abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:11:55 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213188556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef Charged het volgende:

[..]
Ah sorry,ik wist niet dat jij voor hem sprak.
Je kunt ook té naief doen/zijn he? :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213188559
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Welk volk?
Het volk wat aanslagen pleegt icm het volk wat context plaats, het goedpraat of het steunt vanwege achterliggende ideologie. En het interesseert mij geen reet als dat moslim-extremisten zijn, rechts-extremisten of links-extremisten. Het gebeurd in alle kampen is het een islamitische dader dan zijn mensen hier het volk zat, is het een linkse of rechtse dader wat doordraait dan zijn mensen dat volk ook meer dan zat.

Dat volk dus.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 april 2024 @ 10:12:20 #53
284411 crew  heywoodu
pi_213188561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel mooi dat ze hem redelijk snel hebben neergeknald, kunnen de Russen nog wat van leren.
Eén man met een mes is ook wel even andere koek dan vier met geweren natuurlijk.
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:12:40 #54
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213188563
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Welk volk?
In dit geval extremistische Moslims; althans alles wijst in die richting.

Maar ik heb problemen met al die extremistische lui (links, rechts, moslims en christenen).

Er moeten echt snel meer plekken komen voor longstay GGZ en TBS.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:13:22 #55
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213188580
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Het volk wat aanslagen pleegt icm het volk wat context plaats, het goedpraat of het steunt vanwege achterliggende ideologie. En het interesseert mij geen reet als dat moslim-extremisten zijn, rechts-extremisten of links-extremisten. Het gebeurd in alle kampen is het een islamitische dader dan zijn mensen hier het volk zat, is het een linkse of rechtse dader wat doordraait dan zijn mensen dat volk ook meer dan zat.

Dat volk dus.
Oke en wat heb ik met dat volk te maken?
En Allah weet het het beste
pi_213188582
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je kunt ook té naief doen/zijn he? :*
Klopt. Maar hoop doet leven en zoals ik al eerder zei...Ik ben er bang voor dat jullie gelijk hebben.
pi_213188586
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?

Daar gaan we weer...

Is er geen beleid voor dit soort opmerkingen?
Franske is trots op je knul.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:14:10 #58
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213188597
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel mooi dat ze hem redelijk snel hebben neergeknald, kunnen de Russen nog wat van leren.
Is toch een totaal andere situatie. Hij had geen vuurwapens of granaten bij zich, en was alleen.
Niet dat ik het wil opnemen voor de Russen, maar zo iemand is makkelijker uit te schakelen zonder nog meer slachtoffers te maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213188634
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:13 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Oke en wat heb ik met dat volk te maken?
Jij begon hier meteen te klagen over het feit dat iemand zei "dat volk", je maakt je meer druk om een anoniem iemand die wat roept over een bepaald type volk op een forum dan om volk wat onschuldigen doodsteekt, dat was je eerste bijdrage in dit topic.

Het is gewoon "dat volk", en onder "dat volk" vallen alle extremisten in mijn ogen, want ik ben ze allemaal meer dan zat aan het worden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213188667
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?

Daar gaan we weer...

Is er geen beleid voor dit soort opmerkingen?
Je kunt een TR plaatsen.
pi_213188672
Persconferentie.
pi_213188705
6 doden en 8 gewonden dus, eventjes naar de winkel in een westers land. :N
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:21:31 #63
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213188711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:16 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Jij begon hier meteen te klagen over het feit dat iemand zei "dat volk", je maakt je meer druk om een anoniem iemand die wat roept over een bepaald type volk op een forum dan om volk wat onschuldigen doodsteekt, dat was je eerste bijdrage in dit topic.

Het is gewoon "dat volk", en onder "dat volk" vallen alle extremisten in mijn ogen, want ik ben ze allemaal meer dan zat aan het worden.
Ja dit is jouw interpretatie van zijn woorden, doen we niks mee.

Ondanks dat ik in die post noemde dat het een gek is, waarom zou mijn eerste post moeten zijn "wat zielig"? Betekent het alleen dat ik het afkeur wanneer dat mijn eerste post is? En waar is jouw eerste "wat zielig o.i.d." post?
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:22:19 #64
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213188725
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
Deze week ook al een aanslag in Frankrijk, heeft het nieuws natuurlijk niet gehaald maar het begint weer lekker op te lopen.

Eens zien of dit wederom uit de ideologie komt waar ze hier in NL dagelijks reclame voor maken en waar onze agenten koffie voor uitdelen bij een radicaal gebedshuis.
Ow nee, dit is je eerste post. Duidelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 april 2024 @ 10:23:29 #65
284411 crew  heywoodu
pi_213188737
Wel knap, pagina drie en het daadwerkelijke nieuws is alweer verdwenen tussen de Ctrl+V-posts van de usual suspects.
pi_213188738
De agente die de dader neerschoot was off duty?
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:26:45 #67
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213188778
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef Charged het volgende:
De agente die de dader neerschoot was off duty?
Zag wel een agent in een uniform op de beelden. Maar of dat de agent was die hem doodschoot weet ik niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213188786
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Ow nee, dit is je eerste post. Duidelijk.
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of users iets verkeerd typen waarna de aanval geopend kan worden op zo'n users, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek lijkt te komen.

Ben dat volk ook meer dan zat, het is lekker weer ik ga lekker wandelen, fijne dag.
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:28:26 #69
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213188794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of een users iets verkeerd typt waarna de aanval geopend kan worden op zo'n user, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek dreigt te komen.

Ben dat volk ook meer dan zat, het is lekker weer ik ga lekker wandelen, fijne dag.
Fijne dag.
pi_213188796
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213188813
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Prachtige post van mij vol feiten. Maar ik bemerk dat je maar een nutteloze discussie wilt voeren en mierenneuken, ik pas daarvoor. Er zijn mensen die na een aanslag in emotie of met een groeiende frustratie iets typen, en er zijn mensen die zo'n topics alleen maar openen om te zien of users iets verkeerd typen waarna de aanval geopend kan worden op zo'n users, en niet toevallig gebeurd dat in alle gevallen zodra de aanslag uit de islamitische hoek lijkt te komen.

Wow,ho even. Daar heb ik dit topic niet voor gestart. Ik zag het voorbijkomen,meer niet.
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:32:23 #72
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213188826
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef heywoodu het volgende:
Wel knap, pagina drie en het daadwerkelijke nieuws is alweer verdwenen tussen de Ctrl+V-posts van de usual suspects.
Lekker keihard doen alsof het daar niets mee te maken heeft dan deug je echt tering hard.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:33:18 #73
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213188833
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Groot gelijk, laat die mensen lekker hun woke internetpuntjes halen doe je toch niks aan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213188860
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Groot gelijk, laat die mensen lekker hun woke internetpuntjes halen doe je toch niks aan.
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.
Er is nog geen duidelijkheid betreffende de dader.

De tering zeg. Ik open ook eens een keer een topic en direct dit gezeik weer.
  zaterdag 13 april 2024 @ 10:38:15 #75
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_213188871
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Charged het volgende:

[..]
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.
Er is nog geen duidelijkheid betreffende de dader.

De tering zeg. Ik open ook eens een keer een topic en direct dit gezeik weer.
Ligt niet aan jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')