SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Een mooie retorische vraagquote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of we nog wat te horen krijgen van al die users die gelijk de schuld legden bij de Islam.
Dat is ook direct het meest nieuwswaardige van dit drama, dat het een keer geen moslim terreur betreft.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of we nog wat te horen krijgen van al die users die gelijk de schuld legden bij de Islam.
Zie je nou welschuimbekken.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tevens was er van alles te melden om vermeende doofpotten.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijnquote:Op zondag 14 april 2024 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
De uitkomst van dit verhaal is wel weer even slikken voor veel Fokkers.
Die claim is ook niet zo gek uiteraard, want je moet aardig verward zijn wil je dit doen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijn
En een deel zal het als een doofpot willen zien. De autoriteiten kwamen wel heel snel met de claim 'verwarde man'
Zeker, maar wappies zien er natuurlijk meteen een complot in.quote:Op zondag 14 april 2024 08:50 schreef manny het volgende:
[..]
Die claim is ook niet zo gek uiteraard, want je moet aardig verward zijn wil je dit doen.
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Cauchi is volgens mij een achternaam oorspronkelijk uit Malta
Mja,wil niet veel zeggen. Australië heeft zoveel nationaliteiten.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Laten we niet dezelfde valkuil ingaan. De motivatie van de dader is zover ik weet nog onbekend en er is niets dat duid op een terroristisch motief / dat de man Moslim was, maar dat kan nog steeds wel het geval zijn. Wie weet wat die meneer uitvogelde online / zonder dat men het wist of waar ze nog achter gaan komen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?
De motivatie zal waarschijnlijk nooit bekend worden, want de enige dader is dood.quote:Op zondag 14 april 2024 09:51 schreef manny het volgende:
[..]
Laten we niet dezelfde valkuil ingaan. De motivatie van de dader is zover ik weet nog onbekend en er is niets dat duid op een terroristisch motief / dat de man Moslim was, maar dat kan nog steeds wel het geval zijn. Wie weet wat die meneer uitvogelde online / zonder dat men het wist of waar ze nog achter gaan komen.
Uitstekend ideequote:Op zondag 14 april 2024 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het Italiaans klinken. Zullen we wat users met hun mond vol over moslims en oordelen even taggen hier ?
Geen zorgen.quote:Op zondag 14 april 2024 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
De uitkomst van dit verhaal is wel weer even slikken voor veel Fokkers.
Hoop dat je daar voldoende zaadlozingen uit hebt kunnen halen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Geen zorgen.
De afgelopen twee weken hebben "we" in Frankrijk alleen al meer dan genoeg aan islamitische barbariteit moeten slikken.![]()
![]()
Ja echt heel raar om te doen.quote:Op zondag 14 april 2024 06:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Altijd moslims ja? Wie heeft dat gezegd?quote:Op zondag 14 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die vergeten dit gewoon weer. Op naar de volgende waar weer geclaimd zal worden dat het altijd moslims zijn
En een deel zal het als een doofpot willen zien. De autoriteiten kwamen wel heel snel met de claim 'verwarde man'
Je bedoelt dat ik dan net zo euforisch zou juichen zoals moslims juichen als er weer eens een moslim een allahakbarretje heeft gedaan?quote:Op zondag 14 april 2024 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoop dat je daar voldoende zaadlozingen uit hebt kunnen halen.
Klopt en klopt. Wel jammer dat je dit keer even moet overslaan he.quote:Op zondag 14 april 2024 11:31 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan net zo euforisch zou juichen zoals moslims juichen als er weer eens een moslim een allahakbarretje heeft gedaan?
Hoe ziek ben jij in je hoofd?
Ow nee laat maar, jij bent zelf een moslim.
Lees gewoon de eerste 30 reacties in dit topic, er wordt zonder enige informatie direct gewezen. Zoals gebruikelijkquote:Op zondag 14 april 2024 11:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Altijd moslims ja? Wie heeft dat gezegd?
Yeps. Veel mensen zijn na WOII vanuit Malta naar Australia geemigreerd.quote:Op zondag 14 april 2024 09:25 schreef Momo het volgende:
Hoe zou het toch komen dat de Islam 1 op 1 wordt geassocieerd met dit soort daden. Hmmm... even denken hoor....quote:Op zondag 14 april 2024 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lees gewoon de eerste 30 reacties in dit topic, er wordt zonder enige informatie direct gewezen. Zoals gebruikelijk
Tenzij je als een keiharde autist het woord 'altijd' helemaal letterlijk neemt om mij een hak te zetten dan wordt het inderdaad lastig. Vraag ik me af hoe jij post #7 met de tekst 'usual suspect' dan interpreteert, denk je dan dat die fokker het over Keyser Soze heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |