Dat hoeft hij niet te bedoelen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?
Daar gaan we weer...
Dat iedere onschuldige mensen neerstekende idioot kutvolk is? (hoop ik)quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Oke wat kan zijn opmerking nog meer betekenen
Lijkt me niet, maar oke.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Charged het volgende:
[..]
Dat iedere onschuldige mensen neerstekende idioot kutvolk is?
Ik zou mij eens wat meer druk gaan maken over het alsmaar oplopende aantal slachtoffers in naam van dat volk dan je op een forum druk maken om mensen die dat volk meer dan zat zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Oke wat kan zijn opmerking nog meer betekenen
Excuses van jou zijn op zijn plaats!quote:
Kom op,please. Kan het een keer zonder...We weten nog niks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou mij eens wat meer druk gaan maken over het alsmaar oplopende aantal slachtoffers in naam van dat volk dan je op een forum druk maken om mensen die dat volk meer dan zat zijn.
Hmmmm ja, ze maken idd allemaal slachtoffers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou mij eens wat meer druk gaan maken over het alsmaar oplopende aantal slachtoffers in naam van dat volk dan je op een forum druk maken om mensen die dat volk meer dan zat zijn.
Moslim-extremist rechts-extremist of links-extremist is voor mij één pot nat, nekschot voor allen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hmmmm ja, ze maken idd allemaal slachtoffers.![]()
Wil je ontopic gaan aub. Voordat we weer een moslim-bash, links-rechts en Israël/ Palestina discussie krijgen.
Wordt er zo moe van.
En wat nog meer?quote:
Dat is gewoon ontopic hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hmmmm ja, ze maken idd allemaal slachtoffers.![]()
Wil je ontopic gaan aub. Voordat we weer een moslim-bash, links-rechts en Israël/ Palestina discussie krijgen.
Wordt er zo moe van.
Dit dus...quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Moslim-extremist rechts-extremist of links-extremist is voor mij één pot nat, nekschot voor allen.
Dat weet je niet, misschien identificeert deze persoon zich als vrouw.quote:
Dat zijn toch juist de vrouwenquote:
Welk volk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |