En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Taradoquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]Het gebeurt in OZ en wij hebben het erover, waarschijnlijk over 3 dagen niet meer maar dat komt omdat alles went en er waarschijnlijk wel weer wat anders gebeurt, maar in de gemeenschap daar duurt het wat langer dan 3 dagen, dus terroristisch doel bereikt, gewild of ongewild.
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En het doel wordt maximaal bereikt door er voor uit te komen dat 'zij' 't waren en ze kunnen meteen beloven dat er nog veel meer aan kan komen. Kom op Tarado
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
9/11 wordt nooit meer overtroffen, tenminste dat lijkt me stug maar om meteen een terroristisch motief uit te sluiten want daarvoor moet het grootser zijn vind ik het ook wat te vroeg voor.
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals ik 't lees wordt 't niet uitgesloten. Ik lees bijvoorbeeld: het motief is onbekend en er is nog geen link met een terroristische organisatie.
Klinkt niet als uitsluiten
Nee man, da's een eskimo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef SpaceOddity het volgende:
Als ik die foto van de dader bekijk, krijg ik sterk de indruk dat dit een Fries is.
quote:De Australische premier Albanese zegt diep geschokt te zijn en heeft zijn medeleven betuigd met de slachtoffers. De premier waarschuwde niet te gaan speculeren over motieven, want dat is volgens hem niet behulpzaam.
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is weer meer bekend geworden:
-de dader is een 40 jarige Australiër die 'bekend is bij de politie'.
-de dader handelde alleen.
-het motief van de dader is onbekend, maar is niet terroristisch van aard.
[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom is speculeren over de motieven niet behulpzaam? De politie weet het immers niet, maar weet alvast wel dat het niet terroristisch van aard is, dat sluit elkaar uit dus die kunnen wel wat hulp gebruiken.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De Australische veiligheidsdiensten zullen ongetwijfeld meer weten over de daad en de dader dan de users van Fok!
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe kunnen ze zeggen dat het motief onbekend was
En tegelijkertijd stellen dat het niet ging om een terrorisme
Waarschijnlijk eerder iemand waarvan bekend is dat ie niet helemaal fris in de bovenkamer was.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.
Ik gok dat ze al wat informatie hebben maar het niet zo goed uitkomt om het al bekend te maken, hij is een bekende van de politie maar z'n naam laten ze even achterwege.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.
En daarmee haken veel users af hier in dit topic denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:02 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat houdt in: die man heeft geen banden met IS, al-Qaeda of soortgelijke groeperingen maar we weten nog niet waarom hij die daad heeft verricht. En op nu.nl wordt de dader beschreven als "een veertigjarige man zonder bepaalde levensovertuiging" dus waarschijnlijk ook geen moslim en dus ook niet uit jihadistische motieven gehandeld.
Kan terrorisme alleen worden begaan door iemand met een specifieke geloofsovertuiging? Weer wat geleerd..quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Za het volgende:
Politie Sydney meent dat dader steekpartij geen terrorist was
NIEUWS De politie van Sydney denkt te weten wie de dader was van de steekpartij in een druk winkelcentrum in de stad. Politiechef van New South Wales Karen Webb zei dat het volgens de onderzoekers om een 40-jarige man gaat zonder bepaalde levensovertuiging en daarom sluit de politie terrorisme in deze zaak uit.
https://www.nd.nl/varia/v(...)j-geen-terrorist-was
Klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
Fuck, waarschijnlijk geen moslim, en geen banden met allerlei terreurgroepjes.
Ik verwacht niet dat dit topc een tweede deeltje krijgt. Te veel users zijn nu teleurgesteld.
Ze doen zelf de wilde speculatie dat er geen terroristisch motief in het spel is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze graag informatie over deze dader willen hebben, maar dat is niet hetzelfde als wilde speculaties.
Dat had nog niet eens pagina 9 gehaald.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Klopt.
Ook geen extreem rechts.
Balen man.
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat nog open.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat had nog niet eens pagina 9 gehaald.
Want "niet alles is extreem rechts" en "komt door immigratie" of "komt door de wokecultuur".
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat doe jij toch wel? Wat ik zei, ik vind het daar te vroeg voor.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Als zij zeggen dat er nog geen link met een terrorische organisatie is en het motief is onbekend, dan denk ik dat het niet waarschijnlijk is dat het toch terrorisme is. Daarmee sluit ik niks uit, het kan wel.
Ik dacht vorige week voor de wedstrijd feyenoord ajax dat een overwinning voor ajax onwaarschijnlijk zou zijn. Daarmee had Ajax theoretisch nog prima kunnen winnen, als de wedstrijd 100 keer gespeeld zou worden dan zou Ajax er geen 10 hebben gewonnen.
Jij komt niet verder dan 'sluit niks uit'. Wat betekent dat? Is dat 50% kans op terrorisme?
Oh haha is een terroristische aanslag geen voetbal. Oeps lolz hi5 maat lekker bezig manquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij denkt ook, als ik maar lang doorlul komt het wel goed.
En was het maar voetbal, dat is allemaal relatief, dit gaat helaas over leven en dood, de doden zijn 100% dood.
Ik denk niet dat we ooit maten worden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oh haha is een terroristische aanslag geen voetbal. Oeps lolz hi5 maat lekker bezig man
Als het er bij 1 blijft heb je gelijk maar als je kijkt naar wat er telkens gebeurt blijft het er niet bij 1.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Dus omdat 1 gek zoiets doet is iedereen met gelijke kenmerken met hem ondedeel van een "vies smerig kut volk"?
Daar gaan we weer...
Is er geen beleid voor dit soort opmerkingen?
Je zou eens kunnen gaan proberen te stoppen met domme aannames te doen en eens je begrijpend lezen skills toe te passen. Kan je daarna nog steeds mij aanvallen maar dan gaat het tenminste ergens inhoudelijk overquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we ooit maten worden.
Lees onze discussie nou eens goed terug en als je dan nog steeds dezelfde mening hebt als wat je nu beweert, agree to disagree, fijne middag verderquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen gaan proberen te stoppen met domme aannames te doen en eens je begrijpend lezen skills toe te passen. Kan je daarna nog steeds mij aanvallen maar dan gaat het tenminste ergens inhoudelijk over
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Verward dan steek je alles en iedereen neer, gezien de beelden een zeer gecalculeerde man die bewust hulpeloze slachtoffers uitzoekt en kerels die niet terug deinzen ontwijkt.
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef Knip het volgende:
Die Marokkaan die op het Centraal Station in Amsterdam 7 mensen omver reed had ook geen terroristisch motief. Hij had last van zijn suikerspiegel en het was ramadan. Heeft heeft er alles van dat meedoen aan de ramadan voor hem belangrijker was dan de veiligheid van anderen.
Dus de islam lag wel ten grondslag van zijn actie. En de politie? Die vond het belangrijker dat de identiteit van de dader niet bekend werd.
Maar het ging niet om de naam van de dader, maar om het feit dat de sociale druk van de moslimwereld ervoor zorgde dat hij een gevaar in het openbaar was.
En dat mocht niet benoemd worden.
https://nos.nl/artikel/21(...)j-amsterdam-centraal
Geen idee nog, er wonen wel relatief veel joden in die wijk, maar dat zal toeval zijn, er is wereldwijd geen Jodenhaat te bespeuren in het westen ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?
Ja verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee nog, er wonen wel relatief veel joden in die wijk, maar dat zal toeval zijn, er is wereldwijd geen Jodenhaat te bespeuren in het westen ofzo.
Islamitische bron hier van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat niet genoeg mensen ermee bekend zijn, moslims hebben een heel "hoofdstuk" gewijd aan liegen tegen ongelovigen, het heet : Taqiyya.
Daarmee is elke moslim verplicht om te liegen als het goed is voor de islam.
Als je dat eenmaal weet geloof je er geen 1 meer.
Nu.nl is niet bepaald een objectieve en betrouwbare nieuwssite. Ik wacht de verdere berichtgeving nog even afquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:18 schreef Harvest89 het volgende:
Fuck, waarschijnlijk geen moslim, en geen banden met allerlei terreurgroepjes.
Ik verwacht niet dat dit topc een tweede deeltje krijgt. Te veel users zijn nu teleurgesteld.
Gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Is er Islamitisch terrorisme, of doet een Islamitisch land iets tegen niet Moslims... dan hoor je niks van de Moslims.
Hij claimt dat het een onderdeel is van de islamitische religie, dan moet er ook islamitisch bewijs voor zijn en anders is het geen onderdeel van de islamitische religie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef Prego het volgende:
[..]
Waarom moet de bron islamitisch zijn?
Geen idee, laatste update wat ik heb gelezen zijn 3 dode vrouwen en 1 gewonde baby. Misschien iemand die alleen vrouwen heeft aangevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?
Sowieso hoeft een moslim die ziek is helemaal niet mee te doen aan het vasten tijdens de ramadan, dus jouw stelling dat die man toen last had van een te lage bloedsuikerspiegel want hij deed vasten is een zeer grote aanname.
En uit je eigen link:
Het ongeval blijft gewoon een ongeval. We hebben te maken met een groep mensen die wil dat het een terreuraanslag is, maar dat is gewoon niet het geval. Als dat zo was geweest, hadden we dat ook zo benoemd."
Het wordt echt per dag triester op dit forum in NWS. Er wordt vurig gehoopt dat het een islamitische dader is, want dan kan de onderbuik leeg. Als het dan geen moslim blijkt te zijn moet een deel van de users het toch zo draaien dat de islam nog steeds de schuldige is of worden er allerlei bijzaken en eerdere incidenten aangehaald om alsnog te bashen op de islam.
Meest absurde vond ik nog de moord op de docent in Frankrijk, Samuel Paty, die cartoons liet zien en in zijn eigen land door een moslim werd onthoofd. Vanwege cartoons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.
Op FOK!????quote:
Ach je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Op FOK!????
Nee gek doe normaal man... jezus.... egthor
nee, dat is een feit, we weten het gewoon nooit, nietsquote:
Iemand die ziek is hoeft inderdaad niet te vasten. De sociale druk binnen de moslimgemeenschap is echter groot en daarom voelen veel moslims zich genoodzaakt om wel mee te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?
Sowieso hoeft een moslim die ziek is helemaal niet mee te doen aan het vasten tijdens de ramadan, dus jouw stelling dat die man toen last had van een te lage bloedsuikerspiegel want hij deed vasten is een zeer grote aanname.
En uit je eigen link:
Het ongeval blijft gewoon een ongeval. We hebben te maken met een groep mensen die wil dat het een terreuraanslag is, maar dat is gewoon niet het geval. Als dat zo was geweest, hadden we dat ook zo benoemd."
Het wordt echt per dag triester op dit forum in NWS. Er wordt vurig gehoopt dat het een islamitische dader is, want dan kan de onderbuik leeg. Als het dan geen moslim blijkt te zijn moet een deel van de users het toch zo draaien dat de islam nog steeds de schuldige is of worden er allerlei bijzaken en eerdere incidenten aangehaald om alsnog te bashen op de islam.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Charged het volgende:
[..]
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.
Er is nog geen duidelijkheid betreffende de dader.
De tering zeg. Ik open ook eens een keer een topic en direct dit gezeik weer.
quote:
Je doet daar beide dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Charged het volgende:
[..]Ah...Naar mijn weten is er een verschil tussen schelden en vloeken maar prima. Veel plezier ermee.
Leg maar eens uit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je doet daar beide dat scheelt.
Je vloekt eerst en scheldt daarna met een ziekte.quote:
Oh wow. weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je vloekt eerst en scheldt daarna met een ziekte.
Het is maar een foto van de dader. Dat is allesquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
En nu? Maakt dit het minder erg ofzo?
Ga je (in)gestudeerde polarisatie praatje tegen iemand anders houden. Ik ga er niet in mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.
Neehoor maar ik reageerde op het feit dat hij een shirtje droeg van een sportclub en ik snapte de relevantie niet en daarom vroeg ik me af of het feit dat hij dat kledingstuk droeg het minder erg maakt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is maar een foto van de dader. Dat is alles
Ben je de broer van tarado?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Oh wow. weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Een mooie retorische vraagquote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of we nog wat te horen krijgen van al die users die gelijk de schuld legden bij de Islam.
Dat is ook direct het meest nieuwswaardige van dit drama, dat het een keer geen moslim terreur betreft.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of we nog wat te horen krijgen van al die users die gelijk de schuld legden bij de Islam.
Zie je nou welschuimbekken.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tevens was er van alles te melden om vermeende doofpotten.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijnquote:Op zondag 14 april 2024 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
De uitkomst van dit verhaal is wel weer even slikken voor veel Fokkers.
Die claim is ook niet zo gek uiteraard, want je moet aardig verward zijn wil je dit doen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijn
En een deel zal het als een doofpot willen zien. De autoriteiten kwamen wel heel snel met de claim 'verwarde man'
Zeker, maar wappies zien er natuurlijk meteen een complot in.quote:Op zondag 14 april 2024 08:50 schreef manny het volgende:
[..]
Die claim is ook niet zo gek uiteraard, want je moet aardig verward zijn wil je dit doen.
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Cauchi is volgens mij een achternaam oorspronkelijk uit Malta
Mja,wil niet veel zeggen. Australië heeft zoveel nationaliteiten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Laten we niet dezelfde valkuil ingaan. De motivatie van de dader is zover ik weet nog onbekend en er is niets dat duid op een terroristisch motief / dat de man Moslim was, maar dat kan nog steeds wel het geval zijn. Wie weet wat die meneer uitvogelde online / zonder dat men het wist of waar ze nog achter gaan komen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?
De motivatie zal waarschijnlijk nooit bekend worden, want de enige dader is dood.quote:Op zondag 14 april 2024 09:51 schreef manny het volgende:
[..]
Laten we niet dezelfde valkuil ingaan. De motivatie van de dader is zover ik weet nog onbekend en er is niets dat duid op een terroristisch motief / dat de man Moslim was, maar dat kan nog steeds wel het geval zijn. Wie weet wat die meneer uitvogelde online / zonder dat men het wist of waar ze nog achter gaan komen.
Uitstekend ideequote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?
Geen zorgen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
De uitkomst van dit verhaal is wel weer even slikken voor veel Fokkers.
Hoop dat je daar voldoende zaadlozingen uit hebt kunnen halen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Geen zorgen.
De afgelopen twee weken hebben "we" in Frankrijk alleen al meer dan genoeg aan islamitische barbariteit moeten slikken.![]()
![]()
Ja echt heel raar om te doen.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Altijd moslims ja? Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 14 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijn
En een deel zal het als een doofpot willen zien. De autoriteiten kwamen wel heel snel met de claim 'verwarde man'
Je bedoelt dat ik dan net zo euforisch zou juichen zoals moslims juichen als er weer eens een moslim een allahakbarretje heeft gedaan?quote:Op zondag 14 april 2024 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoop dat je daar voldoende zaadlozingen uit hebt kunnen halen.
Klopt en klopt. Wel jammer dat je dit keer even moet overslaan he.quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan net zo euforisch zou juichen zoals moslims juichen als er weer eens een moslim een allahakbarretje heeft gedaan?
Hoe ziek ben jij in je hoofd?
Ow nee laat maar, jij bent zelf een moslim.
Lees gewoon de eerste 30 reacties in dit topic, er wordt zonder enige informatie direct gewezen. Zoals gebruikelijkquote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Altijd moslims ja? Wie heeft dat gezegd?
Yeps. Veel mensen zijn na WOII vanuit Malta naar Australia geemigreerd.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Hoe zou het toch komen dat de Islam 1 op 1 wordt geassocieerd met dit soort daden. Hmmm... even denken hoor....quote:Op zondag 14 april 2024 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees gewoon de eerste 30 reacties in dit topic, er wordt zonder enige informatie direct gewezen. Zoals gebruikelijk
Tenzij je als een keiharde autist het woord 'altijd' helemaal letterlijk neemt om mij een hak te zetten dan wordt het inderdaad lastig. Vraag ik me af hoe jij post #7 met de tekst 'usual suspect' dan interpreteert, denk je dan dat die fokker het over Keyser Soze heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |