abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213190635
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
:? Het gebeurt in OZ en wij hebben het erover, waarschijnlijk over 3 dagen niet meer maar dat komt omdat alles went en er waarschijnlijk wel weer wat anders gebeurt, maar in de gemeenschap daar duurt het wat langer dan 3 dagen, dus terroristisch doel bereikt, gewild of ongewild.
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Tarado
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:41:19 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190671
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Tarado
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.
pi_213190804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.

Klinkt niet als uitsluiten
  zaterdag 13 april 2024 @ 13:56:40 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213190820
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.

Klinkt niet als uitsluiten
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.
  zaterdag 13 april 2024 @ 14:00:48 #205
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213190856
Volgens nu.nl is de dader een 40 jarige man zonder geloofsovertuiging. Motief is verder onduidelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213190984
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Als ik die foto van de dader bekijk, krijg ik sterk de indruk dat dit een Fries is.
Nee man, da's een eskimo.
pi_213191111
Er is weer meer bekend geworden:
-de dader is een 40 jarige Australiër die 'bekend is bij de politie'.
-de dader handelde alleen.
-het motief van de dader is onbekend, maar is niet terroristisch van aard.

quote:
De Australische premier Albanese zegt diep geschokt te zijn en heeft zijn medeleven betuigd met de slachtoffers. De premier waarschuwde niet te gaan speculeren over motieven, want dat is volgens hem niet behulpzaam.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213191145
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213191163
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!
pi_213191267
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is weer meer bekend geworden:
-de dader is een 40 jarige Australiër die 'bekend is bij de politie'.
-de dader handelde alleen.
-het motief van de dader is onbekend, maar is niet terroristisch van aard.
[..]

Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213191293
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.
  zaterdag 13 april 2024 @ 14:58:19 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_213191304
Haatbaard steekt mensen dood in joodse wijk, zal wel toeval zijn, nothing to see here :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_213191318
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!
Daar heb je helemaal gelijk in
Vandaar dat ze zijn naam niet willen publiceren en zwijgen over de motieven van de dader
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213191334
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.
  zaterdag 13 april 2024 @ 15:07:28 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213191363
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.
Waarschijnlijk eerder iemand waarvan bekend is dat ie niet helemaal fris in de bovenkamer was.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 13 april 2024 @ 15:08:36 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213191382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.
Ik gok dat ze al wat informatie hebben maar het niet zo goed uitkomt om het al bekend te maken, hij is een bekende van de politie maar z'n naam laten ze even achterwege.
pi_213191404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:

[..]
En daarmee haken veel users af hier in dit topic denk ik _O-
  zaterdag 13 april 2024 @ 15:18:02 #218
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213191431
Fuck, waarschijnlijk geen moslim, en geen banden met allerlei terreurgroepjes.

Ik verwacht niet dat dit topc een tweede deeltje krijgt. Te veel users zijn nu teleurgesteld.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213191435
Politie Sydney meent dat dader steekpartij geen terrorist was

NIEUWS De politie van Sydney denkt te weten wie de dader was van de steekpartij in een druk winkelcentrum in de stad. Politiechef van New South Wales Karen Webb zei dat het volgens de onderzoekers om een 40-jarige man gaat zonder bepaalde levensovertuiging en daarom sluit de politie terrorisme in deze zaak uit.

https://www.nd.nl/varia/v(...)j-geen-terrorist-was
  zaterdag 13 april 2024 @ 15:19:54 #220
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213191445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Za het volgende:
Politie Sydney meent dat dader steekpartij geen terrorist was

NIEUWS De politie van Sydney denkt te weten wie de dader was van de steekpartij in een druk winkelcentrum in de stad. Politiechef van New South Wales Karen Webb zei dat het volgens de onderzoekers om een 40-jarige man gaat zonder bepaalde levensovertuiging en daarom sluit de politie terrorisme in deze zaak uit.

https://www.nd.nl/varia/v(...)j-geen-terrorist-was
Kan terrorisme alleen worden begaan door iemand met een specifieke geloofsovertuiging? Weer wat geleerd..
En Allah weet het het beste
pi_213191449
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
Fuck, waarschijnlijk geen moslim, en geen banden met allerlei terreurgroepjes.

Ik verwacht niet dat dit topc een tweede deeltje krijgt. Te veel users zijn nu teleurgesteld.
Klopt.

Ook geen extreem rechts.

Balen man.

:') :') :') :') :')
pi_213191465
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ze doen zelf de wilde speculatie dat er geen terroristisch motief in het spel is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 13 april 2024 @ 15:30:34 #223
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213191488
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 april 2024 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Klopt.

Ook geen extreem rechts.

Balen man.

:') :') :') :') :')
Dat had nog niet eens pagina 9 gehaald.

Want "niet alles is extreem rechts" en "komt door immigratie" of "komt door de wokecultuur".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 13 april 2024 @ 15:46:32 #224
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213191572
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2024 15:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat had nog niet eens pagina 9 gehaald.

Want "niet alles is extreem rechts" en "komt door immigratie" of "komt door de wokecultuur".
Die staat nog open.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213191587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.
Dat zeg ik nergens.
Als zij zeggen dat er nog geen link met een terrorische organisatie is en het motief is onbekend, dan denk ik dat het niet waarschijnlijk is dat het toch terrorisme is. Daarmee sluit ik niks uit, het kan wel.
Ik dacht vorige week voor de wedstrijd feyenoord ajax dat een overwinning voor ajax onwaarschijnlijk zou zijn. Daarmee had Ajax theoretisch nog prima kunnen winnen, als de wedstrijd 100 keer gespeeld zou worden dan zou Ajax er geen 10 hebben gewonnen.

Jij komt niet verder dan 'sluit niks uit'. Wat betekent dat? Is dat 50% kans op terrorisme?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')