abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:06:56 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190308
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:05 schreef Charged het volgende:

[..]
Zou kunnen,heb je daar in dit geval een duidelijke aanwijzing voor?
Het is sowieso te vroeg voor conclusies, welke dan ook, dat ze dan meteen de kant van 'verwarde man" op gaan is geen goed teken.
pi_213190322
Hebben ze in Australie nu ook al verwarde mannen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:10:03 #183
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_213190334
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben ze in Australie nu ook al verwarde mannen
Ze rijden daar ook aan de linkerkant van de weg.
Als ik daar zou zijn zou ik ook in de war raken 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 april 2024 @ 13:13:38 #184
284411 crew  heywoodu
pi_213190363
Weet niet of het tussen het gebakkelei en sarcastische 'zal wel weer van de vrede zijn'-geneuzel door al genoemd was, maar de moeder van die baby is ook overleden.
pi_213190371
Geen terroristisch motief volgens nu.nl en tegelijk "het motief is nog niet bekend".

En reacties worden zwaar gemodereerd. Extreem linke propaganda machine is weer aan het werk...
pi_213190391
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is sowieso te vroeg voor conclusies, welke dan ook, dat ze dan meteen de kant van 'verwarde man" op gaan is geen goed teken.
Vooropgesteld, ik kan me je doofpotten goed voorstellen.
Als het terrorisme zou zijn, dan is de cel of organisatie er als de wiedeweerga bij om verantwoordelijkheid te claimen. Zo ver het doel van de dader niet al direct door hem duidelijk gemaakt was.
pi_213190397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 12:44 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Dus toch een gevalletje suikerspiegel
pi_213190401
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hij rent in ieder geval met een boogje om die brede kerel, waarschijnlijk opzoek naar zwakkere slachtoffers die zich niet kunnen verdedigen.
Zoals een 9 maanden oude baby en moeder :'(. Product van generaties lang neef nicht huwelijken.
pi_213190406
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als het terrorisme zou zijn, dan is de cel of organisatie er als de wiedeweerga bij om verantwoordelijkheid te claimen. Zo ver het doel van de dader niet al direct door hem duidelijk gemaakt was.
Iemand hoeft echt niet onderdeel te zijn van een organisatie om terreur te plegen.
pi_213190419
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:14 schreef LaDaDiDa het volgende:
Geen terroristisch motief volgens nu.nl en tegelijk "het motief is nog niet bekend".

En reacties worden zwaar gemodereerd. Extreem linke propaganda machine is weer aan het werk...
Op een schaal van 1 tot 100. Hoe realistisch acht jij het dat een terroristische aanslag gepleegd wordt en de dader plus zijn cel of organisatie wil niet dat iemand hun doel weet?
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:19:46 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190428
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Alsof een eenling geen terroristische acties kan ondernemen, enige voordeel is dat we het hem niet meer kunnen vragen.
pi_213190451
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Alsof een eenling geen terroristische acties kan ondernemen, enige voordeel is dat we het hem niet meer kunnen vragen.
Nadeel bedoel je.
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:25:41 #193
117098 Hathor
Effe niet
pi_213190477
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 12:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er werd aanvankelijk nogal wat verwacht van dit nieuws, maar nu het motief van de dader niet het gewenste motief blijkt te zijn is de kans op veel delen een stuk kleiner geworden.
Dat valt nog te bezien, dat ze al zo snel tot de conclusie komen dat het waarschijnlijk geen terreur is, vind ik op zich al twijfelachtig. Meestal komt daar wel wat meer onderzoek bij kijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213190492
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:18 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Op een schaal van 1 tot 100. Hoe realistisch acht jij het dat een terroristische aanslag gepleegd wordt en de dader plus zijn cel of organisatie wil niet dat iemand hun doel weet?
Heeft IS of Hamas (genoeg gezellige clubjes om uit te kiezen) niet een week geleden op te roepen dat "lone wolfs" aanvallen moeten uitvoeren?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rreurgroep-dreigt-m/

Kans acht ik dus vrij groot.
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:27:29 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190511
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:22 schreef Charged het volgende:

[..]
Nadeel bedoel je.
Nee, want het is hoe dan ook een moordenaar en we zijn beter af zonder.

Misschien dat ze na onderzoek van z'n verblijfplaats etc. wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen.
pi_213190517
Dit soort aanvallen zijn doorgaans een soort zelfmoordacties. De dader hoopt hiermee om het leven gebracht te worden tijdens het afslachten van ongelovigen omdat dit volgens de koran een rechtstreeks ticket oplevert naar het paradijs.
pi_213190526
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Iemand hoeft echt niet onderdeel te zijn van een organisatie om terreur te plegen.
Klopt, die moslim deze week in Frankijk was ook niet lid van een organisatie, toch iemand doodgestoken, die 3 tieners die aanslagen wilden plegen in naam van IS waren ook niet lid, maar waren gewoon moslims die de islam op hun manier interpreteren.

En als je zoekt vind je ontelbare berichten over steekpartijen wat geen terrorisme zou zijn, geen lid van IS, maar wel in bijna alle gevallen moslims. Die jeugd loopt ook massaal met kapmessen over straat, als het geen terrorisme is dan is het wel het bekende korte lontje of gewoon de bekende afkeer voor westerlingen.

IS en Hamas hebben opgeroepen om aanslagen te plegen, het enige wat aanslagplegers nodig hebben is dezelfde ideologie.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213190542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat alleen zo'n malloot heeft een doel en er zijn natuurlijk veel domme sukkels maar weten dat je laatste uur geslagen is en je doel geheim houden is wel heel dom.

Een terrorist wil de maatschappij ontwrichten, schokkeren vanwege doel X, de boel destabiliseren, de bevoling ernstige vrees aanjagen. Dat gaat niet door als eenling een aantal mensen te vermoorden en je tijdens die daad dood te laten schieten. De maatschappij is geschokt alleen gaat over drie dagen over tot de orde van de dag want het was waarschijnlijk een eenling met een te hoge bloedsuikerspiegel
pi_213190585
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Heeft IS of Hamas (genoeg gezellige clubjes om uit te kiezen) niet een week geleden op te roepen dat "lone wolfs" aanvallen moeten uitvoeren?
https://www.vrt.be/vrtnws(...)rreurgroep-dreigt-m/

Kans acht ik dus vrij groot.
Die willen de boel destabiliseren. Door iets te doen en daarna met de mond dicht de andere kant op te kijken zorgt niet dat het doel behaald wordt.
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:34:41 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190607
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef opgebaarde het volgende:
Een terrorist wil de maatschappij ontwrichten, schokkeren vanwege doel X, de boel destabiliseren, de bevoling ernstige vrees aanjagen. Dat gaat niet door als eenling een aantal mensen te vermoorden en je tijdens die daad dood te laten schieten. De maatschappij is geschokt alleen gaat over drie dagen over tot de orde van de dag want het was waarschijnlijk een eenling met een te hoge bloedsuikerspiegel
:? Het gebeurt in OZ en zelfs wij hebben het erover, waarschijnlijk over 3 dagen niet meer maar dat komt omdat alles went en er waarschijnlijk wel weer wat anders gebeurt, maar in de gemeenschap daar duurt het wat langer dan 3 dagen, dus terroristisch doel bereikt, gewild of ongewild.
pi_213190635
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
:? Het gebeurt in OZ en wij hebben het erover, waarschijnlijk over 3 dagen niet meer maar dat komt omdat alles went en er waarschijnlijk wel weer wat anders gebeurt, maar in de gemeenschap daar duurt het wat langer dan 3 dagen, dus terroristisch doel bereikt, gewild of ongewild.
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Tarado
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:41:19 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190671
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Tarado
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.
pi_213190804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.

Klinkt niet als uitsluiten
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:56:40 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190820
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.

Klinkt niet als uitsluiten
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.
  zaterdag 13 april 2024 @ 14:00:48 #205
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213190856
Volgens nu.nl is de dader een 40 jarige man zonder geloofsovertuiging. Motief is verder onduidelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213190984
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Als ik die foto van de dader bekijk, krijg ik sterk de indruk dat dit een Fries is.
Nee man, da's een eskimo.
pi_213191111
Er is weer meer bekend geworden:
-de dader is een 40 jarige Australiër die 'bekend is bij de politie'.
-de dader handelde alleen.
-het motief van de dader is onbekend, maar is niet terroristisch van aard.

quote:
De Australische premier Albanese zegt diep geschokt te zijn en heeft zijn medeleven betuigd met de slachtoffers. De premier waarschuwde niet te gaan speculeren over motieven, want dat is volgens hem niet behulpzaam.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213191145
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213191163
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213191267
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is weer meer bekend geworden:
-de dader is een 40 jarige Australiër die 'bekend is bij de politie'.
-de dader handelde alleen.
-het motief van de dader is onbekend, maar is niet terroristisch van aard.
[..]

Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')