en als je dan nog steeds dezelfde mening hebt als wat je nu beweert, agree to disagree, fijne middag verderquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen gaan proberen te stoppen met domme aannames te doen en eens je begrijpend lezen skills toe te passen. Kan je daarna nog steeds mij aanvallen maar dan gaat het tenminste ergens inhoudelijk over
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Verward dan steek je alles en iedereen neer, gezien de beelden een zeer gecalculeerde man die bewust hulpeloze slachtoffers uitzoekt en kerels die niet terug deinzen ontwijkt.
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef Knip het volgende:
Die Marokkaan die op het Centraal Station in Amsterdam 7 mensen omver reed had ook geen terroristisch motief. Hij had last van zijn suikerspiegel en het was ramadan. Heeft heeft er alles van dat meedoen aan de ramadan voor hem belangrijker was dan de veiligheid van anderen.
Dus de islam lag wel ten grondslag van zijn actie. En de politie? Die vond het belangrijker dat de identiteit van de dader niet bekend werd.
Maar het ging niet om de naam van de dader, maar om het feit dat de sociale druk van de moslimwereld ervoor zorgde dat hij een gevaar in het openbaar was.
En dat mocht niet benoemd worden.
https://nos.nl/artikel/21(...)j-amsterdam-centraal
Geen idee nog, er wonen wel relatief veel joden in die wijk, maar dat zal toeval zijn, er is wereldwijd geen Jodenhaat te bespeuren in het westen ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee nog, er wonen wel relatief veel joden in die wijk, maar dat zal toeval zijn, er is wereldwijd geen Jodenhaat te bespeuren in het westen ofzo.
Islamitische bron hier van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat niet genoeg mensen ermee bekend zijn, moslims hebben een heel "hoofdstuk" gewijd aan liegen tegen ongelovigen, het heet : Taqiyya.
Daarmee is elke moslim verplicht om te liegen als het goed is voor de islam.
Als je dat eenmaal weet geloof je er geen 1 meer.
Nu.nl is niet bepaald een objectieve en betrouwbare nieuwssite. Ik wacht de verdere berichtgeving nog even afquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
Fuck, waarschijnlijk geen moslim, en geen banden met allerlei terreurgroepjes.
Ik verwacht niet dat dit topc een tweede deeltje krijgt. Te veel users zijn nu teleurgesteld.
Gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Is er Islamitisch terrorisme, of doet een Islamitisch land iets tegen niet Moslims... dan hoor je niks van de Moslims.
Hij claimt dat het een onderdeel is van de islamitische religie, dan moet er ook islamitisch bewijs voor zijn en anders is het geen onderdeel van de islamitische religie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef Prego het volgende:
[..]
Waarom moet de bron islamitisch zijn?
Geen idee, laatste update wat ik heb gelezen zijn 3 dode vrouwen en 1 gewonde baby. Misschien iemand die alleen vrouwen heeft aangevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?
Sowieso hoeft een moslim die ziek is helemaal niet mee te doen aan het vasten tijdens de ramadan, dus jouw stelling dat die man toen last had van een te lage bloedsuikerspiegel want hij deed vasten is een zeer grote aanname.
En uit je eigen link:
Het ongeval blijft gewoon een ongeval. We hebben te maken met een groep mensen die wil dat het een terreuraanslag is, maar dat is gewoon niet het geval. Als dat zo was geweest, hadden we dat ook zo benoemd."
Het wordt echt per dag triester op dit forum in NWS. Er wordt vurig gehoopt dat het een islamitische dader is, want dan kan de onderbuik leeg. Als het dan geen moslim blijkt te zijn moet een deel van de users het toch zo draaien dat de islam nog steeds de schuldige is of worden er allerlei bijzaken en eerdere incidenten aangehaald om alsnog te bashen op de islam.
Meest absurde vond ik nog de moord op de docent in Frankrijk, Samuel Paty, die cartoons liet zien en in zijn eigen land door een moslim werd onthoofd. Vanwege cartoons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.
Op FOK!????quote:
Ach je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Op FOK!????
Nee gek doe normaal man... jezus.... egthor
nee, dat is een feit, we weten het gewoon nooit, nietsquote:
Iemand die ziek is hoeft inderdaad niet te vasten. De sociale druk binnen de moslimgemeenschap is echter groot en daarom voelen veel moslims zich genoodzaakt om wel mee te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?
Sowieso hoeft een moslim die ziek is helemaal niet mee te doen aan het vasten tijdens de ramadan, dus jouw stelling dat die man toen last had van een te lage bloedsuikerspiegel want hij deed vasten is een zeer grote aanname.
En uit je eigen link:
Het ongeval blijft gewoon een ongeval. We hebben te maken met een groep mensen die wil dat het een terreuraanslag is, maar dat is gewoon niet het geval. Als dat zo was geweest, hadden we dat ook zo benoemd."
Het wordt echt per dag triester op dit forum in NWS. Er wordt vurig gehoopt dat het een islamitische dader is, want dan kan de onderbuik leeg. Als het dan geen moslim blijkt te zijn moet een deel van de users het toch zo draaien dat de islam nog steeds de schuldige is of worden er allerlei bijzaken en eerdere incidenten aangehaald om alsnog te bashen op de islam.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Charged het volgende:
[..]
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.
Er is nog geen duidelijkheid betreffende de dader.
De tering zeg. Ik open ook eens een keer een topic en direct dit gezeik weer.
quote:
Je doet daar beide dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Charged het volgende:
[..]Ah...Naar mijn weten is er een verschil tussen schelden en vloeken maar prima. Veel plezier ermee.
Leg maar eens uit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je doet daar beide dat scheelt.
Je vloekt eerst en scheldt daarna met een ziekte.quote:
Oh wow. weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je vloekt eerst en scheldt daarna met een ziekte.
Het is maar een foto van de dader. Dat is allesquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
En nu? Maakt dit het minder erg ofzo?
Ga je (in)gestudeerde polarisatie praatje tegen iemand anders houden. Ik ga er niet in mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.
Neehoor maar ik reageerde op het feit dat hij een shirtje droeg van een sportclub en ik snapte de relevantie niet en daarom vroeg ik me af of het feit dat hij dat kledingstuk droeg het minder erg maakt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is maar een foto van de dader. Dat is alles
Ben je de broer van tarado?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Oh wow. weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Een mooie retorische vraagquote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of we nog wat te horen krijgen van al die users die gelijk de schuld legden bij de Islam.
Dat is ook direct het meest nieuwswaardige van dit drama, dat het een keer geen moslim terreur betreft.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of we nog wat te horen krijgen van al die users die gelijk de schuld legden bij de Islam.
Zie je nou welschuimbekken.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tevens was er van alles te melden om vermeende doofpotten.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijnquote:Op zondag 14 april 2024 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
De uitkomst van dit verhaal is wel weer even slikken voor veel Fokkers.
Die claim is ook niet zo gek uiteraard, want je moet aardig verward zijn wil je dit doen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijn
En een deel zal het als een doofpot willen zien. De autoriteiten kwamen wel heel snel met de claim 'verwarde man'
Zeker, maar wappies zien er natuurlijk meteen een complot in.quote:Op zondag 14 april 2024 08:50 schreef manny het volgende:
[..]
Die claim is ook niet zo gek uiteraard, want je moet aardig verward zijn wil je dit doen.
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Cauchi is volgens mij een achternaam oorspronkelijk uit Malta
Mja,wil niet veel zeggen. Australi heeft zoveel nationaliteiten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Laten we niet dezelfde valkuil ingaan. De motivatie van de dader is zover ik weet nog onbekend en er is niets dat duid op een terroristisch motief / dat de man Moslim was, maar dat kan nog steeds wel het geval zijn. Wie weet wat die meneer uitvogelde online / zonder dat men het wist of waar ze nog achter gaan komen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?
De motivatie zal waarschijnlijk nooit bekend worden, want de enige dader is dood.quote:Op zondag 14 april 2024 09:51 schreef manny het volgende:
[..]
Laten we niet dezelfde valkuil ingaan. De motivatie van de dader is zover ik weet nog onbekend en er is niets dat duid op een terroristisch motief / dat de man Moslim was, maar dat kan nog steeds wel het geval zijn. Wie weet wat die meneer uitvogelde online / zonder dat men het wist of waar ze nog achter gaan komen.
Uitstekend ideequote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?
Geen zorgen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
De uitkomst van dit verhaal is wel weer even slikken voor veel Fokkers.
Hoop dat je daar voldoende zaadlozingen uit hebt kunnen halen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Geen zorgen.
De afgelopen twee weken hebben "we" in Frankrijk alleen al meer dan genoeg aan islamitische barbariteit moeten slikken.![]()
![]()
Ja echt heel raar om te doen.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Altijd moslims ja? Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 14 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijn
En een deel zal het als een doofpot willen zien. De autoriteiten kwamen wel heel snel met de claim 'verwarde man'
Je bedoelt dat ik dan net zo euforisch zou juichen zoals moslims juichen als er weer eens een moslim een allahakbarretje heeft gedaan?quote:Op zondag 14 april 2024 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoop dat je daar voldoende zaadlozingen uit hebt kunnen halen.
Klopt en klopt. Wel jammer dat je dit keer even moet overslaan he.quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan net zo euforisch zou juichen zoals moslims juichen als er weer eens een moslim een allahakbarretje heeft gedaan?
Hoe ziek ben jij in je hoofd?
Ow nee laat maar, jij bent zelf een moslim.
Lees gewoon de eerste 30 reacties in dit topic, er wordt zonder enige informatie direct gewezen. Zoals gebruikelijkquote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Altijd moslims ja? Wie heeft dat gezegd?
Yeps. Veel mensen zijn na WOII vanuit Malta naar Australia geemigreerd.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Hoe zou het toch komen dat de Islam 1 op 1 wordt geassocieerd met dit soort daden. Hmmm... even denken hoor....quote:Op zondag 14 april 2024 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees gewoon de eerste 30 reacties in dit topic, er wordt zonder enige informatie direct gewezen. Zoals gebruikelijk
Tenzij je als een keiharde autist het woord 'altijd' helemaal letterlijk neemt om mij een hak te zetten dan wordt het inderdaad lastig. Vraag ik me af hoe jij post #7 met de tekst 'usual suspect' dan interpreteert, denk je dan dat die fokker het over Keyser Soze heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |