Gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Is er Islamitisch terrorisme, of doet een Islamitisch land iets tegen niet Moslims... dan hoor je niks van de Moslims.
Hij claimt dat het een onderdeel is van de islamitische religie, dan moet er ook islamitisch bewijs voor zijn en anders is het geen onderdeel van de islamitische religie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef Prego het volgende:
[..]
Waarom moet de bron islamitisch zijn?
Geen idee, laatste update wat ik heb gelezen zijn 3 dode vrouwen en 1 gewonde baby. Misschien iemand die alleen vrouwen heeft aangevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hadden de slachtoffers dezelfde achtergrond?
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?
Sowieso hoeft een moslim die ziek is helemaal niet mee te doen aan het vasten tijdens de ramadan, dus jouw stelling dat die man toen last had van een te lage bloedsuikerspiegel want hij deed vasten is een zeer grote aanname.
En uit je eigen link:
Het ongeval blijft gewoon een ongeval. We hebben te maken met een groep mensen die wil dat het een terreuraanslag is, maar dat is gewoon niet het geval. Als dat zo was geweest, hadden we dat ook zo benoemd."
Het wordt echt per dag triester op dit forum in NWS. Er wordt vurig gehoopt dat het een islamitische dader is, want dan kan de onderbuik leeg. Als het dan geen moslim blijkt te zijn moet een deel van de users het toch zo draaien dat de islam nog steeds de schuldige is of worden er allerlei bijzaken en eerdere incidenten aangehaald om alsnog te bashen op de islam.
Meest absurde vond ik nog de moord op de docent in Frankrijk, Samuel Paty, die cartoons liet zien en in zijn eigen land door een moslim werd onthoofd. Vanwege cartoons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.
Op FOK!????quote:
Ach je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Op FOK!????
Nee gek doe normaal man... jezus.... egthor
nee, dat is een feit, we weten het gewoon nooit, nietsquote:
Iemand die ziek is hoeft inderdaad niet te vasten. De sociale druk binnen de moslimgemeenschap is echter groot en daarom voelen veel moslims zich genoodzaakt om wel mee te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat dat toch helemaal niet de conclusie was?
Sowieso hoeft een moslim die ziek is helemaal niet mee te doen aan het vasten tijdens de ramadan, dus jouw stelling dat die man toen last had van een te lage bloedsuikerspiegel want hij deed vasten is een zeer grote aanname.
En uit je eigen link:
Het ongeval blijft gewoon een ongeval. We hebben te maken met een groep mensen die wil dat het een terreuraanslag is, maar dat is gewoon niet het geval. Als dat zo was geweest, hadden we dat ook zo benoemd."
Het wordt echt per dag triester op dit forum in NWS. Er wordt vurig gehoopt dat het een islamitische dader is, want dan kan de onderbuik leeg. Als het dan geen moslim blijkt te zijn moet een deel van de users het toch zo draaien dat de islam nog steeds de schuldige is of worden er allerlei bijzaken en eerdere incidenten aangehaald om alsnog te bashen op de islam.
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Charged het volgende:
[..]
Hou het gvd eens bij de feiten die nou bekend zijn in Sydney ipv jouw internetpuntjes te willen scoren.
Er is nog geen duidelijkheid betreffende de dader.
De tering zeg. Ik open ook eens een keer een topic en direct dit gezeik weer.
quote:
Je doet daar beide dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Charged het volgende:
[..]Ah...Naar mijn weten is er een verschil tussen schelden en vloeken maar prima. Veel plezier ermee.
Leg maar eens uit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je doet daar beide dat scheelt.
Je vloekt eerst en scheldt daarna met een ziekte.quote:
Oh wow. weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je vloekt eerst en scheldt daarna met een ziekte.
Het is maar een foto van de dader. Dat is allesquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
En nu? Maakt dit het minder erg ofzo?
Ga je (in)gestudeerde polarisatie praatje tegen iemand anders houden. Ik ga er niet in mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien heeft dat er mee te maken dat er inmiddels vrij regelmatig moslisms zijn die insteken op willekeurige mensen en kinderen, of met vrachtwagens op ingereden, of geschoten als ze aan een wapen kunnen komen, terwijl er vanuit de islam haat voor niet moslims wordt gepredikt en er wordt opgeroepen tot een wereldwijde jihad.
Neehoor maar ik reageerde op het feit dat hij een shirtje droeg van een sportclub en ik snapte de relevantie niet en daarom vroeg ik me af of het feit dat hij dat kledingstuk droeg het minder erg maakt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is maar een foto van de dader. Dat is alles
Ben je de broer van tarado?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Oh wow. weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |