Hier, een leuk lijstje voor jequote:Op zaterdag 13 april 2024 10:57 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mijn post komt niet over met wat je beschrijft; ik kom op voor de religie wiens naam wordt besmeurt en niet op voor de dader.
Heb je een bron hiervoor?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat er feitelijk bekend is, is dat deze man al een tijdje in een restaurant in het winkelcentrum was en daar ruzie kreeg met een groep van 9 mensen. Toen begon hij met steken en de slachtoffers die hij daarna nog maakte lijken eerder willekeurig gekozen te zijn.
Ik kan niet voor andere spreken, maar in mijn geval reageer ik vaak op nuance aan te brengen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat werkt twee kanten op. Primair de verdediging staat gelijk aan primair de aanval kiezen.
Nu is het ineens een gevecht? Vreemd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon het Algemeen Dagblad:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-dood-br~a61c574a/
Sommige users hier zijn erg stellig en voorbarig. Het lijkt eerder een verwarde man te zijn die ruzie kreeg en daarna is los gegaan op willekeurige mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu is het ineens een gevecht? Vreemd.
Dat er in amper twee uur tijd meer details bekend worden is toch niet zo vreemd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat vreemd is, is om uit te gaan van één bepaald scenario terwijl er nog geen info is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan een baby neersteken pffffquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige users hier zijn erg stellig en voorbarig. Het lijkt eerder een verwarde man te zijn die ruzie kreeg en daarna is los gegaan op willekeurige mensen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan een baby neersteken pffff
Een man he?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Zal wel weer zo'n usual suspect zijn.
Beetje voorbarig dit. Laten we even wachten tot er meer bekend is over hoe deze persoon zich precies identificeerde.quote:
Maar door elke moslim tot vijand te bombarderen benoem je het probleem dus niet. Wanneer er in jouw dorp met duizend inwomers twee zieke haatdragende smeerlappen wonen, benoem je het probleem echt niet door alle 1000 dorpelingen te vijand te maken en te roepen dat het allemaal zieke haatdragende schoften zijn of te suggereren dat ze allemaal de zieke haatdragend smeerlappen steunen, wanneer dit gewoon pertinent onwaar is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als we niet onderkennen wat er aan de hand is zal er niets veranderen, en daarmee maak je dus een klimaat waarin deze aanslagen normaal zijn.
Een beetje zoals die wapen pipo's in de VS.
Willekeur lijkt me uitgesloten, hij was bewust op zoek naar makkelijke slachtoffers, getuige het feit dat hij sommige kerels ontweek. Een 9 maanden oude baby baby en haar moeder zijn natuurlijk minder riskant dan een uit de kluiten gewassen volwassen vent.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sommige users hier zijn erg stellig en voorbarig. Het lijkt eerder een verwarde man te zijn die ruzie kreeg en daarna is los gegaan op willekeurige mensen.
Ooggetuigen geven aan dat zijn slachtoffers willekeurig gekozen waren. Die kunnen natuurlijk fout zitten, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat de verklaring van die getuigen klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Willekeur lijkt me uitgesloten, hij was bewust op zoek naar makkelijke slachtoffers, getuige het feit dat hij sommige kerels ontweek. Een 9 maanden oude baby baby en haar moeder zijn natuurlijk minder riskant dan een uit de kluiten gewassen volwassen vent.
Maar alle Joden zijn wel terroristen. Heb ik gehoord uit een bepaalde hoek die zegt dat hun niet allemaal zijn zoals ze worden vormgegeven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar door elke moslim tot vijand te bombarderen benoem je het probleem dus niet. Wanneer er in jouw dorp met duizend inwomers twee zieke haatdragende smeerlappen wonen, benoem je het probleem echt niet door alle 1000 dorpelingen te vijand te maken en te roepen dat het allemaal zieke haatdragende schoften zijn of te suggereren dat ze allemaal de zieke haatdragend smeerlappen steunen, wanneer dit gewoon pertinent onwaar is.
Het echte probleem is het moslim extremisme en BEPAALDE groepen jonge moslims die al in onze samenleving aanwezig zijn die niet goed integreren en daardoor vatbaar zijn voor extremisme en tevens nieuwe moslim immigranten, waarbij we totaal geen zicht hebben op hun standpunten met risico dat er ook terroristen en extremisten tussen zitten.
Dat is heel wat anders dan: bijna elke moslims is een terrrost of steunt terrorisme.
DIe ooggetuigen zaten in het hoofd van de man, ja?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ooggetuigen geven aan dat zijn slachtoffers willekeurig gekozen waren. Die kunnen natuurlijk fout zitten, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat de verklaring van die getuigen klopt.
Nee, extremisme hoort bij de islam. 70% van de moslims is een extremistisch religekkie, het is de religie van haat, verovering en inteelt. Wij hebben in het Westen relatief wat meer van die 30% maar laten we niet doen alsof die allemaal zo gematigd zijn en niet de voedingsbodem vormen voor de extremisten die daadwerkelijk tot terrorisme overgaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar door elke moslim tot vijand te bombarderen benoem je het probleem dus niet. Wanneer er in jouw dorp met duizend inwomers twee zieke haatdragende smeerlappen wonen, benoem je het probleem echt niet door alle 1000 dorpelingen te vijand te maken en te roepen dat het allemaal zieke haatdragende schoften zijn of te suggereren dat ze allemaal de zieke haatdragend smeerlappen steunen, wanneer dit gewoon pertinent onwaar is.
Het echte probleem is het moslim extremisme en BEPAALDE groepen jonge moslims die al in onze samenleving aanwezig zijn die niet goed integreren en daardoor vatbaar zijn voor extremisme en tevens nieuwe moslim immigranten, waarbij we totaal geen zicht hebben op hun standpunten met risico dat er ook terroristen en extremisten tussen zitten.
Dat is heel wat anders dan: bijna elke moslims is een terrrost of steunt terrorisme.
Maar dat is toch ook te belachelijk voor woorden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:42 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Maar alle Joden zijn wel terroristen. Heb ik gehoord uit een bepaalde hoek die zegt dat hun niet allemaal zijn zoals ze worden vormgegeven.
Uit welke hoek? De moslim-hoek van waaruit elke moslim in koor meeroept dat alle Joden slecht zijn?quote:Het is gewoon elke keer uit die hoek. Keer op keer.
Dit topic heeft meer dan 15 reacties. Dan weet je ook al genoegquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:56 schreef Feola het volgende:
De comments op nu.nl staan snel uit, dan weet je al genoeg.
Ja maar dat doe ik ook niet. Ik reken een andere moslim ook niet iets aan. Maar er is een kwestie met de islam dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Triest. 7 doden dus nu?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:56 schreef Windhapper het volgende:
De moeder van de neergestoken baby is inmiddels overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |